|
Yaşım 27 Herhangi bir kızla konuşmadım görüşmedim kimsenin elini bile tutmadım Yaşıtlarım arkadaşlarım patır patır evleniyor Nasıl olsa reddedileceğimi biliyorum hep reddedildim istenmedim Ne yapmalıyım diye sormuyorum bu duygudan nasıl kurtulmalıyım. Kimseyle aşk hayatım olmayacağını kabullendim sadece üzüntü hissinden kurtulmak istiyorum |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt






