Şimdi Ara

355. Dönem (MAYIS 2014) K.D ve Yedek Subay Aday Adayları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
6.357
Cevap
74
Favori
318.193
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Er
    13 Mesaj
    arkadaşlar bu resme göre ben ne zaman teslim olacağım 9 mayısta mı yoksa askerlik şubesinden alacağın evraktamı yazıyor
    _____________________________
  • Teğmen
    147 Mesaj
    Arkadaşlar usatası siirt olan var mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    43 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ynryilmaz

    Merhaba arkadaşlar...Forumdan 2005 yılından beri yüzlerce güzel arkadaş edindim..Birçoğu ile reelde dostlugumuz devam edıyor...HAKKARİ/ŞEMDİNLİ esas birliği görünce her nekadar üzülsemde birkaç arkadaşın olması en azından gitmeden birbirlimize destek olacağımızı düşünüyorum...

    30 yaşındayım...Çanakkaledeyım...Hakkari/Şemdinli esas birliği olan arkadaşlar PM atarsa güzel bir grup olusturup sayfa açalım/Pm grubu yapalım....Türkiye'nın en ucu dolayısıyla bırcogumuz ıcın gercekten cok cok uzak bır kose...Bırazcık olsun moral ve destege ıhtıyacımız olacagını dusuyor..Pm'lerınızı beklıyorum..

    Farukozel kardes egıtımımızde esas bırlıgımıde aynı ..


    Eğitim Birliği

    3 ÜNCÜ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL. / ANTALYA MERKEZ / ANTALYA

    Esas Birliği

    34 ÜNCÜ HD.TUG.KH. VE KH.BL. / HAKKARİ ŞEMDİNLİ / HAKKARİ


    Edit : Şimdiden 3 kısı olmak guzel bır duygu.(Canonar + meulush93 + Ynryilmaz )..Şemdinlı ye gıdecek dıger arkadaslardan pm beklıyorum...
    quote:

    Orijinalden alıntı: ynryilmaz

    Merhaba arkadaşlar...Forumdan 2005 yılından beri yüzlerce güzel arkadaş edindim..Birçoğu ile reelde dostlugumuz devam edıyor...HAKKARİ/ŞEMDİNLİ esas birliği görünce her nekadar üzülsemde birkaç arkadaşın olması en azından gitmeden birbirlimize destek olacağımızı düşünüyorum...

    30 yaşındayım...Çanakkaledeyım...Hakkari/Şemdinli esas birliği olan arkadaşlar PM atarsa güzel bir grup olusturup sayfa açalım/Pm grubu yapalım....Türkiye'nın en ucu dolayısıyla bırcogumuz ıcın gercekten cok cok uzak bır kose...Bırazcık olsun moral ve destege ıhtıyacımız olacagını dusuyor..Pm'lerınızı beklıyorum..

    Farukozel kardes egıtımımızde esas bırlıgımıde aynı ..


    Eğitim Birliği

    3 ÜNCÜ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL. / ANTALYA MERKEZ / ANTALYA

    Esas Birliği

    34 ÜNCÜ HD.TUG.KH. VE KH.BL. / HAKKARİ ŞEMDİNLİ / HAKKARİ


    Edit : Şimdiden 3 kısı olmak guzel bır duygu.(Canonar + meulush93 + Ynryilmaz )..Şemdinlı ye gıdecek dıger arkadaslardan pm beklıyorum...


    Allah herkese sağ salim gidip dönmeyi nasip etsin. Bende Çanakkaleden katılacağım birliğime.Bana da usta birliği Şırnak/Çakırsöğüt çıktı. Geçmiş sayfalarda askerliğini yapmış olan arkadaşlarımız yazmıştı; Batı çıktı diye sevinmeyin, doğu çıktı diye üzülmeyin diye. Diyeceğim şu ki batıda çok kötü bir askerlikte yapabiliriz günler geçmek bilmez. Ya da doğu illerimizde çok rahat bir askerlikte yapabiliriz. Allah hakkımızda hayırlısı neyse onu versin inşAllah. Moralinizi bozmayın bize askerde en çok lazım olacak şey moral ve sabır sanırım. Kafaya takarsak günler hiç geçmez. Bir süre sonra zaten ortama alışırız.
    |
    |
    _____________________________
    355. Dönem K.D

    acemi birliği:KASTAMONU 5.J.EĞT.A.K.LIĞI/KASTAMONU
    usta birliği: J.Komd.Tug.K.lığı Çakırsöğüt/ŞIRNAK




