Şimdi Ara

24 ay taahhütlü İnternet iptali (Taahhüt bitmeden). (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
360
Cevap
25
Favori
380.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,
    10senedir TürkTelekom Musterisiyim...

    Ama internette yaşadığım Kopma ve Yavaşlıktan Kaynaklanan Maduriyetimden Dolayı İnternetimi Superonline Taşıma Kararı Aldım...

    Tabi Duyarlı ve Bilinçli Bir Müşterim Olduğundan İlk Yaptığım işlem, TTNET'i arayıp interneti taşımak istediğimi ve bununla ilgili bir cezayı işlem uygulanıp uygulanmayacağını öğrenmek oldu.

    Must. Hizmetleri. Görüşmemde Herhangini bir cezayı işlem uygulanmayacağı belirtildi...
    Bunun Doğrultusunda Taşıma işlemini gerçekleştirdim SuperOnline na
    Bu işlem gerçekleştiği anda Telefonuma Tivibu ve Telefon hattımın Kesildiği Hakkında Mesajlar Geldi...
    Ardından 1400 TL'değerinde bir fatura Geldi...
    Bu fatura 1 yıl Tivibu ve Telefon Ftr. Cayma bedeli ve Tivibu makine ücreti olduğu yazılıydı,
    Zorla makine iade ettim 450 TL düşüldü ve 950 TL ödemem gerektiği söylendi...
    Benim interneti taşımada sormama rağmen Tivibu ve telefonum kapancağı belirtilmedive Ceza Ödeyeceğim Söylenmedi... Sözleşmelerde Bu Şekilde Bir Madde Yer Almıyor...

    Ne Yapmalıyım... 10 Kez Müşteri Hizmetleriyle Görüşmem oldu Saçma Sapan Cevaplar... Ses Kayıtları istiyorum Vermiyorlar... Kabul Ettiğimi Söylüyorlar... Aslında Böyle Bir şey Yok...
    Ne Yapabilirim bu Kadar Müşterisini Madur Eden Bir Firma Görmedim...




  • ercanocer E kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Benimde aynısı başımda. Ttnet ve tvibu kapattım. Taahütüm olduğunu bile bilmiyordum. Zira bende eski müşteriyim. Sms geldi 1150 tl borcunuz var diye. Telefon ettim. Cihazları geri verin faturadan düşülür dedi. Bende cihazları geri verdim. Bugün gine sms geldi borcunuz 850 tl diye. Ödemezseniz icraya verileceksiniz falan. Gine telefon ettim. Tamam ödeyeyim. ama neden faturamı göremiyorum diye soru sordum. Verilen cevap. Artık müşteri olmadığımdan faturayı göremiyorsunuz dendi. Bende fatura olmadan ödemem dedim.
    Ne kadar saçma düzen. Fatura yok şu kadar öde. Dünyanın hiç bir yerinde böyle bir şey olamaz. Ben detaylı bir fatura istiyorum ödeme yapmak için. Çok mu bu istek?
    Elimde fatura olsa yanlış bir şey olsa itiraz ederim. Ama maalesef
  • 2000watts kullanıcısına yanıt
    Hah şimdi yukarıda sayfalarca yazı yazan a ukatlar cebap versin bakalım...
    faturasız ödeme yasal mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 860 tl imis borcum. Ödedim kurtuldun.Lanet olsun. ödedikten sonra tüketici heyetine gittim. Yeni kanundan bahsettim. Böyle bir şey yok dediler. Taahhütünüz varsa ödemeniz zorunlu dediler.Tamamda cok yüksek degil mi diye sordum. Emekli maasi gibi taahhüt borcu mu olur dedim. Maalesef oradanda bir cacik olmayacagini anladim. Lanet olsun diyerek orayi terkettim Yani forumda anlatilanla realite bam başka. Bu ülkede tuttugunu s.k.n sistemi olmus. Basi boşluk kanunsuzluk başini almiş gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dumansozgur

