Şimdi Ara

+3 dk. uzatilan mac +7 icinde biter mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
61
Cevap
0
Favori
1.302
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Fenerbahçe >> +3 dk. uzatilan mac +7 icinde biter mi?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2998 Mesaj
    Ya abi size ne kadar iyi niyetli olursak olalım o içinizdeki hasetlik insanı insanlıktan çıkartıyor. Evet şike yapıyoruz arkadaşım. Satın aldık Kuddusi ile de konuştuk 3 dakika verirsen 7 oynat dedik. Mutlu musun?
    _____________________________
  • Teğmen
    241 Mesaj
    ŞİKE YAPTIK 4 DK DAHA UZATTIRDIK VE O SON DAKİKADA GOL ATTIK. ALEYKÜMSELAM
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurozgel

    edit : arkadaşlar ciddiye almayın espiri olsun die yazıyoruz. adam olsaymış yemeseymiş manisa da

    hocam feneri savunmaya çalışan adnan aybaba gibisin maşallah..
    _____________________________
    Bana verilen cezanın forum kurallarında yeri yoktur, bana verilen ceza forumun ne kadar şahsi, hukuksuz ve temelsiz yönetildiğinin bir kanıtıdır.
  • Yarbay
    4829 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: malumatfuruş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    quote:

    Orijinalden alıntı: malumatfuruş

    bir de galibiyetinize golge dusurmek icin soylemiyorum yazmiyorlar mi? Sahte sahte seyler yazma bari adam gibi cik bok atacaksan at, once bok atip sonra kaypaklik yapip kivirma

    Adam gibi konusacaksaniz konusun konusamayacaksaniz susun! Attiginiz gol beni ilgilendirmiyor diyorum, golun dk.si ile alakam yok mac sonucuna takildim diyorum, bunu anlamak bu kadar zor mu?

    Sen adam gibi konu acacaksin o zaman. Once bok atip sonra kivirmayacaksin. Gol dksina takildin tabi orasi kesin, ama sirf verilen uzatmaya laf soylemek icin konu actigini biliyoruz. bari "sonradan galibiyetinize golge dusurmek istemiyorum" gibi sahte centilmenlik palavralari sıkma millete.

    Daha ilk mesajimda tebrik etmisim, golum G'si agzimdan cikmamis, siz uykusuz falan olabilir misiniz acaba?

    Tekrar soyluyorum galibiyetinizin haksiz en ufak bir yani yok hatta en az 3 farkla bitirmeniz gereken bir macti, maci seyreden biri zaten buna itiraz edemez ama uzatmada 4 dk. durmadi bu mac.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    592 Mesaj
    Hiç gerek yok dostlar bu konulara.
    maçın uzaması tamamen doğru.
    |
    |
    _____________________________
    Psn Kardeşliği Yaptığım Arkadaşlar
    @stalker7777 @hayalet16 @Cngzhn20 @abdullahsen85
    @EDIZ SARI @Mustafa @kilinchaci @tnrvrd1996 @mrtgcmn
    @Daysgone @van doom @[email protected] @TheMuyu
  • Yüzbaşı
    437 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DjProgressive

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    Bu nasil bir mantiktir? En az +3 dk. oynanacak mac +7 icinde nasil bitebilir, 3 dk. uzatsan o 3 dk. nin 3'unde de zaman calinsa en iyi ihtimalle +6'da bitmesi lazim degil midir?

    Ha bunu galibiyetinize golge dusurmek icin soylemiyorum. bu Manisa bunu hak etti, size tebrikler...

    En az +3 dk. oynanacak mac +7 icinde nasil bitebilir,

    Gözden kaçırmışım, cevabın sorunda saklı

    Hadi hayırlı geceler.

    En az +3 dakika
    En az +3 dakika
    En az +3 dakika
    En az +3 dakika
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4829 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cris

    Ya abi size ne kadar iyi niyetli olursak olalım o içinizdeki hasetlik insanı insanlıktan çıkartıyor. Evet şike yapıyoruz arkadaşım. Satın aldık Kuddusi ile de konuştuk 3 dakika verirsen 7 oynat dedik. Mutlu musun?

    Nerden cikarttiniz simdi bunu? Bilinc altiniza islemis sizin, yapacak hic birsey yok...
    _____________________________
  • Binbaşı
    1435 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    quote:

    Orijinalden alıntı: malumatfuruş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    quote:

    Orijinalden alıntı: malumatfuruş

    bir de galibiyetinize golge dusurmek icin soylemiyorum yazmiyorlar mi? Sahte sahte seyler yazma bari adam gibi cik bok atacaksan at, once bok atip sonra kaypaklik yapip kivirma

    Adam gibi konusacaksaniz konusun konusamayacaksaniz susun! Attiginiz gol beni ilgilendirmiyor diyorum, golun dk.si ile alakam yok mac sonucuna takildim diyorum, bunu anlamak bu kadar zor mu?

