Şimdi Ara

353. Dönem (Kasım 2013) K.D ve Yedek Subay Aday Adayları ( 741 CENGAVER ASKER )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
34.071
Cevap
212
Favori
1.489.151
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Kısa, uzun dönem, bedelli ve Yedek Subay adayları >> 353. Dönem (Kasım 2013) K.D ve Yedek Subay Aday Adayları ( 741 CENGAVER ASKER )
Giriş
Mesaj
  • Er
    6 Mesaj
    Arkadaşlar 6 kasım Ankara Mamak mebs'e saat 10 da teslim olacağım ,İsmim gürkan aynı yerdeki arkadaşlar pm atın.
    |
    |
    _____________________________
    3F3
  • Teğmen
    247 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    Bana bir hüzün çöktü beyler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    Bana bir hüzün çöktü beyler.

    dün mevlüt vardı herkes geldi bana da öyle oldu

    askerde tek düşüneceğim şey kariyer planlamam olacak en azından gelecek sıkıntım para sıkıntım yok:D o yüzden 6 aylık fırsat olarak bakıyorum
    _____________________________
    civil engineering is the art of direction of great sources of power in nature for the use and convenience of mankind
  • Çavuş
    41 Mesaj
    Ya beyler bozuk para almak lazım mıdır yanımıza? 25 kuruş 50 kuruş 1 lira falan? Yoksa kart sistemi falan var mı, bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
    _____________________________
    500px

    Canon 50D + 50mm f 1.4
  • Yüzbaşı
    653 Mesaj
    içim buruk kalbim kırık beni bir siz anlarsınız
    |
    |
    _____________________________
    Manisa İl Jandarma Komutanlıgı Acemi/Usta
  • Yarbay
    3957 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: structuralengineer

    quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    Bana bir hüzün çöktü beyler.

    dün mevlüt vardı herkes geldi bana da öyle oldu

    askerde tek düşüneceğim şey kariyer planlamam olacak en azından gelecek sıkıntım para sıkıntım yok:D o yüzden 6 aylık fırsat olarak bakıyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: structuralengineer

    quote:

    Orijinalden alıntı: steven_stiffler

    Bana bir hüzün çöktü beyler.

    dün mevlüt vardı herkes geldi bana da öyle oldu

    askerde tek düşüneceğim şey kariyer planlamam olacak en azından gelecek sıkıntım para sıkıntım yok:D o yüzden 6 aylık fırsat olarak bakıyorum

    Hepimizin hayalleri ve planları var. Hani okumuş olmaktan ziyade, böyle kaygılarımız olması güzel. En azından bizi motive edecek bir durum olacak. Askerde biri beni sinirlendirirse dönünce yapacaklarımı düşünüp sakinleşeceğim diyorum kendime hep.

    Askerden sonra evlilik tekliflerine de açığım, güzel kızlar PM
    |
    |
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    16694 Mesaj
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene

  • Teğmen
    201 Mesaj
    3 senedir uzattığım saçlarımı kesmeye gidiyorum sanki bir parçam eksilecek öyle hissediyorum
    |
    |
  • Teğmen
    150 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: structuralengineer

    quote:

    Orijinalden alıntı: illeqal89

    sülüsünde katılacağı tarih 6.11.2013 mü herkesin? herkes 6 sında teslim oluoyo. bende 7.11.2013 yazıyo. ona göre bilet vs ayarladım?

    benim de 7si takma kafana sıkıntı yok

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: structuralengineer

    quote:

    Orijinalden alıntı: illeqal89

    sülüsünde katılacağı tarih 6.11.2013 mü herkesin? herkes 6 sında teslim oluoyo. bende 7.11.2013 yazıyo. ona göre bilet vs ayarladım?

    benim de 7si takma kafana sıkıntı yok

    ewy devrem. ister istemez sıkıntı yaptım. giderayak bi problemle karşılaşmak istemiyorum o sebepten sordum..
    |
    |
    _____________________________
    Sony Xperia™ Z2 Kullanıcıları Kulübü2,3
    GHz Quad-Core İşlemci | Qualcomm MSM8974AB Snapdragon 801 | 3 Gb Ram | LTE 150 Mbps | Android 4.4 Kit Kat | 3.200 Mah Battery ||Full HD 1920 x 1080 IPS LCD | 5.2 Inc | 4K 3840 x 2160 | 424 PPI | 16M Colors | RDS Radyo | 20.7 Mp G Lens Kamera |




  • Yüzbaşı
    906 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: goktugozcan

    Ya beyler bozuk para almak lazım mıdır yanımıza? 25 kuruş 50 kuruş 1 lira falan? Yoksa kart sistemi falan var mı, bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: goktugozcan

    Ya beyler bozuk para almak lazım mıdır yanımıza? 25 kuruş 50 kuruş 1 lira falan? Yoksa kart sistemi falan var mı, bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.

