Şimdi Ara

307 için uygulamalar (349. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
7.351
Cevap
11
Favori
666.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stornado

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpimis

    Hani şu orjinal teybin arkasındaki 6 lı cd changer yuvasıdan
    teybe bağlanan aparatlar varya, mp3 dinliyorsun aracın ekranından
    CD çalar gibi takip edebiliyorsun. en güzeli teybe entgre olunca
    direksiyondaki koldan kumanda edebiliyorsun.

    sahibinden.com da kargo ile 130 tlye aldım. 20 tlde saniyede aktivasyon.
    değdi valla.
    AudioSystem diye arattır çıkar.


    arkadaşım şunun linkini atsan sana zahmet aradım fakat bulamadım.

    Alıntıları Göster
    bbende merak ettim benim aracta cd çalar ve 5li cd changer var bunların yanına ek mp3 çıkışı için arayışlardayım.acaba bende mi öyle yaptırsam.

    link ile aracınızdaki son iç görüntüy paylaşabilirmisiniz nasıl olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickergls

    bbende merak ettim benim aracta cd çalar ve 5li cd changer var bunların yanına ek mp3 çıkışı için arayışlardayım.acaba bende mi öyle yaptırsam.

    link ile aracınızdaki son iç görüntüy paylaşabilirmisiniz nasıl olmuş

    Alıntıları Göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-audiosystem-peugeot-orjinal-teybine-usb-sd-aux-aparati-55702251/detay/?

    benim aldığım bu linkte. satıcıyla görüşün elinde vardır pejo için yada temin eder.
    araç iç görüntüsü için paylaşacak bişi yok çünkü görünürde bişi yok. DCD ( digital cd changer )yi
    torpidonun içine sallandırdım bi yerede sabitlemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpimis

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-audiosystem-peugeot-orjinal-teybine-usb-sd-aux-aparati-55702251/detay/?

    benim aldığım bu linkte. satıcıyla görüşün elinde vardır pejo için yada temin eder.
    araç iç görüntüsü için paylaşacak bişi yok çünkü görünürde bişi yok. DCD ( digital cd changer )yi
    torpidonun içine sallandırdım bi yerede sabitlemedim.

    Alıntıları Göster
    Bundan bende almaya niyetlendim. Araba melez olduğundan malesef çalıştıramadım.

    van sistemin cihazı ve kablosu ayrı , can sistemin cihazı ve kablosu ayrı.
    2 si de uymadı. cihazı van alıp kablosunu can almak lazım. onu denemedim.

    araba aslında van ama kendini can sanıyo . (rt3 takılırken aracın tüm elektrik donanımı kablosunu soketle uysun diye değiştirmiştim)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Bundan bende almaya niyetlendim. Araba melez olduğundan malesef çalıştıramadım.

    van sistemin cihazı ve kablosu ayrı , can sistemin cihazı ve kablosu ayrı.
    2 si de uymadı. cihazı van alıp kablosunu can almak lazım. onu denemedim.

    araba aslında van ama kendini can sanıyo . (rt3 takılırken aracın tüm elektrik donanımı kablosunu soketle uysun diye değiştirmiştim)







  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpimis

    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Bundan bende almaya niyetlendim. Araba melez olduğundan malesef çalıştıramadım.

    van sistemin cihazı ve kablosu ayrı , can sistemin cihazı ve kablosu ayrı.
    2 si de uymadı. cihazı van alıp kablosunu can almak lazım. onu denemedim.

    araba aslında van ama kendini can sanıyo . (rt3 takılırken aracın tüm elektrik donanımı kablosunu soketle uysun diye değiştirmiştim)





    Alıntıları Göster
    alper abi , dikiz aynalarını ne yaptın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0C8FEE75E

    alper abi , dikiz aynalarını ne yaptın?

