Şimdi Ara

30-40 K ARALIĞI NETLERİ BU DÖNEM NASILDI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 20
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 14 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • 100net100k (7 mesaj) mbayediagne10 (3 mesaj) Lapsekili_Big_Smoke (2 mesaj) jürklopp (2 mesaj) muradovoski (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (28 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Evet geçen sene ya da önceki senelerinde bu sıralamada olanlar bu dönemde ne kadar yapıyordu ne kadar yükseltti?




    |
    |
  • 105 civarı tyt 70 75 arası ayt vardı

  • hiç deneme çözmüyorlardı kardeşim sen de çözme



    ne saçma saçma başlıklar hep bu yutupcular kafanıza giriyor he

  • mbayediagne10 kullanıcısına yanıt

    saçmaysa girme başlığa veri toplamak için sordum çevremde kime hedefimi desem o yaptığın netlere düşük değil mi hedefini yükselt vs diyor ben de merak ettim sordum hayatınız bir yere sallamak olmuş

  • kotu bir niyetim yoktu yazarken

    fakat her kisi birbirinden farklidir ve ne yazik ki son donemde boyle bir zihniyet olustu ben bunu youtuberlara bagliyorum ne yazik ki.

    Su ayda bunu yaptim burada bunu yaptim dedi diye millet bunu yapamazsam olmayacak moduna giriyor. Palmiyecilerin bu durumu olusturmadaki katkisi yuksek ne yazik ki


    normalde boyle seyler yazmam ama bu gordugum bilmem kacinci konu oldugu için sana patladim kusura bakma
  • 25k yaptım 55-60 ayt vardı tyt 70-80 falan değişiyodu

  • mbayediagne10 kullanıcısına yanıt

    yok hocam sorun değil takıntılı tipler var dediğiniz gibi size de hak veriyorum

  • jürklopp kullanıcısına yanıt

    ayt sağlammış hocam sağolun

  • sağolun hocam  

  • hocam şöyle düşün bu zamanda 100 net yapan adamın belli miktarda çok az konu eksiği pratiği vardır bu neti 6 7 ay tutmak zorunda sınava kadar bu demek değilki şuan 70 net yapan adam sınavda 100 net yapamaz o adam da sınava kadar 100 e çıkar bol zaman var eksiklere çalışmaya devam
  • 38 k yaptım 15 tatilde 72.5 net ortalamam vardı tytde sınavda 91 yaptım. 50 civarı ayt vardı 64.5 yaptım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NedLance -- 2 Aralık 2020; 9:55:31 >
  • 30k yaptım. Ortalama 80 tyt 50 ayt yapıyordum bu sıralar. Sınav 95 tyt 64 ayt geldi.

  • generation z kullanıcısına yanıt

    yok hocam o amaçla sormadım eksiğim tyt biyo ve geomtri sadece zaten 80-100 arası değişiyor zorluğuna göre denemenin netlerim daha ayt çözmedim

  • 39k yaptım geçen sene bu zamanlarda 80 tyt 50 ayt civarıydı. Sınavda 87 tyt 67 ayt yaptım

  • 32k yaptım. Tyt 70lerdeydi nadiren 80lerde oluyordu. Ayt 25-30 falandi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90-95 TYT 60-65 AYT

  • MaVzeR16 kullanıcısına yanıt
    Ciddi olamazsın.
  • Boş oturuyorlardı çalışma
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.