Şimdi Ara

230km hız ıle radara girdim (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
3
Favori
9.616
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ncap

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Geçen ay Almanya da 3 veya 4 kez 270 km yi geçtim. Ne varki o süratle dahi sürekli gözüm dikiz aynasında idi. Oha dedim , yaklaşan araba var yahu inanılır gibi değil.

    Ama kültür meselesi tabii. Orada cana kast ettin vs muhabbeti olmuyor. Herkes hızlı zaten. Kültür var, saygı var, yolda kalite var, arabada kalite var var oğlu var yani.

    Aynen öyle... millet burada yazıyor, o zaman Almanya'da altına ederler... en sol şeritte 200 kmh hız falan değil, orada devamlı 200 üzerinde gidiyorum. Sadece orada insanlar hızına göre şerit değiştiriyor, asla sağdan araç geçmez... tüm sürücüler kurallara uyduğu için 270 ile bile giderken arkadan selektör yersin ve tıpış tıpış sağ şeride geçersin:) Üstelik kimse yollardan falan bahsetmesin, Almanya'daki yollar zannedildiği gibi kaymak yok ve çoğu yerde ışıklandırma bile yok. Sadece sürücüler kurallara uyuyor. Ben TR'de 262 ile radara girmiştim, ama zamanında böyle ağır cezalar yoktu.

    aman gelmeyin Türkiye ye bıktık saçma sapan alamancı trafiğinden. Yukarıdaki bey de kültürden bahsetmiş bir de; Çok daha ağır şeyler yazarım buraya bayram bayram ama kimsenin kalbi kırılmasın.



    Yukarıdaki beyefendi ben oluyorum;

    Evet bir kültür meselesi. Alıntı yaptığınız arkadaşta aynı şeyden bahsetmiş.

    Siz Almanya trafiğini alamancı gurbetçilerden ibaret mi zannediyorsunuz?

    Çok ağır şeyler yazmadan , kalp kırmadan cevap rica edeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetnavruz

    bildiğim kadarıyla
    121-142 arası 172 tl indirimsiz
    143-165 arası 356 tl
    165 ve sonrası 720 tl ( yanlış hatırlamıyorsam böyleydi )

    174 ile yakalandım 356 gelmişti. Rakamlarda ufak bi yanlışlık var sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Istanbulda e5 te 70 sınırın olduğu yerde 98 ile radara yakalanmıştım 352 lira ceza gelmişti posta ile... Yaklaşık 9-10 ay oldu yani geçen yıldı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NOSCE TE IPSUM

    Bugun ankaradan ıstanbula donerken radar kameralarını farkedemedim

    ne kadar bır ceza gelır bılgısı olan var mı

    230 dan sonra titreme oldu diyen biri vardı

    250 km hız yaparken ölmüştü

    haberlere çıkmıştı

    forumda konusu vardı
  • Konu pek inandırıcı gelmedi.
  • Malesef babami bundan 24 yil önce trafikte babamin sucu yokken karsidan gelen aracin asiri hiz yapmasindan dolayi kaybettim..

    O gunden bu ana kadar yaptigi hiz ile ovünen , kadran resmi paylasan , marifet gibi bahseden insanlardan nefret ettim ve bolca küfür ettim.

    300 küsür gelir cezan.
    Ödersin.
    Ama birgün Birinin başına bela olursun , onun cezasını hem sen odersin hemde karsındakine odetirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne kadar efendi şöför varsa toplanmış buraya :) :) adam kalkıpda linea ile symbol ile 230 yapmıyor hiç mi otobanda yanınızdan uçarak bmw mercedes geçmedi ben öyle vızz diye geçtilermi imreniyorum vallahi :)
  • Ehliyetine el konulması dileğiyle.
  • Bence para cezasi yerine tuvalet temizleme cezasi verilsin ustunede afiş olsun 230 hizla gittim pişmanim diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    O değil de geçen ben de yolculuğum sırasında bazı kameralar fark ettim. Radar kutuları yoktu ama kameralar vardı. 2 Tanesinden hızlı geçtim (Tekinde hızım 110 civarıdydı ama meskun mahal diye 70 hız limiti olabilir, ondan emin değilim) diğeri de rampa yukarı biraz bastım, 110'luk yolda 140'ı gördüm (Rampada bayılmamak için hız kazandım) rampayı çıktım kamerayı gördüm.
    Girdiklerim radar mıydı? Sadece beyaz güvenlik kamerasına benzer kameralar vardı.
    Ondan 20 km kadar sonra radar uyarısı ile gerçek bir radarın altından geçtim (Onda hem kamera vardı hem siyah radar kutusu)

    Bir de eve gelmeden önce nereden sorgulatabilirim?

