|
Merhaba dostlar, 2023 YKS’ye girmiş eski bir forum üyesiyim. 30-40 bin arası bir sıralama yapmıştım ve AYBÜ’de Elektrik-Elektronik Mühendisliği kazanmıştım. Ancak zaman geçtikçe mühendislikten ve özellikle bulunduğum üniversiteden çok da keyif almadığımı fark ettim. Şu sıralar bölümümü dondurup eşit ağırlıktan tekrar hazırlanmayı ve iyi bir dereceyle iyi bir ünide iktisat veya işletme okumayı düşünüyorum. Elektrik-Elektronik Mühendisliği devam etmenin artıları: Ortalama kasmak diger ünilere göre kolay İşim hazır. 2. dönemden itibaren aday mühendislik başlıyor, para kazanmaya başlayacağım iktisat gecersem: Üniversiteden geç mezun olacağım İktisat veya işletme okursam iş ve maddiyat konusunda muhendislige göre nasil olacagimi tam bilmemekteyim YKS calısırsam mentalim nasıl olacak bilmiyorum Şu an en büyük sıkıntım sosyalleşme imkânlarının az olması ve üniversite hayatımı, gençliğimi kaçırıyor gibi hissetmem. Öte yandan mühendislikte kalırsam iş konusunda daha rahat olabilirim. Kararsızım, fikirlerinizi merak ediyorum. Tesekkürler dostlar < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blondbeast -- 28 Eylül 2025; 17:25:44 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