    Alıntıları Göster
    patladı gitti...
    elimde tabi.

    yok malesef. Ankarada yıldıza baktım bi kaç motora. sağ tarafı tek taktığımda
    sorunsuz çalışıyordu fakat sürücü tarafı motoru taktığımda hiç bir cam , ayna , kumanda işlemiyordu.
    olsun onlar bağajdaykende mutluyum ben.
    yaw bi oto kararır dikiz aynasını bil taktıramadım burda 1 yıldır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpimis

    patladı gitti...
    elimde tabi.

    yok malesef. Ankarada yıldıza baktım bi kaç motora. sağ tarafı tek taktığımda
    sorunsuz çalışıyordu fakat sürücü tarafı motoru taktığımda hiç bir cam , ayna , kumanda işlemiyordu.
    olsun onlar bağajdaykende mutluyum ben.
    yaw bi oto kararır dikiz aynasını bil taktıramadım burda 1 yıldır.

    Alıntıları Göster
    Katlanır ayna yaptıran varmıydı aramızda Leon lardaki gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpimis

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-audiosystem-peugeot-orjinal-teybine-usb-sd-aux-aparati-55702251/detay/?

    benim aldığım bu linkte. satıcıyla görüşün elinde vardır pejo için yada temin eder.
    araç iç görüntüsü için paylaşacak bişi yok çünkü görünürde bişi yok. DCD ( digital cd changer )yi
    torpidonun içine sallandırdım bi yerede sabitlemedim.


    Bende bu cihazdan aldım mp3 dosyalarını canı isteyince açıyor bazen açmadı bugün iade ettim keşke düzgün çalışsaydı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickergls

    Katlanır ayna yaptıran varmıydı aramızda Leon lardaki gibi


    arkadasım o cok masraflı bır yaw aynalar degısıyo camları aynaları kontrol eden bır parca var kapının icinde o degsiyo..pc den active etmen gerekiyo sistemi taminice 600-700 tl gibi bir masraf cıkıyo..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsnsnl

    quote:

    Orijinalden alıntı: kickergls

    Katlanır ayna yaptıran varmıydı aramızda Leon lardaki gibi


    arkadasım o cok masraflı bır yaw aynalar degısıyo camları aynaları kontrol eden bır parca var kapının icinde o degsiyo..pc den active etmen gerekiyo sistemi taminice 600-700 tl gibi bir masraf cıkıyo..

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bir süredir bi arıza alıyorum airbag fault 890 sol yan hava yastığı ateşleme ünitesi hatasıdiyor bilgisayar ama arıza resetlenmiyor diyor koltuk altı soketlerden değil sanırım bilgisi olan varmı veya yinede emin olmak adına o soketlerden nasıl temin ederim yardımcı olurmusunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quiet_20

    normal cd ye göre ses daha az mı çıkıyor ?

    Alıntıları Göster
    yeri burası değil ama arkadaşlar ben 2005 yılından beri 2004 model 1.4 dizel 307 kullanıyorum aracım şu an 150000 km de bir araba ne kadar arıza çıkartabilirse hepsiyle karşılaştım kayda değer iki arızası var birincisi arka amortisör problemi bi türlü çözemedim artık bıraktım ikincisi ise son bir kaç gündür turbodan ıslık sesi geliyor ve çekiş düştü en kısa zamanda servisden değiştirmeyi düşünüyorum tamir filan olayına hiç girme gibi bir niyetimde yok çünkü bu araç tamamen bu kilometreyi şehir içinde bozuk tozlu yollarda yaptı bu saate kadar bozulmaması beni hayretler içinde bıraktı artık patlasa dahi canı sağolsun diyorum.
    2006 puntonun turboyu 2007 de garantiden değiştiremedik bi çuval para verdik...
    2008 focus un turboyu tamir ettirdik motordan olduk...
    2001 passat turbo 2006 da motorla beraber veda etti...
    bunları birebir yaşayınca pug suya sürek her şeye kürek,,,
    varsın arkadan ses gelsin varsın kendi kendine sinyal versin varsın cd changer çalışmasın varsın koltuk arka döşemesi çıksın ama yolda koymadı şimdiye kadar.. bindiğim araba yansa bile canı sağ olsun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperşamilabay -- 27 Ağustos 2011; 1:37:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperşamilabay

    yeri burası değil ama arkadaşlar ben 2005 yılından beri 2004 model 1.4 dizel 307 kullanıyorum aracım şu an 150000 km de bir araba ne kadar arıza çıkartabilirse hepsiyle karşılaştım kayda değer iki arızası var birincisi arka amortisör problemi bi türlü çözemedim artık bıraktım ikincisi ise son bir kaç gündür turbodan ıslık sesi geliyor ve çekiş düştü en kısa zamanda servisden değiştirmeyi düşünüyorum tamir filan olayına hiç girme gibi bir niyetimde yok çünkü bu araç tamamen bu kilometreyi şehir içinde bozuk tozlu yollarda yaptı bu saate kadar bozulmaması beni hayretler içinde bıraktı artık patlasa dahi canı sağolsun diyorum.
    2006 puntonun turboyu 2007 de garantiden değiştiremedik bi çuval para verdik...
    2008 focus un turboyu tamir ettirdik motordan olduk...
    2001 passat turbo 2006 da motorla beraber veda etti...
    bunları birebir yaşayınca pug suya sürek her şeye kürek,,,
    varsın arkadan ses gelsin varsın kendi kendine sinyal versin varsın cd changer çalışmasın varsın koltuk arka döşemesi çıksın ama yolda koymadı şimdiye kadar.. bindiğim araba yansa bile canı sağ olsun..


    helal be hocam herkez kotulerken sen ne guzel ovmussun bendede 2005 den berı 307 1.6 hdı 110 bg var MAŞALLAH daha turboda sorun aşamadım...ben ve benim gibi arabasından memnun olanları görmek hosuma gidiyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soner001

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperşamilabay

    yeri burası değil ama arkadaşlar ben 2005 yılından beri 2004 model 1.4 dizel 307 kullanıyorum aracım şu an 150000 km de bir araba ne kadar arıza çıkartabilirse hepsiyle karşılaştım kayda değer iki arızası var birincisi arka amortisör problemi bi türlü çözemedim artık bıraktım ikincisi ise son bir kaç gündür turbodan ıslık sesi geliyor ve çekiş düştü en kısa zamanda servisden değiştirmeyi düşünüyorum tamir filan olayına hiç girme gibi bir niyetimde yok çünkü bu araç tamamen bu kilometreyi şehir içinde bozuk tozlu yollarda yaptı bu saate kadar bozulmaması beni hayretler içinde bıraktı artık patlasa dahi canı sağolsun diyorum.
    2006 puntonun turboyu 2007 de garantiden değiştiremedik bi çuval para verdik...
    2008 focus un turboyu tamir ettirdik motordan olduk...
    2001 passat turbo 2006 da motorla beraber veda etti...
    bunları birebir yaşayınca pug suya sürek her şeye kürek,,,
    varsın arkadan ses gelsin varsın kendi kendine sinyal versin varsın cd changer çalışmasın varsın koltuk arka döşemesi çıksın ama yolda koymadı şimdiye kadar.. bindiğim araba yansa bile canı sağ olsun..


    helal be hocam herkez kotulerken sen ne guzel ovmussun bendede 2005 den berı 307 1.6 hdı 110 bg var MAŞALLAH daha turboda sorun aşamadım...ben ve benim gibi arabasından memnun olanları görmek hosuma gidiyor...

