Tipe bak |
2022 MERCEDES EQE (2. sayfa)
-
-
??
-
ehhehehh kudurrrr adamlar yürüdü gitti bmw den en az 5 yıl ilerideler haberin yok.
-
keşke ötv-kdv olmasa. diğer ülkelerdeki gibi teşvik olsa :)
-
Kim diyor bunu? Otomobil gurusu haberelectro mu? 5 yıl ileridelermiş üstelik. Dünyanın en boş fanatiği seni gece gece iyi güldüm
-
küçük bi örnekleme. teknik konulara girmiyorum bile.
2013
2022
-
Mesela seviye 3 otonom.
-
ya şu forumdakilere çok gülüyorum babaların markası gibi elin almanın dünyaca ünlü 2 markası için birbirleri ile sidik yarıştırıyor hatta bazen hakarete varan yorumlar yapıyorlar mercedes önde olsa sana ne bmw önde olsa sana ne klavye başında artislik işte
-
Bu mantığa göre Tesla hepsinden 5 yıl ileride. Mercedes orta ekranı Tesla'dan arakladı.
Zamanında BMW'nin iDrive sistemini araklayan Mercedes'te BMW'den 5 yıl geride o zaman. BMW'nin lazer far teknolojisini yeni S Class'a 6 yıl sonra koydu Mercedes 6 yıl geride mi BMW'den?
3. seviye otonom demişsin 3-4 ay sonra tanıtılacak 7 Serisi'nden 3. seviye otonom olacak zaten. Bu tür teknolojiler amiral gemilerinde olur Mercedes S Class'ı önce yeniledi ve birkaç ay önce sundu, BMW'de bu sene sunacak.
Hayır her yorumundan saçmalık akıyor. Rolls Royce'un elektrikli kapılarını 2021 Maybach'ta sunan Mercedes Rolls Royce'dan tam 17 yıl geride diyebilir miyiz? BMW'nin hareketli arka lastiklerini 12 yıl sonra Mercedes aracında sunan Mercedes 12 yıl geride mi?
-
1. tesla model s nin gelişiminde Mercedes in büyük katkısı var. O araba yapıldığı zaman %10 hissesi vardı. Hatta teslayı batmaktan kurtaran şirket Mercedes tir. Araştır.
2. Mercedes te lazer far yok multibeam led var 2014 te çıktı. 2020 de de digital Light çıktı. BMW halen lazerde diretiyor aydınlatması bu saydığım farlardan kötü. Araştır.
3. BMW seviye 3 ü iX de sunmayı istiyordu yapamadı. Araba teknoloji gemimiz olacak dediler balon çıktı. 7 serisinde de sunabileceklerinden şüpheliyim.
4. kapıların elektrikli açıp kapanması bir tercihtir çağa ayak uydurmakla ilgisi yok. Ama bmw nin bu kabin düzenine geçmesi bir zorunluluktur ve yaptılar.
5. Yumurta deyip dalga geçtiğin tasarımları BMW de de göreceğiz elektrikli platform yapsın bi. i3 çok mu güzel mesela ucube nin önde gideni. Başarısızlık timsali oldu ayrıca. Ağızları yandı Full karbon platformdan sonra. ICE modelleri elektrikliye çevirme yoluna gittiler yazık haahahah.
6. Şimdi içten yanmalı motorları yeniliyorlarmış. Mercedes 2016 da başlayıp tüm motorları yeniledi bile. Buradan da 5 yıl geride.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 20 Şubat 2022; 20:46:0 >
-
Ahahahahahahahahahah ulan yine üfürmüşsün bir güzel bunları sen cahillere anlat ancak onlar inanır.
Tesla'da hissesi %10'muş görende tamamı Mercedes'in sanacak. %10 hissesi var diye gidip tasarımı arakladığı gerçeğini falan değiştirmez şimdi hiç safa yatma. Bal gibi de Tesla çözümünü arakladılar. Yıllar önce nasıl BMW çözümlerini arakladılarsa şimdi de Tesla çözümlerini bir güzel çaktılar.
BMW hiç bir zaman iX'te 3. seviye otonom sunacağız falan demedi, 7 Serisi ile sunacaklarını zaten hep açıkladılar. BMW AR-GE müdürü çıkıp açıkladı 7 Serisi 3. seviye otonom ile gelecek diye. Hala sanmıyorum falan yazıyorsun ya ne boş adamsın sen ya. Sen sanmamaya devam edebilirsin.
i3 başarısızlık timsali oldu demiş aç bak kaç adet sattı i3. Şehir içi elektrikli araç olarak sunuldu gayet iyi sattı. i3'ün amacı en uzun menzili sunmak falan hiç olmadı BMW i3 üretirken Mercedes elektrikli aracın a'sını sunmuyordu.
2016'da yeniledikleri motorlar hala BMW seviyesine gelemedi. V8 üretiminde bile patladılar, kalitesiz V8 ürettiklerini dahi kendileri itiraf ettiler. 5 yıldır AMG One'ı teslim edemediler. Şimdi de Almanya'da E Serisi sedan teslim edemeyeceklermiş sana göre Mercedes uber süper uçup kaçıyor, gerçekte Mercedes araç dahi teslim etmekte zorlanıyor, son kasalarında kalite sorunları yaşanıyor. Tabii bunlar işine gelmiyor çünkü hem otomobilden anlamıyorsun hem de gözü kör bir fanatiksin.
-
Kardeş istediğine inanmakta özgürsün. Sana göre tesladan çalmıştır ama araştır dedik bir kere gerisi sana kalmış.
Başarı sadece çok satmak değildir. Bekleneni verememektir. i3 bekleneni veremedi bunu inkar edemezsin. 2 kere batarya güncellemesi yedi menzil hala yetersiz boşa kürek çekme. 9 yılda 250 bin satış başarı da değil bence. geçen sene ix3 37 bin satarken i3 28 bin sattı.
bak bakalım ix te seviye 3 olacak mı olmayacak mı
Motorlara gelince bmw ne zaman Mercedes gibi kaliteli, dayanıklı motor üretmiş? OM654 ler şuanki motor ailesinin ilk üyesiydi 2016 da çıkan E220d de vardı. Onda bazı sorunlar oldu evet. Ondan sonra çıkan OM656, M256 da şikayetler olmadı. 4.0 V8 2014 ten beri üretiliyor o zamandan beri kalite sorunu olmadı da 7 yıl sonra mı ortaya çıktı? Az düşün sonra yaz.
AMG One ın kalite sorunuyla felan alakasını çözemedim. Arabanın motorunu mevcut emisyonlara uygun hale getirmeden yola indirmek mümkün değil geç oldu ama olacak. Dünyada eşi benzeri yok bu aracın. Sen kendini yola inmedi yeaa diyerek avutmaya devam et. Mercedes tarih yazmaya devam edecek.
E serisi "sedan" sipariş alımı durduruldu çünkü mevcut neslin 2023 Mart a kadarki üretim kotası doldu. Estate ve diğer gövde tipleri siparişe açık. Sorun olduğundan felan değil tam tersi aşırı ilgiden. Bak bunu da öğrendin şimdi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 20 Şubat 2022; 23:17:58 >
-
bmw ye yazık oldu konumu kapattırmış hahahaha. öyleyse kudurtma makinesi koyalım şuraya. X1 felan koyardık ama yok
-
sipariş ayın 15 inde açılacak. fiyatlar 70 bin euro dan başlıyor. teslimatlar Nisanda başlayacak. 5 farklı güç seçeneği var.
-
EQE modeli için sipariş açıklaması bugün gerçekleşti.
215 kW gücündeki EQE 350+ modeli ve 350 kW gücündeki Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC modeli siparişe açıldı. EQE 350+ için temel fiyat KDV dahil 70.626.50 EUR'dan başlıyor.
EQE 350+ başlangıçta yalnızca EDITION 1 modeli olarak
Pil darboğazı nedeniyle, satışların başlangıcında EQE modeli için başlangıçta yalnızca iki motor sunulacak, özellikle de EQE 350+ modeli 70.626.50 Euro'luk temel fiyatla sipariş üzerine üretilen bir model olarak henüz mevcut olmayacak. satışların başlangıcında, EDITION 1 varyantı olarak bir stok aracı olarak mevcut. Öte yandan Mercedes-AMG 43 4MATIC modeli, hiper ekran sıkıntısı olsa bile 103.827,50 Euro'dan sipariş edilebilir.
-
-
-
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X