    Gittiğin yere bağlı.Gittiğin birlikle ilgili geçmiş konulara bak belki bir bilgi bulabilirsin
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    16694 Mesaj
    Bozuk para mutlaka alın diyor kimle konuştuysam. Ama işin garibi bozuk parak veren esnaf yok nerede boduracam ben parayı
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene

  • Er
    6 Mesaj
    BEYLER SİLÜS TARİHİ TESLİM OLDUĞUMUZ TARİHMİ YOKSA SİLÜSÜ ALDIĞIMIZ TARİHMİ?*
    |
    |
    _____________________________
    3F3
  • Çavuş
    92 Mesaj
    Şaka maka gidiyoruz ya...
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj

    Aynen
    |
    |
    steven_stiffler kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    906 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Bozuk para mutlaka alın diyor kimle konuştuysam. Ama işin garibi bozuk parak veren esnaf yok nerede boduracam ben parayı
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Bozuk para mutlaka alın diyor kimle konuştuysam. Ama işin garibi bozuk parak veren esnaf yok nerede boduracam ben parayı

    Git 5tl 10 tl ile 1-2 tl lik birşeyler al mecbur bozacaklar o zaman
    _____________________________




  • Çavuş
    41 Mesaj

    LC Waikikileri bir dene :) Ben orda çalışmıştım, gidip ordan alıcam. Para üstü vermeleri fln sıkıntı oluyormuş onu okudum o sebeple bozuk para lazım oluyormuş. Kart sistemi varsa zaten sıkıntı olmaz.
    |
    |
    Yazılımcı Online kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    500px

    Canon 50D + 50mm f 1.4
  • Emekli Yönetici
    16694 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: omerr89

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Bozuk para mutlaka alın diyor kimle konuştuysam. Ama işin garibi bozuk parak veren esnaf yok nerede boduracam ben parayı

    Git 5tl 10 tl ile 1-2 tl lik birşeyler al mecbur bozacaklar o zaman

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: ommix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Bozuk para mutlaka alın diyor kimle konuştuysam. Ama işin garibi bozuk parak veren esnaf yok nerede boduracam ben parayı

    Git 5tl 10 tl ile 1-2 tl lik birşeyler al mecbur bozacaklar o zaman

    para bozdurmak için bile para harcar duruma geldik ya
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene





  • Emekli Yönetici
    16694 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: goktugozcan

    LC Waikikileri bir dene :) Ben orda çalışmıştım, gidip ordan alıcam. Para üstü vermeleri fln sıkıntı oluyormuş onu okudum o sebeple bozuk para lazım oluyormuş. Kart sistemi varsa zaten sıkıntı olmaz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: goktugozcan

    LC Waikikileri bir dene :) Ben orda çalışmıştım, gidip ordan alıcam. Para üstü vermeleri fln sıkıntı oluyormuş onu okudum o sebeple bozuk para lazım oluyormuş. Kart sistemi varsa zaten sıkıntı olmaz.

    merkez bankası verir mi ki ?


    edit:


    nette araştırıdm , merkez bankası veriyormuş. Gidip sorayım bakalım verecekler mi :)
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene





  • Yüzbaşı
    906 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: ommix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Bozuk para mutlaka alın diyor kimle konuştuysam. Ama işin garibi bozuk parak veren esnaf yok nerede boduracam ben parayı

    Git 5tl 10 tl ile 1-2 tl lik birşeyler al mecbur bozacaklar o zaman

    para bozdurmak için bile para harcar duruma geldik ya

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: ommix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Bozuk para mutlaka alın diyor kimle konuştuysam. Ama işin garibi bozuk parak veren esnaf yok nerede boduracam ben parayı

    Git 5tl 10 tl ile 1-2 tl lik birşeyler al mecbur bozacaklar o zaman

    para bozdurmak için bile para harcar duruma geldik ya

    Hahahha Esnaf da haklı şimdi , adama bozuk para her an lazım.En iyisi gidip ufak tefek şeyler almak
    _____________________________




  • Çavuş
    41 Mesaj

    Valla biz ordan alıyorduk bazen ama dediğim gibi LCW'yi bi dene bence alıp alacağın 10-20 liralık bozuk para zaten. Çok sorun etmezler adamlar en kötü 1000 tl lik bozuk paraları oluyor çünkü :)
    |
    |
    Yazılımcı Online kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    500px

    Canon 50D + 50mm f 1.4
  • Emekli Yönetici
    16694 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: omerr89

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: ommix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Bozuk para mutlaka alın diyor kimle konuştuysam. Ama işin garibi bozuk parak veren esnaf yok nerede boduracam ben parayı

    Git 5tl 10 tl ile 1-2 tl lik birşeyler al mecbur bozacaklar o zaman

    para bozdurmak için bile para harcar duruma geldik ya

    Hahahha Esnaf da haklı şimdi , adama bozuk para her an lazım.En iyisi gidip ufak tefek şeyler almak

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: ommix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    quote:

    Orijinalden alıntı: ommix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yazılımcı Online

    Bozuk para mutlaka alın diyor kimle konuştuysam. Ama işin garibi bozuk parak veren esnaf yok nerede boduracam ben parayı

    Git 5tl 10 tl ile 1-2 tl lik birşeyler al mecbur bozacaklar o zaman

    para bozdurmak için bile para harcar duruma geldik ya

    Hahahha Esnaf da haklı şimdi , adama bozuk para her an lazım.En iyisi gidip ufak tefek şeyler almak

    o değilde ciddi ciddi hüzün bastı ya, evdekilere belli etmek istemiyorum ama birden durgunluk geldi.
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene





Reklamlar
Bey Azura
SEO
SEO
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.