    Alıntıları Göster
    arka amortisör çözümü çok basit. bende aynı sıkıntıdan muzdariptim. uygulamayı yaptığım günden beri arkadan tık gelmiyor. maliyeti 2,5 TL (:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quiet_20

    arka amortisör çözümü çok basit. bende aynı sıkıntıdan muzdariptim. uygulamayı yaptığım günden beri arkadan tık gelmiyor. maliyeti 2,5 TL (:

    Alıntıları Göster
    nasıl yaptınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quiet_20

    arka amortisör çözümü çok basit. bende aynı sıkıntıdan muzdariptim. uygulamayı yaptığım günden beri arkadan tık gelmiyor. maliyeti 2,5 TL (:

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar.tiptronik vites ile ilgili bir sorum olacak.başından böyle birşey geçmiş olan ve sorununu çözen varsa cevaplarsa sevinirim. geçen gün yaylaya gitmeye karar verdik ve 4 kişi yola çıktık.bagaj da yük doluydu.yayla yolları bozuk ve çok dik olduğu için ve de altını yere vurmamak için fazla sürat yapamadım. böyle olunca da hararet haliyle yükseldi ve 110 dereceyi biraz geçti.bir müddet böyle sürünce vites manueldeyken 2. vitesi gösteriyorken D harfini göstermeye başladı ve araç 1. vitese düşerek ilerlemeye başladı.artık manuel çalışmıyor, vitesi ileri itsen de vites geçişi olmuyor, ekranda sürekli D harfi yazıyordu.normal D konumunda ise ne kadar gaza bassan da 1. vitesten 2. vitese otomatik olarak geçiş yapmıyor, sürekli birinci viteste ilerliyordu.aracı durdurup bir miktar hararetin düşmesini bekledikten sonra tekrar çalıştırdığımda otomatik vites düzeliyor bir miktar yol alıp hararet yükselince yine aynı arızayı veriyordu. yol bilgisayarında herhangi bir arıza mesajı yazmıyor. şu anda viteste herhangi bir problem yok.sadece hararet yükselince bu söylediklerim oluyor.acaba şanzımanda bir arıza mı var?.lpg li araçların harareti biraz yükselttiğini biliyorum ama bu kadar yükselmesi ve vitesin arızaya geçmesi normal mi? bir de fan ile ilgili bir sorum olacak.hararet yükseldiğinde fan çalışıyorken motoru stop ettiğimizde fanın durması mı yoksa harareti düşürmek için bir müddet daha çalışması mı gerekiyor. ben motoru durdurduğumda fan da duruyor. aracı çalıştırıp rölantide bekletince fan çalışıp harareti düşürüyor.bu normal mi yoksa anormal mi anlayamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lamblia

    merhaba arkadaşlar.tiptronik vites ile ilgili bir sorum olacak.başından böyle birşey geçmiş olan ve sorununu çözen varsa cevaplarsa sevinirim. geçen gün yaylaya gitmeye karar verdik ve 4 kişi yola çıktık.bagaj da yük doluydu.yayla yolları bozuk ve çok dik olduğu için ve de altını yere vurmamak için fazla sürat yapamadım. böyle olunca da hararet haliyle yükseldi ve 110 dereceyi biraz geçti.bir müddet böyle sürünce vites manueldeyken 2. vitesi gösteriyorken D harfini göstermeye başladı ve araç 1. vitese düşerek ilerlemeye başladı.artık manuel çalışmıyor, vitesi ileri itsen de vites geçişi olmuyor, ekranda sürekli D harfi yazıyordu.normal D konumunda ise ne kadar gaza bassan da 1. vitesten 2. vitese otomatik olarak geçiş yapmıyor, sürekli birinci viteste ilerliyordu.aracı durdurup bir miktar hararetin düşmesini bekledikten sonra tekrar çalıştırdığımda otomatik vites düzeliyor bir miktar yol alıp hararet yükselince yine aynı arızayı veriyordu. yol bilgisayarında herhangi bir arıza mesajı yazmıyor. şu anda viteste herhangi bir problem yok.sadece hararet yükselince bu söylediklerim oluyor.acaba şanzımanda bir arıza mı var?.lpg li araçların harareti biraz yükselttiğini biliyorum ama bu kadar yükselmesi ve vitesin arızaya geçmesi normal mi? bir de fan ile ilgili bir sorum olacak.hararet yükseldiğinde fan çalışıyorken motoru stop ettiğimizde fanın durması mı yoksa harareti düşürmek için bir müddet daha çalışması mı gerekiyor. ben motoru durdurduğumda fan da duruyor. aracı çalıştırıp rölantide bekletince fan çalışıp harareti düşürüyor.bu normal mi yoksa anormal mi anlayamadım.


