Şimdi Ara

351. DÖNEM (NİSAN 2013) KD. ve YD. SUBAY ADAYLARI [441 YÜREKLİ ASKER !!!]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
15.630
Cevap
138
Favori
676.566
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    KARDEŞ AST. OLABİLMEN İÇİN SOY ADININDA ETKİSİ OLUYORMUŞ

    YANİ SOYADINIZ NAR YONCA PORTAKAL KILLI ÇİRKİN GİBİ İSE ÇOK ZOR
    ÇÜNKİ ADAMLAR HEP ELBÜKEN YILDIRIM AYIBOĞAN GİBİ SOY İSİMLERİ OLANLARI TERCİH EDİYOR

    YAPACAK BİR ŞEY YOK
    _____________________________




  • Yarbay
    4861 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BaycanK

    quote:

    Orijinalden alıntı: fantastik74

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper492

    quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterKill88

    asker yolu gözleyecek sevgilisi olan var mı ? askere gitmeden kızlarla ilişkiyi koparmak en iyisi mi acaba

    kafan rahat olsun sonra biri seni arar senin manita oldu artık benim manita derse o zaman o 6 ay olur sana 6 yıl :D

    Kıza güveniyosan hocam bırakma , yok zaten belli olur tanımışındır şimdiye kadar , zaten o 6 ay seni bekleyemeyen evlenince de başkasına gider

    Alper492 boş konuşuyorsun hemşerim. Sevgilin yada kız arkadaşın olmamış diye burada bunu söylemeye hakkın yok. Kimsenin kız arkadaşını böyle bir zan altında bırakamazsın.

    Benimde sevgilim var, ben sevgilimi bırakıp gidiyorum. Döndüğümde sözleneceğim ...

    Eğer bir insanı tanıyorsan, güveniyorsan ve inanıyorsan. Kafan rahat olsun mantığı çok yanlış !

    Cepheye harbemi gidiyorsun da kafan rahat olsun diyorsun. Üniversite mezunu bir adamdan beklenmeyecek bir cümle

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: BaycanK

    quote:

    Orijinalden alıntı: fantastik74

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper492

    quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterKill88

    asker yolu gözleyecek sevgilisi olan var mı ? askere gitmeden kızlarla ilişkiyi koparmak en iyisi mi acaba

    kafan rahat olsun sonra biri seni arar senin manita oldu artık benim manita derse o zaman o 6 ay olur sana 6 yıl :D

    Kıza güveniyosan hocam bırakma , yok zaten belli olur tanımışındır şimdiye kadar , zaten o 6 ay seni bekleyemeyen evlenince de başkasına gider

    Alper492 boş konuşuyorsun hemşerim. Sevgilin yada kız arkadaşın olmamış diye burada bunu söylemeye hakkın yok. Kimsenin kız arkadaşını böyle bir zan altında bırakamazsın.

    Benimde sevgilim var, ben sevgilimi bırakıp gidiyorum. Döndüğümde sözleneceğim ...

    Eğer bir insanı tanıyorsan, güveniyorsan ve inanıyorsan. Kafan rahat olsun mantığı çok yanlış !

    Cepheye harbemi gidiyorsun da kafan rahat olsun diyorsun. Üniversite mezunu bir adamdan beklenmeyecek bir cümle

    eğer zaten bunu diyecek kadar tanımıyorsan o kızı hiç bişey yaşama daha iyi
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2994 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: acemi_16

    quote:

    Orijinalden alıntı: atoxi


    quote:

    Orijinalden alıntı: acemi_16

    quote:

    Orijinalden alıntı: atoxi

    Asker saati arayanlara uygun fiyata kesinlikle orjinal casio asker saati werebilirim.iletişim pm .

    kaç para

    https://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=119744184&type=active&rnd=4207


    Foruma özelde : 9.90tl

    kargoyu sen mi çekcen

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: acemi_16

    quote:

    Orijinalden alıntı: atoxi


    quote:

    Orijinalden alıntı: acemi_16

    quote:

    Orijinalden alıntı: atoxi

    Asker saati arayanlara uygun fiyata kesinlikle orjinal casio asker saati werebilirim.iletişim pm .

    kaç para

    https://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=119744184&type=active&rnd=4207


    Foruma özelde : 9.90tl

    kargoyu sen mi çekcen

    Kargo alıcıya aittir..+5Tl ücretsiz kargo



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Nikon D80 Body + Nikon Nikkor 50 mm 1.8 D




