Şimdi Ara

307 lpg li araçta benzin göstergesi düşmesi (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
5
Favori
53.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vurucu05


    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: vurucu05

    peugeot 307 yi tüpte kullanırken içinde benzin olmasına rağmen yol bilgisayarından ötütü benzin ibresi dibe vurduğunda motor stop ediyor mu?? yoksa sadece fuel low hatası mı veriyor?

    stop etmez sadece benzin göstergesi yanar o kadar.

    Tesekkurler cevabiniz icin.bir kac sorum daha olacak.peki motor ariza lambasi yaniyor mu?yaniyorsa bir zarari olur mu? Nasil sondurulur? Tesekkurler simdiden.

    Motor arıza lambası da yanmaz.
    Yanarsa da bu sebepten yanmaz. Servise ya da bilgisayarlı otomobil tamircilerine gidersseniz söndürürler. Servise gitmek daha iyi orada kendi araca göre bilgisayar ve yazılım kullanıldığı için tamirciler sadece arıza silerken servis arızaların hepsini görür saniyesine kadar söyler. Arıza varsa tespit konusunda daha güvenilir olur.




  • Şoför kapısının altında ki eşikten geçen ince kabloları kesiptemi bağlantı yapıyoruz? yoksa kesmeden mi lehimliyoruz 4.5 resimler pek net değil arkadaşlar detaylı bir şekilde yapan arkadaş anlatabilirse çok sevinirim. Bu arada psa modül güncel fiyat 150 tl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Offchu!

    Şoför kapısının altında ki eşikten geçen ince kabloları kesiptemi bağlantı yapıyoruz? yoksa kesmeden mi lehimliyoruz 4.5 resimler pek net değil arkadaşlar detaylı bir şekilde yapan arkadaş anlatabilirse çok sevinirim. Bu arada psa modül güncel fiyat 150 tl

    Kardeş ben şahsen ne lehim kullandım ne kestim. Oradan geçen kablolara çakmak tuttum ve plastik eriyince soydum sonra da kabloyu oraya sarıp bağladım ve de elektrik bantıyla bantladım lehimi nereden bulayım kabloyu niye keseyim dedim. Böylesi daha kolay oldu.
  • hocam teş. ederim bu gün kendim yaptım 10 numara çalışıyor :)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: Offchu!

    Şoför kapısının altında ki eşikten geçen ince kabloları kesiptemi bağlantı yapıyoruz? yoksa kesmeden mi lehimliyoruz 4.5 resimler pek net değil arkadaşlar detaylı bir şekilde yapan arkadaş anlatabilirse çok sevinirim. Bu arada psa modül güncel fiyat 150 tl

    Kardeş ben şahsen ne lehim kullandım ne kestim. Oradan geçen kablolara çakmak tuttum ve plastik eriyince soydum sonra da kabloyu oraya sarıp bağladım ve de elektrik bantıyla bantladım lehimi nereden bulayım kabloyu niye keseyim dedim. Böylesi daha kolay oldu.

    Teşekkürler hocam cevap için deneyeceğim en kısa zamanda umarım 206+ lara da olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Önümüzde ki hafta 307 lpg taktıracağım.İstanbul Bostancı'da ki RotaMh. Atiker marka taktırmayı düşünüyorum.Atiker marka kullananlar memnunlar mı acaba ? Lpg taktırırken tavisyeleriniz varmı ? Ben bugün taktırsam şöyle yapardım diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: riprap

    Önümüzde ki hafta 307 lpg taktıracağım.İstanbul Bostancı'da ki RotaMh. Atiker marka taktırmayı düşünüyorum.Atiker marka kullananlar memnunlar mı acaba ? Lpg taktırırken tavisyeleriniz varmı ? Ben bugün taktırsam şöyle yapardım diye

