Şimdi Ara

2021 HONDA CİVİC《 ANA KONU》[GÜNCEL BİLGİLER BURADA]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37.753
Cevap
304
Favori
2.007.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 gün
  • Cevaplayan Üyeler 2152
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 82
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 23 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 42
  • Favoriye Eklediklerim 305
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BOMBOM41 (1350 mesaj) hondaprojason (1302 mesaj) Acil Stop (1277 mesaj) Wolfen1976 (1258 mesaj) xendaba (1064 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (16199 mesaj) Mobil (18448 mesaj) Tablet (1153 mesaj) Mini (1170 mesaj) Uygulama (827 mesaj) (3 mesaj) (24 mesaj)
  • @
53 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Civic >> 2021 HONDA CİVİC《 ANA KONU》[GÜNCEL BİLGİLER BURADA]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    6093 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Makyajlı Honda Civic Sedan fiyat listesi







    Honda, büyüyen boyutları ve keskşnleşen tasarımı ile dikkat çeken 10 nesil Civic hatchback modelinde yer vereceği motor alternatiflerini de duyurdu. Yeni Civic hatchback modelinde benzinli motorlara ağırlık ve öncelik verecek olan Japon üretici, aracı ilk olarak 1.0 ve 1.5 litrelik turbo benzinli motorlar ile sunacak. Çıkışını yeni Civic hatchback ile yapacak olan 1.0 litrelik turbo benzinli motor 130 hp güç ve 200 Nm tork değeri ile atmosferiik 1.6 litrelik ünitenin yerini alacak. Daha yükse güç isteyenler için sunulacak 1.5 litrelik turbo ünite ise 182 hp güç ve 260 Nm tork değeri sunacak. Her iki benzinli motor seçeneği de standart olarak 6 kademeli manuel şanzıman ile sunulacak. Otomatik şanzıman talep edenler için ise CVT teknolojisine sahip vites alternatifi de her iki motorda bulunacak.

    Yeni Honda Civic hatchback ile dizel motor düşünenler ise 2017'nin sonlarını beklemek zorunda kalacak. Yeni Civic hatchback'te 1.6 litrelik güncel dizelin, çıkış gücü, tüketim ve emisyon değerleri ciddi oranda elden geçirilmiş bir versiyonu görev almaya başlayacak. Araçtaki otomatik şanzıman sistemi ise henüz netlik kazanmamk ile birlikte yeni CR-V'de de sunulan 9 kademeli otomatik vites olacak.







    Başlayalım:
    2016 Yeni Civic şuanda ABD'de satışa sunuldu veya sunulmak üzere, buradan yola çıkarak motor seçeneklerine baktığımızda yeni civicte 1.5 Turboşarjlı ve 2.0 atmosferik motorlar yer almakta. Ülkemize hangi motor seçenekleriyle geleceği ise henüz bilmiyoruz.

    Yeni Civic ile birlikte Honda Sensing özelliği adı altında bir takım donanımlar yer almakta bunlar; Şerit takip uyarı(sesle uyarıyor), Şerit takip destekleme(direksiyona etki ediyor), çarpışma önleyici(fren yapıyor), çarpışma uyarı sistemi(ilerideki aracı algılıyor). Bahsettiğim özellikler için bu adrestenhttps://automobiles.honda.com/sensing videolu bilgi alabilirsiniz.

    Honda Sensing Özellikleri
    *Şeritten Çıkma Uyarısı:https://automobiles.honda.com/sensingimages/videos/lane-departure-warning.mp4
    *Şerit Takip Yardım Sistemi:https://automobiles.honda.com/sensingimages/videos/lane-keeping-assist-system.mp4
    *Hız Azaltma (Aracı Yolda Tutma):https://automobiles.honda.com/sensingimages/videos/road-departure-mitigation.mp4
    *Adaptif Hız Kontrol (Öndeki Aracı Algılama):https://automobiles.honda.com/sensingimages/videos/adaptive-cruise-control.mp4
    *İleri Çarpışma Uyarısı:https://automobiles.honda.com/sensingimages/videos/forward-collision-warning.mp4
    *Çarpışma Hafifletici Fren Sistemi:https://automobiles.honda.com/sensingimages/videos/collision-mitigation-braking-system.mp4


