Şimdi Ara

308 BLUEHDİ EAT6-GOLF 1,4 TSİ DSG UZUN YOL TÜKETİM KARŞILAŞTIRMASI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
0
Favori
4.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Ortalama hız 20 lere düştükçe makas açılıyor doğru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    O hızlarda japonlar 9-10litre lpg ile gidemez, 80 90litre falan yakar. Tsi en az %500daha ekonomik lpglilerden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    O hızlarda japonlar 9-10litre lpg ile gidemez, 80 90litre falan yakar. Tsi en az %500daha ekonomik lpglilerden.
    Senin şu subaru'nun fotoğrafı koymuyorsun artık aaa üzme bizi çok az yaktığın ! o fotoğrafı görmek isteriz.

    Tsi'ın en büyük avantajı gerektiği zaman yakıt tüketiminde iyi olması gerektiği zaman da yeterli performans vermesi. Belki de bu yüzden kızgınsın her konuda TSi'a saldırıyorsun. Eskisi gibi verimsiz motorlar yok tabii sizin 2 litre atmosferikler geride kalmaya başladı.

    Dediğim gibi esas kızgınlığın buna artık sol şeritte yol alamıyorsun, rampalarda hep geride kalıyorsun yakıt tüketimin de fazla

    Yine de ne yaparsan yap her konuda Turbolu araçlara saldır yine de geride kalacaksın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 26 Ağustos 2018; 15:32:24 >




  • Tsi motor basmadiginiz muddetce makul yakan bir makinedir. Ama basinca icinden canavar cikiyor :) benim A3 1.5 tsi act motorla biraz basayim dedim 9.2 lt yakti. Ayni guzergahta normal kullanimda 6.7 lt yakiyor. Kastirinca yine ayni guzerhah 3.9 la geldigimi bilirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Çok yakan atmosferik aracım bile bu düşük görünen tüketimlerden daha ekonomik. Neden kızgın olayım? 38bine aldığım imprezadan aldığım verim şu araçlardan çok daha yüksek, neden kızgın olayım? Benim aracım üstelik şirketim üzerine, yakıtım bakımım her şeyim uygun. Neden kızgın olayım? Imprezayla 2senede en az 10yayla gezdim, son iki 9999.9km ortalamam 8.6. Gayet memnunum, neden kızgın olayım?



    Hızlı kullanmıyorum, arkada çocuğum var. Hatta bayramda vs daha da yavaş kullanıyorum. İstanbul Assos gidiş topçular, Yalova, bursa, Balıkesir, Edremit üzerinden, dönüş Çanakkale, Biga, bandırma bursa, körfez üzerinden. 420km mesafeyi gitmem 8saat, dönmem 11saat sürdü. İzmit, Gebze, Karacabey bursa arası ful trafik. Koylara inip çıktım. Totalde 7.0 gösterdi bilgisayar. 8.5lpg yaksın. Tsi olsa 4.5mi yakacaktı aynı yolda?



    Turbo motorların esprisi performansı, keyfidir. Alt devirlerin canlı olması, ayağın altında gücün olması çok güzel bir şey. Bunu ben de çok isterim. Ama iş ekonomiye gelince lpg, hibrit, dizel öne çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Lpg de 4-5kim yaktım diyor, gösterin lütfen. Ben 15yıldır forumda göremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Çok yakan atmosferik aracım bile bu düşük görünen tüketimlerden daha ekonomik. Neden kızgın olayım? 38bine aldığım imprezadan aldığım verim şu araçlardan çok daha yüksek, neden kızgın olayım? Benim aracım üstelik şirketim üzerine, yakıtım bakımım her şeyim uygun. Neden kızgın olayım? Imprezayla 2senede en az 10yayla gezdim, son iki 9999.9km ortalamam 8.6. Gayet memnunum, neden kızgın olayım?



    Hızlı kullanmıyorum, arkada çocuğum var. Hatta bayramda vs daha da yavaş kullanıyorum. İstanbul Assos gidiş topçular, Yalova, bursa, Balıkesir, Edremit üzerinden, dönüş Çanakkale, Biga, bandırma bursa, körfez üzerinden. 420km mesafeyi gitmem 8saat, dönmem 11saat sürdü. İzmit, Gebze, Karacabey bursa arası ful trafik. Koylara inip çıktım. Totalde 7.0 gösterdi bilgisayar. 8.5lpg yaksın. Tsi olsa 4.5mi yakacaktı aynı yolda?



