Şimdi Ara

205 55r 16 yerine 195 50r 16 arasındaki fark ?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
12
Cevap
0
Favori
282
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> 205 55r 16 yerine 195 50r 16 arasındaki fark ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1089 Mesaj
    Kolay gelsin öncelikle, aracımın(corolla) üzerinde fabrika çıkışlı 205 55r 16 ebatlarında lastik bulunmakta.Forumda ve diğer sitelerde bir takım araştırmalarım sonucu

    205 55r 16 =>> 195 50r 16

    şeklinde bir değişiklik yapıldığındaki farklılık ; konfor kaybı olabileceği fakat yol tutuşun ve çekişin artacağı bununda yakıt tükemitini azaltacağı söylenmiş.

    Sizlerinde düşüncelerini öğrenmek isterim. Ciddi bir fark yaratırmı ? Çekişi ciddi şekilde arttırmı ? Konfor kayda değer bir şekilde bozulurmu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lion_koc -- 24 Şubat 2017; 12:47:37 >



    |
    |
    _____________________________
    GÖZLÜK CAMI SEÇMEDEN ÖNCE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER...TIKLA
  • Yarbay
    2184 Mesaj
    "Sizlerinde düşüncelerini öğrenmek isterim. Ciddi bir fark yaratırmı ? Çekişi ciddi şekilde arttırmı ? Konfor kayda değer bir şekilde bozulurmu ? "

    bu kısmı görünmeyen yeşil'e boyarsan kimse cevap yazmaz..
    _____________________________
    2012 CITROEN C4 1.6 E-HDi 112 HP(chipped 136hp) EXCLUSIVE MCP + KÖR NOKTA + NAVIGASYON / BEYAZ
  • Binbaşı
    1089 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    "Sizlerinde düşüncelerini öğrenmek isterim. Ciddi bir fark yaratırmı ? Çekişi ciddi şekilde arttırmı ? Konfor kayda değer bir şekilde bozulurmu ? "

    bu kısmı görünmeyen yeşil'e boyarsan kimse cevap yazmaz..

    Düzelttim hemen :) eyvallah :)))



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    GÖZLÜK CAMI SEÇMEDEN ÖNCE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER...TIKLA
  • Yarbay
    4671 Mesaj
    Çok fark var. Çamurluk içini doldurmaz zaten. Estetik olmaz. Yol tutuş azalır. Artmaz. Karda ve çamurda daha iyi tutunsada asfaltta ve yüksek hızlarda eksi olur. Gösterge daha yüksek gösterir hızı. Konfor çukurlarda azalır, araç sertleşir. Arabaya ufak ayakkabılar giydirmeyin. Çirkin bir görüntü oluşturuyor. Ayrıca 205 55 16 daha çok tutulan bir lastik. Yani daha ucuz ve piyasada çok. Neden küçültmeye çalışıyorsunuz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1089 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Çok fark var. Çamurluk içini doldurmaz zaten. Estetik olmaz. Yol tutuş azalır. Artmaz. Karda ve çamurda daha iyi tutunsada asfaltta ve yüksek hızlarda eksi olur. Gösterge daha yüksek gösterir hızı. Konfor çukurlarda azalır, araç sertleşir. Arabaya ufak ayakkabılar giydirmeyin. Çirkin bir görüntü oluşturuyor. Ayrıca 205 55 16 daha çok tutulan bir lastik. Yani daha ucuz ve piyasada çok. Neden küçültmeye çalışıyorsunuz?

    Küçültmüyorum sadece aradaki farkın ne olduğunu merak ediyorum :))



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    GÖZLÜK CAMI SEÇMEDEN ÖNCE DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER...TIKLA
  • Yarbay
    3802 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Çok fark var. Çamurluk içini doldurmaz zaten. Estetik olmaz. Yol tutuş azalır. Artmaz. Karda ve çamurda daha iyi tutunsada asfaltta ve yüksek hızlarda eksi olur. Gösterge daha yüksek gösterir hızı. Konfor çukurlarda azalır, araç sertleşir. Arabaya ufak ayakkabılar giydirmeyin. Çirkin bir görüntü oluşturuyor. Ayrıca 205 55 16 daha çok tutulan bir lastik. Yani daha ucuz ve piyasada çok. Neden küçültmeye çalışıyorsunuz?

    Dediklerinize katılıyorum. Ama şu gösterge daha yüksek gösterir dediğiniz şeyi anlayamadım. Neden böyle oluyor ki?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4671 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Çok fark var. Çamurluk içini doldurmaz zaten. Estetik olmaz. Yol tutuş azalır. Artmaz. Karda ve çamurda daha iyi tutunsada asfaltta ve yüksek hızlarda eksi olur. Gösterge daha yüksek gösterir hızı. Konfor çukurlarda azalır, araç sertleşir. Arabaya ufak ayakkabılar giydirmeyin. Çirkin bir görüntü oluşturuyor. Ayrıca 205 55 16 daha çok tutulan bir lastik. Yani daha ucuz ve piyasada çok. Neden küçültmeye çalışıyorsunuz?

