Şimdi Ara

3 Yıllık Çıktığım kız aldattı beni. (Whatsapp konuşmaları ve olayı anlatıyorum)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
79
Cevap
1
Favori
2.663
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> 3 Yıllık Çıktığım kız aldattı beni. (Whatsapp konuşmaları ve olayı anlatıyorum)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1777 Mesaj
    Çok kötüyüm inanın dertleşcek kimsem yok, odaya kendimi kapattım saf saf beyaz duvara bakıyorum.Cidden çok kötüyüm abi ya, bunu nasıl yaptı anlamıyorum 3 yıldır içimizden su sızmazdı gidip başkasıyla kafede gördüm, öncesinde ise üni bahane edip ayrılmak istiyordu önceden de bir şeyler olduğunu anladım, ne zaman arasam telefon meşguldu. Gittim yanına çocukla sarmaş dolaş sesim çıkmadı sadece baka kaldım saf saf, inanın öyle pişmanım ki keşke karıştırsaydım ortalığı ama öyle olmuyormuş cidden o an sadece saf saf baka kalıyorsunuz. Çıktım dışarı eve geldim direk. Hayatımın içine etti cidden, o saatten sonra insan bir mesaj atar özür diler yok abi yok vallahi yok kafenin içinde
    Bağırdım çağırdım döndüm, lanet olsun abi ya 3 yıl lise hayatımda başka kıza dahi bakmadım 3 yıl ya, az buz da değil. Anlamıyorum cidden. Ne yapıcam bu saatten sonra hiç bilmiyorum. Son 2 saattir saman gibi her şey, bitki gibi yaşıyorum dayanamıyorum ya. Silemedim bile kaldı öyle kaydettiğim şekilde ismi.

    Alın görün lanet olsun ya, işteyim mesajta yazamıyordum işler çok sıkı bu arada telefonu elinize alsanız laf sokuyorlar, zaten yarında gitmicek sokarım işine.

    ss leri facebooktan arkadaşa gönderdim, oradan aldım okunuyorsa okuyun görün kafayı yicem.






    Demek ki başka biri var mış, bu yüzden böyle diyormuş.. Gittim kapıya 20 dk bekledim arıyorum açmıyor, mesaj atıyorum cevap yok. Sonra mesaj geldi dışardayım sonra konuşalım diye, sonra kafeye gittim arkadaşlarla buluşmaya Allahın sopası yok orada gördüm işte.

    Not: Fake denilmis ben ne haldeyim csb acacak durumdamiyim? Fotografinin olmamasi engellenmis olmam yüzünden. Bakarsaniz görülme de gözükmüyor. Foto olsa ne fark edecekti? Fake olsa sahte fotoğraflada açılırdı. Dh dedik yaziklar olsun ne diyelim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9FiestaM6 -- 28 Temmuz 2016; 9:44:15 >



    |
    |
    _____________________________
    2011- Ford - Fiesta - 1.4TDCi - Titanium X
    Garage Fiesta
    ''To punish and enslave...''




  • Teğmen
    144 Mesaj
    Ssleri telekinezi ile mi gorecegiz?






    Edit: benim ilişkim bittiğinde banada başkasını bulursun mutlu olursun ben kötü bi insanım dediler, ama ne mutlu oldum ne de mutlu olacagım yani koy ver gitsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Varak Vurak -- 28 Temmuz 2016; 0:06:18 >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    Ss yok konu yalan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    82 Mesaj
    Usta resimler gozukmuyor duzeltirsen konusabiliriz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2779 Mesaj
    "3 yıldır içimizden su geçmiyordu"

    İçinizden geçmiyorsa sıkıntı hocam bitmesi iyi olmuş.

    Edit: SSler sahte wp konuşmasından gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KhaZiggs -- 28 Temmuz 2016; 0:04:58 >
    _____________________________
    Sanma şâhım herkesi sen sâdıkâne yâr olur
    Herkesi sen dost mu sandın belki ol ağyâr olur
    Sâdıkâne belki ol bu âlemde dildâr olur
    Yâr olur ağyâr olur dildâr olur serdâr olur
  • Yarbay
    3705 Mesaj
    ss leri göremeyen arkadaşlar için;



    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    146 Mesaj
    Eeee merak ettim.