    Eğer o gördükleriniz şehir giriş veya çıkışlarında ise. Genellikle şehire giriş ve çıkışları kontrol amaçlı mobese kameraları oluyor. Büyük ihtimalle radar değildir hocam.




  • Eğri oturup doğru konuşalım.
    Bizim ülkemiz için bu hızlar fazla, doğrudur. Çünkü ne doğru dürüst dikiz aynası kullanan var, görse bile inat eden var , üstüne atlayan var, yollarda anormal kasisler, refüj sulaması hatası yüzünden ıslanan virajlar, meyve sandıkları, koltuk minderleri,, saymakla bitmez. Herşeyi geçtim,, yıllar önce gece yarısı otobanda sağa çekip otoban ortasında halay çekerken araba çarpıp 3 kişi ezilerek öldü bu ülkede. Gazetelere çıktı. Ötesi yok yani.

    Hız yapılabilmesi için optimum şartların sağlanması lazım. Bu da eğitimle ve ciddi para harcamakla olur ancak.

    Neden hız yapılır? Bence iki sebebi var
    1. Zevk için. Evet zevk için yapılır, adrenalin için. Zaten bu sebepten dünya kadar spor, süperspor araçlar üretiliyor. Sadece spor değil, bugün aile sedanı olan 5 serisinin 1,6 litre 170 hp lik modelinden 560 hp lik m5 denen canavarına kadar yelpazesi var. Bu iki motor arasında da 7-8 tane daha seçeneği var. ( 5,20i-525i -520d -525xd-530i-530d-535-550 -m5) bunlar büyük maliyetler ile geliştirilir ve üretilir. Hepsi tek bir sebepten= talep olduğu için.
    2. Zamandan kazanmak için. Gidilecek yere daha çabuk varmayı sağlar.

    Şimdi burada inşallah ölürsün , geberirsin, 5000 lira ceza ödersin , ehliyetini alsınlar gibi söylemler bana çok komik geliyor. Başka bir gezegende mi yaşıyorsunuz, siz etrafınızda hiç porsche , mercedes, bmw , audi , ferrari, lambo , bilimum hothatch denen golf r , Leon Cupra, subaru imprezza , evo saymakla bitmez model görmüyor musunuz? Ne zannediyorsunuz , adam tr de porsche alıp 19000 tl yıllık vergi ödeyip 120 yi geçmediğini mi düşünüyorsunuz? Yoksa bu arabalara sahip olanların hepsi ölsün gebersin mi? Çünkü bir adam gidip e180 yerine e250 - e350 satın almışsa tek bir sebepten alıyor.

    Otobanlarda bazen görüyorum, adam polo dizelle belki 180 ile geçiyor , arkasında sembol ile yakalamaya çalışan bir başkası. Bugün çeşme otobanında zaten yol dolu olduğu halde altındaki megane ile makas atmaya kalkan ve neredeyse zincirleme kazaya sebep olacak adam gördüm.

    Kısaca her araba ile hız yapılmaz , hiçbir araba ile makas atılmaz ( aventador olsa bile). Sürüş güvenliği için yakın takip yapılmaz, taciz edilmez.

    Ben geçen ay Almanya'da 1000 km yol yaptım, tamamı otoban ve 1 tane bile araba görmedim sağdan geçen. Bakın 1 tane bile görmedim diyorum. Bugün çeşme otobanında en az 10 tane gördüm, 70 km lik yolda.

    Demem o ki, her spor araba alan veya güçlü araba alan adam katliam yapmaya çıkmıyor yola. Biraz samimi olmak lazım diye düşünüyorum. Bugün burada yazan herkes için , altınıza m3 - carrera verseler ben 120 yi geçmem diyen adam tanımıyorum ben.