  • Er
    7 Mesaj
    Usta birliğim ; K.K.LOJ.K.LIĞI MÜHT.K.LIĞI 4 ÜNCÜ MÜHT.BLG.K.LIĞI 47 NCİ MÜHT.BL.K.LIĞI / MERKEZ / KONYA
    Acemi birlikleri 3 aşağı 5 yukarı aynı da usta birliği KONYA olan benden başka yok herhalde...
    Var mı Konya ile ilgili bilgisi olan özellikle daha önce burada yapmış olan?
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Bende Ankaradan cıkacagım tertıp.. Tum arkadaşlar bır tarıh belırleyelım o gun buluşup takılıp teslım olalım. Kastamonuya gıden. Özlem Turızm, Huzur Turızm de vardı eskıden.
    |
    |
    Bahsedilenler: nihato
    _____________________________
  • Çavuş
    53 Mesaj
    3 ÜNCÜ OR.HRK.KUR.YBŞK.LIĞI MEBS A. KOM.YER. MEBS İŞL.BL. / ERZİNCAN
    Tam açılımını hala çözemesemde usta birliği aynı olan var mı ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    561 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: özgürsef

    arkadaşlar bu resme göre ben ne zaman teslim olacağım 9 mayısta mı yoksa askerlik şubesinden alacağın evraktamı yazıyor
    quote:

    Orijinalden alıntı: özgürsef

    arkadaşlar bu resme göre ben ne zaman teslim olacağım 9 mayısta mı yoksa askerlik şubesinden alacağın evraktamı yazıyor


    Sülüs alacagin zaman söyleyecekler son teslim tarihini.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Onbaşı
    22 Mesaj

    tabi tertip elimden geldiğince yardımcı olurum. birbirimize moral verip süreci kolaylaştırmak gerektiği kanaatindeyim ben de
    |
    |
    ynryilmaz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Eğitim Birliği15 İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL. / AMASYA MERKEZ / AMASYA

    Esas Birliği5 İNCİ KOR. 105 İNCİ TOP.A. BKM.BL. / TEKİRDAĞ ÇORLU / TEKİRDAĞ
  • Er
    6 Mesaj

    Etuna41
    Arkadas Acemilik ve Usta birligimiz ayni



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    etuna41 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    6 Mesaj

    Ultrasfener
    Acemilik ve ustalik ayni ikimizinde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ultrasfener kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    6 Mesaj
    Egitim birligi. 3 ÜNCÜ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL. / ANTALYA MERKEZ / ANTALYA
    Usta birligi .1 İNCİ KR.HVCL.A. HİZ.DES.TB. KIŞLA HİZ.BRL. / ANKARA YENİMAHALLE / ANKARA



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj

    Ben 7 mayista teslim olucam Kocaeliden gelicem..ismim Erkan bu arada orda buluşma şansımız olur Insallah



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kaerka kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    114 Mesaj
    Ayni yere dusen varsa pm atabilir.

    Egitim birligi:

    3 ÜNCÜ P.EĞT.TUG. KH. VE KH.BL. / ANTALYA MERKEZ / ANTALYA

    Esas birligi:
    İZMİR MRK K.LIĞI MERASİM BL. NARLIDERE / İZMİR



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ASUS Z97 PRO GAMER - INTEL i5 4690K - Cooler Master Seidon 240v - 8 gb Gskill Ripjawsx 1333mhz - Zotac GTX970 AMP! Extreme Core Edition 4GB 256Bit - NZXT S340 WHITE - Thermaltake Litepower 700 watt - SAMSUNG 40KU7000 40'' Ultra HD 4K SMART LED TV
  • Teğmen
    114 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: escape_454

    Acemilik Antalya usta birliği Adana olan varsa yardımcı olabilirim :) bugün itibariyle teskereyi aldım darısı başınıza arkadaşlar :))
    quote:

    Orijinalden alıntı: escape_454

    Acemilik Antalya usta birliği Adana olan varsa yardımcı olabilirim :) bugün itibariyle teskereyi aldım darısı başınıza arkadaşlar :))

    Acemiligimi antalyada yapicam kismetse nasil bir yer hocam anlatirsan biraz iyi olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ASUS Z97 PRO GAMER - INTEL i5 4690K - Cooler Master Seidon 240v - 8 gb Gskill Ripjawsx 1333mhz - Zotac GTX970 AMP! Extreme Core Edition 4GB 256Bit - NZXT S340 WHITE - Thermaltake Litepower 700 watt - SAMSUNG 40KU7000 40'' Ultra HD 4K SMART LED TV
  • Teğmen
    142 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: etuna41