    Unide ayriliriz diye lisede kız yapmadım iyi ki yapmamışım.Simdi de iş hayatı bizi ayırır diye yapmıyorum sanırım yalniz ölücem



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    6582 Mesaj
    Allah sabır versin.Kolay değil ama sen karda olan tarafsın bunu bil her aldatılma ayrılma insana hayat tecrübesi kazandırır.Aldatma ise herkesi aldatacağı anlamına gelir,o kızın kimseyle mutlu olamayacağı garantisini veriyorum senden vazgeçip o çocuğun da bundan vazgeçtiğini görünce pişman olacak ama iş işten geçevrk ve bi daha mutlu olmayacak.

    Karda olan taraf sensin ne kadar az ilişkin olursa o kadar zorlanırsın inşallah bir dahakinde böyle bir şey olmayacak ve bu kızda olmayan şeylerin diğer kızlarda olduğnu görünce ben ne salak bir çocukmuşum diyeceksin kendi kendine.

    Şu an hissettiğin onsuz yapamam duygusu,ondan başka bi kız asla olmaz onun gibisini bulamam duygusu yapmacık gerçek değil.Bir süre geçince alışıyodun ve yeni birisini bulduğun zaman onu unuttuğunu 3 yıl zamaninin cope gittigini farkedeceksin ve kendini ona kufurler ederken bulacaksin.

    Geçmiş olsun ama kazanan taraf sensin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1414 Mesaj
    Benzer bir olay başıma geldi.Benlede sen üzülün ileride vs diyerekten ayrıldı.Hemen yeni tokmakçı buldu kendine.Bir gün herkesin yolu dh ye düşücek o kızda düşecek.Bunu okursan Allah Belanı Versin.

    C.
    |
    |
    _____________________________
    2017 Snooker Dünya Şampiyonu Mark Selby Reis
  • Yüzbaşı
    781 Mesaj
    Konu sahte konuşmalar da sahte. Dhyi böyle amatör bir işle kandıracağını mı sandın delikanlı

    Csb + blok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pandoora -- 28 Temmuz 2016; 0:11:55 >
    _____________________________
  • Yarbay
    5088 Mesaj



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________ F.C Krasnodar
    Dh şarkı yarışması kazanan parçalar
    Быки, горожане
  • Binbaşı
    1496 Mesaj
    ağır csb ağır blok
    _____________________________
  • Teğmen
    194 Mesaj
    Ulan ben görsem öyle, o çocuğun ağzını yüzünü ***

    Sinirlendim gece gece



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    318 Mesaj
    Bugünde bi baskasi adina utandik..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    iPhone 5S Kullanıcı Kulübü

    iPhone 5S 16 GB Beyaz

  • Yüzbaşı
    586 Mesaj
    Araba forumunu bitirdin şimdi sıra konudışında mı
    _____________________________
    Eğer Dünya’yı değiştirmeyi amaçlıyorsan önce kendini değiştir.
  • Yarbay
    6032 Mesaj
    fake



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1252 Mesaj
    3 yıldır çaktığım kız diye okudum yatmaya gidim ben eniyisi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Size göre şizofren bir ucube olabilirim ama tanrıya göre uçan bi tospa...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    Kiz hakli bence.

    NOT: Sadece WhatsApp mesajlarini okudum.

    EDIT: Simdi fark ettimde, profil fotografi bile yok. %90 CSB.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karıncayiyen Yiyen Adam -- 28 Temmuz 2016; 5:22:57 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    474 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Raz3rs

    Eeee merak ettim.

    Unide ayriliriz diye lisede kız yapmadım iyi ki yapmamışım.Simdi de iş hayatı bizi ayırır diye yapmıyorum sanırım yalniz ölücem

    Yapsan da yalnız ölürsün diye tahmin ediyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    <Silginin yolla buluştuğu yer>
  • Binbaşı
    1777 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: KhaZiggs

    "3 yıldır içimizden su geçmiyordu"

    İçinizden geçmiyorsa sıkıntı hocam bitmesi iyi olmuş.

    Edit: SSler sahte wp konuşmasından gibi


    Fake denilmis ben ne haldeyim csb acacak durumdamiyim? Fotografinin olmamasi engellenmis olmam yüzünden. Bakarsaniz son görünme de gözükmüyor. Foto olsa ne fark edecekti? Fake olsa sahte fotoğraflada açılırdı. Dh dedik yaziklar olsun ne diyelim?
    |
    |
    Bahsedilenler: funky-nd , Pandoora , Revion , Karıncayiyen Yiyen Adam
    _____________________________
    2011- Ford - Fiesta - 1.4TDCi - Titanium X
    Garage Fiesta
    ''To punish and enslave...''
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
son dakika
SEO
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,531
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.