    Son söz : hız yapılabilmesi için çok fazla parametrenin optimum koşullarda bir araya gelmesi lazım. Bunu legal olarak yerine getiren tek ülke Almanya ve onlar yılda 400 milyon eur para harcıyorlar bu koşulların sağlanabilmesi için.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 500 den fazla . Umarım milyarlarca lira ödersiniz insanların canına kast ediyorsunuz Allahsiz kitapsizlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım ehliyetini alırlarda bir daha vermezler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Eğri oturup doğru konuşalım.
    Bizim ülkemiz için bu hızlar fazla, doğrudur. Çünkü ne doğru dürüst dikiz aynası kullanan var, görse bile inat eden var , üstüne atlayan var, yollarda anormal kasisler, refüj sulaması hatası yüzünden ıslanan virajlar, meyve sandıkları, koltuk minderleri,, saymakla bitmez. Herşeyi geçtim,, yıllar önce gece yarısı otobanda sağa çekip otoban ortasında halay çekerken araba çarpıp 3 kişi ezilerek öldü bu ülkede. Gazetelere çıktı. Ötesi yok yani.

    Hız yapılabilmesi için optimum şartların sağlanması lazım. Bu da eğitimle ve ciddi para harcamakla olur ancak.

    Neden hız yapılır? Bence iki sebebi var
    1. Zevk için. Evet zevk için yapılır, adrenalin için. Zaten bu sebepten dünya kadar spor, süperspor araçlar üretiliyor. Sadece spor değil, bugün aile sedanı olan 5 serisinin 1,6 litre 170 hp lik modelinden 560 hp lik m5 denen canavarına kadar yelpazesi var. Bu iki motor arasında da 7-8 tane daha seçeneği var. ( 5,20i-525i -520d -525xd-530i-530d-535-550 -m5) bunlar büyük maliyetler ile geliştirilir ve üretilir. Hepsi tek bir sebepten= talep olduğu için.
    2. Zamandan kazanmak için. Gidilecek yere daha çabuk varmayı sağlar.

    Şimdi burada inşallah ölürsün , geberirsin, 5000 lira ceza ödersin , ehliyetini alsınlar gibi söylemler bana çok komik geliyor. Başka bir gezegende mi yaşıyorsunuz, siz etrafınızda hiç porsche , mercedes, bmw , audi , ferrari, lambo , bilimum hothatch denen golf r , Leon Cupra, subaru imprezza , evo saymakla bitmez model görmüyor musunuz? Ne zannediyorsunuz , adam tr de porsche alıp 19000 tl yıllık vergi ödeyip 120 yi geçmediğini mi düşünüyorsunuz? Yoksa bu arabalara sahip olanların hepsi ölsün gebersin mi? Çünkü bir adam gidip e180 yerine e250 - e350 satın almışsa tek bir sebepten alıyor.

    Otobanlarda bazen görüyorum, adam polo dizelle belki 180 ile geçiyor , arkasında sembol ile yakalamaya çalışan bir başkası. Bugün çeşme otobanında zaten yol dolu olduğu halde altındaki megane ile makas atmaya kalkan ve neredeyse zincirleme kazaya sebep olacak adam gördüm.

    Kısaca her araba ile hız yapılmaz , hiçbir araba ile makas atılmaz ( aventador olsa bile). Sürüş güvenliği için yakın takip yapılmaz, taciz edilmez.

    Ben geçen ay Almanya'da 1000 km yol yaptım, tamamı otoban ve 1 tane bile araba görmedim sağdan geçen. Bakın 1 tane bile görmedim diyorum. Bugün çeşme otobanında en az 10 tane gördüm, 70 km lik yolda.

    Demem o ki, her spor araba alan veya güçlü araba alan adam katliam yapmaya çıkmıyor yola. Biraz samimi olmak lazım diye düşünüyorum. Bugün burada yazan herkes için , altınıza m3 - carrera verseler ben 120 yi geçmem diyen adam tanımıyorum ben.

    Son söz : hız yapılabilmesi için çok fazla parametrenin optimum koşullarda bir araya gelmesi lazım. Bunu legal olarak yerine getiren tek ülke Almanya ve onlar yılda 400 milyon eur para harcıyorlar bu koşulların sağlanabilmesi için.


