Şimdi Ara

Konu silinebilir (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
295
Cevap
4
Favori
20.356
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Itopya kargoyu ücretsiz yapmış
    Hepsiburada'nın 4.060 TL'den sattığı stoklar tükendi.
    3.599'a almak varken bu fiyata alanlar nedeniyle indirim işi başka bahara kalmaz inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjkyener

    normal

    Bence sacmalik ama. Simdi PS4 baglayip HDR acarsak, monitorun parlakligini dusuremiyoruz. TV'de dusurulebiliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aceloq -- 30 Nisan 2021; 11:11:54 >
  • aceloq kullanıcısına yanıt

    Değişik marka ve modellerin çeşitli özellikleri birbiriyle uyumsuz olabiliyor. Ya ürünü almadan kullanım kitapçığına bakmak lazım, ya da internetten şikayetleri araştırmak.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: aceloq

    Bence sacmalik ama. Simdi PS4 baglayip HDR acarsak, monitorun parlakligini dusuremiyoruz. TV'de dusurulebiliyor.



    Alıntıları Göster

    o zaman iade edip 18 -20 tl nin üstünü vereceksin birde yüksek hz veya iyi tepki süresi beklemeyeceksin


    FALD Panel HDR1000, HDR1400, True Black monitör alacaksın


    HDR puanı 10 üzerinden 9,5 (True Black)

    Tepki süresi 10 üzerinden 9,5

    Input Lag 10 üzerinden 9,5

    Renk kalitesi 10 üzerinden 9,5

    Hz 10 üzerinden 9,5


    BÖYLE BİR MONİTÖR YOK OLSADA 1 ARABA PARASI HAZIRLAYIN



    LG 27BP95E


    OLED

    60hz

    HDR400


    Fiyat 3000 - 4000 EURO



    HDR10 (En kötüsü)

    HDR400

    HDR600

    HDR1000

    HDR1400

    True Black 400

    True Black 500 (En iyisi)


    Konu silinebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 30 Nisan 2021; 12:37:59 >




  • benim monitör ips glow sol altta biraz fazla belirgin oluyor geceleri ama çok önemli değil

    tek sorun usb hublarım çalışmıyor hiç tepki yok

    kabloyu bağladım şimdi merak eden olur bunun için iade etmicem biraz kullanıp eve dönerken üniden garantiye yollarım

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosunaokuma21karakter

    benim monitör ips glow sol altta biraz fazla belirgin oluyor geceleri ama çok önemli değil

    tek sorun usb hublarım çalışmıyor hiç tepki yok

    kabloyu bağladım şimdi merak eden olur bunun için iade etmicem biraz kullanıp eve dönerken üniden garantiye yollarım

    Konu silinebilir
    Konu silinebilir

    1 - Bu bağlantıyı yaptınız mı


    2 - Yanlış usb portuna takmış olabilir misiniz


    3 - Ips glow mu ışık sızması mı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 30 Nisan 2021; 13:13:13 >




  • bjkyener kullanıcısına yanıt
    Hocam biraz fazla ghosting var çözümü var mı bilmiyorum ama rahatsız ediyor bazen.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bjkyener kullanıcısına yanıt

    bu bağlantıyı yaptım


    https://rog.asus.com/forum/attachment.php?attachmentid=59524&d=1474405097&thumb=1


    örnek resim linki bu şekilde benim sol atta çok var ortaya doğru diğer kısımlar nispeten çok az yada yok


    edit benimki daha beyaz gözüküyor bu şekilde sarımtrak değil




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bosunaokuma21karakter -- 30 Nisan 2021; 16:59:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: J.sins

    Hocam biraz fazla ghosting var çözümü var mı bilmiyorum ama rahatsız ediyor bazen.

    extreme modu kullanırsanız tepki süresi 90-100 ms lere çıkar fast modonu kullanırsanız 6,6 ms aşağısına iner


    Parlaklığı 29 - 35 arasında bir değerde kullanın 35 üstünde kullanmayın yoksa kontrast ve siyah kalitesi düşer

    Kontrastı 75 - 77 arasında kullanın


    Konu silinebilir




  • bjkyener kullanıcısına yanıt
    Yarın deneyeceğim hocam teşekkür ederim. Bu kabloyu aldım zamanın da yeterli mi sizce? Tavsiye üzerine almıştım.

    https://www.hepsiburada.com/paugge-vesa-sertifikali-2m-displayport-14-kablo-entdp1420-p-HBV00000HXYN5?magaza=Entepe+Teknoloji

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İyi Günler İtopya dan satın aldığım DELL S2721DGF


    UPS Kargo dan dün teslim aldığım monitörüm sorunlu geldi. Ne yapmam lazım beyler, daha önce bu sorunu yaşayan var mı?


