Şimdi Ara

3 tane yumurta kırdım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
24
Cevap
0
Favori
239
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> 3 tane yumurta kırdım.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    56 Mesaj
    Yarım ekmek ile tükettim.Turp gibiyim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
    Azimli olmadığım doğru ama azimli olmayanların da yaşayabilecekleri bir yer olmalıydı, mevcut yerlerden daha iyi bir yeri kastediyorum. Sabahın altı buçuğunda bir çalar saat sesiyle uyanıp yataktan fırlayan, giyinip zorla bir şeyler atıştıran, sı*ıp, işeyip, dişini fırçalayan, saçını tarayan, başka birine büyük paralar kazandırdığı bir yere ulaşmak için trafikle boğuşan ve tüm bunlara sahip olma fırsatı bulduğu için müteşekkir olması istenen biri hayattan nasıl keyif alabilir?
  • Binbaşı
    1798 Mesaj
    Hoş geldin arkadaşım afiyet olsun 3 yumurta ile 1 buçuk ekmek yiyebiliyorum.

    Tabi bol tuzlu olmalı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    3008 Mesaj
    Nane ve pul biber döktün mü üstüne ?
    _____________________________
    Intel i5 8400 | ASRock B360M Pro4 | Corsair Vengeance LPX 8GB 2666MHz DDR4 | MSI NVIDIA GeForce GTX 1060 GAMING X 6GB | Phanteks P400 White | Corsair CX600 PSU | Acer KG221Q 22" 75hz 1 ms Monitör
  • Çavuş
    56 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: trplayer

    Hoş geldin arkadaşım afiyet olsun 3 yumurta ile 1 buçuk ekmek yiyebiliyorum.

    Tabi bol tuzlu olmalı

    Eyvallah hocam.Ekmeği fazla tüketmiyorum aslında.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Azimli olmadığım doğru ama azimli olmayanların da yaşayabilecekleri bir yer olmalıydı, mevcut yerlerden daha iyi bir yeri kastediyorum. Sabahın altı buçuğunda bir çalar saat sesiyle uyanıp yataktan fırlayan, giyinip zorla bir şeyler atıştıran, sı*ıp, işeyip, dişini fırçalayan, saçını tarayan, başka birine büyük paralar kazandırdığı bir yere ulaşmak için trafikle boğuşan ve tüm bunlara sahip olma fırsatı bulduğu için müteşekkir olması istenen biri hayattan nasıl keyif alabilir?
  • Çavuş
    56 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tihilu

    Nane ve pul biber döktün mü üstüne ?

    Ne demek hocam dökmez olur muyum?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Azimli olmadığım doğru ama azimli olmayanların da yaşayabilecekleri bir yer olmalıydı, mevcut yerlerden daha iyi bir yeri kastediyorum. Sabahın altı buçuğunda bir çalar saat sesiyle uyanıp yataktan fırlayan, giyinip zorla bir şeyler atıştıran, sı*ıp, işeyip, dişini fırçalayan, saçını tarayan, başka birine büyük paralar kazandırdığı bir yere ulaşmak için trafikle boğuşan ve tüm bunlara sahip olma fırsatı bulduğu için müteşekkir olması istenen biri hayattan nasıl keyif alabilir?
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: trplayer

    Hoş geldin arkadaşım afiyet olsun 3 yumurta ile 1 buçuk ekmek yiyebiliyorum.

    Tabi bol tuzlu olmalı

    Naptin hocam bir yumurtaya yarim ekmek mi goturuyon



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Sonra ben kırdım tek yumurta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Son Perde -- 21 Ekim 2016; 17:46:59 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1798 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: uranus_97


    quote:

    Orijinalden alıntı: trplayer

    Hoş geldin arkadaşım afiyet olsun 3 yumurta ile 1 buçuk ekmek yiyebiliyorum.

    Tabi bol tuzlu olmalı

    Naptin hocam bir yumurtaya yarim ekmek mi goturuyon

    Hoş geldin arkadaşım açlık durumuna göre değişir bazen 2 ekmek bazen 1 belli olmuyor arkadaşım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: trplayer


    quote:

    Orijinalden alıntı: uranus_97


    quote:

    Orijinalden alıntı: trplayer

    Hoş geldin arkadaşım afiyet olsun 3 yumurta ile 1 buçuk ekmek yiyebiliyorum.