    Kardeş iyi montaj çok önemli önce montajcıyı iyisinden bulman lazım. Ayrıca kitlerin hemen hepsi %30-40 arası tasarruf ettirir mutlaka ama iyi bir kalibrasyonla mümkün bu durum. Oldu ki kalibrasyon ve montaj olayını hallettin. Araçta olası sorunlar söz konusu arıza lambası yanması ve rölantide titreme gaz yememe boğulma yokuşta bayılma gibi dertleri var bu işin hepsinin çözümünü ilk baştan seçtiğin kit ve montajı yapacak ustada bulacaksın. Mesela manifolt delinecek bu durumda ya ters matkap kullanılmalı ki içeri çapak kaçmasın ya da manifolt sökülüp öyle delinecek ki bunu da pahalı kit montajı yapanlar yapar. Ama sen ısrar edersen ve anlıyormuş gibi görünürsen bu işten mecburen yapmak zorundadırlar. Gelelim Atiker e ucuz malzeme ucuz montaj ve ucuz kit olarak geliyor insanın aklına. Bazı araçlarda Atikerden fazlasını taktırmaya değmez bu aracınıza verdiğiniz değere bağlı tabi. Atikerin özelliği Türkiye deki LPG kit pazarının resmi tedarikçisi olması ve bu pazarın %80 ini elinde bulundurmasıdır yoksa kendinin bir esprisi yok yani. İyi bir montajla sorunsuz kullanırsınız ama taktırıp sonra pişman olup söktürüp atan bir kaç tanıdığım var bunlardan biri de dayım olur ama o söktürmedi tabi bir türlü ayar tutturamadılar arabasında sonrada lanet olsun dedi öyle kullanıyor ne yapsın. Ben C4 ümde BRC taktırmıştım 2 yıl rölanti problemini çözemediler 1 yılda fazla yakıyordu onun önüne geçemediler ki Peugeot ve Citroen sabıkalıdır LPG konusunda düzen tutmama gibi bir durum mevcut. Onların dilinden anlayan bir ustan olması şart yani montajcı olarak.
    Ben şiddetle Romano öneriyorum şimdiki aracım Subaru İmpreza da var ne arıza lambası ne rölanti hiçbir problem yaşamadım ve de 500.000 km enjektör problemi çıkmayacağına dair garanti veriyorlar. BRC de iyi bir kit ama ilk olarak enjeksiyon arızası veriyor mesela.
    Ona göre kararınızı verin. 307 çok da iyi bir araç değil Prins vialle KitMTM gibi pahalı şeyler önerecek değilim. Landirenzo da kullanabilirsiniz mesela ama orijinal olmalı LANDİ diye de bir marka var Landirenzo diye kakalıyorlar dikkat edin.
    Kolay gelsin kardeş.




  • Hocam ben 206+ a prins taktirdim rolantide titreme Problemi var 1000 km sonrası gideceğim şimdilik sorunları bulmaya çabalıyorum prinsi tercih etmenin sebebi de gaz konusunda biraz tedirgin olmam ve yaptırmışken en iyisini yaptırmak istemem brc ve atiker çok kullanılan sistemler prins ise belli
    Başlı araçlarda kullanılıyor genellikle, brc ve atiker
    Den memnun olan da var çevremde her gün lanet okuyan da ... Bu arada gaz suan için çok yakıyor 1000 km bakımına kadar böyle gidecek sanırım pistonların kurum bağlaması gerekiyor LPG den tam olarak randiman alabilmek için sabırla bekliyorum .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Offchu! -- 27 Ekim 2012; 23:19:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevap yazan arkadaslar cok tesekkur ederim.Kafam marka ve cikan sorunlarla ilgili baya karisik.Istanbul anadolu yakasinda onerebileceginiz yerler varsa cok sevinirim.Donanimhaberden bir arkadas araciligiyla A3 une atiker marka Lpg taktirmis bostancida bir firmaya orayla gorusecegim tavsiyesi olan var mi acaba usta konusunda ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Offchu!

    Hocam ben 206+ a prins taktirdim rolantide titreme Problemi var 1000 km sonrası gideceğim şimdilik sorunları bulmaya çabalıyorum prinsi tercih etmenin sebebi de gaz konusunda biraz tedirgin olmam ve yaptırmışken en iyisini yaptırmak istemem brc ve atiker çok kullanılan sistemler prins ise belli
    Başlı araçlarda kullanılıyor genellikle, brc ve atiker
    Den memnun olan da var çevremde her gün lanet okuyan da ... Bu arada gaz suan için çok yakıyor 1000 km bakımına kadar böyle gidecek sanırım pistonların kurum bağlaması gerekiyor LPG den tam olarak randiman alabilmek için sabırla bekliyorum .