    Merhaba Arkadaşlar;
    1 yılı aşkın süredir ttnet abonesiydim. 24 aylık taahhüt imzalamıştım. Abone olduğum ilde ttnet hipernet kullanıyordum. İşim dolayısıyla internetimi nakil ettirdim fakat alt yapı desteklemediği için sadece adsl abonesi olabileceğim söylendi. 24mbps'ye kadar 75gb AKK olan paketim sözde eş 16mbps 50gb AKK olan pakete düşürüldü. Speedtest sonucuma göre max 4 mbpsyi gördüm(AKK sı dolmadan). Ttnet müşteri temsilcisine telefonda itiraz ettim fakat çözüme ulaşamadım. Türk Telekom müdürlüğüne gidip şikayet dilekçesi yazdım. Haklı olduğumu, altyapının eş nitelikte hizmeti desteklemediğini, iptali gerçekleştireceklerini söyleyip kampanya dahilinde bedava aldığım modemi teslim aldılarve internet aboneliğimi sonlandırdılar. Ttnet'ten cazai bedel çıkması durumunda(yararlandığım indirimler, modem v.s) bunun iptali için tekrar Türk Telekom'a gitmem gerektiği söylendi.

    MADDE 16 – (1) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin süresinden önce taahhütlü aboneliğini sonlandırması halinde, satıcı veya sağlayıcının talep edeceği bedel, tüketicinin taahhüdüne son verdiği tarihe kadar tüketiciye sağlanan indirim, cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı ile sınırlı kalmak zorundadır. Ancak, tüketiciden taahhüt kapsamında tahsil edileceği belirlenen bedellerin henüz tahakkuk etmemiş kısmının toplamının, bu tutardan düşük olması halinde sınır değeri olarak tüketici lehine olan tutarın esas alınması zorunludur.
    (2) Taahhütlü aboneliklerde tüketicinin yerleşim yerinin değişmesi ve taahhüt konusu hizmetin tüketiciye yeni yerleşim yerinde aynı nitelikte sunulmasının fiilen imkansız olması durumunda, tüketici birinci fıkrada belirtilen tutarları veya herhangi bir bedeli ödemeksizin taahhütlü aboneliğini feshedebilir.

    Buna rağmen ttnetle görüştüğümde benim bu maddeyi yanlış anladığımı, sonuçta bir şekilde ttnet'ten hizmet alabildiğimi(sözde aynı nitelikte hizmetmiş); dolayısıyla indirim bedelleri ve varsa diğer ücretlerin bir sonraki ayda faturama yansıyacağı söylendi. Ayrıca müşteri temsilcisi Ankara Çankayada 4mbps hızın üstüne çıkamamamı da gayet iyimser! karşıladı. Türkiye de internetin olmadığı birçok yer varmış, 4mbps yeterliymiş!
    Ayrıca ttnet otomatik ödeme talimatımı kaldırmama rağmen ve faturamı talimatsız ödememe rağmen aynı ayın faturasını 2.kez kredi kartımda talimat devam ediyormuş gibi çekti ve herhangi bir geri bildirimde bulunulmadı. Paramı alabilmek için türk telekom müdürlüğüne gitmem gerekiyormuş. Siteleri üzerinden geri ödeme yapamadılar.
    Taahhüt iptali ile ilgili deneyimli arkadaşların görüş ve yardımlarını bekliyorum. Durumla ilgili değişiklikleri foruma taşıyacağım.


    Hocam tam olarak aynı durumdayım bende hatta paketlerde tam tamina aynı. Benide adsle geçirdiler. Şimdi bende iptal ettirip turknete geçmeyi düşünüyorum. Turktelekom binasına gidip dilekçe mi vermem gerekiyor ? Peki dilekçeye ne yazmam lazım ayrıntılı söyleyebilir misiniz rica etsem?