    Donanımlar: Uzaktan Motor Çalıştırma, Otomatik Fren Hold Elektrikli Park Freni, Yönergeleri ile Multi-Angle Dikiz Kamera, Bluetooth HandsFreeLink ve Streaming Audio, LED Gündüz Işıklar (DRL), Kapaksız Yakıt Doldurma, SMS, 5-inç Renkli LCD Ekran, Elektrostatik Dokunmatik Ekran 7-inç Ekran Ses, Start-Stop, Honda LaneWatch, Anahtarsız Çalıştırma, HondaLink, Iphone Bağlantı, Google Android, Çift bölgeli otomatik klima kontrol sistemi, 450-Watt Premium Ses Sistemi, Subwoofer, Kör Nokta Uyarı Sistemi

    *Yeni civic donanım tablosuna ulaşmak için:https://automobiles.honda.com/images/future-cars/2016-civic/2016-civic-sedan-feature-highlights.pdf

    *Donanımlara baktığımızda benim en ilgimi çeken ve hoşuma giden uzaktan motor çalıştırma. Gerçekten kış ayları için muhteşem olacağını düşünüyorum. Kışın soğunda sıcacık bir arabaya binmenin tadı başkadır. Ayrıca Yeni Civicle gelen çift bölgeli klimada iyi iş görecektir. Videolardan gördüğüm kadarıyla yeni civicte yer alan Honda LaneWatch (kör nokta uyarı sistemi) çok güzel çalışıyor. Orta ekranda sağ ve sol kameralardan aracı bile görebiliyorsunuz.


    Uzaktan çalıştırmanın yer aldığı anahtar



    Motor seçenekleri(ABD):
    1.5L Turboşarjlı Benzinli (174 hp)
    2.0L Atmosferik Benzinli (158 hp)


    Şanzıman: Araçlarda kullanılan otomatik şanzıman ise Cvt. Yani sürekli değişken iletimli, iki kasnak arasında kayış olan vites geçişi olmayan, sonsuz döngülü bir şanzıman. Bu şanzıman konforludur fakat bir o kadarda motor gürültüsüne sebeb olan türdendir. Sebebi araç seri hızlansın isterseniz, motor yüksek bir devir çevirirken araç hızlanmaya çalışır.

    Honda, Los Angelas’ta gerçekleştirdiği lansmanda onuncu nesil Civic’in tanıtımını gerçekleştirdi. Bir önceki Civic modelinden daha farklı bir görünüme sahip olan sedan otomobil, selefinden 5 cm daha geniş ve aks mesafesi de 3 cm daha uzun.

    Tasarımına bakıldığında bu yılın başında duyurulan Civic Coupe’den izler taşıyan, şişkin çamurlukları, LED farları ve yan aynalarıyla göze çarpan otomobilde ince tasarıma sahip spoiler yer alıyor. Tasarımda yapılan iyileştirmerlerle daha verimli bir otomobil olduğu belirtilen yeni Civic’in gövdesi selefine kıyasla 30 kilogram daha hafif.

    Yeni Honda Civic modelinin iki farklı motor seçeneğiniyle birlikte otomobil tutkunlarının beğenisine sunulacağı belirtiliyor. Otomobilin Amerika versiyonunda 1,5 litre ile 2 litre hacimli motor seçenekleri yer alıyor. 1,5 litre hacimli motora sahip modelin 173 beygir, 2 litre hacimli modelin ise 158 beygir güç üretebileceği ifade ediliyor. Her iki motor seçeneğine sahip modelin de 6 ileri vitesli manuel ve otomatik şanzıman (CVT) seçenekleriyle birlikte geleceği belirtiliyor.