    Turbo motorların esprisi performansı, keyfidir. Alt devirlerin canlı olması, ayağın altında gücün olması çok güzel bir şey. Bunu ben de çok isterim. Ama iş ekonomiye gelince lpg, hibrit, dizel öne çıkar.
    Peki bu kadar kötü bir anıyla saldırdığın Tsi neden bu kadar canını sıkıyor ? Neden her konuda aracını kanıtlamak zorunda hissediyorsun kendini ?

    Demek ki bir şeyler olmuş yoksa kimse her konuda ısrarla kendi aracının fotoğrafını atıp kendini kanıtlama ihtiyacı hissetmez




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Lpg uygun bulunabiliyor. Az önce 3.39dan aldım. Şu fiyatlarla dizelden ekonomik olmasından doğal ne olabilir? 20kuruş yakmak için sakin kullanmak yeterli olur. Birçok lpg li araçla 80-90la giderek yakalanır.



    https://forum.donanimhaber.com/uzun-yolda-tuketim-ben-bile-saskinim--92692303

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Kimseye saldırdığım foto attığım, savunduğum yok. Hangi konuda foto atmışım?



    Asıl sıkıntı sizlerde. Adam lpg li araç kadar yakar tsi diyor. Bunun doğru olmadığını adınız gibi biliyorsunuz ama ona tepki vermezsiniz, tsi savunursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 26 Ağustos 2018; 16:15:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Kıvıra kıvıra konuyu dizelin diğer artılarına getirdin.



    Tsi lpg kadar yakar diyordun, dizelden bile ekonomik olabileceğini gösterdim. Şimdi dizelin avantajlarına geldik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Kimseye saldırdığım foto attığım, savunduğum yok. Hangi konuda foto atmışım?



    Asıl sıkıntı sizlerde. Adam lpg li araç kadar yakar tsi diyor. Bunun doğru olmadığını adınız gibi biliyorsunuz ama ona tepki vermezsiniz, tsi savunursunuz.
    Şimdi bana en az 3-4 TSi konusunda kendi aracının fotosunu atmadığını mı söylüyorsun ? Hani garajda çekilmiş olan fotoğrafı ??
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Tüketim fotosunu paylaşmış olabilirim. Aracın fotosu olarak yorumlamanız yanlış, km bilgisi kadran içinde, tüketim orta ekranda olduğu için biraz geniş açı ile çekiyorum ama o tüketim fotosu. Aracın fotosunu bir tek kendi konumda paylaştım.



    https://forum.donanimhaber.com/bir-tuketim-testi-de-benden-2011-subaru-impreza-1-5--125982016#125982016

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Tsi motor basmadiginiz muddetce makul yakan bir makinedir. Ama basinca icinden canavar cikiyor :) benim A3 1.5 tsi act motorla biraz basayim dedim 9.2 lt yakti. Ayni guzergahta normal kullanimda 6.7 lt yakiyor. Kastirinca yine ayni guzerhah 3.9 la geldigimi bilirim :)
    Olay o zaten hocam, ıstersen performans ıstersen ekonomıklık. Ancak forumdakılerın cogu anlamaz bunu. Bastıgında gıtmeyen ama az yakan lpg lı araclarla karsılastırırlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müthiş değerler. 2 silindir 650cc motorumdan az yakmış iki araçta. Dizel tam otomatik aracımdan da litre bazında daha az yakmışlar. Bu yakıt fiyatları ile bende artık benzinliye doğru kayacağım artık.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Dizel ayarında ya da biraz daha ekonomiktir lpg. Turbo benzinlilere göre en az %30daha ekonomiktir. Bir de doğaya benzine göre %50civarı daha az zarar verir. Bunlar dışında her şeyi olumsuz maalesef. Yakıt uygun olsa çekilecek dert değil ama iş ekonomiye gelince avantajı büyük.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.