    Sen adam gibi konu acacaksin o zaman. Once bok atip sonra kivirmayacaksin. Gol dksina takildin tabi orasi kesin, ama sirf verilen uzatmaya laf soylemek icin konu actigini biliyoruz. bari "sonradan galibiyetinize golge dusurmek istemiyorum" gibi sahte centilmenlik palavralari sıkma millete.

    Daha ilk mesajimda tebrik etmisim, golum G'si agzimdan cikmamis, siz uykusuz falan olabilir misiniz acaba?

    Tekrar soyluyorum galibiyetinizin haksiz en ufak bir yani yok hatta en az 3 farkla bitirmeniz gereken bir macti, maci seyreden biri zaten buna itiraz edemez ama uzatmada 4 dk. durmadi bu mac.

    Arkadaş gol diyoruz dakika 94te geldi diyoruz 97ye kadar maç oynanmadı zaten
    _____________________________
    Günün birinde kafesin biri, bir kuş aramaya çıktı...




  • Çavuş
    74 Mesaj
    Manisanlı futbolcular maçın her anında yerdeydi,kalkmayı da bilmediler.Uzatma da bile yatıyorlardı.

    Sağolsun hakemde birşey demedi.

    Manisa beraberliğe yattı ama yemedi. 3 puan bizim hakkımızdı
    |
    |
  • Yarbay
    4829 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: donsuz gezen adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    quote:

    Orijinalden alıntı: malumatfuruş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    quote:

    Orijinalden alıntı: malumatfuruş

    bir de galibiyetinize golge dusurmek icin soylemiyorum yazmiyorlar mi? Sahte sahte seyler yazma bari adam gibi cik bok atacaksan at, once bok atip sonra kaypaklik yapip kivirma

    Adam gibi konusacaksaniz konusun konusamayacaksaniz susun! Attiginiz gol beni ilgilendirmiyor diyorum, golun dk.si ile alakam yok mac sonucuna takildim diyorum, bunu anlamak bu kadar zor mu?

    Sen adam gibi konu acacaksin o zaman. Once bok atip sonra kivirmayacaksin. Gol dksina takildin tabi orasi kesin, ama sirf verilen uzatmaya laf soylemek icin konu actigini biliyoruz. bari "sonradan galibiyetinize golge dusurmek istemiyorum" gibi sahte centilmenlik palavralari sıkma millete.

    Daha ilk mesajimda tebrik etmisim, golum G'si agzimdan cikmamis, siz uykusuz falan olabilir misiniz acaba?

    Tekrar soyluyorum galibiyetinizin haksiz en ufak bir yani yok hatta en az 3 farkla bitirmeniz gereken bir macti, maci seyreden biri zaten buna itiraz edemez ama uzatmada 4 dk. durmadi bu mac.

    Arkadaş gol diyoruz dakika 94te geldi diyoruz 97ye kadar maç oynanmadı zaten

    Golle ilgilenmiyorum son duduk caldiginda digiturk saati 96 kusurdu yahu...
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not
    2 dk da anca endirek vuruş kullandılar zaten. 3 dk durdu sakatlıktan dolayı 1 dk da değişikliklere gitti.

    ne bu fenerbahçe düşmanlığı ya
    |
    |
    _____________________________

    Kocaman Umutlarımızın Sahibisin!
  • Binbaşı
    1435 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    quote:

    Orijinalden alıntı: donsuz gezen adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    quote:

    Orijinalden alıntı: malumatfuruş


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    quote:

    Orijinalden alıntı: malumatfuruş

    bir de galibiyetinize golge dusurmek icin soylemiyorum yazmiyorlar mi? Sahte sahte seyler yazma bari adam gibi cik bok atacaksan at, once bok atip sonra kaypaklik yapip kivirma

    Adam gibi konusacaksaniz konusun konusamayacaksaniz susun! Attiginiz gol beni ilgilendirmiyor diyorum, golun dk.si ile alakam yok mac sonucuna takildim diyorum, bunu anlamak bu kadar zor mu?

    Sen adam gibi konu acacaksin o zaman. Once bok atip sonra kivirmayacaksin. Gol dksina takildin tabi orasi kesin, ama sirf verilen uzatmaya laf soylemek icin konu actigini biliyoruz. bari "sonradan galibiyetinize golge dusurmek istemiyorum" gibi sahte centilmenlik palavralari sıkma millete.

    Daha ilk mesajimda tebrik etmisim, golum G'si agzimdan cikmamis, siz uykusuz falan olabilir misiniz acaba?

    Tekrar soyluyorum galibiyetinizin haksiz en ufak bir yani yok hatta en az 3 farkla bitirmeniz gereken bir macti, maci seyreden biri zaten buna itiraz edemez ama uzatmada 4 dk. durmadi bu mac.

