Şimdi Ara

3,5 saat rötar !!! (Pegasus Havayolları ile Kalitesiz Hizmet.)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • 18.03.2018 tarih PC1897 sefer sayılı saat20:10'da kalkması gereken Lefkoşa-İstanbul (Ercan - Sabiha Gökçen) uçağı önce 22:10 daha sonra 23:00 olarak güncellenen gecikme bilgisiyle yaklaşık 23:30'da (3 buçuk saat sonra) uçuşunu gerçekleştirilebildi. Video'da detayları gözüken kaptan pilotun anonsu ya gerçek dışı (gecikmeye bahane üretiliyor, ya da Pegasus uçak filosunda gerçekten uçmaya engel olacak kadar teknik arızaya sahip uçaklar mevcut. ) Gecikme öncesinde çıkan tartışmalar ve sancılı süreç Kıbrıs Pegasus yer ekibi tarafından yönetilemedi, adeta mağdur olanları korkutmak ve sindirmek için Polis yönlendirildi, bazı yolcular bir süre polis gözetiminde kaldı. Mağdur olan PC1897 yolcuları için hiç bir alternatif çözüm üretilmedi veya üretilmek istenmedi. Önemli Not: PC1897 seferi için yolcuların almış olduğu hizmet tartışmasız çok kötüydü, ancak üç buçuk saatin sonrasında kalkışı gerçekleşebilen uçağımızdaki kabin ekibinin kriz yönetimi gayet başarılıydı. (Pilotun gecikme anonsunun doğrulu tartışılır, ki anons doğruysa Pegasus ile yolculuk yaparken Pegasus filosunda "çok kritik arızaya sahip" bir uçağa denk gelme olasılığımızın olduğunu bilmek ürkütücü...)

     

    Videoyu açıklamaları ile birlikte whatsapp gruplarınızda paylaşmanız ricasıyla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leon79 -- 20 Mart 2018; 12:53:40 >







  • bence rezaletlik bir durum yok
  • pegasusun aç misyon ve vizyonunu oku, ucuz yollu hizmet sunma amaçları, 3 kuruş para verince uçak pilot sizin olmuyor
    daha iyi hizmet bekliyorsan daha fazla vereceksin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-8643D86AA -- 19 Mart 2018; 10:30:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kıbrıs havaalanında 3 saatin üzerinde bekleyen yolcular bir açıklama yapılmadan bekletildi, açıklama bekleyen yolcuların bir kısmı polise şikayet edildi ve gözaltına alındı, sonrasında sevimli gözükmek için doğru veya yanlış asıl uçağımızın ciddi bir arızası olduğu söylendi, o zaman soruyorum sizlere Pegasus filosunda çok kritik arızalara sahip uçaklar mı var? eğer öyleyse bu uçak biz içindeyken havada arızalansaydı ne olacaktı? (bknz.yakın zamanda pistten çıkan pegasus uçağı.)(en büyük problem hiçbir açıklama yapılmadan gecikmenin birden çok kere ileri atılması ve sonunda üç buçuk saatin sonunda uçuşun gerçekleştirilmesiydi)

    Üç kuruş para verince havayolu firmasına, pilota veya kabin ekibine sahip olmayacağımız aşikar ancak verilen para az veya çok olsa da bir havayolundan temel beklentimiz taahhüt ettiği şekilde ve saatte uçuşunu gercekleştirebilmesi, zaten bundan daha fazlasını beklemek abes olurdu. Öte taraftan artık pegasusun fiyatları eskisi kadar ucuz değil, bu yolculuğumda uçuş saatinin erken olması nedeniyle pegasusu tercih etmiştim fiyat farkı Thy ile mevcut değildi.

    Mevcut videoyı izlediğinizde rezaletlik bir durum olmadığını düşünmeniz gayet normal, rezalet olan bu video değil bu video gelene kadar karşılaşılan sorunlar.)

    Yeniden revize edilen kurallar gereği 2 saat önce havaalanına gelip üzerine üç buçuk saat bekletilme ile havaalanında toplam geçirilen beş buçuk saat.(yeni kurallar çercevesinde checkin 1 saat önce kapatılıyor.)

    Konuyu bu şekilde değerlendirebilirseniz sevinirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Uçak mekanik ve elektronik bir makina.
    Arıza çıkarma olasılığı da var.
    Ve her şirketin uçağının arıza çıkarma olasılığı var.
    Bir keresinde Ürdün havalimanında Emirates uçağında 3 saat uçağın içinde bekledik, alanda da değil. İnmemize de izin vermediler.

    Sizin uçağınızda oluşan arıza, uçağınız havalandıktan sonra da farkedilebilirdi.
    Allahtan ki uçak kalkmadan teknik ekipler farketmiş. Arızayı gidermeye çalışmışlar, ama belli ki başaramamışlar ve başka uçak sizi evinize götürmeye gelmiş.

    Bulunduğunuz havaalanı Ercan havalimanı, Atatürk havalimanı değil ki yedek uçak olsun.
    Başka ülkelerin tanımadığı ülkedeki bir havalimanı, aktarma yeri falan da değil.
    Yedek uçak olmaz, yeni uçak beklenir.