    Ben 7 mayista teslim olucam Kocaeliden gelicem..ismim Erkan bu arada orda buluşma şansımız olur Insallah
    quote:

    Orijinalden alıntı: etuna41

    Ben 7 mayista teslim olucam Kocaeliden gelicem..ismim Erkan bu arada orda buluşma şansımız olur Insallah

    Bende gebze devrem



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    7 Mesaj
    Usta :ANKARA J.BLG.K.LIĞI çıkan kimse mi olmaz yaa ayrıca herkesin il komutanlık bi benim bölge komutanlık :):) farkını bilen var mı ??
    |
    |
    _____________________________
    Eğitim Birliği : KASTAMONU 5.J.EĞT.A.K.LIĞI

    Esas Birliği : ANKARA J.BLG.K.LIĞI
  • Teğmen
    168 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -ToKuGaWa-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lyzard

    Arkadaslar 5-9 Mayis arasinda teslim olmamiz gerekiyor, eger ayin 5 inde gidersek 4 gun fazladan askerlik mi yapiyoruz yoksa usta birliginde o 4 gunu duserler mi ?

    evet 4 gün fazladan yapıyorsun erken teslim olmayın :)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: -ToKuGaWa-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lyzard

    Arkadaslar 5-9 Mayis arasinda teslim olmamiz gerekiyor, eger ayin 5 inde gidersek 4 gun fazladan askerlik mi yapiyoruz yoksa usta birliginde o 4 gunu duserler mi ?

    evet 4 gün fazladan yapıyorsun erken teslim olmayın :)

    dostum üzgünüm ama yanlış biliyorsun.. sülüs tarihin ne ise otarihte başlar askerliğin.. 5 mayıssa 5 kasımda askerliğin biter.. 12 gün izin var.. kullanmassan eğer izinlerini ay başı çarpı 2 den yanı 6 ay çarpı 2 12 gün izin.. düş 12 günü 5 ay 18 gün askerlik yapar dönersin.. yani izin kullanmassan sülüsü 5 inde olan adam yaklasık ekim 23 gibi teskere alır.. sülüsü 9 u olan adam 27 si gibi alır.. askerlik sürelerimiz ne uzun nede kısa olacaktır.. helalinden 5 ay 18 gün hepimiz askeriz.. ister gec ister erken git.. bu değişmez

    (gerçi mesajın sonundaki ifadelere baktım da espri mahiyetinde söylemişte olabilirsin ama ben yinede yazayım dedim..)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GothikA13 -- 28 Nisan 2014; 1:00:16 >
    _____________________________
    In trance; We trust!!

    2012 Astra H Classic III 1.3 CDTI Easytronic Essentia Comfort




  • Teğmen
    168 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: onuryildirim

    quote:

    Orijinalden alıntı: furkandy

    devreler, sülüsü erken alsak erken mi gitmiş oluyoruz. Mesela ben sülüsü pazartesi günü alsam benim en geç 5 veya 6'sın da mı teslim olmam gerekiyor?

    Ben cuma günü aldim ayin 8ine teslim tarihi verdiler.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: onuryildirim


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkandy

    devreler, sülüsü erken alsak erken mi gitmiş oluyoruz. Mesela ben sülüsü pazartesi günü alsam benim en geç 5 veya 6'sın da mı teslim olmam gerekiyor?

    Ben cuma günü aldim ayin 8ine teslim tarihi verdiler.

    3 gün yol izni verilmiş gibi gözüküyor.. nereden nereye gidiyorsun nasipse.. fazla geldide
    _____________________________
    In trance; We trust!!

    2012 Astra H Classic III 1.3 CDTI Easytronic Essentia Comfort




  • Onbaşı
    22 Mesaj
    usta birliği: 5 İNCİ KOR. 105 İNCİ TOP.A. BKM.BL. / TEKİRDAĞ ÇORLU / TEKİRDAĞ bölüğümde tek kd benim galiba artık devrelerimden umudu kestim dede var mı :)
    _____________________________
    Eğitim Birliği15 İNCİ P.EĞT.TUG.KH. VE KH.BL. / AMASYA MERKEZ / AMASYA

    Esas Birliği5 İNCİ KOR. 105 İNCİ TOP.A. BKM.BL. / TEKİRDAĞ ÇORLU / TEKİRDAĞ
HızlıCevap
Reklamlar
SEO
üniversite
son dakika
Canlı Tv izle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.