    Kardeş Prins gibi pahalı kitler 2,0 motorlu araçlar için daha ziyade önerilen kitler ya da küçük motorluysa bile pahalı performanslı araçlar için öneriliyor. Sonuçta bu kitlerin özelliği enjektörlerinin hızıyla alakalı yakıtı ne kadar hızlı püskürtür ne kadar tez yakarsa aracın benzindeki performansına eşit değerleri yakalar. Onun için 206+ araca taktırmışken iyisi olsun demişsiniz 2000-3000 lira gibi bir para vermişsiniz (tabi bu ara Prins'te bir ucuzluk oldu 1800 lira gibi paraya da takılır oldu ama onlarda beyin Prins beyniyken enjeksiyonlar da Prins marka oysa eski enjektörleri Khein markaydı ki bu marka orijinal japon araçlarının enjektörlerini üreten kaliteli bir markaydı şimdiki Prins marka enjektörler Prins in tamamen pazara yönelik hem kaliteli (!) hemde ucuz gibi bir giriş yapma isteğiyle alakalı bir durum kalite dedim ama beyin kaliteli olabilir ama enjektörler tartışılır) ama titreme sorunu da yaşıyorsunuz bu halledilemediyse ve aracınız en azından 400 km yi devirdiyse Montaj yaptırdığınız yere gidin (1000 km tahmini bir rakamdır bir kit en fazla 200-250 kmde adaptasyonunu tamamlamaktadır ama firmalar çok sorun olmasın iş garanti olsun diye 1000 km diye size bir dünya yakıt yaktırırlar) ama tabi gitmeden önce sanayiye ya da servise gidip aracınızın boğaz kelebeğini temizletin ve hava filtresine ve bujilerine de baktırın ve de boğaz kelebeği temizliğinden sonra mutlaka bilgisayarlı boğaz kelebeği adaptasyonu yaptırın öyle gidin ve LPG basıncını kontrol ettirin mutlaka ilk taktıkları ayardadır o basınç ya düşüktür ya da çok yüksektir o yüzden titreme vardır, basıncı ayarlatıp kalibrasyon yapmaları konusunda ısrar edin 1000 km dolunca da geleceğim deyin ve 1000 km de de gidin zaten eski ayarla oynamayacaklardır bile. Halen titreme devam ediyorsa ki etmez ama yine de oldu ki etti krank devir sensöründe arıza vardır diyeceğim ama LPG den sonra titreme başladıysa sorun yoktur merak etme.




  • Pardon kardeş bende mesajı okumaya başlayınca araç ilk aracımız olduğu için kısmını ARAÇ İLK ALDIĞIMIZ GİBİ OLDU diye anladım :)

    1000 km ye gerek yok 250 yi geçince git yaptır ayarı 1000 olunca da kontrol ettirirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    Pardon kardeş bende mesajı okumaya başlayınca araç ilk aracımız olduğu için kısmını ARAÇ İLK ALDIĞIMIZ GİBİ OLDU diye anladım :)

    1000 km ye gerek yok 250 yi geçince git yaptır ayarı 1000 olunca da kontrol ettirirsin.

    Hocam selamlar , Rolantide titreme problemi Allah'a şükür giderildi boğaz kelebeği ayarı yapıldı bilgisayar ile ayrıca diagbox ile aracın beynine en güncel yazılım atıldı gaz basınç ayarı ve prins yazılımı ile de yol ayarı yapıldı suan için sorun yok çok şükür ama tüm bu işlemlerden sonra yakıt su gibi bitti servise gitmeden 1 gün önce shell den 50 tl lik gaz aldım serviste arac sürekli rolantide çalıştı zaten sadece yazılım atarken kontak kapalıydı aldığım yakıt ile 150 km daha gidemedim kırmızı yandı inşallah düşer yakıtım , umarım rolantide titreme gaz yememe problemi yaşayanlara biraz olsun yardımcı olur bu çözüm yolları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Offchu!


    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    Pardon kardeş bende mesajı okumaya başlayınca araç ilk aracımız olduğu için kısmını ARAÇ İLK ALDIĞIMIZ GİBİ OLDU diye anladım :)

    1000 km ye gerek yok 250 yi geçince git yaptır ayarı 1000 olunca da kontrol ettirirsin.

    Hocam selamlar , Rolantide titreme problemi Allah'a şükür giderildi boğaz kelebeği ayarı yapıldı bilgisayar ile ayrıca diagbox ile aracın beynine en güncel yazılım atıldı gaz basınç ayarı ve prins yazılımı ile de yol ayarı yapıldı suan için sorun yok çok şükür ama tüm bu işlemlerden sonra yakıt su gibi bitti servise gitmeden 1 gün önce shell den 50 tl lik gaz aldım serviste arac sürekli rolantide çalıştı zaten sadece yazılım atarken kontak kapalıydı aldığım yakıt ile 150 km daha gidemedim kırmızı yandı inşallah düşer yakıtım , umarım rolantide titreme gaz yememe problemi yaşayanlara biraz olsun yardımcı olur bu çözüm yolları.