    Otomobilin ana konsolunda yer alan 7 inçlik dokunmatik ekranın Apple’ın CarPlay ve Google’ın Android Auto sistemlerine de destek vereceği dile getiriliyor. Bu yılın sonbahar aylarında Amerika’da piyasaya sunulacak 2016 model Honda Civic’in satış fiyatları henüz açıklanmadı.


    Honda Civic Sedan Fabrikadan lpg'li (http://www.haberkat.com...eye-gelecek-h38806.html )

    15 Eylül 2015 tarihi itibariyle Honda Türkiye ve BRC arasında uygulamaya koyulan anlaşmayla birlikte Şekerpınar fabrikalarında Honda Civic sedan modelleri direk olarak LPG'li üretilecek.

    Fabrikadan bayiye LPG'li bir şekilde gelecek olan Honda Civic sedan modellerinin montaj kontrollerinin de Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği tarafından yapılacağı belirtiliyor.

    Fiyat: ABD fiyatlarından doğru tahmini hesaplama yaparsak; 19.000 dolar ile çıkış olursa ki zannetmiyorum 19.000x2,90=55.100 tl. Buna birde ötv ekleyelim yuvarlak hesap 56.000x1.45=81.000 tl. Baz paket 81.000 tl giriş fiyatı. Tabi bunlar tahmin bilginize..






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 13 Kasım 2020; 13:14:22 >







  • Kayaalp20 K kullanıcısına yanıt
    K Kayaalp20 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    oyuncak plastiğinden yapılan konsola sahip olan bi arabaya para vermem

    Bakıyorum da her konuda Honda ve Toyata'ya sallıyorsun.

    Öncelikle terbiyesizlik yapıyorsun bunun bilincinde ol, bu araçları kullanan binlerce insanın içinde "çöp" diyorsun.

    Sana daha fazla bir şey demeye gerek yok.

    araba hakkaten çöp ama.. yeni CRV de motor ve şanzıman hariç çöp buda öyle olacak..

    Golf 1.2 TSI BMT 110 PS DSG Midline Plus 67.900 TL ->
    - Araçta lpg yok, lpgye uyum da yok kısacası ekonomi yapmak mümkün değil (benzine para vermeye içi acımayan insan alabilir saygım sonsuz),
    - 68bin lira fiyat çekilen araçta bir çamaşır ipinin aracın içindeki herhangi bir nokta ile gaz pedalı arasında, gerekli basıncı sağlayacak düzeyde gerilmesiyle sağlanabilecek olan "hız sabitleme" sistemi bu kadar para verilen araçta maalesef bulunmuyor. Opsiyonel olarak dahi sunulmuyor.
    - Yine bu kadar para verilen bir araçta "Otomatik Klima" kullanıcının konforuna sunulmuyor. Opsiyonel olarak dahi sunulmuyor.
    - "Görsel Park Desteği" sanırım bunun adı "Geri görüş kamerası" olacak maalesef yok, yine arka ya da ön park sensörü denilen hizmet 68bin liralık araçta yok. Opsiyon olarak dahi sunulmuyor!
    - Çok fonksiyonlu deri direksiyon simidi yok, yani direksiyon sadece deri, üzerinde tuş muş hak getire...
    - Jant desen bizim eski mahalledeki sütçünün beygir arabasındaki jant ebatında...

    Fiyat olarak Honda Civic otomatik premium'a en yakın bu araç, LPG'si de yok üstelik. 68 bin lira gibi makul bir fiyatı olan araçta (ben 65e aldım)
    - LPG mevcut (14-15 kuruş şehirdışı, 22-23 kuruş şehiriçi)
    - Yağmur sensörü, far sensörü
    - Hız sabitleyicisi (Tabi ki!)
    - Otomatik klima (Tabi ki!) (Bu arada otomatik klima ve manuel klima arasında ciddi sağlık problemleri yaratacak durumlar mevcut)
    - Geri görüş kamerası mevcut
    - Bluetooth kullanımına açık.
    - Jantlar 16" ve gayet şık, çamurlukla arasında göze hitapsızlık anlamında bir boşluk yok
    - Araç 1.2 değil, 1.6 motor

    Hatta 70 binlere çıkıp da Elegance modelini almaya kalkarsan (68'e anlaşanlar var) Koltuk Isıtma, Sunroof ve Mercekli Xenon far da mevcut.

