< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Adam bitmişim, açım diyor sen çıkıp diyorsun YKS çalış. Adam açım aç, ekmek bulamıyorum diyor, 4-5 sene daha zaman kaybedemem diyor. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
![]() |
|
_____________________________
Yok imza mimza
|
|
basit işlere başlayıp sonra şube müdürü yönetici vb olan da var |
|
_____________________________
DONANIMHABER IMZASI KURAL DISI OLANLAR KULUBU
Dükkanıma bakabilirsiniz |
|
Hocam bak sana ne anlatacağım. 2021'den beri DGS'ye girmiyorum hatta yks, ales kpss hiçbirisine girmiyorum. Para biriktirip aile evinden çıkıp kendime büyük bir gelir kaynağı oluşturma peşindeyim. Ben şunu anladım, maddi durumun zorsa artık 2020'den sonra ki TC'de üniversite okumanın bir anlamı yok. Şehir dışında okuyorsan zaten bitmişsin demektir o artan enflasyon seni vuracaktır her gün. Paran olduktan sonra okursun. Ben önlisansa girdiğimde 20 TL'ye esnaf lokantasında 2017 gibi çok rahat sofra donatıyordum. Şimdi sen 200 TL'ye sofra donatmayı bırak 500-600 TL'den aşağı parayla donatamıyorsun. Mühendisliğe tamamlama durumunu erteledim kaç sene. Anasını sattığımın enflasyonu yüzünden. Adam 4-5 sene okuyacak eee? Okurken nasıl para kazanacak? Bursu geç. 25'ten sonra kimse burs vermez kolay kolay. 5 Sene okuyana kadar hayvan gibi zaman kaybedip paraya ihtiyacı olacak. Part time işler de yaş nedeni çok basit onlar da sömürüyor insanı. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3ACCB94EC -- 26 Kasım 2024; 18:27:42 > |
|
_____________________________
|
|
geri gibi kendi isini baslat Idris Usta USA 68 Bolum Geri Kendi Isini Baslatdi https://www.youtube.com/watch?si=nTWQjaziwvaJCs8X&v=9_E4d54jdv4&feature=youtu.be |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
|
Senin tek çaren var Almanyaya git < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Git fabrikaya gir bir tane. İşçi başlarsın sonrasında kademen artar. Boşluk olursa beyaz yakaya bile geçebilirsin. Varsa çevrende büyük fabrika oralara gir. Fason, merdiven altı fabrikalardan bahsetmiyorum. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Alıyorlar hocam. Eşim fabrikada çalışıyor. Ve dediğiniz vasıfta eleman alıyorlar. Şansınızı deneyin derim. Olmazsa yapacak bir şey yok zaten. |
|
_____________________________
|
|
@Yotundaşi karşimde şok da başladı mesela şu an müdür oldu. müşteri yokken şok marketin içinde puro yakıp geziyor. müşteri gelince hemen söndürüyormuş ama şikayet gelirse koltuğundan olmaktan korkuyor. bence haklı. sen de yontmataş gibi müdür olablilirsin 3 harflilere. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
-----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|