DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
>>>35*****27 imei numarası klonlanmıştır cihaz 30 gün içinde kapatılacaktır(başka gelen varmı)<<<
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
23
Cevap
0
Favori
16.250
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> >>>35*****27 imei numarası klonlanmıştır cihaz 30 gün içinde kapatılacaktır(başka gelen varmı)<<<
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      51 Mesaj
      11 Haziran 2008 00:13:00
      arkadaşlar lütfen yardım edin napacam ben bi çözümü varmı bu arada telefon n99i bi çözüm bilen varsa lütfen yardım etsin aldığımda kontrol ettim kayıtlı yazıyod??? (bende eski telefon var bunu imei nosunu o telefona geçittirsem olurmu veyaa)


      _____________________________

    • Çavuş
      51 Mesaj
      11 Haziran 2008 00:18:03
      başka kimseye gelmedimi şimdii


      _____________________________

    • Çavuş
      51 Mesaj
      11 Haziran 2008 01:01:24



      _____________________________

    • Binbaşı
      1228 Mesaj
      11 Haziran 2008 01:04:57
      Evet elindeki eski telefonun imeisi kayıtlıysa yeni telefonuna klonlayabilirsin. Bir sorun çıkmaz. Ama TK kurumu ileride imei ve model karşılaştırması da yapacakmış. Ne kadar doğrudur bilinmez. Ama o zamana kadar kullanırsın en azından. En az iki sene var önünde nasıl olsa.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihgülçiçek -- 11 Haziran 2008; 1:03:24 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1604 Mesaj
      11 Haziran 2008 01:05:02
      Ne zaman almıştın telefonu ?


      _____________________________

      Berkay GÜRCAN
      Maden Mühendisi
      Teknik Nezaretçi
      İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı ( C Sınıfı )
      E-Mail : berkaygurcan@live.com
    • Çavuş
      73 Mesaj
      11 Haziran 2008 01:21:39
      Benim babamın telefona da gelmişti böle bi mesaj ve internetten baktım klonlanmış gösteriyodu.Mesajda telefonun 05.06.08 de kapanacağı yazıyodu ama tel hala açık.


      _____________________________

    • Çavuş
      51 Mesaj
      11 Haziran 2008 01:22:34
      @fatihgülçiçek
      saol kardeş inşallah olur

      @PyRRhiC
      2 ay oluy kardeş



      _____________________________

    • Binbaşı
      1556 Mesaj
      11 Haziran 2008 01:23:03
      bende almayı düşünüyodum n99i....


      _____________________________

      Katılım zamanı: 5 Mart 2004
    • Çavuş
      51 Mesaj
      11 Haziran 2008 01:31:33

      quote:

      Orjinalden alıntı: R£!$

      Benim babamın telefona da gelmişti böle bi mesaj ve internetten baktım klonlanmış gösteriyodu.Mesajda telefonun 05.06.08 de kapanacağı yazıyodu ama tel hala açık.

      inşallah benimkine de olmaz ya aldığımda kontrol ettim kayıtlı görünüyodu anlayamadım ama neden böle oldu



      _____________________________

    • Teğmen
      107 Mesaj
      11 Haziran 2008 01:37:46
      Benim bi arkadasımda da var bu makineden klonlanmıs kapanmıs.
      Aldıgı yere gidip actırdı.6 ay garanti veriyolar imei klonuna karşı satıcılar...



      _____________________________

    • Çavuş
      73 Mesaj
      11 Haziran 2008 01:38:57

      quote:

      Orjinalden alıntı: krzmtk71



      Alıntıları Göster


      inşallah benimkine de olmaz ya aldığımda kontrol ettim kayıtlı görünüyodu anlayamadım ama neden böle oldu


      Babamın telefonda TR den alınma faturalı ve kayıtlıydı.Hatta biz de tüketici haklarına falan başvurcaktık ama tel kapanmadı.Netten bakıyorum hala klonlanmış gösteriyo.



