Şimdi Ara

344 TL Osmangazi köprüsü (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
310
Cevap
1
Favori
47.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
251 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Önce bu firmalara bankadan kredi veriyorlar, sonra geçiş garantili köprü yaptırıyorlar, geçiş olmayınca ceza da ödüyorlar!

    Ulan parasını sen verdiysen niye millette ceza ödüyorsun? Bir de döviz ile sözleşme yapmışlar!

    En son neydi Demirören'e doğan medya grubu için milyara yakın kredi verdiler ve 10 yıl vade ve ilk 2 yıl da ödeme yok!

    Demirören de oh ne güzel, iddia'yı da aldı adam para içinde yüzüyor!

    Düşündükçe çıldırıyorum! her şey mi popülist hamle olur arkadaş? Hani 3. Köprü intihardı? Parayı veriyorsun zaten gelip köprüyü döşüyorlar, sen yüzde yüz milli yerli arabadan uçaktan bahset!!

    Paraları gömdüler betona şimdi şemsiye açılmıyor!

    kol ve börek ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 17 Mart 2019; 1:16:25 >
  • Nusret in adisyonu sandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence hastahane fişi. "Geçmiş olsun" mesajlı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İstanbula girip çıkmak bin tl leri bulacak ya la ! Bu nedir arkadaş. Zaten aracı olan adam devlete de bir tane alıyor, yakıtı bakımı derken adam resmen sürünüyor. Birde bir şehir dışına çıkayım dese bu miktarları mı ödüyor ?

    Fransız devrimi gibi bir devrim yapmalıyız.
  • Ben dahada fazlası olmasını istiyorum. *** kazansın pardon Devlet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vicodin -- 17 Mart 2019; 5:19:47 >
  • Yapmadıkları bir biz kalmıştık. Onu da yaptılar hamdolsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Köprü ve yoldan geçmek vergiye tabi.
    Vatandaşın vergileriyle yapılan köprüden geçerken vatandaş yine vergi ödüyor.
    Müthiş sistem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leon FR kullanıcısına yanıt
    Ahaha güzel kafaymış kardeşim. Sorun şu ki burda dezavantajlı olan istanbullu değil sensin. İstanbullu en azından bunu kullanabiliyor sen kullanmadığın halde köprüye geçiş garantisi verildiği için sen geçmesen bile garanti edilen kişi sayısı tutturulamadığı için vergilerle onun parası senden zaten alınıyor. İstanbullu en azından bu köprüyü kullanabiliyor. Sen geçmediğin köprüye para veriyorsun dolaylı vergilerle haberin dahi yok.
  • geçmeyin kardeşim.

    ben geçen yaz antalya'ya, bikaç ay öncesinde de izmir'e gittim. istesem osmangazi köprüsünden geçerdim ama geçmedim iki yolculukta da...
  • Gecme sende feribot kullan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Feribot neden kullanmıyorsunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devlet seçenek sunuyor.parası olmayan geçmesin kardeşim.kimse kimseyi köprüyü kullan demiyor.geçiş fiyatlarıda belli.gizli saklı bişey yok.ayrıca şunuda belirteyim.keşke bedava olsa yada daha cüzzi bişeyler.Türkiyede maalesef kim iktidara gelirse gelsin değişen bisey olmaz.

    Edit:bu tip konular baydı artık.haftalık köprü ve otoban konusu açmak sanki forumda mecburi bir zorunluluk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: die_caprio

    Benim vergimle yapılan köprüden yine paramla geçiyorum :)
    Senin verginle ben benim vergimle baskasi geciyor yasasin akepe

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kassady kullanıcısına yanıt
    Altında yazdığım mesajı da okusaymışsınız keşke :) Durumun gayet farkındayım. Hem fiziki hem de maddi çilesini göstermek için yazmıştım. Ben bilmiyor muyum her türlü zaten ödediğimi :) Sadece işinize gelen mesajı alıntılamak basit :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon FR -- 17 Mart 2019; 10:30:51 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir köprü yapmisim gecen yok diye guluyo mudur acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuda mantikli yazi yazmaya calisayim, soyleyeceklerim iktidar yanlisi anlasilabilir diye ekleyim, mevcut siyasi iktidari zaten baska konulardaki fikirlerime uyusmadigi sebebiyle desteklemem soz konusu degil, ulasim ve ekonomiye gelmeme gerek bile yok bu kararim icin

