Şimdi Ara

3D Mark Sonucu niye düşük :((:::::::

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 18 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 19
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 24
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Doğuş (24 mesaj) Can (11 mesaj) shener (7 mesaj) BorckaArtvin (6 mesaj) trulli (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> 3D Mark Sonucu niye düşük :((:::::::
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    64mb ddr gf4 mx440SE ile 5300 puan aldı makina iyi mi :(::::::
    işlemci XP2000+ (180*9,5)
    ram 256mb ddr (360mhz)
    anakart msi kt3 ultra...

    nedendir yaw...en azından 6000i geçmesi gerekmez mi? [8)]

    not:23.32 det. kurulu..alakası var mıdır??



    |
    |
  • Yarbay
    4236 Mesaj
    http://service.futuremark.com/compare?2k1=5612216
    benim 5820 arkadaş seninki baya düşük ama benim winfast mx440-se uçuyo
    gpu:405
    memory:557
    bu arada hdd yi alacaksan sana bişiler yaparım
    |
    |
  • Binbaşı
    1613 Mesaj
    forsaken ekran kartını o/c yapmadınmı yapmadıysan powerstrip i indir
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    CD-rom yok bende şu an kuramadım program falan...indirelim bakalım p.stripi..

    ama o/c yapmadan 180fsb ile en azından 6000e yaklaşmalıydı...

    ben arkadaşlara falan söylerim diye sordum sana sıfır mı falan diye...ilgilenen olursa haberin olur ok..
    |
    |
  • Binbaşı
    1613 Mesaj
    valla o kart 1.6a ile bile 7000 aldı senin uçman lazım
    |
    |
  • Binbaşı
    1613 Mesaj
    driver i değiştir faydası olabilir
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    bir eksiklik var ama ne ... son detanatoru indiriyorum sonra da biosa bakacağım...
    |
    |
  • Yarbay
    3069 Mesaj
    forsaken en iyi detenator 40.72 dir
    fakat şu var ben 23.11 detenatorle alttaki sistemle p4 1.6 ve intel anakartla 5300 puandan 40.72 ye geçinde 5450 puana çıktım fakat senin daha fazla alman lazım ama sebebi şu
    ekran kartın gf4 mx440 değil mx440se dir mx440se ler kalite olarak mx440 tan çok düşükler
    |
    |
  • Binbaşı
    1648 Mesaj
    Arkadaşlar geçen hafta sonu benchmark yaptım, aynı işletim sisteminde farklı driver'lar kullandım 27.42 hala çok iyi perf. veriyo (diğerlerine göre) bi inceleyip yorum yaparsanız sevinirim [url]www.thepcman.cjb.net[/url]
    |
    |
  • Yüzbaşı
    695 Mesaj
    bende tornada gf4mx440 var, oc siz 6200, oc yaparsam 6900 gibi bir puan alıyor. bu arada işlemcide hiç oc yok.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    695 Mesaj
    bende tornada gf4mx440 var, oc siz 6200, oc yaparsam 6900 gibi bir puan alıyor. bu arada işlemcide hiç oc yok.
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by gkolukisa</i>
    <br />bende tornada gf4mx440 var, oc siz 6200, oc yaparsam 6900 gibi bir puan alıyor. bu arada işlemcide hiç oc yok.
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    hocam benimki de tornado...bu 440SE olayı nedir?SE ler daha mı iyidir,kötüdür?

    gkolukisa senin mx440 kaça kaç çalışıyor?
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    yavaş yavaş artıyor...41,09u kurunca 6200 oldu...bu arada 250/333 çalışıyormuş benim kart :( 275/390 yaptım hiç sorun yok.400 bakacağım birazdan...

    http://service.futuremark.com/compare?2k1=5639903
    |
    |
  • Yarbay
    4236 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by borckaartvin</i>
    <br />forsaken en iyi detenator 40.72 dir
    fakat şu var ben 23.11 detenatorle alttaki sistemle p4 1.6 ve intel anakartla 5300 puandan 40.72 ye geçinde 5450 puana çıktım fakat senin daha fazla alman lazım ama sebebi şu
    ekran kartın gf4 mx440 değil mx440se dir mx440se ler kalite olarak mx440 tan çok düşükler
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    bendeki kart mx440 se bir tane 405/557 .alışan mx440 varmı acaba forumda sölermisin se ler daha iyidir ramleri hynix
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    can powerstrip ile max 333/443 yapabiliyorum ekran kartını ve bu programın maximumu yani ibrenin en son olduğu yer.buna rağmen 3 kez üst üste 3d mark yaptım sonra da warcraft 3 oynadım tek bir tekleme yok kartta ne bir çizik ekranda ne de başka bişey...

    ben nasıl daha da yükeltirim bu engine/core clock'u?yani 400/500 falan yapabilirim hangiprogramla?..
    |
    |
  • Yarbay
    4236 Mesaj
    rivatuner kullan
    ben winfoxu kullanıyorum ama diğer karların hepsinde rivatuner onda limitler yüksek biraz
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    sende winfast var ok...
    maximumu 340/450 oluyor benm kart 6565 puan alıyor..daha yukarıda ekran fallafoş oluyor..
    |
    |
  • Binbaşı
    1604 Mesaj
    ben 32 mb tnt 2 ile 4600 puan aliyom ya,nedir bu geforce 4 ile alinan puan?
    ustelik bu kart ile f700 b yi 1280*1024 e 120 hertzde hic sorunsuz baba gibi kullaniyom
    |
    |
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    32tnt ile mi 4600 puan alıyorsun o nasıl oluyor yaaa
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by shener</i>
    <br />ben 32 mb tnt 2 ile 4600 puan aliyom ya,nedir bu geforce 4 ile alinan puan?
    ustelik bu kart ile f700 b yi 1280*1024 e 120 hertzde hic sorunsuz baba gibi kullaniyom
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>

    [:O]4600 puan... ilginç...link var mı?
    [:O][:O]f700b 120htz [8] daha bi ilginç..

    olmaz öyşe şey hoca yannışın var senin..
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Ekonomi
kripto para haberleri
Gülüş Tasarımı
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.