    Yaşadığınız bir sıkıntı, ama burada REZALET diye nitelendirilecek bir olay görmedim.
    Yıllardır uçarım, ne rezillikler gördüm, bu yanında hiçbirşey

    Dediğim gibi bir keresinde Ürdün havaalanında 3 saat uçağın içinde bekledim.
    Bir keresinde Paris'den gelirken 4 saat bekledikten sonra iki uçağı birleştirdiler ve yerler numarasız oluverdi, erken giden yer kaptı.
    Bir keresinde aktarmalı giderken İzmir-İstanbul uçağı (THY) 3 saat rötar yaptı, Çin aktarmama koşa koşa zar zor yetiştim.
    vs. vs.

    Havayollarında arıza en korkulan şey, seyir esnasında otobüs gibi kenara çekip duramıyorsunuz, sonuçları çok daha acı oluyor.
    Bu yüzden en ufak arıza ihtimalinde kesin güvenlik sağlanmadan o uçak uçmaz. Yapacak birşey yok.

    Geçmiş olsun, umarım bundan sonraki her uçağınız saatinde kalkar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 19 Mart 2018; 12:31:22 >




  • İyi ki pegasus var. Pegasusu yedirmeyiz. Elli liraya istanbula gidiyosun kayseriden daha ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Uçak mekanik ve elektronik bir makina.
    Arıza çıkarma olasılığı da var.
    Ve her şirketin uçağının arıza çıkarma olasılığı var.
    Bir keresinde Ürdün havalimanında Emirates uçağında 3 saat uçağın içinde bekledik, alanda da değil. İnmemize de izin vermediler.

    Sizin uçağınızda oluşan arıza, uçağınız havalandıktan sonra da farkedilebilirdi.
    Allahtan ki uçak kalkmadan teknik ekipler farketmiş. Arızayı gidermeye çalışmışlar, ama belli ki başaramamışlar ve başka uçak sizi evinize götürmeye gelmiş.

    Bulunduğunuz havaalanı Ercan havalimanı, Atatürk havalimanı değil ki yedek uçak olsun.
    Başka ülkelerin tanımadığı ülkedeki bir havalimanı, aktarma yeri falan da değil.
    Yedek uçak olmaz, yeni uçak beklenir.

    Yaşadığınız bir sıkıntı, ama burada REZALET diye nitelendirilecek bir olay görmedim.
    Yıllardır uçarım, ne rezillikler gördüm, bu yanında hiçbirşey

    Dediğim gibi bir keresinde Ürdün havaalanında 3 saat uçağın içinde bekledim.
    Bir keresinde Paris'den gelirken 4 saat bekledikten sonra iki uçağı birleştirdiler ve yerler numarasız oluverdi, erken giden yer kaptı.
    Bir keresinde aktarmalı giderken İzmir-İstanbul uçağı (THY) 3 saat rötar yaptı, Çin aktarmama koşa koşa zar zor yetiştim.
    vs. vs.

    Havayollarında arıza en korkulan şey, seyir esnasında otobüs gibi kenara çekip duramıyorsunuz, sonuçları çok daha acı oluyor.
    Bu yüzden en ufak arıza ihtimalinde kesin güvenlik sağlanmadan o uçak uçmaz. Yapacak birşey yok.

    Geçmiş olsun, umarım bundan sonraki her uçağınız saatinde kalkar...

    Yorumlarınızda çok haklısınız, son 30dk'ya kadar bir geri bildirim yapılmadan birden çok kere rötar görüp, bu arada yer ekibinin süreci yönetemeyerek yolcular ile bağırış çağırış yapması ve sonrası polisin devreye sokulması, alternatif bir çözüme açık olunmaması, bu videoya yansımayan (önceki olaylar) ve yaklaşık beş saatin üzerinde hava alanında uçuşu bekleyenlerin ve varış noktasında bekleyenlerin gerilmesine neden oldu.

    *Yapıcı yorumunuz için ayrıca teşekkürler, "bu kadar paraya bu kadar hizmet alırsın" anlayışının dışında yorum görebilmek ayrıca mutlu edici. verilen paranın azlığı veya çokluğu alınacak hizmet kalitesi veya taahhüt edilen sürelere uyulmamasını gerektirmez diye düşünüyorum.(inanın seyahat ettiğim bir çok uçuş noktası için Pegasus fiyatları daha pahalı veya eş değer.) (ek valiz ve yemek servisi ekstra satın aldığımda Pegasus diğer firmalardan daha pahalı.)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hadi lan hep pegasustamı çıkar bu arızalar.Geçenlerde erzincana hava açık ve sıkıntısız olmasına rağmen inemedi pilot 4 kere erzincan çevresinde sorti attık.bu kadar acemi pilot ben thy de görmedim hiç

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Birde thyden iç hatlarda daha kaliteliA320 leri kullanıyorlar onada kaptanlık yapmayı beceremiyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Uçaklarda teknik denetimin para pulu önemsemeyen kuruluşlarca yapılması gerekiyor. Amortisman ömrünü tamamlamış,sık arıza çıkaran sıkıntılı uçaklar ıskartaya ancak böyle çekilir. Yoksa pahalı olduğundan gidebildiği yere kadar gitsin ister firmalar.sizinki ne kadar köfte o kadar ekmek meselesine dönüşmüş malesef ama insan canına paha biçmek olmaz. Bu kabin personeli için de handikap.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar hava yolu şirketleri artan maliyetler ve ülkenin kötüye giden ekonomik durumlarından dolayı ek tedbirler alıyor. Malesef ki hakkınız olanı vermemek için direniyorlar, ben profsyonl yardım almak zorunda kaldım ama gerçekten değdi. uçak gecikmesi
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.