Şimdi Ara

3 Takımla Son 16'ya Kalacağız!(Totem)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 18
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 saat 2 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Eren1s (3 mesaj) VioLee (2 mesaj) inonu88 (1 mesaj) sçsb (1 mesaj) sasaell (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (13 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Diğer Türk Kulüpleri >> 3 Takımla Son 16'ya Kalacağız!(Totem)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3338 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Herkese iyi geceler, tüm maçları 90dk izledim. Osmanlı büyük iş başardı işi buraya bıraktı. Artık daha özgüvenliler. Rakibini burada taraftar gazıyla eleyeceklerdir. Olimpiyakos çok güçlü bir ekip ama elinin tersiyle turu ittiler.

    Fenerbahçe kaleye şut atamadan maçı tamamladı. Hava şartarı ve Rus şanssızlığımız devam ediyor. Bugün yalnış kadro ile mağlubiyeti hediye ettiler. Fenerbahçe konsantre olamamış maça ama içeride full tribün + Aziz Yıldırım konsantresiyle 2 veya 3 atarlar. Krasnodar kaçırdığı bazı pozisyonlara yanar.

    Beşiktaşa diyecek birşey yok İş bitti zaten üst turda sayılırız.

    Ben 3 takımında üst tura çıkacağını düşünüyorum. Bu sene ülke puanı olarak gerçekten iyi bir imaj bırakacağız. İstediğimiz zaman yapamayacağımız başaramayacağımız iş yok. Gerçekten imkansız değil. Yani sonuçta Avrupanın orta takımlarıyla mücadele ediyoruz ve bunu yapmamız gerek. Neyse her Türk takımına avrupada başarılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Besiktas harici digerleri beni ilgilendirmiyor 6 yedigimizde makara yapan adamlari savunmam zaten durum o ki Fener ve Osmanli icerdeki macta elenecekler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Ben sadece BJK yoluna devam eder diyorum . Krasnodar Fenerbahçeden daha kaliteli , Olimpiyacos da daha tecrübeli . İnşallah yanılırım da mesajımı alıntılar insanlar
    |
    |
  • Uzaklaştırılmış 2 gün cezanın, 1 gün 2 saat 8 dakika kadarı kaldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: VioLee

    Besiktas harici digerleri beni ilgilendirmiyor 6 yedigimizde makara yapan adamlari savunmam zaten durum o ki Fener ve Osmanli icerdeki macta elenecekler..

    o adamlar dediğin kulübe hiç bir hayrı olmayan adamlar. Fenerbahçe Türk kulübüyse ve Fenerin kazanmasının bize faydası varsa neden ilgilendirmesin. Bal gibide ilgilendiriyor.
    |
    |
  • Yarbay
    3338 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: VioLee

    Besiktas harici digerleri beni ilgilendirmiyor 6 yedigimizde makara yapan adamlari savunmam zaten durum o ki Fener ve Osmanli icerdeki macta elenecekler..

    Hocam o gece sabaha kadar burda makara yapanlara cevap verdim. Geçti gitti herkes hatasını anladı. Bugün herkes ne halde avrupada kendini gördü. Avrupada adı sanı duyulmamış takıma şut atamadan maç bitirdiker. Biz ona kıskançlık diyelim gerçekler bunlar. Herkes kendi takımının avrupada ne seviyede olduğunu görmeli. Ben yinede iyi niyetli düşünüyorum Fenerbahçenin üst tura çıkabileceğini düşünüyorum. Biz yine Efendi olarak kalalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    288 Mesaj
    Bizi geç,biz elendik.Bitti tur,yenilsek bile 2-1 3-2 falan yenilmen lazim deplasmanda ki bi umudun olsun ikinci mac.Yoksa şimdi adamlar 1 gol atsa bizim 3 tane atmamiz lazim,onun da ihtimali dahi yok hatta birak onu 1 golü bile zar zor atariz.Takim sadece kontra atak üzerine iş yapabiliyor, onda da karşı takım açık oynamak zorunda.Şimdi adamlar niye kassın ki 0-0'a yatarlar tipik Rus takımı,biz de kilidi açalım diye gol ararken kontradan gol yeriz.Bundan 5 sene önce Spartak Moskova eşleşmesi vardı Şampiyonlar ligi elemesi.İlk maç Rusyadaydi hatta Emenike gol atmişti 2-1 yenilmiştik Spartak saglam takimdi o zaman hocalari da Unai Emery'di,yine çekilebilecek en zor kurayi secmistik.Ikinci mac Kadikoyde macin baslarinda gol atalim diye baslarken bi gol yemistij ve adamlar kalan süre boyunca inanilmaz kapanmisti tek kale oynamistik ama gol bir turlu gelmiyordu.Bi korner oldu Mehmet Topuz vurdu Sow tamamladi 1-1 oldu ama hala gol lazimdi en azindan uzatmaya goturmek icin 1 gol ve atamatık.O dönemler Aykut'un takımı baltaladığı,Alex'i oynatmadığı dönemlerdi.İlk Spartak maçında hatirliyorum da kadrolar gelince şok olmuştuk acaba antrenmanda falan mı sakatlandı diye.Çünkü Topal-Selçuk Şahin-Baroni gibi top oynamaktan uzak rezalet bir orta sahayla başladı durduk yere oynatmadı Alex'i kişisel egosu yüzünden.2.maç da aynısını yaptı,2.yarı girdi Alex ve golün oldugu korneri o kullanmisti.Resmen eliyle verdi turu sırf Aykut yüzünden gruplara kalamadık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    742 Mesaj
    iki türk takımı sanırım avrupa arenasında karşılaşmadı,bir ilk yaşayabiliriz
    |
    |
  • Yarbay
    3606 Mesaj
    3te 3 yaparoz öyle görünüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    805 Mesaj
    Hepsi eler.

    Beşiktaş güle oynaya eler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2217 Mesaj
    Valla Osmanlı beklenilenin dışında performans gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4746 Mesaj
    Fener eler de osmanlı gol atabilir mi acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3791 Mesaj
    Umarim 3 takimimizda gecer disarda pislik yapmayalim birbirimize beyler.

    Besiktas ztn garanti konusmaya gerek yok.

    Osmanli avantaji aldi umarim gecer.

    Fener icerde iyi oynar 2-0 la gecer turu inaniyorum.

    |
    |
  • Yarbay
    8005 Mesaj
    Hic acimam bjk de olsa elenenle dalgami gecerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3496 Mesaj
    Hocam sen bi daha totem yapma.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    901 Mesaj
    Yaptıgın totemi seveyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3338 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yok totem motem bundan sonra tövbe ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant points
vp satın al
Sohbet
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,284
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.