    Aracın yakıtı su gibi içmesi normal çünkü araçlar en çok yakıtı; birincisi ilk çalıştırmalarda motor ısınıncaya kadar tüketir ikincisi de rölantideyken tüketir. Motor ısınana kadar ki miktar 100km/40 litre kadardır (Allahtan çok uzun sürmüyorda motorun ısınması 40 litre yakmıyoruz :)

    Bundan sonraki rakamlar önemlidir zaten bakalım ne olacak.

    Ayrıca gaz basıncında problem varmış değil mi dediğim gibi çünkü onu çoğu usta kontrol etmez sonra da niye rölantide titriyor diye değişik kalibrasyonlar denerler (bilmeyen ustalar tabi bunu yapan) sonra ayarı o mevcut basınçla hangi kalibrasyon uygun oluyorsa ona ayarlarlar ya araba çok yakar ya da az yaksa bile çekmez yokuşlarda falan sürekli boğulur düz yolda gaz yemez vs...

    Bundan sonraki yapman gereken şey aracı bakıma soktuğunda hava filtresi değişince kalibrasyon ayarının bozulacağını bilerek yeniden kalibrasyon yaptırman uygun olacaktır. Hava filtresiyle ne alakası var dersen hava ve yakıt karışımının dengeli ayarlanmasıdır zaten kalibrasyon filtre değişince denge de değişecektir doğal olarak. Benimde en son öğrendiğim şey o oldu LPG ustasından. Muhtemelen çok az bir oynama olacaktır ama yine de kalibrasyonun düzeltilmesi en uygun iş olur tabi.




  • Evet arkadaşlar bendede 2005 307sw var ve ayn ısorun bendede vardı ama yukarda bi arkadaş söylemiş yarım depo benzin oluncaa kendini resetliyor diye doğru söylüyor benimde aracıda yarım depo benzin var ve nerdeyse herseferinde resetliyor hiç resetlemese bile 1-2 gün içinde tekrar resetliyor ;).....
  • Yukarıda anlatıldığı üzere yarım depo üzerinde benzin bulundurulursa kontak kapatılıp açıldığında yerine gelir. Ayrıca yine yukarıda resimler ile anlatılan ufak tuş ve direnc konulması şekliyle de çözüm üretilmesi mümkündür. Denenmiştir test edilmiştir...
  • bendede aynı sorun var ..100 liralık benzin attım mı evet gösterge normale dönüyor ama 1-2 gün sonra yine bitik gösteriyor..bunun başka bir çözümü yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: besyo_bora


    bendede aynı sorun var ..100 liralık benzin attım mı evet gösterge normale dönüyor ama 1-2 gün sonra yine bitik gösteriyor..bunun başka bir çözümü yok mu?

    Buradakinden başka çözümü yok ama 3k denen bir sitede o icat var yeniden okutuyor her seferinde depoyu 50 TL ydi en son.
    Buradaki yöntemi ben yapmıştım gayet başarılı bir sistem oluyor. Ancak çeyrek deponun altına düşürmek zamanla benzin pompasını bozuyor haberiniz olsun.
    Eco pomp denen bir icat daha var benzin pompasının bozulmasını önlüyor birde 3K denen siteden sorarsanız onların vereceği icat da işe yarıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bkonuksever

    Merhaba bende c4 vtr var 2005 model,

    bu sistemi bulandan allah razı olsun, kaç kere yolda kaldım rezil oldum bu yüzden, parçaları 2 TL'ye aldım, arkadaşla beraber monte ettik. hiçbir problem yok. sapasağlam çalışıyor.

    tekrar teşekkürler.

    iyi günlerde kullanınız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan...

    şimdi yaptım oldu basılı tutarak çalıştırma olayını atlamışım süper oldu yaaa bidaha o alet için bi dünya para vermeye gerek kalmadı

    iyi günlerde kullanınız
  • Arabaya yokuştan aşağı bir şekilde stop ettim kontağı çektim 15 sn bekledim sonra ibre eski yere geldi.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.