    Herhangi markaya çöp demek bence yakışık değil. İnsanlar parası yettiğince kendine ve zevkine uygun aracı alıyorlar.

    68 bin lira için yukarıdaki Golf tam bir fiyaskodur, rezalettir, çöptür, hatta Vw'nin bu arabayı üretimden kaldırması gerekir ki bundan utanmaması ayrı bir rezilliktir. Hız sabitleyicisi gibi konforlu ve ekonomik bir donanımın, Vw markası altındaki herhangi bir araçta bulunmamasını ben gerçekten kavrayamıyorum.

    Golf 1.4 TSI BMT 125 PS DSG Comfortline 75.300 TL

    Aslında motor gücü bakımından kıyaslanması en uygun model bu sanırım,
    - 16 Jant gelmiş
    - Otomatik klima gelmiş (Allah'a şükür)

    O da ne Hız sabitleyici yine yok 75.300 liralık araçta yine hız sabitleyicisi yok ama bir dakika hemen hiddetlenmeyelim, 1520 TL gibi bir fiyat ödeyerek Hız sabitleyicisi, Park sensörleri alabiliyoruz. Bir de "Çöp" olarak nitelendirilen Civic'in donanımına erişmek için 460 Tl (Çingeneliğe bakar mısınız? Kardeşim kaç milyarlık araç satıyorsun 460 TL peşine mi düştün, yapsana şunu standar donanım? Yok, illa çingenelik)

    Neyse 1.4 Motorlu, LPG'siz (yani ekonomik olmayan) olsa da donanım olarak honda civic'i yakalamış olan aracımız 77 280 liraya hazır. Bir de hondanın lpg'ye eklediği fiyatı ekleyelim de en azından tam olarak fiyat kıyaslaması olsun 3000 + 77 280 = 80.280 TL eder...

    80 000 - 68 000 = 12 000 ise, ki aracı kredi ile aldığımızı varsayarsak bu 12 000 liralık fark ekstradan 2000 tl faiz farkı olarak da geri dönebilir, hadi peşin aldık diyelim 50 000 - 70 000 bandında araç almak isteyecek insan için 12 000 TL ciddi bir rakamdır.

    Bu sebeple piyasadaki herhangi bir aracı değerlendirirken "Çöp" ibaresini kullanmak doğru değildir.

    Vw çok iyi ve çok kaliteli araçlar üretiyor ve kendi alıcısına hitap ediyor... Tıpkı Honda'nın da kendi alıcısına hitap ettiği gibi.

    Paradan yana derdim olmasa, dizel motorun getireceği ekonomi ile Golf 1.6 TDI BMT 110 PS DSG Highline 95.800 TL düşünebilirdim, ama o fiyatlara çıkınca da Passat mı Golf mü diye de aklımdan geçirirdim...

    Edit: yazım yanlışı ve fiyat düzeltme
    100 kere yazmışımdır, 100 kere daha yazarım. kendimi tekrar ettiğim için, yazdıklarımı tekrar tekrar okumak zorunda kalan arkadaşlardan özür dilerim..

    araç fiyatını 'bu arabaların piyasası artık 100bin civarında' diyen zihniyet belirler. vergi-döviz-donanımlar yalandır. tabii ki hepsinin etkisi var, ama şöyle örneklerle açıklayayım:

    1) vergi: devletin soygunculuk seviyesinde vergi aldığı doğrudur. ancak özellikle yurtdışından gelen ithal araçları inceleyin. passat 120 hp 1.6 dizel aracın vergisiz fiyatı, 150 hp 2.0 dizel'den daha pahalı. benzer şekilde audi a4 1.6 benzinli araçlar 2.0 dizel aracın vergisiz fiyatı arasında 300 euro fark var. mercedes 1.6 156 beygir e180'in vergisiz fiyatı 116bin lirayken, 2.0 211 hp e250 109bin küsürlerde.
    demek ki tek suçlu vergi sistemi değilmiş. vergi dilimleri değiştikçe, araç satabilmek için daha iyi motorları daha ucuz fiyata satabiliyormuş otomobil firmaları.

