Şimdi Ara

3. nesil hybrit lerin kullanıcı tüketimleri? chr, ioniq, prius, yaris vs. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
1
Favori
3.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hitabini duzelt, once adam ol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B SUV grubunda 500X ve Renegade bağımsız arka süspansiyonludur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yunus88 Y kullanıcısına yanıt
    Kusuruma bakmayın hocam kontrol ettim haklıymışsınız

    Arkada bağımsız Mcpherson'u pek sık görmüyoruz. Peki sizin görüşünüz nedir hocam? Siz bu aracı C segmentine mi koyuyorsunuz B segmentine mi

    Ben benim noktamın hala geçerli olduğunu düşünüyorum. Double wishbone ve multi-link sistemler en çok yer kaplayan ve karmaşık sistemler
  • Açıkcası bence C Suv demek için fazla küçük.C-HR ı CX3 gibi görüyorum ben.B sınıfı standartları üzerinde kalite ve altyapı ama C sınıfına göre daha hatırı sayılır derecede kompakt yapı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle 9 aydır Chr hybrid dinamon kullanıyorum..17 bin km yaptım bile zaten o yüzden hybrıd aldım.Fakat uzun yolda tırmış gitmezmiş yakarmış dizel daha iyiymiş laflarını kabul etmiyorum.Bundan önceki arabalarımın hepsi dizeldi örneğin corolla dizel 2016model vardı şehir dışı düzceye 3.7 ile gittiğim yolu Chr hybrid ile ( şehir içindeki sürüşte dahil) 2.9 ile gittim o yüzden şehir dışı Tırtmış şehir dışı çok yakarmış falan bunlar bilgisizliğin tecrübesizliğinin söylemleridir.Kullanmayı bileceksin öncelikle arabayı tanıyacaksın.Düz mantık hunharca basarsan saf elektrikli araba bile fazla enerji yiyecektir.Pulse and glide yapacaksın.Daha çok puf nokta varda onları Sudan yazamam.Ben Karadeniz’de oturmaktayım bulunduğum yer çok engebeli ve corolla dizelle aynı ıkamet yerinde şehir içi 7.5 lt sen aşayıya inemedim.Suan Chr hybrid ile 4.6 yı geçmiyorum ;) ayriyetten düzcede 1 ay kaldım üniversitede ders vermek için ( dümdüz engebesiz yollar...) ve hergün 30 km git gel 2.5 ile...son olarak şehir dışı 4ltrenin üstüne nadir çıktım İnanmayanlar varsa çamur atmaya ve dizelleriyle devam etsinler Çünkü bu arabalar sabır ister :) Görüşmek üzere

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • chr yi yada diğer hybridleri uzun süre kullananların yorumlarını almak için konuyu açtım. Uzun yolda tırt söylemi, kafadan uydurulmuş değildir. 4-5 otomobil test edicinin. youtube videolarında belirttikleri konudur. hybridlerle Uzun yolda sakin sürüşlerde bile 90-110 km hızlarda elektirikli motor ile seyir ettirmenin aşırı zor olduğundan bahs edilmiş. Şimdi, A noktasından B noktasına gitmeye mi çalışıcaz. Yoksa tüketim rekoru kırmaya mı çalışıcaz.? Sürüş esnasında sürekli kafayı tüketimle meşgül etmek ve aşırı kasmak bence doğru değil. Doğal sürülüp sonra sonuca bakılmalı...
    dizelile 7.5lt yaktığınız şartlarda, hybrid ile 4.6lt lt yakmak aşırı iddialı. Ben yaptığım testlerde, azcık bir yokuşda bile kalkış esnasında benzinli motor devreye giriyor. düz yola harici elektirikle kalkmayı başaramadım. Ne ioniq ile nede chr ile.
    Müsait zamanınız olursa uzun yoldaki 2.5 lt lik tüketiminizide videolar ile desteklemizi rica ederim. Merak ettim. Çünkü yabancı bir çok video da bile en sakin şartlarda 3.9-3.7 altını izlemedim.
    Birde malum sitedeki ilanlardaki chr resimlerindeki tüketim ekranlarında neden hiç 4.0lt ler yok. Hep 6.5-6.0 lt ortalamlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 27 Şubat 2018; 15:12:33 >
  • Arkadaşlar CHR hibrit bir depoyla İstanbul şehir içi kaç km gidiyor acaba cevaplarsaniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaris Hybrid bakım aralıkları 15.000km'dir. Yağ 0w-20, filtreler ve diğer bakım masrafları toplamda 300TL kadar tuttu.



    Motor içi temizleme 150TL hariç;

    0w-20......+120TL

    Filtreler......+95TL (polen, hava, yağ filtresi, tapa contası)

    İşçilik.......+135TL

    İndirim........-80TL

    Toplam.....270TL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SerdarG78 S kullanıcısına yanıt
    Vergiyi de koydunuz, corollanin anlamsiz dizel motorundan yine daha fazla maliyetiniz var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oquzdag O kullanıcısına yanıt
    Artik OTV indirimi de kalktigina göre, cok verimli :) 122lik CHR motoru da yerini yeni 2.0Hybrid motor 180bg olan motora biraktigina ve CAMRY ile boy gostorecegine göre zaten ulkede anlamsiz olan toyota Hibrid alanlar omur boyu keyfini cikarir artik(!)

    Otv ve mtv yi kaldirsinlar hibritten hepimiz gecelim. Nerede o gunler :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 6 Nisan 2018; 10:55:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.