< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Konu silinebilir (8. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: bjkyenernormal
Bence sacmalik ama. Simdi PS4 baglayip HDR acarsak, monitorun parlakligini dusuremiyoruz. TV'de dusurulebiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aceloq -- 30 Nisan 2021; 11:11:54 > -
Değişik marka ve modellerin çeşitli özellikleri birbiriyle uyumsuz olabiliyor. Ya ürünü almadan kullanım kitapçığına bakmak lazım, ya da internetten şikayetleri araştırmak.
-
quote:
Orijinalden alıntı: aceloqBence sacmalik ama. Simdi PS4 baglayip HDR acarsak, monitorun parlakligini dusuremiyoruz. TV'de dusurulebiliyor.
Alıntıları Göstero zaman iade edip 18 -20 tl nin üstünü vereceksin birde yüksek hz veya iyi tepki süresi beklemeyeceksin
FALD Panel HDR1000, HDR1400, True Black monitör alacaksın
HDR puanı 10 üzerinden 9,5 (True Black)
Tepki süresi 10 üzerinden 9,5
Input Lag 10 üzerinden 9,5
Renk kalitesi 10 üzerinden 9,5
Hz 10 üzerinden 9,5
BÖYLE BİR MONİTÖR YOK OLSADA 1 ARABA PARASI HAZIRLAYIN
LG 27BP95E
OLED
60hz
HDR400
Fiyat 3000 - 4000 EURO
HDR10 (En kötüsü)
HDR400
HDR600
HDR1000
HDR1400
True Black 400
True Black 500 (En iyisi)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 30 Nisan 2021; 12:37:59 >
-
benim monitör ips glow sol altta biraz fazla belirgin oluyor geceleri ama çok önemli değil
tek sorun usb hublarım çalışmıyor hiç tepki yok
kabloyu bağladım şimdi merak eden olur bunun için iade etmicem biraz kullanıp eve dönerken üniden garantiye yollarım
-
quote:
Orijinalden alıntı: bosunaokuma21karakterbenim monitör ips glow sol altta biraz fazla belirgin oluyor geceleri ama çok önemli değil
tek sorun usb hublarım çalışmıyor hiç tepki yok
kabloyu bağladım şimdi merak eden olur bunun için iade etmicem biraz kullanıp eve dönerken üniden garantiye yollarım
1 - Bu bağlantıyı yaptınız mı
2 - Yanlış usb portuna takmış olabilir misiniz
3 - Ips glow mu ışık sızması mı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 30 Nisan 2021; 13:13:13 >
-
Hocam biraz fazla ghosting var çözümü var mı bilmiyorum ama rahatsız ediyor bazen.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bu bağlantıyı yaptım
https://rog.asus.com/forum/attachment.php?attachmentid=59524&d=1474405097&thumb=1
örnek resim linki bu şekilde benim sol atta çok var ortaya doğru diğer kısımlar nispeten çok az yada yok
edit benimki daha beyaz gözüküyor bu şekilde sarımtrak değil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bosunaokuma21karakter -- 30 Nisan 2021; 16:59:49 > -
quote:
Orijinalden alıntı: J.sins
Hocam biraz fazla ghosting var çözümü var mı bilmiyorum ama rahatsız ediyor bazen.extreme modu kullanırsanız tepki süresi 90-100 ms lere çıkar fast modonu kullanırsanız 6,6 ms aşağısına iner
Parlaklığı 29 - 35 arasında bir değerde kullanın 35 üstünde kullanmayın yoksa kontrast ve siyah kalitesi düşer
Kontrastı 75 - 77 arasında kullanın
-
Yarın deneyeceğim hocam teşekkür ederim. Bu kabloyu aldım zamanın da yeterli mi sizce? Tavsiye üzerine almıştım.
https://www.hepsiburada.com/paugge-vesa-sertifikali-2m-displayport-14-kablo-entdp1420-p-HBV00000HXYN5?magaza=Entepe+Teknoloji
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İyi Günler İtopya dan satın aldığım DELL S2721DGF
UPS Kargo dan dün teslim aldığım monitörüm sorunlu geldi. Ne yapmam lazım beyler, daha önce bu sorunu yaşayan var mı?
Akıl danışayım dedim. Sıfır alınan monitörün hali
Kargo da teslim alırken de kutusunu baya inceledim. Vuruk ezik hiçbir şey yoktu
-
1 - kabloda bozukluk olabilir mi başka bir kabloyu kullanın içinden çıkan hdmı kabloyla dene
2 - HDMI 1.2 HDMI 1.4 , DP 1.0 DP1.1 çıkış olmasın
3 - ekran kartı + monitör sürücülerini güncelleyin
4 - başka dizüstü veya pc de dene
bunlar sorunu çözülmüyorsa iade et
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 1 Mayıs 2021; 11:16:59 > -
quote:
Orijinalden alıntı: victorymannİyi Günler İtopya dan satın aldığım DELL S2721DGF
UPS Kargo dan dün teslim aldığım monitörüm sorunlu geldi. Ne yapmam lazım beyler, daha önce bu sorunu yaşayan var mı?
Akıl danışayım dedim. Sıfır alınan monitörün hali
Kargo da teslim alırken de kutusunu baya inceledim. Vuruk ezik hiçbir şey yoktu
Öncelikle geçmiş olsun. Diğer yöntemleri denedikten sonra hala sorun devam ediyorsa DELL teknik hizmetleri ile görüşmeni öneririm.
1-) Monitörün menüsünden Others -> Service Tag numarasını kaydedin
2-) https://www.dell.com/support/incidents-online/tr-TR/contactus/ bu adrese girin ve sağdaki Search boşluğuna kaydettiniğiniz numarayı yazın ve Search'e basın.
3-) Aşağıda E-mail için form ve telefon numarası gelicektir. Sorununuzu formu doldurarak gönderin. Telefonla derdinizi tam anlatamayabilirsiniz, birkaç resim çekerek formu desteklerseniz daha iyi olur. Türkçe olarak yazabilirsiniz. E-mail'lere hızlı dönüş yapıyorlar.
Ben de yukardaki sorunum için iletişime geçmiştim (Görüntü panelinin dışında, çerçevenin köşelere doğru beyazlıklar). Bunun herhangi bir sorun olmadığını, ilerde de panele bir sorun teşkil etmeyeceğini söylediler. Eğer görüntüde bir sıkıntı olursa, onarım yapmadıklarını birebir değişim yaptıklarını belirttiler.
-
Yardımlarınız icin teşekkür ederim. Cok moralim bozuldu. İtopya iade alıcakmı bakalım oncelikle onu deneyeceğim Sitesinden iade etme islemi baslattım. Olmadı Dell Türkiye servisine gonderimini yapacağım. İnşallah ikisinden birisi cihazımı degistirir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
gördüğüm kadarıyla itopya ile uğraşmayın direk dell yapışın çünkü herkes itopya ilgisiz diyor birde ihtiyacınız varsa bence iade etmeyin birdaha bu fiyatlara indirimsiz düşmez gibi
-
quote:
Orijinalden alıntı: victorymann
Yardımlarınız icin teşekkür ederim. Cok moralim bozuldu. İtopya iade alıcakmı bakalım oncelikle onu deneyeceğim Sitesinden iade etme islemi baslattım. Olmadı Dell Türkiye servisine gonderimini yapacağım. İnşallah ikisinden birisi cihazımı degistirir.Beğenmedim yada beklentilerimi karşılamadı şeklinde iade ederseniz sorun olmaz fakat ''monitör sorunlu, arızalı, bozuk geldi'' tarzında bir iade yaptıysanız şimdiden geçmiş olsun çünkü servis yolu gözüktü 17 gün kapanma + servis süreci + yeni monitörün tarafınıza gönderilimi derken minimum 40 gün beklersiniz.
-
1 - Kablo ve bağlantıları (pc, güç kaynağı ve monitör)
2 - Ekran kartı ve monitör sürücüleri
3 - HDMI 1.2 HDMI 1.4 , DP 1.0 DP1.1 çıkışlar
4 - Başka pc ve dizüstünde
bunları denedikten sonra iade et büyük olasılıkla panelde değil diye düşünüyorum
-
Monitörü bu şekilde kullanması mümkün değil ki ekranı boydan boya kesen iki adet çizgi var bariz. Panel hasar almış olabilir bir şekilde veya fabrikasyon çıkışta kalite kontrolden kaçmış. 1000 lira dahi olsa fiyatı böyle kullanmasının imkanı yok.
Sıfır yeni ürünle değişim talep etmeli.
-
-
Yok işte demek istediğim itopya yerine direk Dell yazsın konuşsun daha kolay olur tabiki değişim isteyecek iade istemesin çünkü itopya belki ürün zamanlandi diyip yenisini gondermez o kadar cins ise
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X