    Akıl danışayım dedim. Sıfır alınan monitörün hali


    Kargo da teslim alırken de kutusunu baya inceledim. Vuruk ezik hiçbir şey yoktu


    Konu silinebilir
    Konu silinebilir




  • victorymann kullanıcısına yanıt

    1 - kabloda bozukluk olabilir mi başka bir kabloyu kullanın içinden çıkan hdmı kabloyla dene


    2 - HDMI 1.2 HDMI 1.4 , DP 1.0 DP1.1 çıkış olmasın


    3 - ekran kartı + monitör sürücülerini güncelleyin


    4 - başka dizüstü veya pc de dene


    bunlar sorunu çözülmüyorsa iade et




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 1 Mayıs 2021; 11:16:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: victorymann

    İyi Günler İtopya dan satın aldığım DELL S2721DGF


    UPS Kargo dan dün teslim aldığım monitörüm sorunlu geldi. Ne yapmam lazım beyler, daha önce bu sorunu yaşayan var mı?


    Akıl danışayım dedim. Sıfır alınan monitörün hali


    Kargo da teslim alırken de kutusunu baya inceledim. Vuruk ezik hiçbir şey yoktu


    Öncelikle geçmiş olsun. Diğer yöntemleri denedikten sonra hala sorun devam ediyorsa DELL teknik hizmetleri ile görüşmeni öneririm.


    1-) Monitörün menüsünden Others -> Service Tag numarasını kaydedin

    2-) https://www.dell.com/support/incidents-online/tr-TR/contactus/ bu adrese girin ve sağdaki Search boşluğuna kaydettiniğiniz numarayı yazın ve Search'e basın.

    3-) Aşağıda E-mail için form ve telefon numarası gelicektir. Sorununuzu formu doldurarak gönderin. Telefonla derdinizi tam anlatamayabilirsiniz, birkaç resim çekerek formu desteklerseniz daha iyi olur. Türkçe olarak yazabilirsiniz. E-mail'lere hızlı dönüş yapıyorlar.


    Ben de yukardaki sorunum için iletişime geçmiştim (Görüntü panelinin dışında, çerçevenin köşelere doğru beyazlıklar). Bunun herhangi bir sorun olmadığını, ilerde de panele bir sorun teşkil etmeyeceğini söylediler. Eğer görüntüde bir sıkıntı olursa, onarım yapmadıklarını birebir değişim yaptıklarını belirttiler.





  • itsmynick kullanıcısına yanıt
    Yardımlarınız icin teşekkür ederim. Cok moralim bozuldu. İtopya iade alıcakmı bakalım oncelikle onu deneyeceğim Sitesinden iade etme islemi baslattım. Olmadı Dell Türkiye servisine gonderimini yapacağım. İnşallah ikisinden birisi cihazımı degistirir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • victorymann kullanıcısına yanıt

    gördüğüm kadarıyla itopya ile uğraşmayın direk dell yapışın çünkü herkes itopya ilgisiz diyor birde ihtiyacınız varsa bence iade etmeyin birdaha bu fiyatlara indirimsiz düşmez gibi

  • quote:

    Orijinalden alıntı: victorymann

    Yardımlarınız icin teşekkür ederim. Cok moralim bozuldu. İtopya iade alıcakmı bakalım oncelikle onu deneyeceğim Sitesinden iade etme islemi baslattım. Olmadı Dell Türkiye servisine gonderimini yapacağım. İnşallah ikisinden birisi cihazımı degistirir.

    Beğenmedim yada beklentilerimi karşılamadı şeklinde iade ederseniz sorun olmaz fakat ''monitör sorunlu, arızalı, bozuk geldi'' tarzında bir iade yaptıysanız şimdiden geçmiş olsun çünkü servis yolu gözüktü 17 gün kapanma + servis süreci + yeni monitörün tarafınıza gönderilimi derken minimum 40 gün beklersiniz.

  • RTX3080Ti kullanıcısına yanıt

    1 - Kablo ve bağlantıları (pc, güç kaynağı ve monitör)

    2 - Ekran kartı ve monitör sürücüleri

    3 - HDMI 1.2 HDMI 1.4 , DP 1.0 DP1.1 çıkışlar

    4 - Başka pc ve dizüstünde


    bunları denedikten sonra iade et büyük olasılıkla panelde değil diye düşünüyorum

  • bosunaokuma21karakter kullanıcısına yanıt

    Monitörü bu şekilde kullanması mümkün değil ki ekranı boydan boya kesen iki adet çizgi var bariz. Panel hasar almış olabilir bir şekilde veya fabrikasyon çıkışta kalite kontrolden kaçmış. 1000 lira dahi olsa fiyatı böyle kullanmasının imkanı yok.


    Sıfır yeni ürünle değişim talep etmeli.

  • bjkyener kullanıcısına yanıt
    Hocam bu resimdeki gibi ayarlar yok monitör menüsünde. Nereden yapacağım?


    Konu silinebilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • m-99 M kullanıcısına yanıt

    Yok işte demek istediğim itopya yerine direk Dell yazsın konuşsun daha kolay olur tabiki değişim isteyecek iade istemesin çünkü itopya belki ürün zamanlandi diyip yenisini gondermez o kadar cins ise


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.