      _____________________________

    • Çavuş
      51 Mesaj
      11 Haziran 2008 01:42:15

      quote:

      Orjinalden alıntı: R£!$



      Alıntıları Göster



      Babamın telefonda TR den alınma faturalı ve kayıtlıydı.Hatta biz de tüketici haklarına falan başvurcaktık ama tel kapanmadı.Netten bakıyorum hala klonlanmış gösteriyo.

      seninki farklıymış fatura varmış bende sevinmiştimm



      _____________________________

    • Yarbay
      2377 Mesaj
      11 Haziran 2008 01:43:33
      Arkadşlar iii akşamlar....
      Herşey bundan 20 gün önce cebime gelen bir msj ile başladı....
      Msj: IMEI numaranız klonlandığı için telefonunuz 30gün içerisinde kapanacaktır....

      ( Şerefsizlerin çocukları klonlamışlar yepisyeni e-900ümü...Daha taksidini ödüyorum )

      Neyse... Hemen SAMSUNG bayiine gittim...
      Faturamın olduğunu ve durumu anlattım....
      Onlar bana hiç korkmamam gerektiğini , başlarına böle durumun daha önceden de geldiğini sölediler...
      Ayrıca telefonumun kesinlikle KAPANMAYACAĞINA dair bana garanti de verdiler....

      Ben boş durmayıp TDK(telekomünikasyon düzenleme kurumu)'yı aradım....
      Bana bayiniz aracılığı ile faturamı göndermemi ve sonucun benim lehime sonuçlanacğını söylediler...
      Bayiye gittim tekrardan Abi: biz faturayı yoladık TDK'ya ... artık iş onlarda dediler....

      Ancak bu akşam 20 sularında telefonum çat die kapandı...ve hiçbir hattım çalışmıyor....

      Şimdi....
      Soru 1: TDK istese benim IMEI nomu klonlayan kişinin telefonunu kapatamaz mı??? Çünkü sisteme giriş tarihlerine bakacak olursa benim girişim 2007'nin 1. ayı diğerinin ise 2007'nin 5.ayı...

      Soru 2: MAdem tDK bana klonlandı msjı atabiliyosa demekki öteki şahsın sisteme aynı IMEI ile girdiğini anlamış durumdadır ancak burada ben haklı olmama rağmen belkide şuan öteki namussuzun telefonu açık....

      Soru 3: ben burada mağdur oldum...Daha taksidini ödediğim cihaz elimde patladı....
      Ner yapacağım LÜTFEN YARDIM EDİN!!! CILDIRMAK ÜZEREYİM......MAĞDURUM....


      aylar önce actigim topic böyle idi; neyseki uzun yazismalar sonucu TDK ile sorun halloldu



      _____________________________

    • Çavuş
      51 Mesaj
      11 Haziran 2008 01:54:40

      quote:

      Orjinalden alıntı: metinardicli

      Arkadşlar iii akşamlar....
      Herşey bundan 20 gün önce cebime gelen bir msj ile başladı....
      Msj: IMEI numaranız klonlandığı için telefonunuz 30gün içerisinde kapanacaktır....

      ( Şerefsizlerin çocukları klonlamışlar yepisyeni e-900ümü...Daha taksidini ödüyorum )

      Neyse... Hemen SAMSUNG bayiine gittim...
      Faturamın olduğunu ve durumu anlattım....
      Onlar bana hiç korkmamam gerektiğini , başlarına böle durumun daha önceden de geldiğini sölediler...
      Ayrıca telefonumun kesinlikle KAPANMAYACAĞINA dair bana garanti de verdiler....

      Ben boş durmayıp TDK(telekomünikasyon düzenleme kurumu)'yı aradım....
      Bana bayiniz aracılığı ile faturamı göndermemi ve sonucun benim lehime sonuçlanacğını söylediler...
      Bayiye gittim tekrardan Abi: biz faturayı yoladık TDK'ya ... artık iş onlarda dediler....

      Ancak bu akşam 20 sularında telefonum çat die kapandı...ve hiçbir hattım çalışmıyor....

      Şimdi....
      Soru 1: TDK istese benim IMEI nomu klonlayan kişinin telefonunu kapatamaz mı??? Çünkü sisteme giriş tarihlerine bakacak olursa benim girişim 2007'nin 1. ayı diğerinin ise 2007'nin 5.ayı...

      Soru 2: MAdem tDK bana klonlandı msjı atabiliyosa demekki öteki şahsın sisteme aynı IMEI ile girdiğini anlamış durumdadır ancak burada ben haklı olmama rağmen belkide şuan öteki namussuzun telefonu açık....

      Soru 3: ben burada mağdur oldum...Daha taksidini ödediğim cihaz elimde patladı....
      Ner yapacağım LÜTFEN YARDIM EDİN!!! CILDIRMAK ÜZEREYİM......MAĞDURUM....


      aylar önce actigim topic böyle idi; neyseki uzun yazismalar sonucu TDK ile sorun halloldu

      seninki hallolmuşta ben napacam fatura yok bişi yok eğer kapanırsa gitti yapacak bişey yok son çare bendeki eski telefonun imei sini buna geçirtmek o da olursa tabii



      _____________________________

    • Yarbay
      12200 Mesaj
      11 Haziran 2008 02:09:33
      benim telefonun ime isi kayıtlı değil ama 2yıldır kullanıyorum ayarlada ime gönderme diye bi secenek var ime kontrolünü devre dışı bırakıyor


      _____________________________

    • Çavuş
      51 Mesaj
      11 Haziran 2008 02:20:56

      quote:

      Orjinalden alıntı: S.T.A.L.K.E.R

      benim telefonun ime isi kayıtlı değil ama 2yıldır kullanıyorum ayarlada ime gönderme diye bi secenek var ime kontrolünü devre dışı bırakıyor

      kardeş birazdaha açık yazsan tam anlamadım



      _____________________________

    • Çavuş
      46 Mesaj
      31 Mart 2009 12:50:17
      aynı mesaj az önce banada geldi iyi ki telefon Motorola c113A 10 lira etmez.


      _____________________________



      Mechatronic Engineer 2014
    • Binbaşı
      1863 Mesaj
      02 Nisan 2011 17:12:29
      Arkadaşlar konuyu hortlatmak zorunda kaldım. Kardeşim motorola l9 telefonu var. IMEI numarası klonlanmıştır diye mesaj geldi. Telefonun Garantisi devam ediyor. ne yapmam gerekiyor tam anlamadım anlayan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi


      _____________________________


      F.C. INTERNAZIONALE MILANO 1908


      ●Forumdaki Inter'lilerin Buluşma Noktası -> Tıkla
    • Teğmen
      145 Mesaj
      02 Nisan 2011 17:19:40
      bana da aynı mesaj geldi.. yasaltakip diye geçiyor ismi.. mesajda yazan imei numarası benim telefonun imeiden farklı.. bi sorun olur mu acaba?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Teğmen
      123 Mesaj
      02 Nisan 2011 19:03:42
      arkadaşlar. panik yapmanıza gerek yok. bunula ilgili yasal düzenlemeler devam ediyor ancak şuan için yapılan düzenlemer haklı olanı birazcık hakkını yyor ama yine de sorun halloluyor.

      size sorunun çözümünü anlatmak istiyorum fakat bu sorunun çözümü telefon markasına göre değişiyor.

      ve faturanızın olması gerekyor.
      detaylı bilgi için mail adresim birbucukpidelikofte@gmail.com çok fazla sayfayı takip edemeyebilirim. buradan da ulaşabilirsiniz.


      faturanızla birlikte hattınızın ( bundan sonra telefonunuz sadece bir adet hattı çalıştıracak. ) detaylarını bildiren bir dilekçe ile telefonunuzun genel merkezine faks çekeceksiniz. sonra 1-2 hafta içinde telefonunuz kullanıma açılacak.

      şuan için fazla vaktim olmadığı için bir süre sonra daha detaylı bir cevap yazacağım.

      saygılar




      _____________________________

Reklamlar
https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimpj/N103003.2
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.