Şimdi Ara

32 mbit dolandırıcılığı (ÇÖZÜLDÜ)

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
12
Cevap
0
Favori
375
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TurkNet >> 32 mbit dolandırıcılığı (ÇÖZÜLDÜ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    204 Mesaj
    Yahu şu reklam gibi adres sorgulamada adresimi sorgulayıp 32 mbit olduğunu görünce turknete geçtim. Zyxel VMG3312-B10B vdsl modemim de var adamlar 16mbit açmışlar. Destek kaydı bıraktım geçişiniz tamamlanmıştır diye şaka gibi bir mesaj geldi pakette 32 görünüyor hat türü hız falan herşey hala aynı.
    Sonra internet TAMAMEN GİTTİ şu an internetsiz mal gibi ortada kaldım. Tekrar destek kaydı oluşturdum 24 saat içinde ilgilenicez falan diyorlar.


    Şu an hat durumum içler acısı G.DMT diyor :



    xDSL Training Status: Idle
    Mode: G.DMT
    Traffic Type: Inactive
    Link Uptime: N/A
    ============================================================================
    xDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.000 Mbps 0.000 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.000 Mbps 0.000 Mbps
    Trellis Coding: N/A N/A
    SNR Margin: 0.0 dB 0.0 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 0.0 dBm 0.0 dBm
    Receive Power: 0.0 dBm 0.0 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 0.0 dB 0.0 dB
    Attainable Net Data Rate: 0.000 Mbps 0.000 Mbps



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mb76 -- 6 Aralık 2019; 10:55:2 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    8732 Mesaj
    Modem e reset atın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • Teğmen
    204 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    Modem e reset atın
    şaka yapıyorsun sanırım, hat durumunu gördün mü orda ? reset değil feriştahını denedim eski yazılıma 100AAPP2D0.bin yazılımına geri dönmeyi de denedim bağlanmıyor.

    Bu modemin otomatik xdsl değil de vdsl ayarı ayrı olarak yapılan eski bir yazılımı da varmış onu bulamadım.
    _____________________________
  • Çavuş
    60 Mesaj
    Umarım sorununuz en kısa sürede çözülür hocam üzüldüm sizin adınıza
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8732 Mesaj

    Hayır hat değerleri yok modem sinyal almıyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mb76 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • Yarbay
    4130 Mesaj
    Bina girişi ankastre kutusunu kontrol ediniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    204 Mesaj
    kutuya bozuk dostum ben kendime camdan içeri direk bağladım daha ömce kablolar sağlam bi sıkıntı olma olasılığı yok yani. Tamamen öteki uçtan bişey yapılmış bağlı değilse.

    24 saat içinde kontrol yapıldı şimdi da 36 saat içinde başka bişey olacakmış arkadaş bu nedir böyle ? bi tane de 48 saat içinde de ebesinin bilmemnesine bakıcaz demesinler?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    204 Mesaj
    çıltırtacaklar adamı, şimdi de türktelekom saha ekibinden biri aradı desteklemiyor bağlayamayız diyor 40MBIT sabit olarak talep edilmiş bunu desteklemiyor konumunuz diyor ben de ne 40ı benim paketim 32ye kadar diyorum adam e kadarlı değil sabit hız istenmiş diyor. Siz vdsl portunu bağlayın çektiği kadar, benim zaten upload hızına ihtiyacım var download vdsl hızında olmasa da o kadar önemli değil falan dedim. Adam turk.nete söyleyin 16ya kadar talep etsinle bağlıyayım diyor ama şerefsiz ttnet adslye geri döndürme çabaları olduğu anlaşılıyor.

    Anladığım kadarıyla yarım yamalak da olsa bulunduğum konumda VDSL portu var ve mümkün ama ttnet bağlamak istemiyor turk.net de uğraşmak istemiyor. Bu arada bulunduğum yerde vdsl kullanan hiç duymadım sanırım ilk ben istiycem ama turknet bütün mahalleyi vdsl 32mbite kadar gösteriyor.

    ttnet diyor ki sabit hız olmuycak 16mbite kadar falan diye talep edilcekmiş öyle bağlıycaklarmış bu şerefsizler de vdsl bağlamayıp adsl2+ döndürme derdinde. vdsl olarak 32ye kadar falan diye talep edin ttnetten diye turknete mesaj attım şimdi 24 saatte ona, 36 saatte şuna, 48 saatte ebesinin bilmemnesine cevap gelene kadar ay sonunu internetsiz getiricez sanırım. Korkum en sonunda adsl2+a dönüp mal gibi boşuna uğraşmış olmak ve boşuna turkçnete geçmiş olmak yani turk.net tarafından kandırılmış olmak. Bu halde hakem heyetine falan gidip mahkemeye de vereceğim uğraşacağım turk.netle.

    TURK.NET resmen 32ye kadar diye kandırdı olmayan interneti varmış gibi pazarlıyor. 32 vdsl diye kandırıp 16 adsl çakıyor ardından da geçiş işlemlerini yapmıyorlar yapamıyorlar. Arkadaş böyle bir sıkıntı varsa neden beni üye yapıyorsun geçiş yapıyorsun ben sana logon için adın için geçmiyorum ki 32ye kadar paketin için geçiyorum.
    _____________________________




  • Yarbay
    4130 Mesaj

    eliTT istiyorum yoksa iptal edeceğim diye destek kaydına yazın.
    |
    |
    mb76 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    11269 Mesaj
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana bu sorununuzu PM üzerinden sorunun detayları ile birlikte müşteri numaranızı iletin. Ben hizmetinizi en ince ayrıntısına kadar kontrol edip size yardımcı olmaya çalışabilirim. Sizden PM bekliyorum.
    _____________________________
  • Teğmen
    204 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana bu sorununuzu PM üzerinden sorunun detayları ile birlikte müşteri numaranızı iletin. Ben hizmetinizi en ince ayrıntısına kadar kontrol edip size yardımcı olmaya çalışabilirim. Sizden PM bekliyorum.
    şimdi halololdu telekomcu 2 saat uğraştı hat çekmek için bi santrale bi bana bi santrale bi bana adam baya benzin yaktı halloldu 30 ping 22mbit down 2.5mbit upload alıyorum şu an teşekkürler.
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    11269 Mesaj

    Sorununuzun çözüldüğüne sizin kadar sevindim... Yaşanılan sorunun yerel operatör tarafında yaşandığını ve yine onların müdahaleleri ile çözüldüğünü görüyoruz... Umarım bir daha sorun yaşamazsınız. İyi kullanımlar dilerim.
    |
    |
    mb76 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Canlı Tv izle
Media Sözlük
SEO
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.