Şimdi Ara

300 tl ye kadar f/p ekran kartı tavsiye eder misiniz ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar sizden tavsiye isteyeceğim.300 Tl'ye kadar bütçem var ekran kartını 2.el olarak almayı planlıyorum.İşlemcim Amd ve ekran kartının da amd olmasını istiyorum.Tavsiyeleriniz nelerdir ? Acaba 350 civarı bütçe ile 2.el 2 tane ekran kartı alıp crossfire mi yapsam ?



    _____________________________
  • hocam işlemciniz nedir ve psu kaç watt
    _____________________________
    "Karanlıkta fısıldadıklarım yolunuzu aydınlatacak"
  • İşlemci Amd phenom II X6 1055T
    Anakart msi 990 xa gd 55
    Psu Xilence 750W Gaming Edition Modüler
    _____________________________
  • hocam 2.el de 7850 veya 7870 tercih edilebilir.hatta 7950 bulursaniz 350 liraya o da olur
    _____________________________
    "Karanlıkta fısıldadıklarım yolunuzu aydınlatacak"
  • 7950 350 tlye bulunabilir mi ?
    ve 7850 ile 7870 arasındaki farklar neler ?
    _____________________________
  • gtx 750 ti bulabilirsiniz ikinci el.
    _____________________________
  • ama gtx 750 tinin bana yeteceğini düşünmüyorum Monitör de alacağım 1920*1080 ayarlarda genelde üst seviye grafiklerde oynarım oyunları :)
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ARANIYOR!! ASUS GTX 560Tİ
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • özellikle de bit 128 :) en az 256 olarak düşünmüştüm ben :)
    _____________________________
  • İkinci el 280-270X'lere bakın hocam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "If the gods listened to the prayers of men, all men would quickly have perished: for they are forever praying for evil against one another."

    Epicurus
  • 280 lere bir bakayım hocam :)
    _____________________________
  • hocam baktım da 400+ fiyatlar pahalı yani 350yi verirken bile zorlanabilirm yani
    _____________________________
  • R7 260X düşünebilirsiniz hocam.
    _____________________________
  • İkinci elden R7 265 veya GTX 750Ti bulunursa olabilir; ama 300 liradan fazla tutacaktır diye tahmin ediyorum. Bunun dışında sıfır olarak pek seçeneğiniz yok; R7 260X alabilirsiniz. Yine de testlere baktığım zaman ikinci el bile olsa R7 265 daha ağır basıyor.
    _____________________________
  • sıfır istiyorsan r7 260x
    _____________________________
  • yok hocam 2.el alacağım herhalde
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.