    2) döviz: bir ülkede ticaret yapan şirket o ülkenin koşullarına göre hareket eder. dolar yarın 2 liraya indiğinde araba fiyatları %33 indirime girmeyeceğine göre, dolar 2den 3e çıktığında 1.5 katına çıkmaz. kaldı ki bir arkadaş da söylemişti, bütün dünyada petrol/emtia fiyatları 3 yıl öncesine göre yarı fiyatında. bu da birşey üretirken gerekli olan malzemenin maliyetinin yarıya düşmesi gerek. döviz fiyatını göz önüne alırken emtia fiyatlarına bakmamak, işine geldiği gibi yorum yapmaktır. (kaldı ki opsiyonlar kullanarak kur dalgalanmalarına karşı önlem alındığı gibi, kur farkı zararını da tamamen olmasa da vergiden düşüyorlar...)

    3) donanım: üstte yazdığım maddelere kıyasla, en saçma olan bahane yeni eklenen donanımdır. yıllardır samsung, iphone gibi firmalar yeni özellikli olan telefonlarını çıkarır, birbiriyle yarışır. iphone 4 satılırken, şu anki ürünle kıyaslanmayacak donanımları varken ekranı 3.5 inch'ken 650 dolara satıyordu. sene 2016'da yeni özellikleriyle 4.7 inch ekranıyla iphone 6s yine 650 dolar. bir allahın kulu çıkıp da, ekranı 2 kat büyüdü, o kadar özellik geldi, fiyatı artmalı demedi. aksine, iphone 6s satışları kötü gittiği için, yakın özelliklerde 4 inch lik model olan iphone SE'yi 400 dolar gibi bir fiyattan satabiliyorlar.

    amacım honda'yı eleştirmek değil. sadece bizim insanımızda anlayamadığım, parasını verip aldığı şeyin pahalı olmasını açıklamaya çalışan zihniyeti eleştiriyorum. daha önce de yazdım. yeni honda civic 50bin liradan çıksa, satın almaya gittiğimizde 48'e 49'a olmaz mı diye pazarlık yaparız. müşterinin amacı cebinden az para çıkmasıdır. satıcının kar edip etmemesiyle ilgilenilmez, o onun problemi. bakın türkiyede üretilip, üretim işgücü ve nakliye masrafı gibi konularda dövizden tamamen bağımsız firmaları hesabın içine bile koymadım

    ford'a bakıp honda'nın fiyatlarını makul, honda'ya bakarak toyota'nın fiyatlarını normal görürsek daha çok kazık yeriz. yahu bu ülkede 2009 yılında ötv indirimi yapıldığında fiyatını artıran firmalar vardı, hala vergi diyorsunuz döviz diyorsunuz.

    insanlar kendi alım gücüne göre düşünüp, hesap yapacağına kendi durumu hariç tüm dış faktörleri inceleyip alacağı aracın fiyatının yüksek olduğunu ama bunun normal olduğuna kendini ikna ediyor, çok ilginç.. ama tüm bunlara rağmen. dolar arttı, led far geldi vs. diyerek c sınıfı araçların 100-110 aralığında satılmasını mantıklı buluyorsanız, 2şer 3er tane almanızı tavsiye ediyorum :)
    Efsane kasa diye bişey yok ya abartmayın şöyle. Tam tersi apaçinin elinde rezil olmuş, böyle abartıldığı için de ikinci el fiyatları uçmuş bir araba. Ayrıca hiçbir binek otomovil devrimsel yenilikler getirmediği sürece efsabe olamaz. Honda Civicin fd6 kasasında çıktığı zaman ne yenilik vardı? Bırak yeniliği, adamlar hala ısrar ediyorlar bazı şeyleri geliştirmemekte. Bi tesla veya zamanındaki bir ds değil ki efsane olsun. Bizim millet abartmayı amma da seviyor.
    En en dolu, dopdolu, full dolu, gırtlak dolu, dalak dolu diye sunulan eksikyutiv araba, amerikadaki touring modelin yarısı kadar dolu değil.

