Şimdi Ara

307'ye cruise control?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
9.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pejocu arkadaşlar,

    307'ye cruise control'un uyumlu olduğunu okudum bir yerden. Yetkili servisle bağlantıya geçtim, kem küm ettiler, büyük ihtimalle bilgileri yok.

    Bu konuda bilgisi olan varmı? Bizim araçlarda gaz teli yok , elektronik sistem. o nedenle hız sabitlemeye uygun olacağını düşünüyorum..



  • quote:

    Orjinalden alıntı: gligaMesH

    Pejocu arkadaşlar,

    307'ye cruise control'un uyumlu olduğunu okudum bir yerden. Yetkili servisle bağlantıya geçtim, kem küm ettiler, büyük ihtimalle bilgileri yok.

    Bu konuda bilgisi olan varmı? Bizim araçlarda gaz teli yok , elektronik sistem. o nedenle hız sabitlemeye uygun olacağını düşünüyorum..


    işin zor niye diyecek olursa her servis kafasına göre takılır bana takılmaz olmaz dedikleri herşeyi taktırdım sonradan 207 lerin hepsine oluyor 307 lerin ise bırkısmı hariç hepsine oluyor diye duydum
  • cruise control'u nerede taktırdınız acaba?
  • 307 lerin bir kısmı derken
    ben anlayamadım da

  • sanırım bir kısmı derken , ilk gelen makyajsız seriyi kastediyor..
  • ben taktirdim ama iki kez engine system faulty hatasi verdi.servis hata msjini sildi ve suanda memnunum.takilmaz diyen servis cogunlukta ama ilginci bana takma onerisini servis getirdi.benim daha once sonradan takilabildiginden haberim bile yoktu.onlar yakit tasarrufu amaciyla onerdi ve ben taktirdim.servisim konya korkmazlar.
  • radyo teyp yada cd yi kumanda eden kolun aynısı değil mi
    ben bi ara incelemiştim direksiyon göbeğini
    oraların da değişmesi gerekecek.
    yuvası için
  • apolloapollo , biraz daha bilgi verebilirmisin?

    hangi parçalar değişti ve maliyet ne oldu?
  • Nete telden girkyorum ve yazmak zor oluyor.kusura bakmayın yazım yanlıslıkları ıcın.soyle kı ıscılık dahıl 120 ytl 6ay oncesının fıyatı.parca degısmedı sadece sol taraf dıreksıyon kutusunu sagdakı teyp kolu gıbı olması ıcın hafıfce kestıler.kolu yerlestırdıker ve yarım saatte montaj bıttı.kesılen yerı fabrıka ble boyle guzel yapamazdı herhalde.super yanı.orjınal yerlesımınden hıc farkı yok.zaten yerı hazırmıs adem ustanın dedıgıne gore.adem usta bu ısı turkıyede 307 ye ılk takan kısıymıs zaten teknık sınavda turkıye 2.lıgı var.takamayan bazı ozel servıslere teknıgını bıle anlatan oymus.bunları kendınden dııl servıstekı dıger ustalardan ogrendım.kendını ovmuyor yanı:)ama taktıranlar dıkkat.takmak ıstemeyen servıslerın amacınıda sordum.bır arıza verırse BSİ ıle ılgılı mudahale oncesı sonradan takıldıgını mutlaka solemek gerekıyormus,aksı taktırde buyuk program sorunları cıkıyormus.yanı mudahalede once bu donanımı sıstemden cıkartıp sorunu halledıp tekrar yuklemek gerekıyormus.bu ıs zahmetlı oldugundan servısler pek yanasmıyormus.tembellık yanı tamamen.
  • peki kullanımda ne gibi artıları var.
    gerçektende rahatlık mı
    değecek mi
    120 ytl CC için bana uygun bir rakam geldi.
    ama risk almak da var işin içinde

    çok sık uzun yolculuğa çıkmam.
    ama 100 lira gibi bir rakama CC olacak.
    ben düşünmüyor değilim açıkçası
  • Bence super fıyat ve kesınlıklae degecek.bıkere ıbreye bakmayı unutuyorsunuz nasılsa sabıt hızda kaca sabıtledıysek.debrıyaj yada fren farketmez hafıfce dokunmak bıle gecıcı olarak devre dısı bırakıyor.sonra elımızdakı kolun ucuna bıkere dokunarak ılk sabıt hızımıza hemen getırıyor.yanı gaza basmak yok sadece dokunmak var.hızlanmasıda cok ıyı.ayrıca yokuslarda geregı kadar gaz verdıgı ıcın yakıt tasarrufuda saglıyor.yanı yokusta 9ları gorurken aynı yokusta 7lerı goruyorum artık.aynı yokuslarda dıyerekte cc yakıtı daha fazla yakar dıyecek arkadaslara kontrollu deneme yaptım demek ıcın yazıyorum.cok fazla rıskte yok.dert etmeyın bence eger aracınız premıum degılse.cunku cakısacak elektronık aksagam comfortlarda pek yoktur.artık uzun yolda gaza basamıyrum cunku ayagım agrıyor cc ye alıstıgımdan buyana.
  • otobanda vakit geçiriosan ne ala da ergin E5 trafiğinde bi halta yaramıyo.iş giriş çıkış saatlerinde devreye bi iki kere alırsın sonra küfreder kapatırsın...
    3 hafta renault magane kullandım.onda da hız sabitleyici vardı.E5 de inatla 4 kere devreye soktum.gaza frene dokunmadan durulmuyo ki.ama direksiyondan hızı arttırıp düşürebiliyodun.fren yapmıyor tabii ki

    hem vites değiştirme vakti gelince ne olacak?
    ya bana göre bişi değil.ama bi heves, 100 lira çok da bişe değil.daha ucuza da çıkarsın belki işin içinden...
    ama bence E5 de vaktin geçiyosa, uzun yol yapmıyosan bulaşma...hem bazı yerlerde hız sabitleyici daha yüksek rakamlarda yakışa sebep oluyo.örneğin 120 kmye ayarla, önüne yokuş çıksın sonra araç gaza yüklensin hızı korumak için, oysa manuel kullansan 120 de sabitlemek için uğraşmazsın, hızın 80-90 a düşer tepe üstünde, sonra yavaş yavaş yine hızlanırsın.yani bazı yerlerde işin cılkı çıkıyor...

