Şimdi Ara

2021 yeni egea cross 154.900tl den başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hayırlısı olsun


    kaynak :otoöobil.fiat.com.tr




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyazakbil -- 18 Ocak 2021; 9:49:31 >



  • Brother ToLGa B kullanıcısına yanıt
    B Brother ToLGa demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Brother ToLGa

    Bu mesaj silindi.
    Otomobil bir ulaşım aracıdır. Hayatımızın zaten büyük çoğunluğunu trafikte geçiyoruz. O beğenmediğiniz motorlar hala yurtdışında da satılıyor ve insanlar tercih ediyorlar.

    İsviçrede bile coğrafya dağlık olmasına rağmen 1.0 atmosferik sce 65 hp motorlar hala satılıyor mesela. Ve ekonomik olduğu için tercih edenlerde çok.

    Şu motorları küçümsemeyi bırakın. Günümüzde nüfus arttı herkes trafikte.

    "Ahahah rampa çıkamaz bu" kafasını bir bırakın ya.

    1.4 hoşuna gitmediyse 1.0 turbosunu alabilirsin. Tutan yok.
    emir.ksk kullanıcısına yanıt
    emir.ksk demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: emir.ksk

    atmosferik üniteyle 2000 devirde rampa çıkmaya çalışan oldukça daha çok ezerler bu motoru. bu araçların yanında bir de bize özel olarak kullanım kılavuzu vermeleri gerek. tek a4 kağıdı kocaman harflerle devir çevirmekten korkmayın yazsa yeter

    kimse 1.4 egea ile yokuşu 2000 devirde çıkmaz, zira çıkamaz. motor gitmiyor işte. 4000 devirde bağıra bağıra anca gidiyor yokuşta. neden bu kadar zor atmosferiklerin devrinin bittiğini kabul etmek. kalkmışlar isviçre'deki içi geçmiş 80 yaşındaki pinti ihtiyarları örnek veriyorlar.

    127nm torka takan gz'lerden kurtulacağı yok bu forumun. Git 30bin-40 fazla ver, 1.0benzinlisini ya da 1.3 dizelini al gz. Senin kafan bu kadar çalışıyor olabilir almazsın olur biter. Boş boş bıdı bıdı yapmaya gerek yok. Akıllı tüketici için bu motor bir numaralı tercih olmaya devam edecek.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brother ToLGa

    Bu mesaj silindi.
    Otomobil bir ulaşım aracıdır. Hayatımızın zaten büyük çoğunluğunu trafikte geçiyoruz. O beğenmediğiniz motorlar hala yurtdışında da satılıyor ve insanlar tercih ediyorlar.

    İsviçrede bile coğrafya dağlık olmasına rağmen 1.0 atmosferik sce 65 hp motorlar hala satılıyor mesela. Ve ekonomik olduğu için tercih edenlerde çok.

    Şu motorları küçümsemeyi bırakın. Günümüzde nüfus arttı herkes trafikte.

    "Ahahah rampa çıkamaz bu" kafasını bir bırakın ya.

    1.4 hoşuna gitmediyse 1.0 turbosunu alabilirsin. Tutan yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Otomobil bir ulaşım aracıdır. Hayatımızın zaten büyük çoğunluğunu trafikte geçiyoruz. O beğenmediğiniz motorlar hala yurtdışında da satılıyor ve insanlar tercih ediyorlar.

    İsviçrede bile coğrafya dağlık olmasına rağmen 1.0 atmosferik sce 65 hp motorlar hala satılıyor mesela. Ve ekonomik olduğu için tercih edenlerde çok.

    Şu motorları küçümsemeyi bırakın. Günümüzde nüfus arttı herkes trafikte.

    "Ahahah rampa çıkamaz bu" kafasını bir bırakın ya.

    1.4 hoşuna gitmediyse 1.0 turbosunu alabilirsin. Tutan yok.

    Alıntıları Göster

    İyi hoş diyorsun da gerçekten gitmiyor araba. Lineaları hatırlarsınız klima acınca yokuşta kalıyordu nerdeyse :). Yıl olmuş 2021 127 tork nedir  

  • oguzcan244 O kullanıcısına yanıt

    Bu firmalar o zaman niye hala inatla üretiyorlar bu motorları ben anlamıyorum ?

    hadi Türkiye 3.dünya ülkesi. Tüm avrupada 1.0 atmosferikler hala satılıyor ? Gavurlar hiç şikayet etmiyor sanırım araba çekmiyor diye

  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt
    atmosferik üniteyle 2000 devirde rampa çıkmaya çalışan oldukça daha çok ezerler bu motoru. bu araçların yanında bir de bize özel olarak kullanım kılavuzu vermeleri gerek. tek a4 kağıdı kocaman harflerle devir çevirmekten korkmayın yazsa yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir.ksk

    atmosferik üniteyle 2000 devirde rampa çıkmaya çalışan oldukça daha çok ezerler bu motoru. bu araçların yanında bir de bize özel olarak kullanım kılavuzu vermeleri gerek. tek a4 kağıdı kocaman harflerle devir çevirmekten korkmayın yazsa yeter

    kimse 1.4 egea ile yokuşu 2000 devirde çıkmaz, zira çıkamaz. motor gitmiyor işte. 4000 devirde bağıra bağıra anca gidiyor yokuşta. neden bu kadar zor atmosferiklerin devrinin bittiğini kabul etmek. kalkmışlar isviçre'deki içi geçmiş 80 yaşındaki pinti ihtiyarları örnek veriyorlar.

