Şimdi Ara

360 Robot Süpürge (C50, S5, S6, S6 Pro, S7, S7 Pro, S9, S10) Kullanıcıları Kulübü (194. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13.006
Cevap
347
Favori
518.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
81 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 192193194195196
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Asetilsalisilikasit A kullanıcısına yanıt

    Net tavsiye olmazda öneri olur forumda hocam, benzer bir soru geçenlerde ana konuda soruldu


    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/147913328

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fairy Tail

    Selamlar,
    Son 2 haftadır robot çok fazla ses yapmaya başladı. Yürüdükçe tekerleklerden biri çok tiz bi ses çıkarıyor. Küçük ve tek olan tekerleği çıkarıp temizledim belki ondan kaynaklanıyordur diye fakat temizlememe rağmen bir şey değişmedi. Ana tekerlekleri de çıkaramıyoruz sanırım temizlemek için? Bu sesle karşılaşan var mı? Kaynağını bulabildiniz mi?

    https://drive.google.com/file/d/1AdW3V46AgaOoWX-bj15B5WEMWvTXs1uJ/view?usp=sharing

    Aynı ses benim S7de de başladı sizinki kadar çok olmasa da var. ilerlerse shermanla görüşüp tek tek tekerlerin hepsini sökeceğim. Sökme videoları vardı youtube da. Yalnız bu son zamanlarda 360 robotlarında sorunlar artıyor gibi.  





  • S9 gelmeden yedek 4 lü malzeme paketi de alsak mı acaba. Sitesinde gayet mantıklı fiyatı olan set mevcut. Aliexpess hem ilave vergi hemde orjinalden şüphe demek. Fiyat hemen hemen aynı.

  • @mali_bu16 dediklerinizi bi deniyim hocam, teşekkürler.

    @Mehmet_Knight daha çok yeni bir de hocam robot. çok garip gerçekten. haftalık bakımını da aksatmıyorum halbuki. en iyisi bi sherman la iletişime geçmek sanırım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet_Knight

    Aynı ses benim S7de de başladı sizinki kadar çok olmasa da var. ilerlerse shermanla görüşüp tek tek tekerlerin hepsini sökeceğim. Sökme videoları vardı youtube da. Yalnız bu son zamanlarda 360 robotlarında sorunlar artıyor gibi.  



    Alıntıları Göster

    S9 da ciddi problem yok sanki yada kronik sorun yok diyelim dogrumudur, bunu bir kere alacağız hata yapmak istemiyorum...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Darkeagle1 kullanıcısına yanıt

    Sitesinden seti alacaksanız özelden yazın 20 TL indirim kodu verelim foruma özel.

  • antireis A kullanıcısına yanıt

    Kronik demek için çoğunlukta belli bir süre sonra bu sorunun oluşması gerekir ki böyle birşey gözlemlemedik.

    Yalnız bunu bir kez alacağız derken ömürlük cihaz değil bu robotlar baştan belirtiyim.

    Elektronik bu bozulabilir , satıcı garanti süresince ücretsiz çözüm üretiyorsa ve garantiden sonra ücretli desteğine devam ediyor ise hiç takılınacak birşey yok demektir. Tek derdimiz garantili robotun arızalanması yada ses yapması olsun.

  • antireis A kullanıcısına yanıt

    S9 da kronik problem yok veya çok memnun olanlarda yok. Bu tamamen bu cihazı kullanan kişi sayısı ile alakalı olabilir. Bu robotu alan bir çok kişi olsaydı emin olun ilave problem yaşayanlar veya çok tavsiye edenler olurdu. Ben yeni aldım ve daha kullanmadığım için sadece farazi konuşuyorum, ona göre dikkate alın :)

    Elektronik işi şans ile alakalı emin olun. Yıllar önce led tv alırken o kadar çok araştırdım ki neredeyse led panel üretimi ile ilgili ileri derece bilgi sahibi oldum. Bunu sonucu aldığım yüksek seri Sony led tv garanti bitimi 2 yıl sonunda panel arızası verdi pert oldu :(. Sonrasında kızıp araştırmadan aldığım Tv yi yıllardır sorunsuz kullanıyorum(Nazar değmesin). En kaliteli robotu alıp sorun yaşamak, en bilinmezini alıp mutlu mesut olmak ta var. Önemli olan erişilebilir maliyette servis desteği alabilmek.

  • Mehmet_Knight kullanıcısına yanıt

    Haklısınız anacak genel olarak memnun olan memnunum demek için foruma gelip yazmıyor, ama sorun arıza şikayet olunca haklı olarak forumda sormak etmek için yazılıyor.