    Şu donanımla amerikada çıksa, oradaki en boşun bi üstü olur.

    Peki motor?

    Allahım sana geliyorum..cillop gibi arabayı al sen git benzinlikte şahinlerin arkasında tüp pompasında sıraya gir..

    Eüzibilla..

    Peki fiyat?

    Amerikada en dolu olan touring turbodan dolar bazında daha fazla..

    Kimse vergi mergi harç, haraç, komisyon, emisyon demesin.

    Kocaeli başka bi ülke değil. Türkiyenin bi ili. Fabrika orada..

    Bu ayıptır.

    Bu saygısızlıktır.

    Görelim bakalım seni honda. Bu arabayı avrupaya da ihraç edeceksin. Görelim bakalım hangi motor hangi donanımla göndereceksin bu arabayı oralara.

    Amerikada en boş donanımlı aracı isterlerse turbolu alabiliyor müşteri.

    Burda turbo arabayı tek seçenekle sunmak neyin nesi. Alenen kötü niyet ararım ben bunda.

    Opeli vw si, seatı, skoda sı her donanımda turbo motorlu araç satabiliyor da sen niye turboyu sanki sen yeni keşfetmişsin gibi ayrı bir araç olarak çok yüksek bi fiyattan satıyorsun.

    Ayıp ediyorsun.

    Serbest piyasa tabii ki. Sen istediğin fiyatı koymakta, biz de almamakta özgürüz.

    By canım.
    Hem ülkemizde üretilecek hemde bize ve vatanımıza saygı duyan hileden uzak japonlar üretecek bu yüzden en önemli tercih sebebimdir.
    Torku verdiği devir aralığını incelemenizi öneririm;

    The 1.5 litre turbocharged unit, meanwhile, puts out 174 hp at 5,500 rpm and 220 Nm of torque from 1,800 to 5,000 rpm.

    Honda nın yeni motoruna ilişkin açıklamadan da anlaşıalcağı üzere beygir gücü zaten yüksek 174 bg 5500 devirde elde ediliyor ve 220 nm torku 1800-5000 devir aralığında alıyor!!!

    O bayıldığınız vw 14. 150 hp act için; 5000-6000 devirde 150 bg, 250 nm torkun verildiği aralık; 1500-3500...

    Yani siz Honda mühendislerinden daha iyi anlamanıza rağmen!!! ben gene de biraz bilgi vereyim, Honda nın yeni motorunda maksimum torku çok geniş bir aralıkta ve 5000 devre kadar alabiliyorunuz bu da 174 bg gücü her an kullanabilmeniz anlamına gelmekte. Ayrıca 0-100 verisinin 7.2 saniye olduğunu da sanırım bilmiyorsunuz. Honda d abir felsefe vardır; if it work use it, yani çalışıyorsa kullan, doğru ya da yanlış bundna sebep hala atmosferik kullandı çünkü piyasanın en iyi atmosferik motoruydu... Honda da bir teknolojiye geçilecekse iyi denenmeden ve emin olunmadan geçilmez. Vw turboya fsi felaketi ile girmiş, ilk tsi lar 1.4 olmasına rağmen 9 litre yakmış, sonrakilerde kısmen toparlamış 10 yıla yakın zaman sonunda act ile makul değere gelmiştir.

