Bildirim
24 ekim 2017 Garanti Bankası kredi kartı dolandırıcılığı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Harcama itirazında bulunun 3D ki ödeme değilse sıkıntı çıkmayacaktır
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
3D ile ödeme olamaz çünkü telefonum üç gün boyunca kapalıydı. İnşallah dediğiniz gibi olur. -
Bir şekilde serviste telefonunuz açılmış olabilir veya telefona yüklü 3.parti yazılım ile Mesajlar yönlendirilmiş olabilir
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hat bende idi ve kapalıydı. Ancak Google chrome kredi kartı bilgilerini otomatik dolduruyordu. Belki ona ulaşılmıştır. -
Harcama itirazını yazılı yapmaya çalışın gelecek cevap değişebilmektedir
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
önce internet şubesi üzerinden itiraz ettim. Sonra da telefonun serviste bulunduğunu gösterir bir belge ile yazılı olarak itiraz ettim.Hangisi daha çok ciddiye alınır bilmiyorum. -
45 gün yasal süre var ama okadar uzamaz
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
telefonda da aynı cevabı aldım.Olumlu sonuçlansın da beklemeye razıyım. -
quote:
Orijinalden alıntı: edizay
telefonda da aynı cevabı aldım.Olumlu sonuçlansın da beklemeye razıyım.
KARLARI İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNE KAPATIN DİYE HERKES SÖYLER ÜSTAD AYRICA SANAL KART KULLANIN -
quote:
Orijinalden alıntı: Misafir Çocuğu
quote:
Orijinalden alıntı: edizay
telefonda da aynı cevabı aldım.Olumlu sonuçlansın da beklemeye razıyım.
KARLARI İNTERNET ALIŞVERİŞLERİNE KAPATIN DİYE HERKES SÖYLER ÜSTAD AYRICA SANAL KART KULLANIN
Gerçekten çok yardımcı oldunuz :)
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X