|
|
|
_____________________________
|

|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
1.5 ve 1.6 motor bakıyorum reis bu segmentte alınabilecek başka modeller var mı? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
400 bine j kasa asrta da yok sanki hocam |
|
_____________________________
"Bilenler konuşmuyor, konuşanlar bilmiyor."
Lao Tsu |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
Linea mantıklı bu fiyatlara |
|
_____________________________
|
|
Herkese merhaba. 2004 Laguna 1.6 alınır mı sizce? 2010 civarı Punto daha mı mantıklı olur? Manuel + benzili arıyorum. Lpg'ye şu an sıcak bakmıyorum pek. Km de 150-160 geçmezse iyi olur? Tavsiyeler var mıdır? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrahimsrc061 -- 27 Temmuz 2025; 20:30:34 > |
|
_____________________________
|
|
Güzel konu, bana da işe gidip gelmeye lazım böyle bir araç. Manuel ve benzinli olması yeterli. Alfa 147ler görünüyor sitelerde ama nasıldır bilmiyorum. Yaşına göre güzel tasarımı var. |
|
_____________________________
LKRYCL
|
|
Manuel, benzinli, km max 150-160 bin, boya değişen olabilir (ama ağır kaza olmasa tabi iyi olur), 20 yaşı geçmese yine daha iyi olur. Yok mu tavsiye verecek? |
|
_____________________________
|
|
Modus veya Note olabilir. Kendim cevap vereyim. Forum bitmiş. Eskiden gelip iğneleyici cevap felan veren olurdu. "O paraya anca scooter alırsın.", "Direksiyonu da olsun mu?", "Lastiklerini al koy bir kenara, gerisini sonra alırsın." |
|
_____________________________
|