  • Er
    1 Mesaj
    Selamın aleyküm. Daha önce üye olmuştum ama fırsat bulup giremedm. bende varım Nisan celbinde aranızda. Adım Bektas. Etimesgutta giriyorum sınava. (Bilg. Müh) Kısa Dönem TErcihim. SaygıLAr HEpinize..
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    tertipler sınava giderken traş olcakmıyız bu durum hakkında bilgisi olan varmı ?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    111 Mesaj
    Daha dün bir 349. KSD olarak bu sayfaları okuyordum. Gerçekten zaman çok hızlı geçmekte, kendinizi hiç sıkıntıya sokmayın.

    Havacı olanlar için bilgilerimi aktarabilirim.

    Atarsa 48, başka yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3543 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BaycanK

    quote:

    Orijinalden alıntı: fantastik74

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper492

    quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterKill88

    asker yolu gözleyecek sevgilisi olan var mı ? askere gitmeden kızlarla ilişkiyi koparmak en iyisi mi acaba

    kafan rahat olsun sonra biri seni arar senin manita oldu artık benim manita derse o zaman o 6 ay olur sana 6 yıl :D

    Kıza güveniyosan hocam bırakma , yok zaten belli olur tanımışındır şimdiye kadar , zaten o 6 ay seni bekleyemeyen evlenince de başkasına gider

    Alper492 boş konuşuyorsun hemşerim. Sevgilin yada kız arkadaşın olmamış diye burada bunu söylemeye hakkın yok. Kimsenin kız arkadaşını böyle bir zan altında bırakamazsın.

    Benimde sevgilim var, ben sevgilimi bırakıp gidiyorum. Döndüğümde sözleneceğim ...

    Eğer bir insanı tanıyorsan, güveniyorsan ve inanıyorsan. Kafan rahat olsun mantığı çok yanlış !

    Cepheye harbemi gidiyorsun da kafan rahat olsun diyorsun. Üniversite mezunu bir adamdan beklenmeyecek bir cümle

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: BaycanK

    quote:

    Orijinalden alıntı: fantastik74

    quote:

    Orijinalden alıntı: alper492

    quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterKill88

    asker yolu gözleyecek sevgilisi olan var mı ? askere gitmeden kızlarla ilişkiyi koparmak en iyisi mi acaba

    kafan rahat olsun sonra biri seni arar senin manita oldu artık benim manita derse o zaman o 6 ay olur sana 6 yıl :D

    Kıza güveniyosan hocam bırakma , yok zaten belli olur tanımışındır şimdiye kadar , zaten o 6 ay seni bekleyemeyen evlenince de başkasına gider

    Alper492 boş konuşuyorsun hemşerim. Sevgilin yada kız arkadaşın olmamış diye burada bunu söylemeye hakkın yok. Kimsenin kız arkadaşını böyle bir zan altında bırakamazsın.

    Benimde sevgilim var, ben sevgilimi bırakıp gidiyorum. Döndüğümde sözleneceğim ...

    Eğer bir insanı tanıyorsan, güveniyorsan ve inanıyorsan. Kafan rahat olsun mantığı çok yanlış !

    Cepheye harbemi gidiyorsun da kafan rahat olsun diyorsun. Üniversite mezunu bir adamdan beklenmeyecek bir cümle

    dediğin tabii ki doğru ama ben o anlamda sormamıştım sevgilisi olan adam giderken sevgilisini neden bıraksın zaten ben biraz yanlış ifade etmişim tam sevgili olayı yok, flört aşamasında ama ilerisi ne gösterir belli değil kesin bişey yok ama ben bir şekilde kafam rahat gitmek istiyorum ne yapsam diye düşünüyorum o yüzden öyle bir yorum yapıp düşüncelerinizi almak istedim
    |
    |
    _____________________________
    bilcümle avratlar saçlarıma deli oluyorlar




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Noxite

    quote:

    Orijinalden alıntı: kasirga32

    Abim astsubay. Bu bot konusunda ondan bir fikir alabilirim sanırım :)

    Web sitelerim helak olacak ona üzülüyorum...

