Şimdi Ara

3. senede ee mühendisliğini dondurup sınava tekrar hazırlanmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba dostlar, 2023 YKS’ye girmiş eski bir forum üyesiyim.


    30-40 bin arası bir sıralama yapmıştım ve AYBÜ’de Elektrik-Elektronik Mühendisliği kazanmıştım. Ancak zaman geçtikçe mühendislikten ve özellikle bulunduğum üniversiteden çok da keyif almadığımı fark ettim.


    Şu sıralar bölümümü dondurup eşit ağırlıktan tekrar hazırlanmayı ve iyi bir dereceyle iyi bir ünide iktisat veya işletme okumayı düşünüyorum.


    Elektrik-Elektronik Mühendisliği devam etmenin artıları:


    Ortalama kasmak diger ünilere göre kolay

    İşim hazır.

    2. dönemden itibaren aday mühendislik başlıyor, para kazanmaya başlayacağım


    iktisat gecersem:

    Üniversiteden geç mezun olacağım

    İktisat veya işletme okursam iş ve maddiyat konusunda muhendislige göre nasil olacagimi tam bilmemekteyim

    YKS calısırsam mentalim nasıl olacak bilmiyorum


    Şu an en büyük sıkıntım sosyalleşme imkânlarının az olması ve üniversite hayatımı, gençliğimi kaçırıyor gibi hissetmem. Öte yandan mühendislikte kalırsam iş konusunda daha rahat olabilirim.

    Kararsızım, fikirlerinizi merak ediyorum. Tesekkürler dostlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blondbeast -- 28 Eylül 2025; 17:25:44 >



    _____________________________




  • en iyisi ee bitir ve savunmada tutunmaya calis vakit nakittir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • hocam iktisat ne allahını seversen ya, bırakma bölümünü. işsizlik çok zor bir şey

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1 yıl sonra sınava girmek
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.