|
tıp geldi mi geldiyse neresi geldi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
tıp geldi mi geldiyse neresi geldi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
12k yapan birine geçen sene 16k ile kapatan tıp gelmemiş doğru mu acaba < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
tıpları bilmem de 4 tercih yapmıştım ikisinden umudum yoktu ama son 2si dahi gelmedi boşta kaldım :( Ek tercihler de olmazsa 4 yıllık hayal olur bana |
|
_____________________________
|
|
hakkında hayırlısı olsun hocam inşallah mutlu olacağın bir sonuç olur < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
26k ile kesin tıp bekleyen arkadaşım vardı gelmezse yazık olacak < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Gelmemiş olabilir hocam 25.6 kafkas 25.4 ağrı gördüm en son |
|
_____________________________
|
|
kıbrıs tıp bile gelmemiş < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
nereye yerleştin hayırlı olsun < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam kaçla kapattı bu tıplar bu nedir ya |
|
_____________________________
|
|
25 civarında kapatmış sanırım < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
tıp 2023-2024'de alım fırsatıymış resmen hocam ben 27.3 dediğimde ytde bana küfür ettiler 30k ile girecek diyen rehberlikci videoları vardı |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
29k ile ısparta dişe fln gidenler var garip < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|