Şimdi Ara

382. Dönem (Şubat 2021 Celbi) Yedek Subay, Yedek Astsubay ve Er Adayları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Home 94. Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 10 Misafir (4 Mobil) - 7 Masaüstü4 Mobil
5 sn
1.141
Cevap
32
Favori
140.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 194
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 5 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 32
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Oğuztürkü55 (129 mesaj) Pwmn (89 mesaj) Gencfenerli97 (53 mesaj) rev4adv (37 mesaj) Gebeskeli (30 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (628 mesaj) Mobil (384 mesaj) Mini (28 mesaj) Uygulama (101 mesaj)
  • @
10 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Kısa, uzun dönem, bedelli ve Yedek Subay adayları >> Kısa Dönem ve Yedek Subay Adayları >> 382. Dönem (Şubat 2021 Celbi) Yedek Subay, Yedek Astsubay ve Er Adayları
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1266 Mesaj

    Benim birkaç devrem bilgisayar mühendisiydi ve yedek subaydık. Hatta biri sonradan muvazzaf sınavlarını kazandı.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    shirogami kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    2 Mesaj
    ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blou -- 1 Aralık 2020; 11:37:3 >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    208 Mesaj

    Hocam hangi dönemdi bu?

    |
    |
    Tmp341 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Önemli olan başladığın değil vardığın yerdir
  • Binbaşı
    1266 Mesaj

    365. dönem.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    S T A Y kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    208 Mesaj

    Kasım 2016 epey süre geçmiş, ama yine de ümit oldu umarım bana da çıkar :)

    |
    |
    Tmp341 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Önemli olan başladığın değil vardığın yerdir
  • Binbaşı
    1266 Mesaj

    Sonradan gelen devrelerde de çıkmıştır. Kadro açılınca sonradan devamı geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tmp341 -- 14 Kasım 2020; 20:23:28 >
    |
    |
    S T A Y kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Arkadaşlar ben askerlik şubesinde yaptırdım tercihlerimi hizmet tercihi bölümünde her şey doğru fakat yök başkanlığı kayıtlarına göre üniversite mezuniyet bilginiz bulunmamaktadır yazıyor. Normalde e devlet te mezuniyet belgem falan da var sıkıntı nedir veya bu durum yedek subaylık çıkma durumumu etkiler mi?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    38 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tmp341

    Ameliyat falan gerektirecek kadar kötüyse, belki. Ama duymadım hiç.

    Teşekkürler hocam.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2418 Mesaj

    Arkadaşlar merhaba, yarın tecili bozdurup işlemleri yapacağım. Sırtımde platin mevcut. Bunu aile hekimine belirtmem lazım mı? Hareket kısıtlaması yok.


    bunun haricinde diyelim ki er olarak sınıflandırmam oldu, tecil ettireceğim. Tecil bitmeden bedelli başvurusu yapabiliyor muyum? O hakkım var mu?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1266 Mesaj

    Mezuniyet tarihi ne zaman? Şubeye diploma ile gidip işlemleri yaptıysan, belgende yazar olabilir gibisinden. Yazmasa da, işlem üni diploması ile yapıldıysa sorun olmaz. Bir süre sonra edevlete düşer yök kaydı, biraz geç oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tmp341 -- 15 Kasım 2020; 20:26:15 >
    |
    |
    Gencfenerli97 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Ben 2019 mezunuyum. Askerlik şubesine diploma ile de gitmedim. Eylülde başvurmuştum askerlik için. Ama normalde e devlet te mezuniyet belgesi diye baktığımda var yani.He merak ettiğim benim her şey normal tercihlerim falan var yedek subay olsun celp dönemlerim olsun sadece resimdeki gibi yazı yazıyor bu durum yedek subay çıkma olayını etkiler mi?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Tmp341 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj

    Arkadaşlar merhaba ben 1 yıl önce ünv mezuniyetinden sonra aile hekimine gidip askerliğimi tecil ettirmiştim,şimdi asal yoklama başvurusu yapamıyorum sanırım daha önce yaptığım için olmuyor bu.

    Şubat celbindeki yedek subaylığa başvurmak için sadece Askerlik Hizmet Tercih İşlemlerini yapmam yeterli oluyor mu,ek olarak tekrar aile hekimine gitmeme gerek var mı?

    _____________________________




    Beşiktaş Olmak Böyle Bir Şey!

  • Ben de senin gibiydim askerlik şubesinden yaptırdım yoklamayı.Tekrar sağlık raporu istemiyorlar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    [ILKER] kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj

    İlla gitmek mi gerekiyor acaba hocam,e devlet üzerinden askerlik hizmet tercih işlemlerini yapabiliyor görünüyorum onu yapsam yeterli olmaz mı?Bi de tecil bozdurma işlemi de var onu yapmak gerekiyor mu?

    |
    |
    Gencfenerli97 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




    Beşiktaş Olmak Böyle Bir Şey!

  • Ben netten yapamıyodum askerlik şubesine gidin diyordu o yüzden gittim.Sen yapabiliyorsan yoklama başvurusunu netten gitmene gerek yok.Tecilide ordan bozdurabilirsin.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    [ILKER] kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1266 Mesaj

    Sana belge vermişlerdir şubeden. Onda yazar sınıflandırma ihtimalin, “Statüsü : Yd. Sb. Adayı” ve “Mezun Olduğu Okul : Xxx xxx fakültesi xxxx” gibi bir şey. Orada üniversiten yazıyorsa, yedek subay olma ihtimalin var demektir. Yd sb adayı yazsa da kısa dönem gidebilirsin de.

    Elinde belge varken sisteme o kadar takılma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tmp341 -- 16 Kasım 2020; 19:8:18 >
    |
    |
    Gencfenerli97 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • Doğrudur belge var. Orda söylediğin gibi yazıyor. O zaman çok da takmamak lazım. Çok teşekkür ederim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Tmp341 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    1 Mesaj

    chionophile , burdan alabilirim hocam sorunuzu

    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    836 Mesaj

    bozduk tecili bekliyoruz

    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
ankara gülüş tasarımı
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bebek Oyunları
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,297
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.