    Arkadaş gol diyoruz dakika 94te geldi diyoruz 97ye kadar maç oynanmadı zaten

    Golle ilgilenmiyorum son duduk caldiginda digiturk saati 96 kusurdu yahu...

    yahu gol sevinci yaşanırken bitirse çok mu farklı olucaktı ,santra yapıldı dönen topta bitirdi
    |
    |
    _____________________________
    Günün birinde kafesin biri, bir kuş aramaya çıktı...




  • Yarbay
    5750 Mesaj
    http://forum.donanimhaber.com/m_49578167/mpage_139/tm.htm

    İlk mesaja bakarsanız saniyeleri arkadaş fotoğraflamış
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: soho

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurozgel

    edit : arkadaşlar ciddiye almayın espiri olsun die yazıyoruz. adam olsaymış yemeseymiş manisa da

    hocam feneri savunmaya çalışan adnan aybaba gibisin maşallah..

    adamların hakkı ama.

    herzaman yapılıyor bu davranışlar. 3 büyüklere özellikle

    uzatmada oyun durduğu an kronometre de durmalı. tıpkı basketbol gibi

    normalde tüm hakemler buna göz yumduğundan şuanda bize garip geliyor.

    sözde gözlemciler var. kardeşim hakemrin uygulamadığı bir ton kural var. bunları kayıt altına alın o hakemlerin gözünün içine soka soka uygulattırın.

    burası tr burada olmaz mantığından kurtulmak lazım önce
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kulspruta

    http://forum.donanimhaber.com/m_49578167/mpage_139/tm.htm

    İlk mesaja bakarsanız saniyeleri arkadaş fotoğraflamış


    +1

    şöyle buyrun.

    bu ilk faul




    bu sakatlık





    bu değişiklik




    buda gol anı
    |
    |
    _____________________________

    Kocaman Umutlarımızın Sahibisin!




  • Yarbay
    2998 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cris

    Ya abi size ne kadar iyi niyetli olursak olalım o içinizdeki hasetlik insanı insanlıktan çıkartıyor. Evet şike yapıyoruz arkadaşım. Satın aldık Kuddusi ile de konuştuk 3 dakika verirsen 7 oynat dedik. Mutlu musun?

    Nerden cikarttiniz simdi bunu? Bilinc altiniza islemis sizin, yapacak hic birsey yok...

    Bilinç altımıza değil. Provakasyon konusunda bir mertçe açık açık yapılan provakasyon var, bir de sizin gibi saman altından çok doğrucu görünüp yapılan provakasyon var ve Allah'a şükür bunu ayırt edebilecek kapasitedeyiz.
    _____________________________
  • Yarbay
    2813 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: garcy

    söz konusu fenerbahçeyse akan dakikalar durur...

    troll
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4829 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cris

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cris

    Ya abi size ne kadar iyi niyetli olursak olalım o içinizdeki hasetlik insanı insanlıktan çıkartıyor. Evet şike yapıyoruz arkadaşım. Satın aldık Kuddusi ile de konuştuk 3 dakika verirsen 7 oynat dedik. Mutlu musun?

    Nerden cikarttiniz simdi bunu? Bilinc altiniza islemis sizin, yapacak hic birsey yok...

    Bilinç altımıza değil. Provakasyon konusunda bir mertçe açık açık yapılan provakasyon var, bir de sizin gibi saman altından çok doğrucu görünüp yapılan provakasyon var ve Allah'a şükür bunu ayırt edebilecek kapasitedeyiz.

    Su konudan ve benim konudaki herhangi bir mesajimdan provoke oluyorsaniz kusura bakmayin ama bu bilinc altindan baska hic birsey degildir...
    _____________________________




  • Binbaşı
    1435 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cris

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cris

    Ya abi size ne kadar iyi niyetli olursak olalım o içinizdeki hasetlik insanı insanlıktan çıkartıyor. Evet şike yapıyoruz arkadaşım. Satın aldık Kuddusi ile de konuştuk 3 dakika verirsen 7 oynat dedik. Mutlu musun?

    Nerden cikarttiniz simdi bunu? Bilinc altiniza islemis sizin, yapacak hic birsey yok...

    Bilinç altımıza değil. Provakasyon konusunda bir mertçe açık açık yapılan provakasyon var, bir de sizin gibi saman altından çok doğrucu görünüp yapılan provakasyon var ve Allah'a şükür bunu ayırt edebilecek kapasitedeyiz.

    Su konudan ve benim konudaki herhangi bir mesajimdan provoke oluyorsaniz kusura bakmayin ama bu bilinc altindan baska hic birsey degildir...

    gördün mü var mıymış 4 dakika uzatma sen onu söyle
    |
    |
    _____________________________
    Günün birinde kafesin biri, bir kuş aramaya çıktı...




  • Yarbay
    3462 Mesaj
    Hakem maçı istediği kadar uzatabilir. Esasen maçı erken bitirmesi garip olurdu.

    Burada hakem uzatmayı doğru biçimde kullanmış...
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
Mobilya Takımları
son dakika
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.