    Birde acemilik de usta birliğinde internet salonları falan var mı? Buralarda yoğunluk nasıl kural şart var mı. Max 30 dk oturabilirsin gibi. Bunun yanı sıra kantine acemilikde neden az gidebiliriz bunu anlamdım. Aç mı kalacaz?



    acemide interneti unut hocam usta da da gittigin yerde bilgisayar bile olmayabilir varsa da interneti olmaya bilir varsa da uzun oturtmazlar.

    ac kalma diye bisey yok kantin yemek icin degil kardesim zaten ihtiyac icin. yemegini 3 ogun veriyolar zaten.

    bunun dısında bufe gibi seyler oluyo ordan tost sandvic cay kola falan alabiliyosun ama kantin olayı gunde bikere belki gidiliyo.

    ac kalmazsın acemi birliginde ben hep cebimde püskevit tasırdım nolur nolmaz diye :D acemi birliginin yemekleri guzeldir bisi olmaz telaslanma

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: noxite

    quote:

    Orijinalden alıntı: kasirga32

    Abim astsubay. Bu bot konusunda ondan bir fikir alabilirim sanırım :)

    Web sitelerim helak olacak ona üzülüyorum...

    Birde acemilik de usta birliğinde internet salonları falan var mı? Buralarda yoğunluk nasıl kural şart var mı. Max 30 dk oturabilirsin gibi. Bunun yanı sıra kantine acemilikde neden az gidebiliriz bunu anlamdım. Aç mı kalacaz?



    acemide interneti unut hocam usta da da gittigin yerde bilgisayar bile olmayabilir varsa da interneti olmaya bilir varsa da uzun oturtmazlar.

    ac kalma diye bisey yok kantin yemek icin degil kardesim zaten ihtiyac icin. yemegini 3 ogun veriyolar zaten.

    bunun dısında bufe gibi seyler oluyo ordan tost sandvic cay kola falan alabiliyosun ama kantin olayı gunde bikere belki gidiliyo.

    ac kalmazsın acemi birliginde ben hep cebimde püskevit tasırdım nolur nolmaz diye :D acemi birliginin yemekleri guzeldir bisi olmaz telaslanma

    Şansa kaldık desene. Aslında askerlikde iletişim hakkı bu derece kısıtlı olmamalı bence. Acemi birliklerinde falan böyle int cafe tarzı yerler olsa 30-40 pc. Hem askerler bu sureci daha rahat atlatır hemde kurum para kazanır. Ki emin olun az uz para kazanılmaz öyle yerlerden. Ama askerliğin amacı zaten rahat ettirmemek derseniz ona da diyecek birşeyim yok hani
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    24 Mesaj



    Nöbette çıldırmayız inşaallah bu arkadaş gibi :D
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    KARDEŞ AST. OLABİLMEN İÇİN SOY ADININDA ETKİSİ OLUYORMUŞ

    YANİ SOYADINIZ NAR YONCA PORTAKAL KILLI ÇİRKİN GİBİ İSE ÇOK ZOR
    ÇÜNKİ ADAMLAR HEP ELBÜKEN YILDIRIM AYIBOĞAN GİBİ SOY İSİMLERİ OLANLARI TERCİH EDİYOR

    YAPACAK BİR ŞEY YOK
    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    KARDEŞ AST. OLABİLMEN İÇİN SOY ADININDA ETKİSİ OLUYORMUŞ

    YANİ SOYADINIZ NAR YONCA PORTAKAL KILLI ÇİRKİN GİBİ İSE ÇOK ZOR
    ÇÜNKİ ADAMLAR HEP ELBÜKEN YILDIRIM AYIBOĞAN GİBİ SOY İSİMLERİ OLANLARI TERCİH EDİYOR

    YAPACAK BİR ŞEY YOK

    Hocam ayık kafayla mı yazdın bunu

    Benim soyadım ÜNVER bu nasıl
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    1 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    KARDEŞ AST. OLABİLMEN İÇİN SOY ADININDA ETKİSİ OLUYORMUŞ

    YANİ SOYADINIZ NAR YONCA PORTAKAL KILLI ÇİRKİN GİBİ İSE ÇOK ZOR
    ÇÜNKİ ADAMLAR HEP ELBÜKEN YILDIRIM AYIBOĞAN GİBİ SOY İSİMLERİ OLANLARI TERCİH EDİYOR

    YAPACAK BİR ŞEY YOK
    quote:

    Orijinalden alıntı: _ATILGAN_

    KARDEŞ AST. OLABİLMEN İÇİN SOY ADININDA ETKİSİ OLUYORMUŞ

    YANİ SOYADINIZ NAR YONCA PORTAKAL KILLI ÇİRKİN GİBİ İSE ÇOK ZOR
    ÇÜNKİ ADAMLAR HEP ELBÜKEN YILDIRIM AYIBOĞAN GİBİ SOY İSİMLERİ OLANLARI TERCİH EDİYOR

    YAPACAK BİR ŞEY YOK

    tertip bu çok iyiydi haykırdım resmen gülerken
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    3 Mesaj
    tecrübeli arkadaşlara bir sorum olacaktı.