  • Arkadaşlar ben adres değişikliği yaptım ve şu an taşındığım bölgede dsmart port yok diyerek interneti sağlayamıyor. Sözleşmeyi feshedebilir miyim? Edebilirsem Neye dayanarak yapabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spiegel kullanıcısına yanıt
    Arayıp konuşun herhangi bir bedel ödemeden iptal edebilmeniz lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende'de vodafone 16 megabit yalın internet var am şu 60 liraya 24 megabit fiber akk gelınce 10 megabite inen pakete geçmek istiyorum. 2 sene kontrat var. bu sözleşmeyi nasıl iptal edebilirim???? mart ayından beri 9 ay olacak neredeyse abonelik başlayalı.
    9 aylık ındırımı benden tahsıl edebılırler mı? yoksa tuketıcı hakkına mı basvurayım?

    bırılerı yardımcı olsun lutfen!!!

    paket degıstırecegım ama 2 sene kontrat ıptal edemezsın deyıp duruyor vodafone??? bu ne yaman çelışkıdır????
  • Gentlement39 G kullanıcısına yanıt
    Akk gelince 10 mbps ye kadar dusen bir paket mi var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    Akk gelince 10 mbps ye kadar dusen bir paket mi var?

    Vodafone yn kampanyalarına bakin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gentlement39 G kullanıcısına yanıt
    hangi paket o ya göremedim?
  • Gentlement39 G kullanıcısına yanıt
    yardımcı olabilir misiniz ben çok araştırdım ama sitesi çok karışık ben çözemiyorum vodafone un sitesini
  • Arkadaşlar hepinize selamlar

    Yaklaşık 25 gün önce mahallemizde türksat kablo net olmadığı için ttnet ile 24 ay sözleşme yapmak zorunda kalmıştım fakat bu sabah türksat kablo alt yapıyı yeniledi ve hizmet vermeye başladı acaba ttnet sözleşmemi iptal edip türksat kabloya geçebilme imkanım varmı varsa nasıl yapabilirim şartları nedir ?

    Bu soruyu birkaç yere iletmiştim fakat gelen cevaplar benım uyelıgım yenı oldugu ıcın az bır mıktar odeyerek sozlesmemı ıptal edebılıcegımı soylemıstı fakat bugun ttnet ıle gorustum ve bana 860 tl fes bedelı cıkarttılar bunu odemek zorundamıyım cevaplayabılırsenız sevınırım
  • Iyi aksamlar arkadaşlar yaklasik 7 gündür internetim yok ve zaman gelecegide belli değil benim bunu kullanarak iptal etme hakkim varmidir bilgisi olan varmi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben superonline yalin adsl kullaniyorum yeni taşındim 1.5 ay oldu taşınalı taşındıktan 4 gün sonra nakil işlemi için aradım yeni adresimi verdim 7 iş günü içerisinde belli olur dediler 7 gün geçti aradım boş port yok dediler bu yüzden hizmet veremiyoruz dediler aboneliğizi bizim tarafımızdan iptal ediyoruz dediler cayma bedeli odemeyeceksiniz denildi dilekce yazacaksiniz denildi neyse aradan 1 ay geçti 1.5 aydır internet yok işlerimden dolayı da pek ilgilenemedim az önce aradım iptal birimini 600 TL cayma bedeli ödemem gerektiği söylendi dedim siz bir ay önce cayma bedeli alınmayacagını söylediniz ses kayıtlarınız da mevcut 1 ay geçmiş falan dediler bu kayıtlar ne kadar bir süre saklanıyor acaba şu an hizmet veremiyorlar taahhütün bitmesine 13 ay var nakil işlemi yapılamıyor eski adresim de gözüküyor benim ne yapmam lazım bu parayı ödememek için şu an bulunduğum yerde türk telekomun fiber altyapısı mevcut mecbur ttnet'geçicem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • herkes burada sonuç bekliyor :) kimsenin thh ye gitmeye cesareti yok çok ilginç. kendi hakkımızı savunmaya korkuyorsak, tüketilmeye mahkumuz demektir zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Cezasız iptal ettiremezsiniz, 12 ayı doldurunca cezasız iptal vs. bunlara inanmayın. Yoksa taahhüdün bir esprisi olmazdı değil mi? Aslında tahsil edilecek olan ücretin adı "ceza" değil, sadece şimdiye kadar yararlandığınız indirimleri geri alıyorlar ki gayet mantıklı. Söz gelimi normal tarife 50 lirayken siz taahhüt verdiğiniz için 40 lira ödüyorsanız, ayda 10 lira indirim alıyorsunuz demektir. 3 ay kullandıktan sonra iptal ettirmek istediğinizde iki hesap yapılır ve karşılaştırılır. 3 ay boyunca aldığınız toplam (söz gelimi) 30 lira indirim / kalan 21 ayın toplam fatura toplamı (21x40=840 lira). Hangisi küçükse onu ödersiniz yani verdiğim örnekte 30 lira ödersiniz. Siz kendi faturanızdan ve indirimsiz tarife fiyatından aynı şeyi kendiniz için hesaplayabilirsiniz.