    Siz bilirsiniz ama Sherman sök dese bile o riske girmek ne kadar mantıklı bilemedim hocam. Garantisi var servisi var gönderirsiniz gereğini onlar yapar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oqi

    Kronik demek için çoğunlukta belli bir süre sonra bu sorunun oluşması gerekir ki böyle birşey gözlemlemedik.

    Yalnız bunu bir kez alacağız derken ömürlük cihaz değil bu robotlar baştan belirtiyim.

    Elektronik bu bozulabilir , satıcı garanti süresince ücretsiz çözüm üretiyorsa ve garantiden sonra ücretli desteğine devam ediyor ise hiç takılınacak birşey yok demektir. Tek derdimiz garantili robotun arızalanması yada ses yapması olsun.

    Bir defa alacağız derken alıp ömürlük kullanacağız sonucu çıkmasın :)) sadece alıp birkaç hafta veya ay içinde servis ile kargo ile tamir ile uğraşıp sinir hastası olmak istemiyorum bunu anlatmaya çalıştım, sonuçta elektrikli alet belki kutudan bile arızalı çıkabilir tamamen şans işi ama almadan önce dikkatle araştırıp riski minumuma indirmeye çalışıyorum, distribütör garantili ve servis konusunda sıkıntı olmadığı için tercihim muhtemelen 360 s9 olacak , son birkaç sayfadaki su ile ilgili sıkıntı biraz takip etme düşüncesi oluşturdu bende..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlk attığımda video tam çıkmamış sadece link çıkmış ondan tekrar attım.

  • antireis A kullanıcısına yanıt

    Şanssızım derseniz iyi bir satıcıdan S5 max bakın hocam sizin şans ve sinir hastası hassasiyetinize daha uygun uzun zamandır piyasada olan, çok kullanıcısı olan pek şikayet edeni olmayan bir cihaz. Son zamanlarsa nadiren mop bereketine su bırakmasından söz ediliyor ama yaygın bir sorun değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 16 Şubat 2021; 19:20:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Link yetti beaa. İsla makina ama güzel değil. Çünkü bizim değil :))

  • Fairy Tail kullanıcısına yanıt

    Bu ses ana fırçanın kenarlarından çıkıyor bence oraları söküp bi temizleyip dener misiniz olmazsa Sherman ile görüşün destek olacaklardır. Geçmiş olsun.

  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim zaten iki ürün arasında kaldım , kısa süre içinde karar verip noktayı koyacağım, gönül s9 dan yana...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben halen memnunum S7 den yanlış anlaşılmasın sadece son zamanlarda bu sunucu sorunu ve ses olayı biraz kafamı karıştırdı ama shermanla iletişime geçeceğim. Hallolmayacak birşey değildir.
  • antireis A kullanıcısına yanıt

    5-6 aydır çok memnun olarak kullanıyorum ki su pompa arızasını forumda dile getiren ilk kullanıcıyım.


    Yurt dışı forumlarını da takip ediyorum 3,4 kişiden fazlasını veya başka bir kronik ciddi sorun yazan çizen görmedim.


    Ama s9 da kronik sorun var demek için 6,7 ay az bir süre, ama kronik sorunu yok demekte falcıların işi...


    Önemli olan sorun olunca TR de muhatap bulabilmek, sorunu haklarımız dahilinde çözdürmek hocam.


    Şöylede bir gerçek var benim kullanım şeklimle bendeki s9 iki katı kullanılmış gibi sayın:)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 16 Şubat 2021; 21:6:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mehmet_Knight kullanıcısına yanıt

    Seni de yanlış anlayacaksak ohooo   Sorunu olan da memnun olan da yazacak ki konuda deneyim artsın sonradan gelen okursa tüm cevapları bulsun forumun amacı da o sakın çekinmeyin biri yanlış anlar felan diye biz bizeyiz burda, shermanla yazışma ve sonucu da paylaş dostum sana zahmet takipteyiz.

  • mali_bu16 kullanıcısına yanıt

    İlgi ve alakanız için teşekkür ederim, sadece bu başlık altındaki yardımlaşma için bile tercih edilebilir 360 ,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fairy Tail kullanıcısına yanıt
    Ben bu ses için servise gönderdim. Bir haftada gönderdiler ve tekerleklere bakım yapıldığı söylendi. Bu sesle ilgili bir problem kalmadı. Ama ara ara yan fırçadan ses geliyor.

    Bence temizlemek için bile müdahale edilmemeli, servise gönderin bakılsın.
  • 
Sayfa: önceki 192193194195196
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.