    Askerde yemeklere katılmak mecburi midir?

    Sağlık nedenlerinden ötürü bazı yemekler bana dokunuyor ve mümkünse bazı öğünleri tost krakerle falan geçiştirmeyi düşünüyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MertD.




    Nöbette çıldırmayız inşaallah bu arkadaş gibi :D
    quote:

    Orijinalden alıntı: MertD.




    Nöbette çıldırmayız inşaallah bu arkadaş gibi :D

    Arkadan üflemek kolay, komutanı görse o G3'ü buna monta eder
    _____________________________




  • Yarbay
    2102 Mesaj
    Herkese iyi akşamlar arkadaşlar. Birazdan yemek iştimasına gideceğim. Gitmeden yazayım dedim. Bu arada iştima dedim bu laftan nefret edeceksiniz.

    Sınav gününüz yaklaştı. Hepiniz sınava girip bir anda kendinizi bambaşka bir ortamda bulacaksınız. Sizi farklı yapan dış görünüşünüz hemencecik değişecek. Saçınız sakalınız kesilecek ve yemyeşil bir renge bürüneceksiniz. Sonra fikirleriniz ve düşünceleriniz sonra konuşma tarzınız ve hitap tarzınız değişecek. Daha sonraları ise geçmişinizi unutmaya başlayacaksınız. Artık siz eski siz olmayacaksınız. Şahsen ben kendimi unuttum ve yeni bir kişi oldum. Zaman zaman eski beni hatırlıyorum.

    Daha önce yazdığım gibi 12 Nisan'da nizamiyeye ineceğimi. Benim gibi kısa dönemlerin ilk katılışını yaptığı o günü görmek istiyorum. Ben de böyleydim demek için.
    Geldiğiniz zaman sizlere çok yardımcı olacağımı şimdiden söyleyeyim. Bunun sözünü vereyim.

    Usta birliklerinize dağılıp, görevleriniz belli olduktan sonra iş rutine binecek. Bir bakmışsınız şafak 49 olmuş. 353'ler sınava giriyor olacak. Çok şükür bizim askerlik bitti sayılır. Dönüş biletimi aldım ve artık gitme moduna geçtim.

    Son ve çok önemli bir uyarı yapayım. Belki daha sonra yazamam yada sizin okumak için zamanınız olmaz.

    Askerdeki ilk kural önde ve sonda olma. Her zaman ortada ol. Çok çalışkan ve çok tembel olmayın. Çok çalışkan olursanız herkes üstünüze biner. Çok tembel olursanız en dandik görevlere verilirsiniz.

    Usta birliğinize gittiğinizde hep dik durun, sakın uzun dönemlere boyun eğmeyin. Koğuşlara su bastıklarında koğuşlara su basılmaz deyin. Hele itfaiye hortumuyla bastıklarında bunun suç olduğunu, itfaiye hortumu sadece yangınlarda kullanıldığını ve koğuşlara su basılmanın cezası olduğunu söyleyin. İlk başta belki gülerler ama bölük komutanına söylediğinizde gülemezler. Her neyse uzun dönemler sizi sevmeyecekler. Asla boyun eğmeyin ve pısırık olmayın.
    Bazı komutanlarda kısa dönemleri sevmiyor. Bizim burada bu çok net belli. Onlarada kendinizi ezdirmeyin.

    Son bir şey daha söyleyeyim. Askerlik eninde sonunda bitiyor. İlk başlarda çok zor gelecek ama inanın bitiyor. Bugün 50'yi batırıyorum. Sadece 49 kalıyor.

    Herkesin gönlüne göre olsun. Kalın sağlıcakla...
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    14 Mesaj
    http://www.youtube.com/watch?v=fMloupm3DBc

    Arkadaşlar şunu bir izleyin.Dededen torununa askerlik tanımı :)
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BaycanK

    quote:

    Orijinalden alıntı: MertD.




    Nöbette çıldırmayız inşaallah bu arkadaş gibi :D

    Arkadan üflemek kolay, komutanı görse o G3'ü buna monta eder

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: BaycanK

    quote:

    Orijinalden alıntı: MertD.




    Nöbette çıldırmayız inşaallah bu arkadaş gibi :D

    Arkadan üflemek kolay, komutanı görse o G3'ü buna monta eder

    Yaa orası öyle de ben ona ters konuşmak için koymadım bu videoyu adam 6 saattir nöbet tutuyormuş olur o kadar sinir :)
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2581 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan_yilmaz52

    arkadaşlar bu sınavın formalite olduğunu anlamak çok basit örneğin bundan sonra ki celp dönemınde sınav yok kaldırılıyor burdan anlayabilirsiniz .. yok sınavda salla... yok hepsini doğru yapmaya çalış... yok bizim falanca vardı da şunları yaptı yedek subay oldu ...yok kısa donem cıktı...işte 1 gün gırme 2 gün gir 3.gün girersen falandı filandı ..bunlar hep yalan dolan kardeşim bizim türk milletinin kulaktan kulağa dolma lafları..
    arkadaşlar tamamen vücut kıtle endeksıyle alakalı ..bir de mezun oldugun bölüm ile alakalı ... o yüzden sınava istedıgınız zaman girin okumuş adamlarsanız ya inanmayın böyle kulaktan dolma laflara askeriye bile ne yaptığını kaç kişi aldığını ulan biz bu sınavı nıye yapıyoruz gıbısınden bılmıyor ama bızım mılletımız askeriyedı ki genel kurmay başkanından daha fazla bilgiye sahip maşallah :)))

    AYRICA SİZE ŞUNU DA SÖYLİYEYİM UNİVERSİTE MEZUNLARININ HEPSİ ASTEĞMEN OLARAK GÖZÜKÜYOR ASKERİYEDE..ÇÜNKÜ : ASKERDE BİR MEVZUNUZ OLDU DİYELİM MAHKEMELİK OLDUNUZ ASTEĞMEN OLARAK YARGILANIYORSUNUZ KISA DÖNEMDE OLSANIZ !!!
    AYRICA KISA DÖNEM OLARAK GİDEN BİRİNE ASKERDE KALMAK ISTIYORMUSUN DIYE DE SORULUYOR (sadece uzun dönem yedek subay olmasına gerek yok)KISA DÖNEMLERE DE SORULUYOR(bunun örnekleri var çevremde).....
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan_yilmaz52

    arkadaşlar bu sınavın formalite olduğunu anlamak çok basit örneğin bundan sonra ki celp dönemınde sınav yok kaldırılıyor burdan anlayabilirsiniz .. yok sınavda salla... yok hepsini doğru yapmaya çalış... yok bizim falanca vardı da şunları yaptı yedek subay oldu ...yok kısa donem cıktı...işte 1 gün gırme 2 gün gir 3.gün girersen falandı filandı ..bunlar hep yalan dolan kardeşim bizim türk milletinin kulaktan kulağa dolma lafları..
    arkadaşlar tamamen vücut kıtle endeksıyle alakalı ..bir de mezun oldugun bölüm ile alakalı ... o yüzden sınava istedıgınız zaman girin okumuş adamlarsanız ya inanmayın böyle kulaktan dolma laflara askeriye bile ne yaptığını kaç kişi aldığını ulan biz bu sınavı nıye yapıyoruz gıbısınden bılmıyor ama bızım mılletımız askeriyedı ki genel kurmay başkanından daha fazla bilgiye sahip maşallah :)))

    AYRICA SİZE ŞUNU DA SÖYLİYEYİM UNİVERSİTE MEZUNLARININ HEPSİ ASTEĞMEN OLARAK GÖZÜKÜYOR ASKERİYEDE..ÇÜNKÜ : ASKERDE BİR MEVZUNUZ OLDU DİYELİM MAHKEMELİK OLDUNUZ ASTEĞMEN OLARAK YARGILANIYORSUNUZ KISA DÖNEMDE OLSANIZ !!!
    AYRICA KISA DÖNEM OLARAK GİDEN BİRİNE ASKERDE KALMAK ISTIYORMUSUN DIYE DE SORULUYOR (sadece uzun dönem yedek subay olmasına gerek yok)KISA DÖNEMLERE DE SORULUYOR(bunun örnekleri var çevremde).....




