|
Koyu yeşile doğru gidildikçe özgür basın skoru artıyor.Koyu kırmızıya doğru gittikçe de azalıyor.Harita tahmin edildiği gibi. ![]() Kaynak: |
|
_____________________________
|

|
Koyu yeşile doğru gidildikçe özgür basın skoru artıyor.Koyu kırmızıya doğru gittikçe de azalıyor.Harita tahmin edildiği gibi. ![]() Kaynak: |
|
_____________________________
|
|
CNN'i açsanız zaten şuan mide bulandırıcı basını göreiliyorsunuz. Bir tane dombili var gün geçtikçe semiriyor |
|
Bu adamlari Rusya ozgurlukcu oldugu icin almadi, dusmani aleyhine kullanmak icin aldi. Ilk resimdekini yinede teslim etti. Bu adamlar Ruslara karsi bir aciklama yapsalardi aninda harcardi Putin bunlari, hatta cig cig yerdi.
Yabanci dil konusunda seni uzerim… |
|
Simultane tercumanim ben sevgili Perinçek. Böyle her firsatta Avrupa'ya sallamaya calisman bana cok komik geliyor. Kimse Avrupa mukemmel demiyor bu arada.
|
|
Kurumuş kan lekesi gibi kapkarayız maşallah.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
ahahah almanya'da ve ingiltere'de basın özgürlüğü mü var? ekleme: bozacı ile şıracı yine şahitliğe tutunmuşlar :)))))))))) https://forum.donanimhaber.com/alman-istihbarat-baskaninin-kravati-gundem-oldu--161263543 evroba özghür yeğenüm ruzya da özghürlüg yogh çönkü emma alamanya mezela cogh özghür :((((((((((((( < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pskillercheto -- 4 Mayıs 2025; 14:4:19 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Almış eline kalemi boyamış kim boyamış belli değil.. Her ülkenin kendi şartları vardır. Basın özgürlüğü, demokrasi, ağaç çiçek böcek bunlar avrupa denen sömürü eşkıyalığının süslü kelimeleridir, koyu renk olan ülkeler için gurur madalyasıdır, en çok da Rusya'aa helal olsun ama simsiyah olmalıydı Rusya'yı eksik gördüm daha sert önlemler almalı. |
|
_____________________________
|
|
CNN'i açsanız zaten şuan mide bulandırıcı basını göreiliyorsunuz. Bir tane dombili var gün geçtikçe semiriyor |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Avrupa'nın basın özgürlüğü; bölüp parçalamak istedikleri ülkelerin bölücü söylemlerini "özgürlük" kapsamına alarak taraftar toplaması ve bölücü söylemlerin artmasını ve bu bölücü söylemleri doğal sıradan bir söylem olmasını sağlamaktır. Avrupa'nın demokrasi tanımı; kendi çıkarlarına hizmet etmesi adına ülkedeki kendi adamlarının iktidar olup kendileri lehine çalışma faaliyetlerine verilen isimdir. Ağaç çiçek böcekten kast ettiği ise; kendilerine rakip olacak veya kendilerini tasfiye edecek yatırımları o ülkede yaptırmamak için kullandıkları süslü kelimelerdir. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Novagate -- 4 Mayıs 2025; 0:52:23 > |
|
_____________________________
|
|
Beyler Yiğit abimiz ne diye dolar konusunda ? Hani dolar 100 'leri görmez diyor mu? Oraya doğru yelkenleri sürüyor çünkü dolar... |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
AB'yi kuranlar yeşil. Nedeni çok basit: Batı'nın basını sadece onların politikalarına yöneliktir. TARAFLI. Hiç bir objektifliği yok. ---- basit örnek: Almanya'da Hitler için övücü bir haber yasaklanır. İsrail'i kötüleyen bir haber yasak, protesto bile yasak. fakat PKK için yapılan bir yayın serbest. aynı PKK için bizde basın engeli varsa, onlara göre bu basın özgürlüğüne bir müdahale. --- |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
yazılanı anlayamayıp yine ezberi okuman ... bir de like almış. işte nato kafa nato mermer sol kitlesinin özeti :)))) bir daha oku baştan. belki anlarsın bu sefer de kıyas yapabilirsin. şu yazıyı anlayamayıp da ingilizce de beni üzeceğini idda etmen :)))))) @AREryilmaz abdülhakim erolcuğum... avrupa mükemmel demiyor kısmı yine bize "akpli değülüm emma chabe ziniyetü" tiradları gibi birşey mi? |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _turbo_ -- 4 Mayıs 2025; 12:59:35 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
batı sevdalısına bak sen ters psikoloji yapmaya çalışmış yine :))))))))))))))))) la idda eden sen ve yancın. cevap bekledim ama yine aynı tın tın çalmaya başlamışsınız :)))))))))) hani ingilizcen beni üzüyordu ya? bu kadar da bastı siyasetine , konjoktürüne sahiptiniz ya? resimlere bakarak anlamadınız mı ingilizcesi ile insan üzenler? :)))))))))))))))) soru basitti aslında. 130 IQ olarak suç bende aslında :)))) "Ay em fırom istanbul. ay vıl ma ke yu sad" :))))))))))))))))) matematiksel olarak Karar => "sığın" If K> (BÖ-BB) "kal" else Batıda Baskı [BB] => Herhangi bir hitler öven, auschwitz itiraz eden gazeteci kurtulma şansı %0 ise => %50'den 5 Batıda Özgürlük[BÖ] seviyesi/algısı => Ancak kendin gibi yazarsan özgürsün. İsraili kınıyamazsın, Rusya'da 9 mayısa gidmezsin! Mülteci alınımına karşı çıkamazsın. Yani => %50 den 5 K: rusya'da koruma/alternatif ortam seviyesi => Snowden hala hayatta, muhtemelen Assange da hayatta rahat kalırdı yine de %20 pay ile 0-10 arasında %80 yani 8. O zaman BB 5 BÖ 5 K 8 8> 5-5 => 8>0? EVET! => "sığın" true yani gazeteci için mantıklı oluyor. Yani "kal" tercih için düşünülmüyor. umarım anlatabilmişimdir ingilizceleri ile üzen arkadaşlar :D |
|
_____________________________
|