    Fakat, simdi bu yatirimlari ulkenin kendi butcesinden yapma imkani yok, varsa bile hepsini yapamaz ayni anda ama ihtiyac da oldugu dusunuluyor, yore halklari "suraya da bir kopru yapamadilar .." diyip duruyor , o zaman bunu ya yapmayacaksiniz ya da yapma sansiniz olan diger modelle yani gecis garantisi ile yukarida denildigi gibi taksit taksit yapacaksiniz, bunda da modelleme yaparak ilk su kadar sene zarar ederim, sonra dengelenir, sonra da koprunun ekonomik omru bitene dek ne zaman firmaya taahhut surem biterse kara gecerim.. ayrica yakittan ayrica yol bakim onarimindan da arti yazarim diye dusuneceksiniz

    Bir de neden su kadar garanti verdiniz neden su fiyattan verdiniz devlet degil misin senden buyuk guc mu var mealinde yazilar oluyor. Sirketler sartlarini sunuyor ve kabul edip etmemek devletin inisiyatifinde , ama secip sozlesme imzaladiktan sonra bu parayi sirket kurusuna dek alir, oyle kopruyu yaptirip parasini odememek sozlesmeye uymamak olmaz

    Gecis ucreti konusuna gelince, koprunun fiyati belli, sirkete odenecek para da belli, kopru ucretsiz de yapilabilir sorun yok, o zaman parayi 80 milyonun vergilerinden oder devlet, ya da x fiyat yapar, gecenlerden alir, gecmedigi kismini yine ulkenin tamami odemis olur yani gecis ucretinin fazla ya da az olmasi gecenlerin odemesi ya da tum halkin odemesi arasinda bir seyler farkettirir ama odenecek rakam degismez, ucretleri dusurun bari cok kisi istifade etsin denebilir dogrudur ama onun da sakincasi , fiyatlari kademeli arttirman gerektigi icin, surekli fiyatin ucuz kalmasi sonucu, odemelerin hazineden odenmesi demektir

    Son sozum biraz irite edici olabilir ama yavuz selim yoksa diger 2 kopru var, yahut osmangazi yoksa feribot ya da eski yol var, parasini begenmeyen gecmesin olsun bitsin, zorla degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • jujuuu kullanıcısına yanıt
    zorla değil elbet ama atladiginiz nokta GECMESEKTE parasını veriyoruz
    Problem burda zaten.
    Mesele köprüyü devletin kendi imkanları ile yapmamasi değil verilen geçiş garabtisindeki araç sayısının hatalı olması ve işletme süresi. Süreyi uzun tutup, araç sayısını düşük tutup hazineden ekstra para çıkmadan yapılabilir Di. O zaman sizin dediğiniz gibi beğenmeyen geçmez derdik.
    Ama şu an ordan hiç araç geçmese de, yani sizin tabirinizle beğenmiyorsak da, geçmiş gibi belli sayı aracın parası benim verdiğim vergiden karşılanıyor..
    MANTIKSIZ OLAN BUDUR VE SAVUNULAMAZ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    Körfezi dolaşmayı önerrenleri esefle kınıyorum. Aksine mümkün olduğunca çok kullanın köprüyü. Aksi takdirde meydana gelecek geçiş eksiğini benden veya Yozgatın köyünde çiftçilik yapan Mehmet dayıdan alacaklar.
    Yani geçmemek kullanmamak köprü sahibinin çok da fifisinde.
    Ayrıca muhtemelen 1 2 yıl içinde körfezden dolanmaya merhaba kapatacaklar veya çeşitli şekillerde ya güzergahı eziyet haline getirerek veya çeşitli şekillerde ücret alarak aradaki makası kapatacaklar. Tıpkı İstanbul boğaz köprülerde yavaş yavaş 3.köprü ye zorladıkları gibi.
    Yok canım daha neler diyenleri duyar gibi oluyorum.
    Kartal Bandırma arasi dizel aracim 80 tl yakıyor ne yapayim köprüden 120 tl veripmi geceyim yol masrafim 200 tl olup 2.5 kat artsinmi kısa mesafe gidislerde pek mantıklı gelmiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pavyon tarifesi lan bu!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • acquiles kullanıcısına yanıt
    Orada da direksiyon koltugunda devlet degil sirket oturuyor, unutulmasin ki en ideal kosullardaki firma seciliyor, demek ki yapan firmalar bu sartlarla ise girmisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.