Bildirim
30-35 Bin TL ye kadar Dizel SUV Tavsiyeniz
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Dacia Duster 1.5 dci _____________________________ -
Honda CRV, HRV, Nissan serisi düşünülebilir
_____________________________ Labor omnia vincit. Çalışınca her şey olur... -
Suv'un ne olduğunu biliyormusunuz?? elma ile armutu karıştırmayalım. Bütçenize göre suv yok
Not: 2. el alabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EmreGLC -- 27 Nisan 2013; 21:48:25 >_____________________________ -
O paraya posası çıkmamış dizel SUV olarak anca duster bulabilirsiniz. _____________________________ 
-
quote:
Orijinalden alıntı: intikam91
O paraya posası çıkmamış dizel SUV olarak anca duster bulabilirsiniz.
Arkadaşım dacia'dan suv filan olmaz.
Suvlar 4 çekerdir kasası heybetlidir motorları 3000 cc'den az değildir özellik olarak yok yok denilebilecek cinslerdir._____________________________ -
-
quote:
Orijinalden alıntı: PolarMohr
quote:
Orijinalden alıntı: intikam91
O paraya posası çıkmamış dizel SUV olarak anca duster bulabilirsiniz.
Arkadaşım dacia'dan suv filan olmaz.
Suvlar 4 çekerdir kasası heybetlidir motorları 3000 cc'den az değildir özellik olarak yok yok denilebilecek cinslerdir.
yav suv dediysek dacia kadar suv işte
_____________________________ 
-
Araziye cikacak misiniz? Yoksa sadece asfaltta mi kullanacksiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Ssangyong kyron,alınır ve dağ taş binilir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Merhaba,
Araziye çıkmayacağım ama şose köy yollarına gideceğim.
30-35 TL ye alınabilecek SUV, Sıfır km SUV değil.
Sport utility vehicle ya da SUV (Türkçe: spor amaçlı taşıt)
Daha önce SUV olmasa da Compact SUV sahibi oldum (jeep Patriot). Şimdi düşündüğüm araç ise örneğin ajağıdaki linkteki araç gibi bişey.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-jeep-kardeslerde-bakimli,girtlagina-kadar-dolu-2.7-crd-grand-cherokee-122998682/detay/
Zamanını harcayıp ciddi anlamda yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim._____________________________
-
Dacia duster _____________________________ İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız. -
Nedense Dacia beni çekmiyor.
Benzinli olarak CRV veya XC70, Dizel olarak 2.7 Grand Cherokee hoşuma gidiyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Muradi77
Merhaba,
30-35 bin TL civarı, 3 Bin CC ye kadar dizel bir SUV almak istiyorum. Hem beni üzmeyecek, hem de elden çıkarmak istediğimde kolay satabileceğim bir araç olarak ne önerirsiniz?
Teşekkürler
30-35 binlik suv alıp hayatınızı tehlikeye atmayın._____________________________ "Benim yurdum konuştuğum sözdür. Kimlik ne ülkedir, ne dindir, ne de ailedir. Kimlik insanların paylaştığı ortak değerlerdir." -
quote:
Orijinalden alıntı: MarcusFrex
quote:
Orijinalden alıntı: Muradi77
Merhaba,
30-35 bin TL civarı, 3 Bin CC ye kadar dizel bir SUV almak istiyorum. Hem beni üzmeyecek, hem de elden çıkarmak istediğimde kolay satabileceğim bir araç olarak ne önerirsiniz?
Teşekkürler
30-35 binlik suv alıp hayatınızı tehlikeye atmayın.
Sn. MarcusFrex, araziye dağa fila çıkmayacağım 40-50 km lik şose koy yollarına gidip gelmek icin dusunuyorum. Yeni S60 ımı o yollarda yıpratmak istemiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
2004-2008 arası Hyundai Tucson/Kia Sportage lara bakın. _____________________________ -
Ben olsam Temiz bi crv bulurdum. _____________________________ . -
quote:
Orijinalden alıntı: hien
2004-2008 arası Hyundai Tucson/Kia Sportage lara bakın.
Tesekkurler Sn hien
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: PuLeRi
Ben olsam Temiz bi crv bulurdum.
CRV olabilir dezavantajı benzinli oluşu.
Teşekkürler Sn PuLeRi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Muradi77
quote:
Orijinalden alıntı: PuLeRi
Ben olsam Temiz bi crv bulurdum.
CRV olabilir dezavantajı benzinli oluşu.
Teşekkürler Sn PuLeRi
Biraz fazla yakar evet ama çok kaliteli olduğu söyleniyor kullanıcıları tarafından gayet memnunlar. Yakıtı biraz fazla doğal olarak.
Ben teşekkür ederim._____________________________ .
Benzer içerikler
- ford focus nasıl bir araba
- jaguar xe alınır mı
- aseton ile cam filmi sökme
- continental sportcontact 7
- 1.5 bluehdi eksantrik zinciri
- nisan ayı elektrikli araç satış rakamları
- mini countryman elektrikli menzil
- android auto güncelleme
- hyundai ioniq 6 yeni kasa
- omoda 7
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