    merhaba arkadasım vites icin yardımcı olamıcam manuel kullanıyorum ama fan sisteminin aynı oldugunu dusunuyorum,arac yururken hararet yukseldıgınde fan calısıyor, zaten belli oluyor bu gösterge de..aracı kapattıgında ise fan calısmaya devam edıyor belli bir müddet, hararet istedigi seviyeye geldiginde durduruyo..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsnsnl

    quote:

    Orijinalden alıntı: lamblia

    merhaba arkadaşlar.tiptronik vites ile ilgili bir sorum olacak.başından böyle birşey geçmiş olan ve sorununu çözen varsa cevaplarsa sevinirim. geçen gün yaylaya gitmeye karar verdik ve 4 kişi yola çıktık.bagaj da yük doluydu.yayla yolları bozuk ve çok dik olduğu için ve de altını yere vurmamak için fazla sürat yapamadım. böyle olunca da hararet haliyle yükseldi ve 110 dereceyi biraz geçti.bir müddet böyle sürünce vites manueldeyken 2. vitesi gösteriyorken D harfini göstermeye başladı ve araç 1. vitese düşerek ilerlemeye başladı.artık manuel çalışmıyor, vitesi ileri itsen de vites geçişi olmuyor, ekranda sürekli D harfi yazıyordu.normal D konumunda ise ne kadar gaza bassan da 1. vitesten 2. vitese otomatik olarak geçiş yapmıyor, sürekli birinci viteste ilerliyordu.aracı durdurup bir miktar hararetin düşmesini bekledikten sonra tekrar çalıştırdığımda otomatik vites düzeliyor bir miktar yol alıp hararet yükselince yine aynı arızayı veriyordu. yol bilgisayarında herhangi bir arıza mesajı yazmıyor. şu anda viteste herhangi bir problem yok.sadece hararet yükselince bu söylediklerim oluyor.acaba şanzımanda bir arıza mı var?.lpg li araçların harareti biraz yükselttiğini biliyorum ama bu kadar yükselmesi ve vitesin arızaya geçmesi normal mi? bir de fan ile ilgili bir sorum olacak.hararet yükseldiğinde fan çalışıyorken motoru stop ettiğimizde fanın durması mı yoksa harareti düşürmek için bir müddet daha çalışması mı gerekiyor. ben motoru durdurduğumda fan da duruyor. aracı çalıştırıp rölantide bekletince fan çalışıp harareti düşürüyor.bu normal mi yoksa anormal mi anlayamadım.


    merhaba arkadasım vites icin yardımcı olamıcam manuel kullanıyorum ama fan sisteminin aynı oldugunu dusunuyorum,arac yururken hararet yukseldıgınde fan calısıyor, zaten belli oluyor bu gösterge de..aracı kapattıgında ise fan calısmaya devam edıyor belli bir müddet, hararet istedigi seviyeye geldiginde durduruyo..

    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim arkadaşım. benim fanda bir sorun var galiba. baktırmmam gerekiyor. otomatik vites için araştırma yaparken peugeot türkiye forum da benim başıma gelenler bazı kişilerin da başına gelmiş.vitesin arızaya geçmesi hadisesi şanzımanı korumak için gerçekleşen bir durummuş. zaten yol bilgisayarı da bir hata mesajı vermiyordu.endişelenmeye gerek yokmuş. ama hararetin yükselmesini engellemek için fana ayrı bir düğme bağlayıp istediğim zaman istediğim hızda çalıştırıp motoru soğutmayı planlıyorum.yayla yollarında ikide bir durup motorun soğumasını beklemek insanı sıkıyor. yada 307 yi satıp 4x4 almak daha mantıklı galiba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickergls

    nasıl yaptınız


    bendeki arka amortisör sorunu amortisörün üzerinde bulunan ve içerisine toz su vs girmesini engelleyen tozluk denilen parçadan geliyordu. boşta olduğu için çukura girince o darbe ile zıplıyor ve üst tarafa vurup ses yapıyordu.

