Şimdi Ara

2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
3
Favori
7.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Şimdiye dek ipucu görselleri vasıtasıyla parça parça karşımıza çıkan 2021 Hyundai Bayon bugün resmi olarak tanıtıldı. B-SUV segmentindeki yeni model, Kona'ya kardeş olarak geldi.



    Kompakt hatchback kardeşi i20 ile aynı altyapıyı paylaşan 2021 Hyundai Bayon'un uzunluğu 4.180 mm, genişliği 1.775 mm ve yüksekliği de 1.490 mm olarak açıklandı. Yeni Bayon, 2.580 mm aks mesafesi ile ferah bir yaşam alanı sunuyor. Örneğin arka taraftaki yolcular için 882 mm bacak mesafesi ve 977 mm baş mesafesi sunuluyor. Kompakt boyutlarına rağmen 411 litrelik bagaj hacmiyle gelen 2021 Hyundai Bayon'daki kaydırılabilir akıllı bagaj pandizotu da ekstra fonksiyonellik sağlıyor.



    2021 Hyundai Bayon, kendine has gövde tasarımıyla dikkat çekiyor. Ön bölümü domine eden, parlak siyah detaylara sahip panjurun alt uçlarına sis farları eklenerek bütünlük sağlanmış. Üstteki ince gündüz LED'leri ve ortasındaki hava kanalı yeni Bayon'u daha geniş gösterirken, tamponun kenarlarında da aydınlatmalar ve dikey hava kanalları yer alıyor. Geriye doğru yükselen bir omuz çizgisine ve yeni Tucson'dakine benzer keskin çizgileriyle dikkat çeken yeni Bayon'un jant seçenekleri de 15 ila 17 inç arasında değişiyor.



    Toplam dokuz farklı dış renk seçeneğiyle üretim bandına girecek olan 2021 Hyundai Bayon, isteğe bağlı olarak iki tonlu tavan rengiyle de satın alınabilecek. Yeni Bayon'un kendine has bir şekle ve tasarıma sahip arka bölümünde ise tavan rengiyle uyumlu siyah bagaj spoyleri, ince LED şeritle bağlanan V şekilli stop grubu ve gri renkli koruma plakasına sahip arka tampon dikkat çekiyor.



    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    2021 Hyundai Bayon'un iç mekanında ise konsolun merkezine konumlandırılmış 10,25 inçlik bilgi-eğlence ekranıyla karşılaşıyoruz. Söz konusu sistemde Android Auto ve Apple CarPlay desteği mevcut. Sürücünün hemen önünde ise donanım seviyesine göre 8 inçlik bir dijital gösterge ekranı karşımıza çıkıyor. Bunun yanında LED ortam aydınlatması, önde ve arkada USB girişleri, kablosuz akıllı telefon şarj ünitesive Bose ses sistemi gibi donanımlar da yeni Bayon'un dikkat çeken özellikleri arasında.



    Güvenlik tarafına baktığımızda ise SmartSense güvenlik özellikleri sayesinde yarı otonom sürüş yeteneği kazanan 2021 Hyundai Bayon'da şerit takip asistanı, ön çarpışma önleme yardımcısı, sürücü dikkat uyarısı, araç kalkış uyarısı, arka yolcu uyarısı ve navigayon tabanlı akıllı hız sabitleyici gibi teknolojiler bulunuyor. Yeni Bayon'da ayrıca geri manevra yaparken kazaları önlemek adına otomatik bir park sistemi de bulunuyor. Sürücü çaprazdan gelen aracı fark edemediğinde sesli olarak uyarılıyor.



    Ayrıca Bkz.Volkswagen, elektrikli ID.3'ün üstü açılır versiyonunu üretmeyi değerlendiriyor



    Motor ve şanzıman seçenekleri



    2021 Hyundai Bayon'da sunulan 48V hafif hibrit teknolojisi, 100 ve 120 beygir güçleriyle seçilebiliyor. 1.0 litrelik T-GDi motorla sunulan bu teknoloji, 6 ileri Akıllı Manuel Şanzıman (6iMT) veya 7 ileri çift kavramalı şanzıman (7DCT) ile satın alınabiliyor. 



