|
Herkese iyi forumlar Başlıktaki gibi 300tl bandındaki en iyi psu(ları) arıyorum. Doğru dürüst inceleme de bulamadım. Lafı uzatmadan alternatifleri sıralayayım : 1. Zalman Zm600 Lx II İlk versiyon Zm600lx (linkini attığım 2. Sürümü) in incelemesini buldum fakat capxon kapasitör kullanılmış, yükte sesli çalışıyor ve 3.3 5 ve 12 kanallarına yüklenildiğinde yaptıkları testten geçmiyormuş. 2. Sürümü hakkında bilgi bulamadım. İlk sürüm Zm600 lx incelemesi : https://www.hardwareinsights.com/zalman-zm600-lx-power-supply-review/4/ 2. Sharkoon Shp 650w Kronik sorunlu corsair turuncu etiket vs serisinin etiket basılmış haliymiş galiba. Ocp ve Ovp var ama geç tepki veriyor diyenler var. Cpu kablosunun kısa oluşundan şikayet edenler de var. İnceleme malesef ki yok. 3. Aerocool vx plus 650w Almanca inceleme sitesinde fiyatına göre ripple değerlerinin iyi olduğunu okumuştum. Linkini kaybettim ve bulamadım malesef incelemenin. 4. Cougar xtc 600w Sitesinde japon kapasitörler kullanıldığı yazıyor. Forumda şöyle bir konu açılmış https://forum.donanimhaber.com/cougar-cgr-st-600-xtc-600w-80-nasil--143728474 5. Cooler master elite v3 600w Hakkında bilgi bulamadım malesef. Bu fiyata bilmediğim başka psu lar da olabilir. Psu üstadları ayrıntılı bir şekilde aydınlatırsa sevinirim. Hem benim için hemde forum ahalisi için faydalı bir konu olmuş olur diye düşünüyorum böylece. Teşekkürler < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
A7N8X-E DELUXE Nforce 2 Anakart / Athlon XP-M 2500+ Barton @2.2GHz 1.57v CPU / Cooler Master Full Bakır Cpu Soğutucu / 1Gb Ddr400 Hynix D43 Ram / Sapphire Ati HD 3850 Agp Ekran Kartı / 80Gb St38000 11As Sata Hdd / 300W Psu / Z3 Plus Kasa
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