    çözüm olarak aracı krikoya aldım tozluğun üst kısmını iyice temizledim ve silikonladım. daha sonrada amortisörün uç kısmında bulunan tozluğun durması gereken yuvaya geçirerek yapıştırdım. şuanda tozluk havada sabit kaldığı için arkadan gelen lak luk sesi uzun zamandır yok, çok memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lamblia

    teşekkür ederim arkadaşım. benim fanda bir sorun var galiba. baktırmmam gerekiyor. otomatik vites için araştırma yaparken peugeot türkiye forum da benim başıma gelenler bazı kişilerin da başına gelmiş.vitesin arızaya geçmesi hadisesi şanzımanı korumak için gerçekleşen bir durummuş. zaten yol bilgisayarı da bir hata mesajı vermiyordu.endişelenmeye gerek yokmuş. ama hararetin yükselmesini engellemek için fana ayrı bir düğme bağlayıp istediğim zaman istediğim hızda çalıştırıp motoru soğutmayı planlıyorum.yayla yollarında ikide bir durup motorun soğumasını beklemek insanı sıkıyor. yada 307 yi satıp 4x4 almak daha mantıklı galiba


    merhaba,

    sanırım peugeotturkey formunda da bahsettim burada da bahsedeyim,

    şanzıman harareti yükseldiğinde kendini korumaya alır, bu durumda triptonik vitese geçemez. normalde kendini 3. viteste kitlemesi lazım ama sanırım 3. viteste gidecek süratte olmadığından 1. viteste kitlemiş. böyle durumlarda kar moduna alarak sorunsuz bir şekilde yoluna devam etmen mümkün.

    bu sorun genelde şanzımandaki yağ özelliğini kaybettiğinde yüksek ısıda tamamen verimsiz hale gelerek şanzımanın çalışmasında anormallikler vites geçişlerinde vuruntular ortaya çıkartabilir,

    ilk olarak şanzıman yağını değiştirmediysen eğer mobil LT71141 model yağ ile değiştirmelisin, düzelmezse eğer selenoid valflerin değişimi ile sorun çözülecektir. Aracın üzerindeki orjinal selenoidler hatalı üretildiği için ilerki zamanlarda şanzımanda sıkıntılar çıkartabiliyor, en temizi ve en güzeli yeni tip selenoid ile değişimidir.

    birde ufak bir ayrıntı var, fren müşürünü gözden geçirmelisin. arızalı olduğunda beyine yanlış sinyallar gönderdiği için şanzımanda anormal çalışmalar meydana gelebiliyor, arızalı olup olmadığını anlamak içinde bazen aracı P modundan çıkaracağın zaman frene bastığında vites kolunun kilidini açmadığı oluyorsa ve P den çıkarmak için aracı stop edip yeniden çalıştırdığında düzeliyorsa kısacası bi çalışıyor bi çalışmıyorsa müşür arızalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inceyasar

    ses kalitesi nasıl?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar dün gezerken aracın gazı durdum.
    tekrar çalıştırdım lpg sinyali 3 kez uzun dıt dıt sei geldi arac tekledi tekrar 3 kez ses geldi ve arac stop etti bende benzine aldım bp istasyonuna kadar gittim lpg aldım tüpe geçtim araçta tekleme falan kalmadı.
    sizce bunu neden yapıyor daha önce böyle birşey olmamıştı. sadece tek dıt sesiyle tüpe geçip tüp yoksa tekrar benzine geçiyordu?
    lpg deposunda birikmiş hava olabilir mi? boşaltırsam naasıl olur var mı bu şekilde bir uygulama?




  • 
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.