|
Sevmediğim bir işte asgariden az yüksek maaşa çalışıyorum. (Eşek gibi ) 2 seneye belki faiz ve e borsa ile 1m olabilir. bu parayı köşeye atıp 60 yaşım da kimseye muhtaç olmamak için kullanmak mantıklı mı ? evlilik , kız arkadaş özel hayat yok. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Yaşa öl
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt






