Şimdi Ara

31499 TL HP Victus Laptop, 16.1 inç, AMD Ryzen 5 7640HS, 16GB Ram, RTX 4060, 512 GB SSD

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
2.914
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • amazon
    HP Victus Gaming Dizüstü Bilgisayar, 16,1 inç 144 Hz FHD IPS, AMD Ryzen 5 7640HS, 16GB Ram, NVIDIA GeForce RTX 4060 DLSS 3, 512 GB SSD, FreeDos, Performans Mavi, 7Z590EA
    https://www.amazon.com.tr/dp/B0C85JQYQ6



    _____________________________
  • Kim ne derse desin ne kadar sorunu yok sağlam derse desin,

    Oyun oynayacak adama victus almasını önermiyorum, sağda solda çok tartışmasını yaptım detaylara girmiycem ama özetle çok alt segment ve kalitesiz.

    _____________________________
    Laptop: Asus ROG Strix G513QY Ryzen 5900HX, 6800M, 1 TB, 2K 165Hz

    Kasa:MSI MAG Vampiric 100R || PSU:High Power 750W 80 Bronze ||Anakart:MSI B450-A Pro
    İşlemci: AMD Ryzen 5 2600 ||Ram : Corsair Vengeance 2x8 16 Gb 3200 Mhz ||Depolama: Sandisk 1 TB Nvme - Seagate Barracuda 2 TB - Seagate Barracuda 1TB
    Ekran Kartı: Gigabyte RX 9070 XT OC
  • yakup548 Y kullanıcısına yanıt

    Hangi marka alsın? En sağlam soğutma Victus serisinde var.

    _____________________________
    ''Akıllı, bilgin, zengin olmak zorunda değiliz ama, dürüst olmak zorundayız.''
  • yakup548 Y kullanıcısına yanıt

    Alakası yok tam f/p makine. 75 dereceyi geçmiyor ağır yükte. malzeme kalitesi ne kadar ekmek o kadar köfte. detaylı oyun testlerine aşağıda ki kanaldan bakabilirsiniz


    Dexter Morgan - YouTube

    _____________________________
  • geçen mediamark beylikdüzü mağazaya gittim 28.999 TL'ye 13500h'lı versiyonu satılıyordu kalan özelliklerin tamamı birebir aynıydı bu laptopla. Kötü demiyorum fiyat bilgi olarak vereyim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9090XWB -- 14 Kasım 2023; 20:55:5 >
    _____________________________
    Kimse hayat kadar sert vuramaz.
    (Rocky Balboa - 2006)
  • Arkadaşlar bu laptop bir aydır listemde daha fiyatı düşer mi bunun yoksa siparişi geçeyim mi artık. Üni öğrencisiyim oyun için alacağım pc’yi en fp cihaz bu gibi geldi bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • i5 13500h outlet ürün olmasın?


    _____________________________
    550D 18-55mm IS, 50mm 1.8
    Citröen Grand Picasso
    Galaxy Note 2 Titan Grey
    DH 2005 Üyesi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • synthesizer kullanıcısına yanıt

    Hayır outlet değildi. Mağazayı yenilemişler kampanya var dedi. Bitmiş olabilir.

    _____________________________
    Kimse hayat kadar sert vuramaz.
    (Rocky Balboa - 2006)
  • KendineMühendis kullanıcısına yanıt

    Sağlam soğutma değil sağlam frekans kısma var karıştırmayın

    _____________________________
    Laptop: Asus ROG Strix G513QY Ryzen 5900HX, 6800M, 1 TB, 2K 165Hz

    Kasa:MSI MAG Vampiric 100R || PSU:High Power 750W 80 Bronze ||Anakart:MSI B450-A Pro
    İşlemci: AMD Ryzen 5 2600 ||Ram : Corsair Vengeance 2x8 16 Gb 3200 Mhz ||Depolama: Sandisk 1 TB Nvme - Seagate Barracuda 2 TB - Seagate Barracuda 1TB
    Ekran Kartı: Gigabyte RX 9070 XT OC
  • NTSC %45 = ÇÖP EKRAN (Ekran kötüyse dizüstü 10-15 bin tl daha düşük olması beklenir)


    işlemci ve ekran kartından dolayı en fazla 17-18 bin tl eder fakat gözümümü bozacak ve çamur görüntüye bu fiyat bile fazla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 15 Kasım 2023; 19:39:41 >
    _____________________________
    Kim Adaletsiz Davranışta Taraflı Tutum Gösteriyorsa O İnsan Değildir
  • Bir notebook alamıyacagim sanırım bu gidiş ile :) ne zman girsem bir tartişma var.

    _____________________________
    Anti-Sürat Kargo Kullanma,Kullandırma
  • AmoR_ kullanıcısına yanıt

    Ben de aynı durumdayım. Seneye fiyatların artacağını düşünüyorum bu yıl halletmem gerek. 30.000 bandında bu ürün iyiydi.

    _____________________________
  • efkan kullanıcısına yanıt

    ben artacağını düşünmüyorum çöp ekranlı dizüstünü 10 - 15 bin tl fazla fiyata satıyorlar

    _____________________________
    Kim Adaletsiz Davranışta Taraflı Tutum Gösteriyorsa O İnsan Değildir
  • Dell G16 Gaming 7630 G167630005U 


    Intel Core i7-13650HX

    NVIDIA GeForce RTX 4060 140W

    16 GB DDR5

    16" 2560 x 1600 Piksel 165 Hz sRGB %100 



    30 bine satılırsa direkt alacağı RTX 4050 de olsa alınır ekran kötü olursa 20 bin tl vermem




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 16 Kasım 2023; 11:0:13 >
    _____________________________
    Kim Adaletsiz Davranışta Taraflı Tutum Gösteriyorsa O İnsan Değildir
  • 4060lı versiyonunun 30a inme ihtiali yok hocam. Keşke inse 2-3 tane de ben alırım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yakup548 Y kullanıcısına yanıt

    Bir Victus16 kullanıcısı olarak işlemci soğutma performansını ben de çok beğenmiyorum. Hız keserek çok güzel dengeliyor kendini ama soğutmasına iyi diyemezsiniz.

    Arkadaşın dediğine yakın bir görüşüm var.


    Ayrıca 32.000TL'ye RTX3070Ti olan cihaz da satılıyor şu an Acer marka.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi massacrer -- 16 Kasım 2023; 13:59:58 >
    _____________________________
    Asus Prime X570 Pro // AMD Ryzen7 5800X3D // Arctic LF III 360 White // PowerColor RX9070XT RedDevil // 32GB(8GBx4) Cruical Ballistix White RGB (3733CL15) // 960GB Sandisk Ultra3D SSD // 2TB Team MP33 NVMe // 1TB Team T-Force Vulkan // 4TB Seagate Backup+ HUB // MSI MAG401QR // Asus TUF GT502 // Asus ROG Strix 850G // Asus ROG Strix Scope II 96 // Logitech G604 // Logitech G440 // Creative Sound BlasterX G6 // Edifier X600
  • bjkyener kullanıcısına yanıt

    Hocam öldürmenin de lüzmü yok gibi, 1.100 dolara Avrupa pazarında X060'lı laptop giriş seviyesi olur, hep öyle oldu. 30'a 4050'li düzgün laptop çıkar ama. 4050-4060 arası fark %20-25, VRAM farkı 2GB

    _____________________________
    Ryzen 7500f/RX 9070
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt

    HP de avrupada panel farkı var Avrupada 350nits ve NTSC %72 kullanılıyor Türkiye NTSC %45 250nits çöp panel satıyorlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 16 Kasım 2023; 15:21:52 >
    _____________________________
    Kim Adaletsiz Davranışta Taraflı Tutum Gösteriyorsa O İnsan Değildir
  • Acil olarak laptop alacağım,bu panel parlaklık,günlük kullanımda çok mu kötü,kullanan varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.