Şimdi Ara

2022 Samsung Tv ler Turkiyeye Ne Zaman Gelicek? (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
440
Cevap
8
Favori
25.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mayers! kullanıcısına yanıt

    Panel de sıkıntı var. Değişim talep edin hocam. Geçmiş olsun. Gelişmeleri yazarsanız bizde Samsung un satış sonrası ürününün ne kadar arkasında duruyor görmüş oluruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guguk kullanıcısına yanıt
    Hocam oyun test etmedim ama filmlerde ve dizilerde ( 4 metre izleme mesafem) uzaktan farkedemiyorsun ancak 1-2 metreden baktığın zaman film ve dizilerde de bariz farkediliyor.

    Mavi slaytta bariz her şey belli zaten diğer renk slaytlarında az miktarda var. Ve her geçen gün sanki sıkıntı daha da belirginleşiyor, artıyor gibi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam. Gelişme oldukça aktarırım.

    Şu ana kadar ürününün arkasında durmadılar maalesef.

    Servis raporunda ekranda karelenme var merkeze soru oluşturulacak yazıldı ve ikinci kez geldiklerinde mühendislerin servise yazılımı güncelleyin düzelecek dedikleri ve yazılım güncellemesi sonrasında sorun çözülmedi diye rapora eklediler.

    Ancak servis raporunda karelenme var yazılım güncelleme sonrası sorun düzelmedi yazmasına rağmen merkez tv de teknik sorun bulunmamaktadır diyerekten değişim talebini reddetti. Bende arabulucuya başvurdum. 28 günde sonuçlanacak. Olumsuz olursa yol tüketici mahkemesi maalesef..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayers! -- 29 Temmuz 2022; 19:46:33 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam değişim talep edin olmazsa tüketici hakem heyeti sorunu çözer. 45.000 tl o tv az paralar değil takipçisi olun.

  • Mayers! kullanıcısına yanıt

    Hocam eğer değişimi kabul etmezlerse tüketici hakem heyeti ya da mahkeme yoluyla hakkınızı arayın. 'şikayetvar' a da yazın. Ekonomimiz malum artık televizyonlara çok ciddi paralar ödüyoruz. Bu yüzden hakkımızı sonuna kadar aramamız lazım. Tekrardan geçmiş olsun. Umarım Samsung geri adım atar ve sizi de uğraştırmadan sorunsuz bir cihaz teslim eder.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @AKA_33, @guguk arkadaşlar üstteki mesajı mı güncelledim. Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim.

    Şu an iş arabulucu da.

    Miktar fazla olduğundan tüketici hakem heyeti bakmıyor bu işe. Önce arabulucu oda olumsuz olursa tüketici mahkemesi maalesef..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayers! -- 29 Temmuz 2022; 19:55:7 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt
    Hocam daha önce şikayet var da herhangi bir şikayet talebi oluşturmadım. Oranın sistemi nasıl işliyor.

    Ayrıca konuyu arabulucuya taşıdığımı da belirtmeli miyim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayers! -- 29 Temmuz 2022; 20:8:23 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mayers! kullanıcısına yanıt

    Ben daha önce Adidas marka ayakkabıda yaşadığım sorun ile ilgili yazmıştım. 5 dk da şikayetinizi oluşturuyorsunuz (konu ile ilgili resim hatta varsa video da ekleyin), sonrasında site ilgili markaya şikayetinizi iletiyor. Arabulucı sürecinde olduğunuz için onu da belirtmeli misiniz bilmiyorum. Arabuluculuk yapan ya da sizinle benzer bir süreci yaşayan arkadaş varsa aramızda onun yorumu daha doğru bir yönlendirme olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt
    Vermiş olduğun bilgiler için teşekkür ederim hocam. Bugün şikayet var a yazmam lazım. Artık bekleyecek takatim kalmadı açıkçası. Arabulucuyu belirtmeyeyim diye düşünüyorum. Belki arabulucuya olay düşmeden Samsung bir kaç güne işimi çözer diye ümit ediyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mayers! kullanıcısına yanıt

    Rica ederim, bencede arabulucu konusuna değinmeden bol resim ve varsa video ile şikayetinizi oluşturun bu gün. Bakalım Samsung nasıl bir dönüş yapacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt
    Elimde resim ve video mevcut. Onları da paylaşarak şikayet vara yazacağım şimdi Umarım hafta içi bir çözüme kavuşur. Tekrardan teşekkür ederim hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayers! -- 29 Temmuz 2022; 22:4:18 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt
    Hocam dün akşam şikayet var sitesine talep bırakmıştım. Bugün samsung merkezden aradılar.

    Bu konuyu gerekli yerlerle paylaşarak çözüm üreteceğiz ancak bu süreç boyunca sizlerden ricamız beklemeniz olacaktır dedi. Yani beklememi aksiyon almamamı üstüne basa basa bir kaç kez tekrarladılar.

    Bende konuyu arabulucuya daha önce taşımış olduğumu söyleyemedim.

    Kafam çok karıştı. Bunlar bu işi çözümlerse arabulucuda devrede neyi nasıl yapacağımı şaşırdım.

    Şimdi arabulucuyu arayıp işlemi iptal etsem, diğer yandan samsung yine çözüm üretmezse ortada kalacağım.

    Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayers! -- 30 Temmuz 2022; 11:34:21 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Karışık bir durum olmuş hocam. İki kartı da elinizde tutmaya çalışın bence, umarım hemen şikayetvar kanalından çözerler de sizde arabulucuya gider iptal ettirirsiniz süreci.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt
    İnşallah hocam. Dediğiniz gibi en mantıklısı iki kartı da elde tutmak. Bakalım ilerleyen günlerde nelerle karşılaşacağız..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mayers! kullanıcısına yanıt

    Sen arabulucudan devam et. Samsungun alacağı aksiyon merkez ile görüştük sorun yokmuş diyecekler genel stratejileri bu yönde samsungun, şimdiye kadar ölü pikselden değişimini bulutlanmadan değişimini vs den hiç görmedim ancak mahkeme yolu ile çözüm buluyorlar.

  • guguk kullanıcısına yanıt
    Hocam Samsung’dan hiç ümidim yoktu ama aradılar işte ümitlendik yine.

    Arabulucuyu iptal etmeyeceğim. İnşallah kendileri çözerler bu iş uzamaz 3-5 ay.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayers! -- 30 Temmuz 2022; 14:38:2 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Panel listesi


    2022 Samsung Tv ler Turkiyeye Ne Zaman Gelicek?
  • guguk kullanıcısına yanıt
    Hocam ips meselesine kafayı takmasın kimse bence. Ben o mevzunun doğru olduğunu düşünmüyorum. Bence bir yanlış anlama oldu satıcı arkadaşta. Bugüne kadar daha 1 tane QN90B ve üstü kullanıcısının panelim ips dediğine şahit olmadım yabancı forumlarda da. Saçma bir bilgiydi bana kalırsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exheo -- 3 Ağustos 2022; 15:13:39 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • merhaba samsung 65Q60B nasıldır. vatan computer da sordum bir bayiye size en son 18.700 olur dedi bir başka bayiye sordum 17.5a kadar indi. bugün alayım dedim zam geldi dediler. bu televizyonun asıl fiyatı nedir*

  • Exheo kullanıcısına yanıt

    hocam gerçekten bu kadar masummusunuz :)

  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.