    senin kol dayama yoksa kol dayama ayarlayalım biz...
    iki tane...
    gerçi sende var biliyorum.
    rahatlık o asıl şehir içi trafiğinde :)
  • benim derdim de o zaten
    gereksiz gaza basmak.

    CC nin yakıt tüketimini düşürücü etkiside var demek ki.
    istanbulda acaba hangi servis yapar
    birde 120 ytl ye mal ettim dedin.

    kolu çıkma mı aldın.
    eğer sıfır aldıysan zaten 307 lerin hiç birinde fabrika çıkışı CC yok.
    dolayısı ile 407 nin kolundan mı takılıyor.

    aslında çoğu parçlar ortak kullanım olduğu için sanırım 407 nin CC kolu
    ama 307 nin müzik kolunun aynısı zaten
    öyle mi?
    :)
  • Parca cıkma degıl olamazda cunku servıs taktı ve garantı verdı.faturası bıle var.ama ben fazla yaktırdıgı gorusune katılmıyorum cunku 120 ye sabıtlersek arkadasın dedıgı gıbı yokusa geldıgınde hızı korumak ıcın gaza yuklenıyor ama normalde 7 yakıyorsa yokusa 9 la gırıyor.hızda 120 oldugu ıcın yokusu cabuk tırmanıyor.aksını dusunelım.manuel 120 ıle gıdıyorsun 7 yakıyor.yokusta hızın dusuyor 90 a ama yakıt degerın yıne 7 kalıyor dogru ama 7 yaktıgı sure hızını azalttıgın ıcın uzuyor yokus boyunca.buradan zararlısın.ayrıca yokus bıtıyor ve tekrar 120 ye cıkmak ıcın gaza yuklenıyorsun.akselerasyon yakısı yapıyor aracın ve 90 dan tekrar 120 ye 7 yakan arac 13 lerı goruyor.halbukı cc de ssabıt 120 desın ve 9 degerınden tekrar 7 ye dusuyorsun manuelde artarken.karıısık oldu ama emın olun uzun yolda hesaplı.bızzat 200 km lık yolu 90 sabıt hızda cc ve manuel denedım.depomdakı yakıttan bılıyorum.yıne kontrollu deney yanı
  • Bu arada kol muzık kumanda kolunun aynısı sadece uzerındekı yazılar degısık hepsı bu.407 lerden farklı bı sıstemmıs cunku onlarda bu sıstem hız sınırlayıcı ve hız sabıtleyıcıymıs bızde sadece sabıtleyıcı yanı
  • 207 nin kılavuzunda okuduğum kadarıyla 4 ve 5.vites de aktif edilebiliyormuş yanlız CC

    sizde de öyle mi ?
  • peki yol bilgisayarı ekranıyla mı uyum sağlıyor yani sabitlediğimiz hız değerini falan orada mı görüyoruz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    otobanda vakit geçiriosan ne ala da ergin E5 trafiğinde bi halta yaramıyo.iş giriş çıkış saatlerinde devreye bi iki kere alırsın sonra küfreder kapatırsın...
    3 hafta renault magane kullandım.onda da hız sabitleyici vardı.E5 de inatla 4 kere devreye soktum.gaza frene dokunmadan durulmuyo ki.ama direksiyondan hızı arttırıp düşürebiliyodun.fren yapmıyor tabii ki

    hem vites değiştirme vakti gelince ne olacak?
    ya bana göre bişi değil.ama bi heves, 100 lira çok da bişe değil.daha ucuza da çıkarsın belki işin içinden...
    ama bence E5 de vaktin geçiyosa, uzun yol yapmıyosan bulaşma...hem bazı yerlerde hız sabitleyici daha yüksek rakamlarda yakışa sebep oluyo.örneğin 120 kmye ayarla, önüne yokuş çıksın sonra araç gaza yüklensin hızı korumak için, oysa manuel kullansan 120 de sabitlemek için uğraşmazsın, hızın 80-90 a düşer tepe üstünde, sonra yavaş yavaş yine hızlanırsın.yani bazı yerlerde işin cılkı çıkıyor...

    senin kol dayama yoksa kol dayama ayarlayalım biz...
    iki tane...
    gerçi sende var biliyorum.
    rahatlık o asıl şehir içi trafiğinde :)

    iki önde bi arkada var.
    ben kolumu koymadan yapamaz oldum.
    alıştım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual
    iki önde bi arkada var.
    ben kolumu koymadan yapamaz oldum.
    alıştım.



    artis

    evlendin mi oralarda rahatın yerinde heralde gelmiyosun

    merak ettim CC işini.hele bi girişin de :)
    benden uzak olsun ama
  • quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy


    quote:

    Orjinalden alıntı: individual
    iki önde bi arkada var.
    ben kolumu koymadan yapamaz oldum.
    alıştım.



    artis

    evlendin mi oralarda rahatın yerinde heralde gelmiyosun

    merak ettim CC işini.hele bi girişin de :)
    benden uzak olsun ama

    geldim olum perşembe sabahı
    haftayada komple izinliyim.

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.