    kısa dönem olarak askerde kalmak isterim
    _____________________________
    KULLANDIĞIM TELLER
    NOKİA5110<NOKİA6230<NOKİAN82<SAMSUNG GALAXY POCKET<SAMSUNG NOTE 2
    KULLANDIĞIM PROJEKSİYON
    EPSON TW-550




  • Er
    14 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jetressive

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan_yilmaz52

    arkadaşlar bu sınavın formalite olduğunu anlamak çok basit örneğin bundan sonra ki celp dönemınde sınav yok kaldırılıyor burdan anlayabilirsiniz .. yok sınavda salla... yok hepsini doğru yapmaya çalış... yok bizim falanca vardı da şunları yaptı yedek subay oldu ...yok kısa donem cıktı...işte 1 gün gırme 2 gün gir 3.gün girersen falandı filandı ..bunlar hep yalan dolan kardeşim bizim türk milletinin kulaktan kulağa dolma lafları..
    arkadaşlar tamamen vücut kıtle endeksıyle alakalı ..bir de mezun oldugun bölüm ile alakalı ... o yüzden sınava istedıgınız zaman girin okumuş adamlarsanız ya inanmayın böyle kulaktan dolma laflara askeriye bile ne yaptığını kaç kişi aldığını ulan biz bu sınavı nıye yapıyoruz gıbısınden bılmıyor ama bızım mılletımız askeriyedı ki genel kurmay başkanından daha fazla bilgiye sahip maşallah :)))

    AYRICA SİZE ŞUNU DA SÖYLİYEYİM UNİVERSİTE MEZUNLARININ HEPSİ ASTEĞMEN OLARAK GÖZÜKÜYOR ASKERİYEDE..ÇÜNKÜ : ASKERDE BİR MEVZUNUZ OLDU DİYELİM MAHKEMELİK OLDUNUZ ASTEĞMEN OLARAK YARGILANIYORSUNUZ KISA DÖNEMDE OLSANIZ !!!
    AYRICA KISA DÖNEM OLARAK GİDEN BİRİNE ASKERDE KALMAK ISTIYORMUSUN DIYE DE SORULUYOR (sadece uzun dönem yedek subay olmasına gerek yok)KISA DÖNEMLERE DE SORULUYOR(bunun örnekleri var çevremde).....




    kısa dönem olarak askerde kalmak isterim

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: jetressive

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan_yilmaz52

    arkadaşlar bu sınavın formalite olduğunu anlamak çok basit örneğin bundan sonra ki celp dönemınde sınav yok kaldırılıyor burdan anlayabilirsiniz .. yok sınavda salla... yok hepsini doğru yapmaya çalış... yok bizim falanca vardı da şunları yaptı yedek subay oldu ...yok kısa donem cıktı...işte 1 gün gırme 2 gün gir 3.gün girersen falandı filandı ..bunlar hep yalan dolan kardeşim bizim türk milletinin kulaktan kulağa dolma lafları..
    arkadaşlar tamamen vücut kıtle endeksıyle alakalı ..bir de mezun oldugun bölüm ile alakalı ... o yüzden sınava istedıgınız zaman girin okumuş adamlarsanız ya inanmayın böyle kulaktan dolma laflara askeriye bile ne yaptığını kaç kişi aldığını ulan biz bu sınavı nıye yapıyoruz gıbısınden bılmıyor ama bızım mılletımız askeriyedı ki genel kurmay başkanından daha fazla bilgiye sahip maşallah :)))

    AYRICA SİZE ŞUNU DA SÖYLİYEYİM UNİVERSİTE MEZUNLARININ HEPSİ ASTEĞMEN OLARAK GÖZÜKÜYOR ASKERİYEDE..ÇÜNKÜ : ASKERDE BİR MEVZUNUZ OLDU DİYELİM MAHKEMELİK OLDUNUZ ASTEĞMEN OLARAK YARGILANIYORSUNUZ KISA DÖNEMDE OLSANIZ !!!
    AYRICA KISA DÖNEM OLARAK GİDEN BİRİNE ASKERDE KALMAK ISTIYORMUSUN DIYE DE SORULUYOR (sadece uzun dönem yedek subay olmasına gerek yok)KISA DÖNEMLERE DE SORULUYOR(bunun örnekleri var çevremde).....




    kısa dönem olarak askerde kalmak isterim

    sınav formalite yahu orası doğru. ekşisozlukte biri 17 tane yapmış sadece. ona uzun çıkmış. sonra 3. gün girip uzun çıkanda var.