    Tabi bol tuzlu olmalı

    Naptin hocam bir yumurtaya yarim ekmek mi goturuyon

    Hoş geldin arkadaşım açlık durumuna göre değişir bazen 2 ekmek bazen 1 belli olmuyor arkadaşım

    Helal olsun hocam sormasi ayip kilo kac



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    6068 Mesaj
    Bende bir şey yedi zannettim
    _____________________________
    Geçen dünyaya indik, adamın biri bir şey uzattı. Bi çektik baba,kafa jupiter. Xiaomi Mi5 Citroën C5
  • Binbaşı
    1798 Mesaj
    Kilom sabit 60 bir ara protein tozu kullandım biraz kilo almıştım 65 olmuştum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheRad67

    Bende bir şey yedi zannettim

    Hocam be öğrenci evinde tek başıma kalıyorum.Çok sıkıldım konu açayım dedim.Yoksa böyle konular açmam.Yemek bulaşık temizlik hepsini kendi başıma hallediyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Azimli olmadığım doğru ama azimli olmayanların da yaşayabilecekleri bir yer olmalıydı, mevcut yerlerden daha iyi bir yeri kastediyorum. Sabahın altı buçuğunda bir çalar saat sesiyle uyanıp yataktan fırlayan, giyinip zorla bir şeyler atıştıran, sı*ıp, işeyip, dişini fırçalayan, saçını tarayan, başka birine büyük paralar kazandırdığı bir yere ulaşmak için trafikle boğuşan ve tüm bunlara sahip olma fırsatı bulduğu için müteşekkir olması istenen biri hayattan nasıl keyif alabilir?
  • Binbaşı
    1799 Mesaj

    O duyguyu çok iyi bilirim. 2 sene üniversite okuduğum şehirde son senemde tek kalıyodum 2 odalı evde. Sucuklu yumurtalar tostlar makarnalar menemenler iyi gidiyordu ama yanlız olunca da tadı çıkmıyor be Yedikten sonra bulaşığın da bana kaçacağını bilmek insana ekstra bi tatsızlık katıyor. Son zamanlarda bulaşık sistemimi bayağı değiştirmiştim. Biriken bulaşıklardan kullanacağım kadarını yıkayıp kullanıyodum
    |
    |
    Tyler Durden- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: trplayer

    Kilom sabit 60 bir ara protein tozu kullandım biraz kilo almıştım 65 olmuştum

    Bu kadar istaha kilon gayet normal sanslisin :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    114 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1798 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: uranus_97


    quote:

    Orijinalden alıntı: trplayer

    Kilom sabit 60 bir ara protein tozu kullandım biraz kilo almıştım 65 olmuştum

    Bu kadar istaha kilon gayet normal sanslisin :)

    :) Windows 10 masaüstü çöp kutusu gibi midem var yiyorum ama kalıp aynı arkadaşım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    56 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Luken Drew

    O duyguyu çok iyi bilirim. 2 sene üniversite okuduğum şehirde son senemde tek kalıyodum 2 odalı evde. Sucuklu yumurtalar tostlar makarnalar menemenler iyi gidiyordu ama yanlız olunca da tadı çıkmıyor be Yedikten sonra bulaşığın da bana kaçacağını bilmek insana ekstra bi tatsızlık katıyor. Son zamanlarda bulaşık sistemimi bayağı değiştirmiştim. Biriken bulaşıklardan kullanacağım kadarını yıkayıp kullanıyodum

    Hocam part time birkaç gün çalışıp ayrıldığım işyerinde hala çalışan bir arkadaşım vardı.Çıkınca beni aramasını söyledim evine bıraktım.Şimdi tekrar eve geldim.Kendi başına kalmak çok sıkıntılı be hocam.Az sonra da üst kattaki öğrenci evini davet ederim.Zaman geçer belki.

    Bulaşık konusunda bir ikisini yıkıyorsam hepsini yıkayasım geliyor.

    Kendime güzel bir sistem oturtmam lazım.3 haftadır doğru düzgün ders çalışmadım.Çok sistemsiz ve düzensiz hissediyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Azimli olmadığım doğru ama azimli olmayanların da yaşayabilecekleri bir yer olmalıydı, mevcut yerlerden daha iyi bir yeri kastediyorum. Sabahın altı buçuğunda bir çalar saat sesiyle uyanıp yataktan fırlayan, giyinip zorla bir şeyler atıştıran, sı*ıp, işeyip, dişini fırçalayan, saçını tarayan, başka birine büyük paralar kazandırdığı bir yere ulaşmak için trafikle boğuşan ve tüm bunlara sahip olma fırsatı bulduğu için müteşekkir olması istenen biri hayattan nasıl keyif alabilir?




  • Binbaşı
    1799 Mesaj

    Bende haftasonları part time calısan kuzenimi çağırıyodum pes atıyoduk full time kola cips



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Tyler Durden- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    6068 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tyler Durden-


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheRad67

    Bende bir şey yedi zannettim

    Hocam be öğrenci evinde tek başıma kalıyorum.Çok sıkıldım konu açayım dedim.Yoksa böyle konular açmam.Yemek bulaşık temizlik hepsini kendi başıma hallediyorum.

    O anlamda demedim bende hep böyle konular açarım ama 3 yumurta bi ekmek kimseye yetmez benim yemek konularını görsen bi
    _____________________________
    Geçen dünyaya indik, adamın biri bir şey uzattı. Bi çektik baba,kafa jupiter. Xiaomi Mi5 Citroën C5




  • Binbaşı
    1358 Mesaj
    Bende spordan sonra 5 yumurta kırıp ekmeksiz yiyorum. Yanında beyaz peynir falan. Afiyet olsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Knowledge is Power.
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
haberler
SEO
son dakika
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.