  • yurdum köylü dayısı motor ünitesi arge mühendisinden elbette daha iyi bilecek.

    siz kim oluyorsunuz da dayıya laf ediyorsunuz.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    kimse 1.4 egea ile yokuşu 2000 devirde çıkmaz, zira çıkamaz. motor gitmiyor işte. 4000 devirde bağıra bağıra anca gidiyor yokuşta. neden bu kadar zor atmosferiklerin devrinin bittiğini kabul etmek. kalkmışlar isviçre'deki içi geçmiş 80 yaşındaki pinti ihtiyarları örnek veriyorlar.



    Alıntıları Göster

    onu da alanlara sormak lazım. taksiciler dışında çok nadir gördüm onlar da haftada 1 kullanıyorlardı

  • 160 civarına 1.0 cross düşerse alınabilir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brother ToLGa

    Bu mesaj silindi.

    Yahu abartıyorsunuz bazen yorumları. gören 6.0 corvette'e biniyor der. Türkiye şartlarında yeterli fiyat performans aracı.

  • 127nm torka takan gz'lerden kurtulacağı yok bu forumun. Git 30bin-40 fazla ver, 1.0benzinlisini ya da 1.3 dizelini al gz. Senin kafan bu kadar çalışıyor olabilir almazsın olur biter. Boş boş bıdı bıdı yapmaya gerek yok. Akıllı tüketici için bu motor bir numaralı tercih olmaya devam edecek.

  • Eskiden ne arabalarla nerelere gidiliyordu bu araçlara çekmiyor demek ahmaklık olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    127nm torka takan gz'lerden kurtulacağı yok bu forumun. Git 30bin-40 fazla ver, 1.0benzinlisini ya da 1.3 dizelini al gz. Senin kafan bu kadar çalışıyor olabilir almazsın olur biter. Boş boş bıdı bıdı yapmaya gerek yok. Akıllı tüketici için bu motor bir numaralı tercih olmaya devam edecek.

    1.4 atmosferik 95hp 127 tork alan tüketici akıllı , 1.6 , 2.0 , 3.0 4.0 gibi daha yüksek tork ve beygirli motorları tercih edenler enayi o zaman  

  • oguzcan244 O kullanıcısına yanıt

    Kimseye enayi demiyorum. 1.4 motora bıdı bıdı yapan net gzdir. Sanki aynı fiyata güçlüsü var da millet gidiyor 1.4 alıyor. Fiyatlar ortada. Tork kimin umrunda.


    1.4 95hp varken 30 -40bin fazla verip benzer güçte turbolu araç almak kimine göre enayilik olabilir.

  • Polo 1.0 - 5vites - 80Hp - 93nm tork 1130Kg - 0-100=15,4


    Egea HB 1.4 - 6vites - 95hp - 127nm tork 1200kg - 0-100=12,4



    Boş muhabbetlere gerek yok ,üstelik 1.4 LPG uyumlu 2021 yeni egea cross 154.900tl den başladı nasıl honda sırf LPG için hala 1.6 satıyorsa 1.4 de onun için hem 4 silindir sessiz hemde ekonomik


    Adamalar B sınıfı fiyatına C sınıfı daha donanımlı araç üretiyor daha ne yapsınlar 2021 yeni egea cross 154.900tl den başladı 


    illa vw gibi az donanım çok fiyat mı çeksinler ,hatta vw bizim ulusal çıkarlarımıza taş koyup yatırım bile yapmıyor ama vw,audi,seat,skoda malı götürüyor ,gram yatırımları yok...

  • Higline Polo - Egea Lounge





    2021 yeni egea cross 154.900tl den başladı


    2021 yeni egea cross 154.900tl den başladı


    2021 yeni egea cross 154.900tl den başladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 19 Ocak 2021; 0:8:11 >
  • A noktasından , b noktasına götürsün yeter.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mehmetzerecen -- 21 Ocak 2021; 1:1:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmetzerecen

    A noktasından , b noktasına götürsün yeter.

    1.4 sedan lounge + metalik 161.000 ye almışlar


    1.4 Cross lounge+metalik+PP 181.000 e almışlar2021 yeni egea cross 154.900tl den başladı 

  • Hb için 14.fire 2021 fiyat alan var mı?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.