    peki hiç yapmasak ? sadece 1 tane işaretlesek ? sonuç ne olurdu acaba ?
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2581 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sanal Bilgiç

    Selamun Aleyküm Beyler,
    Beni de ekleyin isterseniz. Ben de yaşlıyım

    Kayseri
    Hukuk
    Yaş:32
    Yedek Subay
    Ankara Mamak

    Emin olun benim durumumdakiler için daha zor geçecek. Allah hakkımızda hayırlı olanı nasip etsin. Bizim buraların ifadesiyle " Allah iyilere eş etsin" AMİN.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sanal Bilgiç

    Selamun Aleyküm Beyler,
    Beni de ekleyin isterseniz. Ben de yaşlıyım

    Kayseri
    Hukuk
    Yaş:32
    Yedek Subay
    Ankara Mamak

    Emin olun benim durumumdakiler için daha zor geçecek. Allah hakkımızda hayırlı olanı nasip etsin. Bizim buraların ifadesiyle " Allah iyilere eş etsin" AMİN.

    hocam hukuka kaç yaşınızda başladınız
    benim yaşım 26 hukuk okumak küçüklükten beri hayalim :)

    geç mi kaldım sizce
    _____________________________
    KULLANDIĞIM TELLER
    NOKİA5110<NOKİA6230<NOKİAN82<SAMSUNG GALAXY POCKET<SAMSUNG NOTE 2
    KULLANDIĞIM PROJEKSİYON
    EPSON TW-550




  • Yarbay
    2581 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: djcenk18

    Merhaba 351'ler nam-ı değer torunlar.. Yada uzunların deyimiyle poşetler.. :D

    Ben 349. Kd Dedeniz olarak size edindiğim tecrübeleri paylaşayım..

    Bende gelmeden önce aynı sizin gibi burdan paylaşımlarda bulunuyordum. Yedek subay olayım nasıl gideceğiz nasıl gececek ne götüreceğiz falan filan..

    Arkadaşlar merak etmeyin herşeyi yaşayacaksınız. Burda forumda çok atıp tutan gördüm ben şunu yaparım ben bunu yaparım bunu bana yaptıramazlar falan diye ama teslim olun ertesi gün sizi bir uyandırsınlar bakın nasıl herşey farklı oluyormuş görün. Ben yedek subay olmak istiyordum ama kısa dönem çıktı şansıma. Şansıma diyorum çünkü iyikide kısa dönem olmuşum, yedek subayda para veriyorlar ayağını falan geçin parayla bile durulmaz yapılmaz askerlik. Siz siz olun kısa dönem diye dua edin. Acemiliğimi Hatay Serinyolda yaptım. Jandarmayım. Oraya düşecekler için söylüyorum Allah kurtarsın ve Allah sabır versin. :D Serinyola düşeceğine kötü yola düş deyimi gerçektir. Acemilikte herşeyi yapacaksınız emin olun. 275 kişinin bulaşığını yıkamaktan, yemekhane temizliğine, koğuş temizliğinden, tuvalet temizliğine, ot yolmaktan, ağaç budamaya kadar... Biz aralık-ocak ayında orada olmamıza rağmen ot yolmaktan ellerimiz yeşil oldu sizi düşünemiyorum artık. Yemekler 10 numaradır tabi yiyebilirseniz.. :D Öyle benim temizlik takıntım var diyenler başkasının yediği kaptan yiyemem diyenler çok aç kalacak demektir. Duş sıkıntılıdır. Sıcak su günde 1 saat gelir 21-22 arası ondanda 30 dkkada biter 16 duş vardır aktif olarak 275 kişi nasıl duş alır buradan çıkın işin içinden. Yani acemilikte yemek ve temizlik konusunda konfor beklemeyin. Yoksa çok zorluk çekersiniz zaman geçmez. Kendinize bir arkadaş çevresi yaratın hep birlikte hareket edin zaman öyle geçiyor.Biz denetime denk geldiğimiz için eğitim konusunda biraz yoğunduk sizde nasıl olur onu bilmiyorum. Askerlikte ustalık on numaradır. Hele az kişinin olduğu bir karakola düşerseniz herşey çok güzel geçer. Karakolda yemekler daha güzeldir. Temizlik konusunda daha temiz olursunuz duş imkanınız daha rahat olur. Size görev verilir. Nöbet eri, asayiş eri, santralci, yazıcı, kantinci v.b. artık okul ve kişilik durumunuza göre. İşle meşgul olurken zamanın geçtiğini anlamıyorsunuz. Evli veya nişanlı olarak askere gelceklere söyliyim yandınız.. :D Zaman hiç geçmiyor gibi geliyor. Bunun dışında merak ettiğiniz şeyler olursa sorun anlatayım.

