Şimdi Ara

3544' den gelen mobil ödeme mesajı ve ulaşılamayan vodafone müşteri hizmetleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
58.600
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bugün 2 kez 3544 den mesaj geldi, neresi olduğunu googledan araştırdığımda dolandırıcılığa yönelik, sahte fatura çıkartan bir işletme numarası olarak yazmışlar. numarayı telefondan engelledim, mobil ödemem kapalıydı emin olmak için tekrar kapatmak için tekrar vodafone' a mesaj attım. tekrar aynı yerden mesaj gelince müşteri hizmetlerini ücretli 542 numarasından aradım ne hikmetse sesli menüsünde müşteri hizmetlerine ulaşabilmek için seçenek yok. eğer faturada saçma sapan bir faturalandırma çıkarsa hem tüketici mahkemesişne giderim, hem de kötü reklam nasıl olur güzel bir örnek oluştururum.

    dandik dediğim türk telekomda bile tek tek firma engelliyebiliyordum uygulaması üzerinden. vodafone' da ne bu tür şeyleri engelliyebiliyorum (varsa da iyi saklamışlar kullanamayalım diye), hem de google play' den uygulama alıp ödemesini telefon faturası üzerinden yapabiliyordum.

    nasıl iştir çözemedim bu firmalar müşteriye en iyi hizmeti verme yarışına gireceğine, müşteriyi en çok ben öperim yarışına giriyor.







  • Benim hatta da gelmiş niye bu kadar sorun ediyonuz ki alışın artık

    Ben Turk telekom kullanıyorum faturasız olan hatta gelmiş senelerdir Turk telekomda onay kodu gelmişkutuyu bulup girmediğiniz surece sıkıntı yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hani girdiğim bir site uygulamadan kaynaklı olsa eyvallah diyeceğim de. ben uygulama içi satın alma türü programları bile kurarken 3-4 kez tartıp dakuruyorum, çok gerekli değilse kullanmıyorum bile. böyle ipe sapa gelmez mesaj gelince delirmemek elde değil. üstüne mobil ödemesi kapalı olan hattı tekrar kapattığım halde hala vodafone internet sitesinde açık gözüküyordu. oradan da tekrar kapattım, üstüne de şikayet konusu açtım sitesinde; kesinlikle mobil ödemeye kapatılsın diye. ha fatura da bir terslik çıkarsa gerekli yerlere şikayet ederim, gerekirse dolandırıcılık suç duyurusunda bulunurum. kullanmadığım program, girmediğim siteden bana borç çıkartılacak ben de he diyeceğim öyle mi.

    türktelekoma gıcık olduğumdan ev internetimi taşıdım + 50 tl ekstra fatura ödemeyi göze alarak. bunlara da pabuç bırakmam.
  • Müşteri hizmetlerine 4 ve 6 bas bağlan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni nesil dolandıtıcılık, operatörler buna göz yumuyor. Nasıl olsa ödemenin bir kısmıda onlara gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxmania

    hani girdiğim bir site uygulamadan kaynaklı olsa eyvallah diyeceğim de. ben uygulama içi satın alma türü programları bile kurarken 3-4 kez tartıp dakuruyorum, çok gerekli değilse kullanmıyorum bile. böyle ipe sapa gelmez mesaj gelince delirmemek elde değil. üstüne mobil ödemesi kapalı olan hattı tekrar kapattığım halde hala vodafone internet sitesinde açık gözüküyordu. oradan da tekrar kapattım, üstüne de şikayet konusu açtım sitesinde; kesinlikle mobil ödemeye kapatılsın diye. ha fatura da bir terslik çıkarsa gerekli yerlere şikayet ederim, gerekirse dolandırıcılık suç duyurusunda bulunurum. kullanmadığım program, girmediğim siteden bana borç çıkartılacak ben de he diyeceğim öyle mi.

    türktelekoma gıcık olduğumdan ev internetimi taşıdım + 50 tl ekstra fatura ödemeyi göze alarak. bunlara da pabuç bırakmam.

    merhaba. 1 ay 50 tl fazla fatura ödedim mobil ödeme yüzünden. vodafone müşteri hizmetleri parayı çeken şirketi arayıp iptal ettirin dedi. numara 0212 996 55 55 . fakat numara hattı düşmüyor. MOBILODEME KAPAT yazıp 7878 yolladım. fakat sonuç yine değişmedi. 50 tl daha kilitlediler bu ay. çıldırmak üzereyim. ne yapmalıyım arkadaşlar. dava etme durumunda süreç nasıl işliyo ne yapmam lazım? yardımcı olabilecek var mıdır ?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.