    Dediklerinize katılıyorum. Ama şu gösterge daha yüksek gösterir dediğiniz şeyi anlayamadım. Neden böyle oluyor ki?

    Hocam tekerleğin çapı küçük. Büyük çaplı teker bir tur dönerken atıyorum küçük çaplı olan 1.2 dönecek. Araç büyük çaplıyı baz alıp hesapladığı için kilometre saati yüksek gösterecek.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    11754 Mesaj
    tipsiz durur araban tekerlek ufacık kalır.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2494 Mesaj
    hem yol tutuşu hem de konfor azalır, ne kadar farkedilir bilemiyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3802 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Çok fark var. Çamurluk içini doldurmaz zaten. Estetik olmaz. Yol tutuş azalır. Artmaz. Karda ve çamurda daha iyi tutunsada asfaltta ve yüksek hızlarda eksi olur. Gösterge daha yüksek gösterir hızı. Konfor çukurlarda azalır, araç sertleşir. Arabaya ufak ayakkabılar giydirmeyin. Çirkin bir görüntü oluşturuyor. Ayrıca 205 55 16 daha çok tutulan bir lastik. Yani daha ucuz ve piyasada çok. Neden küçültmeye çalışıyorsunuz?

    Dediklerinize katılıyorum. Ama şu gösterge daha yüksek gösterir dediğiniz şeyi anlayamadım. Neden böyle oluyor ki?

    Hocam tekerleğin çapı küçük. Büyük çaplı teker bir tur dönerken atıyorum küçük çaplı olan 1.2 dönecek. Araç büyük çaplıyı baz alıp hesapladığı için kilometre saati yüksek gösterecek.

    Hocam taban ve yanak değişecek sanki. Çap ikisinde de 16 o yüzden dedim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    4671 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Çok fark var. Çamurluk içini doldurmaz zaten. Estetik olmaz. Yol tutuş azalır. Artmaz. Karda ve çamurda daha iyi tutunsada asfaltta ve yüksek hızlarda eksi olur. Gösterge daha yüksek gösterir hızı. Konfor çukurlarda azalır, araç sertleşir. Arabaya ufak ayakkabılar giydirmeyin. Çirkin bir görüntü oluşturuyor. Ayrıca 205 55 16 daha çok tutulan bir lastik. Yani daha ucuz ve piyasada çok. Neden küçültmeye çalışıyorsunuz?

    Dediklerinize katılıyorum. Ama şu gösterge daha yüksek gösterir dediğiniz şeyi anlayamadım. Neden böyle oluyor ki?

    Hocam tekerleğin çapı küçük. Büyük çaplı teker bir tur dönerken atıyorum küçük çaplı olan 1.2 dönecek. Araç büyük çaplıyı baz alıp hesapladığı için kilometre saati yüksek gösterecek.

    Hocam taban ve yanak değişecek sanki. Çap ikisinde de 16 o yüzden dedim

    Hocam olay sadece jant çapı değil ki. Lastiğin boyutuda önemli. Yanak büyüdüğünde lastiğin çapıda büyür.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    3802 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: MYılmaz4646


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Çok fark var. Çamurluk içini doldurmaz zaten. Estetik olmaz. Yol tutuş azalır. Artmaz. Karda ve çamurda daha iyi tutunsada asfaltta ve yüksek hızlarda eksi olur. Gösterge daha yüksek gösterir hızı. Konfor çukurlarda azalır, araç sertleşir. Arabaya ufak ayakkabılar giydirmeyin. Çirkin bir görüntü oluşturuyor. Ayrıca 205 55 16 daha çok tutulan bir lastik. Yani daha ucuz ve piyasada çok. Neden küçültmeye çalışıyorsunuz?

    Dediklerinize katılıyorum. Ama şu gösterge daha yüksek gösterir dediğiniz şeyi anlayamadım. Neden böyle oluyor ki?

    Hocam tekerleğin çapı küçük. Büyük çaplı teker bir tur dönerken atıyorum küçük çaplı olan 1.2 dönecek. Araç büyük çaplıyı baz alıp hesapladığı için kilometre saati yüksek gösterecek.

    Hocam taban ve yanak değişecek sanki. Çap ikisinde de 16 o yüzden dedim

    Hocam olay sadece jant çapı değil ki. Lastiğin boyutuda önemli. Yanak büyüdüğünde lastiğin çapıda büyür.

    Anladım hocam teşekkürler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
Canlı Tv izle
Media Sözlük
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,967
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.