    Zorunuza gitmesin $=Atarsa 48.. Biz mi askerlik yapalım bu şafaktan sonra.. :D
    quote:

    Orijinalden alıntı: djcenk18

    Merhaba 351'ler nam-ı değer torunlar.. Yada uzunların deyimiyle poşetler.. :D

    Ben 349. Kd Dedeniz olarak size edindiğim tecrübeleri paylaşayım..

    Bende gelmeden önce aynı sizin gibi burdan paylaşımlarda bulunuyordum. Yedek subay olayım nasıl gideceğiz nasıl gececek ne götüreceğiz falan filan..

    Arkadaşlar merak etmeyin herşeyi yaşayacaksınız. Burda forumda çok atıp tutan gördüm ben şunu yaparım ben bunu yaparım bunu bana yaptıramazlar falan diye ama teslim olun ertesi gün sizi bir uyandırsınlar bakın nasıl herşey farklı oluyormuş görün. Ben yedek subay olmak istiyordum ama kısa dönem çıktı şansıma. Şansıma diyorum çünkü iyikide kısa dönem olmuşum, yedek subayda para veriyorlar ayağını falan geçin parayla bile durulmaz yapılmaz askerlik. Siz siz olun kısa dönem diye dua edin. Acemiliğimi Hatay Serinyolda yaptım. Jandarmayım. Oraya düşecekler için söylüyorum Allah kurtarsın ve Allah sabır versin. :D Serinyola düşeceğine kötü yola düş deyimi gerçektir. Acemilikte herşeyi yapacaksınız emin olun. 275 kişinin bulaşığını yıkamaktan, yemekhane temizliğine, koğuş temizliğinden, tuvalet temizliğine, ot yolmaktan, ağaç budamaya kadar... Biz aralık-ocak ayında orada olmamıza rağmen ot yolmaktan ellerimiz yeşil oldu sizi düşünemiyorum artık. Yemekler 10 numaradır tabi yiyebilirseniz.. :D Öyle benim temizlik takıntım var diyenler başkasının yediği kaptan yiyemem diyenler çok aç kalacak demektir. Duş sıkıntılıdır. Sıcak su günde 1 saat gelir 21-22 arası ondanda 30 dkkada biter 16 duş vardır aktif olarak 275 kişi nasıl duş alır buradan çıkın işin içinden. Yani acemilikte yemek ve temizlik konusunda konfor beklemeyin. Yoksa çok zorluk çekersiniz zaman geçmez. Kendinize bir arkadaş çevresi yaratın hep birlikte hareket edin zaman öyle geçiyor.Biz denetime denk geldiğimiz için eğitim konusunda biraz yoğunduk sizde nasıl olur onu bilmiyorum. Askerlikte ustalık on numaradır. Hele az kişinin olduğu bir karakola düşerseniz herşey çok güzel geçer. Karakolda yemekler daha güzeldir. Temizlik konusunda daha temiz olursunuz duş imkanınız daha rahat olur. Size görev verilir. Nöbet eri, asayiş eri, santralci, yazıcı, kantinci v.b. artık okul ve kişilik durumunuza göre. İşle meşgul olurken zamanın geçtiğini anlamıyorsunuz. Evli veya nişanlı olarak askere gelceklere söyliyim yandınız.. :D Zaman hiç geçmiyor gibi geliyor. Bunun dışında merak ettiğiniz şeyler olursa sorun anlatayım.

    Zorunuza gitmesin $=Atarsa 48.. Biz mi askerlik yapalım bu şafaktan sonra.. :D

    başkasının yediği kaptan yiyemem
    derken
    |
    |
    _____________________________
    KULLANDIĞIM TELLER
    NOKİA5110<NOKİA6230<NOKİAN82<SAMSUNG GALAXY POCKET<SAMSUNG NOTE 2
    KULLANDIĞIM PROJEKSİYON
    EPSON TW-550




Reklamlar
Orjinal Laptop Yedek Parça
kolayoto.com
SEO
Bey Azura
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,672
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.