Şimdi Ara

3. Sınıf Matematik Sorusu(Soru Çözüldü . Beni eziyorlar içeride :)) )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
32
Cevap
0
Favori
1.105
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> 3. Sınıf Matematik Sorusu(Soru Çözüldü . Beni eziyorlar içeride :)) )
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1575 Mesaj
    bir sayı doğrusu yap. 0-120 şeklinde. bundan bir parça al. sonra bu parçanın 2 katı. sonra onun 2 katı . sonra onun iki katı. toplamda 15 parça var ve 120 ediyor. o zaman her parça 8 değerindedir. en büyük kısım 8 parça olduğuna göre 8x8=64 şeklinde açıklayabilirsin
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    73 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    kardeşim geçmiş olsun hayatta başarılar demek isterdim ama böyle hayatta başarılı olamazsın. sen ne yaptın lise3 olduğuna emin misin ??

    haklısın kardesim benm gercekten temelim 0 walla ne yapıcam hakkımda fikirm yok
    bole gidecek yada duzelicek
    _____________________________
  • Yarbay
    4091 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: SellYourSoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: [email protected]

    peki sen kaca gıdıyosun

    11 :))

    Oha diyorum.11 e gidiyorsan beynin olmadan yetiştin galiba.bunu hakaret olarak algılama ciddi söylüyorum.11 e gidiyorsun ve bu soruyu çözemiyorsun.

    sen ilkokul 3 ile lise 3 ü karıştırıyor olmayasın ?

    walla daha ne sorular war bi gorseniz şaşıyorum yani ben nasıl lise 3 e kadar gelmişim :)))

    biz de şaştık valla
    |
    |
    _____________________________


    DH Adminlerini Sevmeyenler Kulübü




  • Yarbay
    3188 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    kardeşim geçmiş olsun hayatta başarılar demek isterdim ama böyle hayatta başarılı olamazsın. sen ne yaptın lise3 olduğuna emin misin ??

    haklısın kardesim benm gercekten temelim 0 walla ne yapıcam hakkımda fikirm yok
    bole gidecek yada duzelicek

    Düzelmez.en iyisi git bir yerde çıraklığa başla ileride usta olursun anca öyle.
    _____________________________
  • Çavuş
    73 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SellYourSoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    kardeşim geçmiş olsun hayatta başarılar demek isterdim ama böyle hayatta başarılı olamazsın. sen ne yaptın lise3 olduğuna emin misin ??

    haklısın kardesim benm gercekten temelim 0 walla ne yapıcam hakkımda fikirm yok
    bole gidecek yada duzelicek

    Düzelmez.en iyisi git bir yerde çıraklığa başla ileride usta olursun anca öyle.

    anadolu meslek lisesi bilgisayar bolumu web programcılıgı dalındaym
    2 yıllık bilgisayar bolumune geçiş yapıp 4 yıllığa dgs yapmayı planlıyorum :)
    _____________________________




  • Binbaşı
    1367 Mesaj
    Nasıl çözemediğini anlamadım gerçekten .

    Çok kolay bir soru türü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi upower -- 16 Ocak 2012; 23:10:10 >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    110 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Atabérk

    x+2x+4x+8x = 120

    x = 8

    8x = 64

    64.

    Tamam beyler burdan bakıp yazmayın artık
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    666 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: SellYourSoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    kardeşim geçmiş olsun hayatta başarılar demek isterdim ama böyle hayatta başarılı olamazsın. sen ne yaptın lise3 olduğuna emin misin ??

    haklısın kardesim benm gercekten temelim 0 walla ne yapıcam hakkımda fikirm yok
    bole gidecek yada duzelicek

    Düzelmez.en iyisi git bir yerde çıraklığa başla ileride usta olursun anca öyle.

    anadolu meslek lisesi bilgisayar bolumu web programcılıgı dalındaym
    2 yıllık bilgisayar bolumune geçiş yapıp 4 yıllığa dgs yapmayı planlıyorum :)

    masallah. hangi matematikle yapcan bunlarin hepsini?

    ben de isik hizina ulasmayi planliyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Çavuş
    73 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: grid08

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atabérk

    x+2x+4x+8x = 120

    x = 8

    8x = 64

    64.

    Tamam beyler burdan bakıp yazmayın artık

    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    73 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Slp


    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: SellYourSoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    kardeşim geçmiş olsun hayatta başarılar demek isterdim ama böyle hayatta başarılı olamazsın. sen ne yaptın lise3 olduğuna emin misin ??

    haklısın kardesim benm gercekten temelim 0 walla ne yapıcam hakkımda fikirm yok
    bole gidecek yada duzelicek

    Düzelmez.en iyisi git bir yerde çıraklığa başla ileride usta olursun anca öyle.

    anadolu meslek lisesi bilgisayar bolumu web programcılıgı dalındaym
    2 yıllık bilgisayar bolumune geçiş yapıp 4 yıllığa dgs yapmayı planlıyorum :)

    masallah. hangi matematikle yapcan bunlarin hepsini?

    ben de isik hizina ulasmayi planliyorum

    Lise matematigim iyi ama ilkokul kafam karıştırıyor gercekten
    karmaşık sayılar logaritma falan filan iyi biliyorum ama 4 işlem fıs :)))
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    666 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Slp


    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: SellYourSoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    kardeşim geçmiş olsun hayatta başarılar demek isterdim ama böyle hayatta başarılı olamazsın. sen ne yaptın lise3 olduğuna emin misin ??

    haklısın kardesim benm gercekten temelim 0 walla ne yapıcam hakkımda fikirm yok
    bole gidecek yada duzelicek

    Düzelmez.en iyisi git bir yerde çıraklığa başla ileride usta olursun anca öyle.

    anadolu meslek lisesi bilgisayar bolumu web programcılıgı dalındaym
    2 yıllık bilgisayar bolumune geçiş yapıp 4 yıllığa dgs yapmayı planlıyorum :)

    masallah. hangi matematikle yapcan bunlarin hepsini?

    ben de isik hizina ulasmayi planliyorum

    Lise matematigim iyi ama ilkokul kafam karıştırıyor gercekten
    karmaşık sayılar logaritma falan filan iyi biliyorum ama 4 işlem fıs :)))

    takma kafana einstein newton falan da lisede zorlandi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Çavuş
    73 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Slp


    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Slp


    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: SellYourSoul

    quote:

    Orijinalden alıntı: fahoberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    kardeşim geçmiş olsun hayatta başarılar demek isterdim ama böyle hayatta başarılı olamazsın. sen ne yaptın lise3 olduğuna emin misin ??

    haklısın kardesim benm gercekten temelim 0 walla ne yapıcam hakkımda fikirm yok
    bole gidecek yada duzelicek

    Düzelmez.en iyisi git bir yerde çıraklığa başla ileride usta olursun anca öyle.

    anadolu meslek lisesi bilgisayar bolumu web programcılıgı dalındaym
    2 yıllık bilgisayar bolumune geçiş yapıp 4 yıllığa dgs yapmayı planlıyorum :)

    masallah. hangi matematikle yapcan bunlarin hepsini?

    ben de isik hizina ulasmayi planliyorum

    Lise matematigim iyi ama ilkokul kafam karıştırıyor gercekten
    karmaşık sayılar logaritma falan filan iyi biliyorum ama 4 işlem fıs :)))

    takma kafana einstein newton falan da lisede zorlandi

    hehe :))
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.