Şimdi Ara

320 BG güce sahip yeni Honda Civic Type R artık resmi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
3.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Audi RS3 bunu darma duman edip, kırıp atar.

    Tebrik ederim bu anlamsız karşılaştırma için.

    Audi RS3 60.000 $, Honda Type R 30.000 $.
  • Tasarımı konuşturmuş japonlar ama yeni kasasını çok erken tanıtıp sadece bi kaç değişklik yapmışlar .Önceki nesil Megane RSi geçmek için bile yırtınmışlar anca çok ufak bi fark atabilmişti üstelik RS Trophy 275HP olup rakibinden 35bg eksiği vardı.



    Önden çekiş 2litre hacminde işler kızışıyor merakla bekliyorum.Reno yeni RS modeline 300+HP güç ve mükemmel olan yol tutuşunun üzerine 4control sistemini eklerse rekor tahtına 3.kez oturup japon ve alman rakibini yine deli edecek gibi :)



    Heyecanla bekliyorum bu çekişmeyi izlemesi aşırı keytifli olacak.



    Bu vergilerle anca izlerim zaten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskisine ısınamasamda bu sefer efsane olmuş tasarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veteriner69

    quote:

    Orijinalden alıntı: V4LKyR

    Audi RS3 bunu darma duman edip, kırıp atar.

    Tebrik ederim bu anlamsız karşılaştırma için.

    Audi RS3 60.000 $, Honda Type R 30.000 $.


    Neden anlamsız olsun,

    Direkt rakip değil mi bu araçlar?

    Aynı segment araçlar arasında fiyat farkı var diye rakip sayılmıyorlar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    AWD yapsanıza şunu.o kadar güç ön tekerleklerde mundar oluyor.hem o arka kanat arkaya bastikca ön lastiller iyice çekiş kaybeder.ya da arka kanatin bir fonksiyonu yoktur,sadece estetik dursun diye konmuştur çünkü önden cekise ters mantik

    Hocam on tasarimin aerodinamigi ile on kismi daha cok bastirdigini, arka spoiler'in aracin arkada olmayan agirlik merkezini az da olsa dengelemek ve yuksek hizda yol tutusunu arttirmak icin tasarlandigi ihtimalini hangi hesaplar sonucu goz ardi ettiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEMOZA45 kullanıcısına yanıt
    Aynı segment olması yeterli değil tabii ki rakip olmaları için.
    Örneğin Station wagon Fiat Egea ile Station wagon Audi RS 6 Avant birbirine rakip araçlar mı?
  • Benim gözlerimmi tozlandı bu bildigin Nissan GT-R olmuş :D

  • 360ps civarı bir güç sanki daha mantıklı olurdu.

    İlave olarak da bu aracın Hybrid 4x4 500ps bir versiyonu da olsa tadından yenmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veteriner69

    Aynı segment olması yeterli değil tabii ki rakip olmaları için.
    Örneğin Station wagon Fiat Egea ile Station wagon Audi RS 6 Avant birbirine rakip araçlar mı?


    Aynı segment olması rakip olması için yeterlidir.



    Egea SW ile RS6 avant birbirine rakip araçlar değil çünkü Egea C segmenti, RS6 E segmenti.



    Type R ve RS3 C segmenti, bu yüzden birbirinin rakibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veteriner69

    Aynı segment olması yeterli değil tabii ki rakip olmaları için.
    Örneğin Station wagon Fiat Egea ile Station wagon Audi RS 6 Avant birbirine rakip araçlar mı?


    Fiat Egea ve Audi 6 serisi aynı segmentte bile değiller.Aralarında uçurum var.

    Ancak Audi a3 ile Honda Civic direkt olarak birbirlerine rakipler.ikisi de c segment araçları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _AsDeRf_ _ kullanıcısına yanıt
    Ön tarafa aerodinami ile basmak zorunda zaten ön lastiklere 320bg koymuş.Önden çekiş araçlar virajda arkadan savrulmaz,understeer yaparlar yani düz gitme eğilimi gosterirler.cunku agirlik dengleri ortalama 65/35 oraninda öndedir.arkada hiçbir tork gücü olmadığından da lastiklerde sadece dönme kuvveti olur.hafif olan arka kısım gaz verince kolayca toplar.arkaya downforce verirsen de ağırlık merkezi arkaya geçer ve ön tekerleklerin çekiş kabiliyeti düşer,patinaj ve understeer artar



    onden çekiş araçlarda zorla drift yapmak isteyenler el freni çekerek arkayı savurmaya çalışır ama gaz verince hemen toplar ve yine uzun bir drift olmaz.AWD olsa arkaya da downforce faydalı olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aycibin

    Ön tarafa aerodinami ile basmak zorunda zaten ön lastiklere 320bg koymuş.Önden çekiş araçlar virajda arkadan savrulmaz,understeer yaparlar yani düz gitme eğilimi gosterirler.cunku agirlik dengleri ortalama 65/35 oraninda öndedir.arkada hiçbir tork gücü olmadığından da lastiklerde sadece dönme kuvveti olur.hafif olan arka kısım gaz verince kolayca toplar.arkaya downforce verirsen de ağırlık merkezi arkaya geçer ve ön tekerleklerin çekiş kabiliyeti düşer,patinaj ve understeer artar



    onden çekiş araçlarda zorla drift yapmak isteyenler el freni çekerek arkayı savurmaya çalışır ama gaz verince hemen toplar ve yine uzun bir drift olmaz.AWD olsa arkaya da downforce faydalı olur

    Anladim hocam. Yazdiklariniz gayet mantikli, tesekkur ederim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • _AsDeRf_ _ kullanıcısına yanıt
    Rica ederim ne demek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • veteriner69 kullanıcısına yanıt
    30.000 $ ise yani eğer muasır medeniyetler seviyesinde olsaydık 30.000 TL gibi bi şey.

    30.000 TL'ye Fiat Albea gibi arabalar var bu ülkede.

    Demek ki muasır medeniyet olamamışız daha.
  • Araçların kasa değişimlerinde 5-10 bg artışları hiç anlamıyorum.7 yılda motor teknolojisi bu kadar mı gelişiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hemen hemen aynı egzoz çıkışı Ferrari 458 Italia'da da var, apaçi işi demek biraz zalimce olmuş bence.
  • çok tatlı
  • güzel araba ama buralara gelmez..

    1-2 tane numunelik İstanbul'da görürsünüz, onu da haftasonu çıkarırlar , o kadar..
  • 320 beygir ama önden çekiş ne anladım ben o işten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fena değilmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.