Şimdi Ara

2022 Toyota Hilux GR Sport'un Avrupa versiyonu tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2022 Toyota Hilux GR Sport'un Avrupa versiyonu tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Toyota Avrupa, yeni Hilux GR Sport'un örtüsünü kaldırdı. Ailenin en üst versiyonu olarak karşımıza çıkan 2022 Toyota Hilux GR Sport, standart versiyona kıyasla tasarım ve süspansiyon tarafında geliştirmeler içeriyor.



    Hilux GR Sport'ta neler farklı?



    Yeni Hilux GR Sport'un tasarımına baktığımızda ön tamponun elden geçirildiğini görüyoruz. Öndeki büyük panjur tam olarak altıgen biçimini almış ve üzerinde logo yerine Toyota yazısı ile GR rozetine yer verilmiş. Kenarlardaki yuvarlak sis farları da üçgen biçimli dekoratif hava girişleriyle kombine edilmiş. Alt bölümde de gövde rengi koruma plakası kullanılmış.



    Ayrıca Bkz.Tesla 2021 yılını rekor sayıda teslimatla kapattı



    Standart Hilux'ın üst donanım seviyelerinde bulunan LED farlarla donatılan 2022 Toyota Hilux GR Sport'un profilinde all-terrain lastiklerle çevrili 17 inçlik alaşım jantlar, plastik dodikler, siyah ayna kapakları ve basamaklar dikkat çekiyor. Ayrıca ön kapılarda ve arka bölümde de GR Sport rozeti bulunuyor.



    İç mekanda, kırmızı delikler ve dikişlerle süslenen, siyah deri ve sentetik süet karışımı döşemeye sahip GR Sport koltuklar fark yaratıyor. GR Sport logosu paspaslarda, start-stop düğmesinde ve ekranın karşılama grafiğinde de bulunuyor. Bunun yanında sahte karbon fiber detaylar, alüminyum spor pedallar, konsolda boylu boyunca uzanan kırmızı şerit ve kapı içlerindeki mavi aydınlatma da göze çarpan detaylar arasında.



    2022 Toyota Hilux GR Sport'un Avrupa versiyonu tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    2022 Toyota Hilux GR Sport'un süspansiyon sistemindeki kilit değişim yeni tek borulu (monotube) amortisörler ve sertleştirilmiş ön helezon yaylar olmuş. Söz konusu parçalar aracın ruhuna uymassı açısından kırmızı renge boyanmış. Arkada ise yaprak yay düzeni devam ediyor. Böylece 1 tonluk yük kapasitesi ve 3.5 tonluk çekme kapasitesi değişmemiş.



    Toyota'dan yapılan açıklamada, yeni tek boru tasarımının, daha hızlı tepki ve daha iyi ısı dağılımı ile daha iyi sönümleme performansı sağlamak için daha büyük bir piston alanı oluşturduğu belirtiliyor. Ayrıca zorlu koşullardaki sürüş sırasında ünite içindeki yağın performans kalitesinin korunmasına da yardımcı olduğu ifade ediliyor.



    Kaputun altında makyajla gelen 2.8 litre dört silindirli turbo dizel ünite görev yapıyor. 204 beygir güç ve 500 Nm tork üreten motor, 4x4 sistem, 6 ileri otomatik şanzıman ve otomatik sınırlı kaydırmalı diferansiyel ile kombine edilmiş.



    2022 Toyota Hilux GR Sport'un yaz aylarından itibaren Avrupa'da satışa sunulması bekleniyor. Fiyatı henüz belli değil. Bu arada standart Toyota Hilux'ın ülkemizdeki başlangıç fiyatı 568.600 TL.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2022 Toyota Hilux GR Sport'un Avrupa versiyonu tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2022 Toyota Hilux GR Sport'un Avrupa versiyonu tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2022 Toyota Hilux GR Sport'un Avrupa versiyonu tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2022 Toyota Hilux GR Sport'un Avrupa versiyonu tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2022 Toyota Hilux GR Sport'un Avrupa versiyonu tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2022 Toyota Hilux GR Sport'un Avrupa versiyonu tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2022 Toyota Hilux GR Sport'un Avrupa versiyonu tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2022 Toyota Hilux GR Sport'un Avrupa versiyonu tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri




    Kaynak:https://newsroom.toyota.eu/toyota-announces-the-new-hilux-gr-sport-with-rally-inspired-performance-and-style/







  • 150 beygirlik verimsiz motordan kurtulmuş sonunda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupalının makinalı tüfekle işi olmaz, bunlara karavan bağlantı aparatı yapın demiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxpeck -- 3 Ocak 2022; 23:37:56 >
  • 1,5 milyondan assagi olursa vallah darilirim

  • elektrikli olaydı eyiydi

  • önü yavaş yavaş ford ranger'e dönüyor.

  • yine olmazsa olmaz donanımı standart pakete dahil etmemişler..

    2022 Toyota Hilux GR Sport'un Avrupa versiyonu tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
  • 1600 cc Türkiye versiyonuda çıkar mı acaba?

  • Hilux ve GR at ile kelebek gibi uyumsuz olmuş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    biz de japon sevmeyiz ama hilux a kaka atmak nedir ya bi de dayanıklılıktan çakmışsın hilux bu hilux


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kasanın 2016 modelini iki yıldan fazla kullandım.Çok güzel güven veren bir araç.Ben çok beğeniyordum.Yakın bir zamanda param olursa tekrardan alabilmeyi çok isterim..

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Hilux'un dayanikliligina laf edene cahil derler. Sana bi dunya video atardim da bununla ilgili değmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hilux sınıfındakilere göre sarsıntı bakımından bir miktar konforsuzdur ama çok sağlam ve kullanımı tok araçtır. Bakımları zamanında yapılırsa kolay kolay arıza açmaz. Arazide kolay kolay kırılmaz. Tek derdi baş belası DPF. Ama artık yeni teknolojileri uygulaması gerekiyor. Daha pürüzsüz bir şanzıman ve full dijital ekran, daha konforlu süspansiyon sistemi..vb gibi. Yoksa yeni ranger mevcut motor/şanzıman ve yeni teknolojilerle gümbür gümbür geliyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.