    NOKTA..!




  • İyi ki karşılaşmamışız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iychan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetnavruz

    bildiğim kadarıyla
    121-142 arası 172 tl indirimsiz
    143-165 arası 356 tl
    165 ve sonrası 720 tl ( yanlış hatırlamıyorsam böyleydi )

    174 ile yakalandım 356 gelmişti. Rakamlarda ufak bi yanlışlık var sadece

    % 10 sollama payı da var.
  • Her firsatta

    Doblo ile 155
    Fiorino ile 160
    L300 ile 140-150 arasi hiza cikiyorum. Oyle otoban da degil. Kimi zaman duble, cogu zaman da gidis gelis yollardayiz.

    Arada arkadaslarin arabalari suruyorum. Onlarda da son hiza cikarim. 200se 200.150 ise 150.

    Denk gelirse fotograf da ceker yollarim.


    Araba surmekten anladiginiz yok gelip burada insallah minsallah diye ahkam kesiyorsunuz.

    Umarim trafik sizin gibi sunepelerden temizenir. Ne aynaya bakmaya bilirsiniz, ne sinyal kullanmayi, ne de kontrollu serit degistirmeyi. Siz dogru durust araba surseniz biz yuksek hizda ilerlerken riskle karsi karsiya kalmayiz.

    Vurun hadi. Basin eksileri. Kural delisi ama arabanin 0-100unu son hizini elestiren usta sofor forumdaslar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania

    Her firsatta

    Doblo ile 155
    Fiorino ile 160
    L300 ile 140-150 arasi hiza cikiyorum. Oyle otoban da degil. Kimi zaman duble, cogu zaman da gidis gelis yollardayiz.

    Arada arkadaslarin arabalari suruyorum. Onlarda da son hiza cikarim. 200se 200.150 ise 150.

    Denk gelirse fotograf da ceker yollarim.


    Araba surmekten anladiginiz yok gelip burada insallah minsallah diye ahkam kesiyorsunuz.

    Umarim trafik sizin gibi sunepelerden temizenir. Ne aynaya bakmaya bilirsiniz, ne sinyal kullanmayi, ne de kontrollu serit degistirmeyi. Siz dogru durust araba surseniz biz yuksek hizda ilerlerken riskle karsi karsiya kalmayiz.

    Vurun hadi. Basin eksileri. Kural delisi ama arabanin 0-100unu son hizini elestiren usta sofor forumdaslar.



    Ağzına sağlık... İlk mesajımda da dedim işte. Bunlar kendi çıkamadıkları hızlara bir başkası çıkınca "ölürsün, hapse girersin, 3000 lira ceza yersin" diye veryansın edip saldırıya geçiyorlar. Bunlar çünkü 70 ve 120'yi hiç geçmez. Daha düne kadar 90'lık olan şehirler arası yolda 100 ile gidene, 110 ile gidene laf eden millet şimdi o 90 hız sınırı 110'a çıkınca 100 ve 110'u savunur oldu. Şimdi o 120'lik otoban hızı 200'e çıksa 200'e laf edenler 200'den aşağı gitmez.
    Ve bunlar sana bana laf ederler ama direksiyonda dümdüz oturup aynaya bakmazlar. Sol şeridi işgal edip önleri boş dahi olsa inatla yol vermezler. Hatta senin geldiğini gördükleri halde birden önüne atlarlar. Bunlar böyleler işte. Ondan sonra sağından geçip gidersin sana laf edip trafik canavarı derler. Oysa seni canavarlaştıran kendisidir ama bunu idrak edemez. Çünkü o dümdüz direksiyona yapışıp yol vermez, 119 ile gidip 121'e çıkmaz.
    Ha, ver altına bir BMW M5 veya Shelby GT500 300'e de dayar kadranı.




  • Evomania kullanıcısına yanıt
    Umarım trafik, asıl senin gibi trafiği Need For Speed sanan kendini bilmezlerden temizlenir de yollarda güvenli ve insanca sürüş imkanı buluruz.
  • Aşırı hızda ehliyete el konulmadıktan sonra bu ülkede aşırı hız kazalarının önüne geçilmez.

    Şükür ki siz kaza filan yapmadan gelmişsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.