    1.0 litrelik T-GDi motorun 100 beygirlik versiyonu ise 48V hafif hibrit teknolojisi olmadan da tercih edilebiliyor. Hem manuel hem de DCT ile kombine edilen bu seçenek, Eco, Normal ve Sport olmak üzere üç farklı sürüş moduna sahip. BAYON’da 5 ileri (5MT) manuel şanzımanla gelen 84 PS'lik 1.2 litre ve 6 ileri manuel veya otomatik şanzımanla sunulan 1.4 litre 100 PS atmosferik motorlar da var.



    Yeni Bayon, genellikle Hyundai'nin yüksek performanslı N modelleri için geliştirilen Rev Matching yani senkronize vites devir eşleştirme sistemi ile donatılmış ilk Hyundai SUV. Bu sistem, motoru şafta senkronize ederek daha yumuşak veya daha sportif vites küçültmelerine olanak tanıyor. Böylelikle, vites küçültürken devir yüksek tutularak olası gecikmeler veya kayıplar önlenmiş oluyor.



    2021 Hyundai Bayon, markanın İzmit’teki tesislerinde, çok yakın bir zamanda üretilerek 40’tan fazla Avrupa ülkesine ihraç edilecek. Aracın fiyatına ve satışa sunulacağı tarihe ilişkin henüz bilgi verilmedi.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri
    2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri









  • Bir tanesi de demiyor ki; Luc Donckerwolke kimdir, Peter Schreyer kimdir. Bunlar hangi firmada çalışır?

    Lafa gelince milleti beğenmeyen tipler, daha bu firmanın tasarımcısı kimdir haberi olmadan ahkam kesiyor.


    Aracı beğenirsiniz ya da beğenmezsiniz. Hatta mideniz bulanıp, göz zevkiniz bile bozulabilir. Ama tasarımcılara sallarken az araştırma yapın da sallayın.

  • Güzel ben beğendim dacia duater rwkabetci bi fiyat ile cikarsa trde pazar lideri olur

  • yine bir uzakdoğu tasarımı çirkinlikte zirveye oynamış. tebrik ediyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smyrna -- 2 Mart 2021; 13:40:17 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çirkinlikte sınır tanımamış Hyundai. Ama Türkiye’ de üretilip 40’ dan fazla ülkeye ihraç edileceği için, inşallah çok satar diyorum ☺️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i20 nin tasarım olarak daha da geriye gitmiş hali sanki.

    Aynı ön yüze sahip, aynı sınıfta kona varken neden aynı tasarım dili tercih edilmiş çok ilginç gerçekten.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden be abicim neden? Bu nası bi çirkinlik
  • Ben beğendim özellikle önü güzel olmuş, arka kısmı sadece çamurluk üst kısımları hariç yine güzel olmuş, Kona'dan küçük İ20'den yüksek bir araç olarak çok güzel olmuş bence...

  • Hyundai neden son dönem de arka tarafta abuk subuk tasarım yapıyor???

  • XC40 ı andırdı bana nedense

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben beğendim,

    Nice ihracat şampiyonluklarına inşallah :D

  • Ülkemizde üretilmesi sevindirici, tasarımı da gayet güzel ve modern hatlara sahip.

  • Kona varken bunu kimse almaz diye düşünüyorum.
  • Arka stop grubu ve tasarımı Mitsubishi Eclipse Cross modelini çok anımsatıyor.
  • 2021 Matrix i olmuş.

  • Kona tasarımın çok daha iyi bariz fark da göremedim neden böyle tek modele yüklenmek yerine kendi kendilerine rakip olmuşlar anlayamadım
  • Beğenenler bir göz doktoruna gözüksün bence. 2021 Hyundai Bayon tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri 

  • Maliyet kısmak için jantın bijon sayısını azaltmışlar. Kona 5 bijonluydu, Bayon 4 bijon. 2008 de öyle. Ama Volkswagenin Polosunda bile 5 bijon var. Maliyet azaltmak için perde hava yastığından, fren disklerinden, bijonlardan kıs ama Led Farları eksik etme. Yeni algı bu.

  • Duster dan ucuz olmazsa başarı sağlamaz

  • Buzdolabı aşıkları yine tasarıma çemkirmiş. Sizin neyinize modern çizgiler.

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.