Şimdi Ara

300.000-400.000 tl aralığında alınabilecek arabalar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
1.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 300k 400k lık bir bütçe ile 2. el çok uzun yıllar kullanmayacak olsak bile tercihen otomatik 1.4 üstü sanayiye çok götürmeyecek aile tarzı bir araba önerebilir misiniz?ben peugeotun 307 modeline ve subaru impreza bakıyordum ama forumda çok fazla olumsuz yazılar gördüm her ikisi için de





    _____________________________
  • Chevrolet aveo

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • dbmersin56 kullanıcısına yanıt

    1.5 ve 1.6 motor bakıyorum reis bu segmentte alınabilecek başka modeller var mı?

    _____________________________
  • Otomatik bende bakıyorum ama bu fiyatlara zor. Bütçelerimiz aynı. Bende manuel Linea veya opel 2012 J kasa beğendim. Egea biraz zorlayacak 500 civarı çünkü.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • byJuck kullanıcısına yanıt

    400 bine j kasa asrta da yok sanki hocam

    _____________________________
    "Bilenler konuşmuyor, konuşanlar bilmiyor."
    Lao Tsu
  • murattekno kullanıcısına yanıt
    Yok doğru biliyorum J alacağım gibi %95
    Veya aynı model sedan.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Linea mantıklı bu fiyatlara

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İlgilenirseniz linkteki aracı 300 bin TL ye bırakabilirim.


    https://www.sahibinden.com/s/M3ZPxrRm


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Herkese merhaba.


    2004 Laguna 1.6 alınır mı sizce?


    2010 civarı Punto daha mı mantıklı olur?


    Manuel + benzili arıyorum. Lpg'ye şu an sıcak bakmıyorum pek. Km de 150-160 geçmezse iyi olur? Tavsiyeler var mıdır?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrahimsrc061 -- 27 Temmuz 2025; 20:30:34 >
    _____________________________
  • Güzel konu, bana da işe gidip gelmeye lazım böyle bir araç. Manuel ve benzinli olması yeterli. Alfa 147ler görünüyor sitelerde ama nasıldır bilmiyorum. Yaşına göre güzel tasarımı var.

    _____________________________
    LKRYCL
  • Manuel, benzinli, km max 150-160 bin, boya değişen olabilir (ama ağır kaza olmasa tabi iyi olur), 20 yaşı geçmese yine daha iyi olur. Yok mu tavsiye verecek?

    _____________________________
  • Modus veya Note olabilir. Kendim cevap vereyim.


    Forum bitmiş. Eskiden gelip iğneleyici cevap felan veren olurdu. "O paraya anca scooter alırsın.", "Direksiyonu da olsun mu?", "Lastiklerini al koy bir kenara, gerisini sonra alırsın."

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.