Şimdi Ara

3.18i otomatik 2003 2005 arası nasıl bilirsiniz?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
6.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu araçlarla ilgileniyorum. az km li temiz birkaç ilan var. sizce nasıldır. alternatifi jetta 1.4 tsi. kağıt üzerinde bu araçtan üstün. ancak bmw nin sürüş keyfi için jettadan vazgeçmeye değermi. bu 143 lük motor keyiflimi. ş.içi 40 kuruş civarı yaksa makbulumdur. motor ömrü sorunsuzluğu nasıldır? bilgilendirirseniz sevnirm.



  • 1.4 TSI'ın 122bg'lik olanından bahsediyorsanız fena ayarı veriyor.. 160bg'liğin gerisinde kalır doğal olarak..

    yalnız bu aracı jetta ile karşılaştırmak yanlış, konfor, sağlamlık ve kalite açısından Jetta'dan bir gömlek üstündür.. arkadan itiş ve DSC ile son derece keyiflidir.. Jetta mevzu bahis bile olamaz.. kaldı ki E46 3 serisinden bahsediyoruz.. bende 2002 yılında 3.30ci sahibiydim o kasadan aldığım zevki hiçbir araçta yaşamadım.. kesinlikle tavsiye ederim..
  • Bende ciddi ciddi bu araci dusunmye basladim.
    Tipsiz bir Jetta'ya, yine cins bir kullanici kitlesi olan Honda Civice(sozum meclisten disari) dunya para bayilacagima en az 1-2 gomlek ustun BMW almak daha mantikli.
    Temiz bulabilmek sorun.
  • olumlu yorumlar okudukça dahada istekli hale geliyorum. peki yıllara meydan okuma olarka ne dersiniz? 2003 model bmw 2008 2009 jettadan dayanıklılık vs. olarak daha dayanıklı olur mu? alıp 5 10 yıl binmeyi düşünüyorum.
  • senelerin metal yorgunlugunu yani korozyonu dusunmezsek son derece saglamdir.. ancak bu durum genelde 15 sene ve ustu araclar icin gecerli.. ben 3.30ci'yi askeri mintika duvarina carparak parcaladim 2 hafta kadar kemerden dolayi gogus sikismasi yasadim ama benim carptigim hizla (en son frene bastigimda hizim 130km idi, carpma hizim 80 85km gibi dendi) jetta carpsa daha ciddi saglik sorunu olabilirdi diye dusunuyorum.. direk basimdan gectigi icin acikca belirtebilirim.. alin ve tepe tepe kullanin..
  • hocam ilginize ekstra teşekkür ederim. arayışlarımın sonucunu burada paylaşırım . şu an şu 3 araç var aklmda:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-yok-boylesi-boyle-temizi-43106756/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-full-full-e-46-kasa-bmw-orjinal-49918939/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-sahibinden-bmw-3-18i-triptonic-full-full-50517229/detay/

    ilk ilan benzinli olmasına rağmen favorim. sonra 2.20d aklım çeliniyor.




  • E46 kasada dizel motorlarin enjektor sistemleri ile ilgili sıkıntılar mevcut.. tavsiye etmem..
  • hmm o yüzden ucuz demek onlar . teşekkür ederim birde masraf açarsa altından kalkamayız. 3.18i yoğunlaşmak daha mantıklı sanırım.
  • Ufak bir düzeltme, metal yorgunluğu ve korozyon (yani paslanma) farklı şeylerdir.
    Metal yorgunluğu, metalin muhtelif kuvvetlere maruz kalıp esnemesi, kimi hallerde kılcal çatlaklar oluşması durumudur.
    Paslanma da metali zayıflatır tabi ki. Ancak farklı şekilde.

    E46 318i 143 hp motorlu versiyonlar valvetroniclerin ilk tipidir.
    Gaz kelebeği olmayan, değişken supap zamanlamasıyla çalışan motorlardır.
    Kronik sorunları olmadığını zannediyorum. Hiç şikayete denk gelmedim.
    Açıkçası Jetta yerine ben de 318i tavsiye ederim.
    Sürüş dinamikleri ve denge bakımından daha iyi bir araçtır.
  • bende araştırmaya başladım bu aracı ama acaba performansı yeterlimidir bilemedim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.