    O öyle olmuyor işte bir örnek vermem gerekir ise ben SuperOnline'a 2. kez 1 24'ü bitidim 2. kez 24 e başladığımda ve TAM tarihi not aldığım halde benden 24 ayın cezası isteniyor kullandığım 6 ayın değil yani benden 60 lira ve evet tam olarak aldığım indirim 9.90 ve 6 aydır kullandığım bu 10 liralık ücreti için tam olarak benden 242.50 lira istiyorlar yani anlayacağın o kullandığını değil kullanamdığının tamımını istiyorlar inanmıyorsan konuşmalaır upload edeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atreides52


    quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Cezasız iptal ettiremezsiniz, 12 ayı doldurunca cezasız iptal vs. bunlara inanmayın. Yoksa taahhüdün bir esprisi olmazdı değil mi? Aslında tahsil edilecek olan ücretin adı "ceza" değil, sadece şimdiye kadar yararlandığınız indirimleri geri alıyorlar ki gayet mantıklı. Söz gelimi normal tarife 50 lirayken siz taahhüt verdiğiniz için 40 lira ödüyorsanız, ayda 10 lira indirim alıyorsunuz demektir. 3 ay kullandıktan sonra iptal ettirmek istediğinizde iki hesap yapılır ve karşılaştırılır. 3 ay boyunca aldığınız toplam (söz gelimi) 30 lira indirim / kalan 21 ayın toplam fatura toplamı (21x40=840 lira). Hangisi küçükse onu ödersiniz yani verdiğim örnekte 30 lira ödersiniz. Siz kendi faturanızdan ve indirimsiz tarife fiyatından aynı şeyi kendiniz için hesaplayabilirsiniz.

    O öyle olmuyor işte bir örnek vermem gerekir ise ben SuperOnline'a 2. kez 1 24'ü bitidim 2. kez 24 e başladığımda ve TAM tarihi not aldığım halde benden 24 ayın cezası isteniyor kullandığım 6 ayın değil yani benden 60 lira ve evet tam olarak aldığım indirim 9.90 ve 6 aydır kullandığım bu 10 liralık ücreti için tam olarak benden 242.50 lira istiyorlar yani anlayacağın o kullandığını değil kullanamdığının tamımını istiyorlar inanmıyorsan konuşmalaır upload edeyim.

    buradan sonuç çıkmaz...
    gideceğiniz yer btk şikayet sistemi.....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Atreides52 kullanıcısına yanıt
    Kurulum, aktivasyon, cihaz bedeli vs isteniyor olabilir mi? Çünkü hesaplama yöntemi bu. Taahhütnamelerde de bu şekilde yazıyor. Belki de önceki taahhüdünüzle birleştiriyorlar diyecegim ama o bitmiş, dolayısıyla alacak verecek kalmamış olması lazım.

    Aslında mantıken kurulum vb ücretler de istememeleri gerekir zira zaten ilk taahhüdünüzü yerine getirmiş ve o ücretlerden muaf olmustunuz.

    Çözülmezse BTK'ya başvurun derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    Kurulum, aktivasyon, cihaz bedeli vs yok hocam zaten Kargo ile gönderdikleri Modemi ayakarlına kadar götürmemi istiyorlar oda işin başka bir komedisi Adres verin kargolicam diyorum Adre veremicek kadar acizler telefonu ilk açtıklarında ismi mi ve müşteri numaramı veriyorum standart olarak dedikleri şey "bilgilerinize ulaşıyorum oluyor arada 2 DK sonra bana şöyle diyor "Siz istanbul damıydınız?" şaka mı SuperOnline ? tamam iştne anlamayan adamı koy telfonun başına bir şey demiyorum da bilgilerime ulşan adam istanbulda mıydınız diyor ?
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.