    Bir firmaya sallamadan önce briaz araştırıp incelemenizi öneririm...
    Bir C sedan için gördüğüm en iyi arka tasarım, çoğunluk neyini beğenmedi anlamadım. Beğenmeyenler bu sınıfta hangisini beğeniyor ya da kullanıyor bir yazsalar bari. VW' e sade, Honda'ya ucube :) Corolla'yı mı beğeniyorsunuz?

    Edit: imla
    DennisLars kullanıcısına yanıt
    DennisLars demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    oyuncak plastiğinden yapılan konsola sahip olan bi arabaya para vermem

    Bakıyorum da her konuda Honda ve Toyata'ya sallıyorsun.

    Öncelikle terbiyesizlik yapıyorsun bunun bilincinde ol, bu araçları kullanan binlerce insanın içinde "çöp" diyorsun.

    Sana daha fazla bir şey demeye gerek yok.
    Daha önce hiç bi aracımda kullanmadım. Ama konu Honda olunca bu şart. Boya kalitesi iyi olsa da incedir Honda'nın boyası korumakta fayda var.
    5-10 yıkamaya yok olmaması için PH Nötr oto şampuanı kullanmalısınız. Divortex'in 4 litrelik bidonlarda olanı var 69 TL
    Bir de benim gibi tembel bir kullanıcıysanız Koch PW cilası var kolay uygulanır. Youtube'da videoları var. O'nu öneriyorlar. Ondan aldım
    1 Litresi 160 tl ama sanırım 50 katı ile sulandırılıyor. Konsantre bir ürün. Öyle olunca gayet uygun.
    Yol sesi konusunda iyileştirme yapıldığı söylendi ama eğer rahatsız ederse alta silikon ses yalıtımı yaptıracağım. Ondan sonra da bi 5 sene binmeyi planlıyorum. Ama 2020 Skoda Octavia'lar geldiğinde eminim aklım onlarda kalacak. İlk Honda'm olacak ama memnun etmezse satar Octavia Dizel Otomatiğe geçerim.
  • Binbaşı
    1440 Mesaj
    Ön taraf neyse de umarım arka öyle ucube olmaz. Motorlar zaten iyi. Hele 9 zf ile süper birliktelik.
  • Yarbay
    5932 Mesaj
    aracın görüntüsünü geçtim de bu motor ve şanzımanlı aracı honda tr artık 100 kağıttan başlatır en az gibi geliyor (crv fiyatlandırmasını gördükten sonra)..
  • Yarbay
    5053 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    aracın görüntüsünü geçtim de bu motor ve şanzımanlı aracı honda tr artık 100 kağıttan başlatır en az gibi geliyor (crv fiyatlandırmasını gördükten sonra)..
    160lık otomatiği olursa en az 100bini var.

    120lik olursa biraz daha makul olabilir.

    Benzinlide sadece turbo mu olacak, yokmu atmosferik?

    Ben turbocuyum ama Japonsa atmosferik olacak hacı.
    |
    |
  • Çavuş
    96 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    160lık otomatiği olursa en az 100bini var.

    120lik olursa biraz daha makul olabilir.

    Benzinlide sadece turbo mu olacak, yokmu atmosferik?

    Ben turbocuyum ama Japonsa atmosferik olacak hacı.

    Alıntıları Göster
    Bu araç şu anki piyasaya göre, en full donanım maksimum 90.000 civarı olmalı muadilleri jetta, focus Corolla yı göz önüne alırsak, daha da pahalı olamaz

    Mantıklı fiyat, Motor + otomatik zf şanzımanla mükemmel bir araç olur




  • Yarbay
    7482 Mesaj
    oyuncak plastiğinden yapılan konsola sahip olan bi arabaya para vermem
  • Binbaşı
    1362 Mesaj
    Çek 85 bin sat peynir ekmek gibi
    Bu arada Opel de geliyor 160 lık Astra gelmeden gelmesi gerek
    |
    |
  • Yarbay
    5087 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GuitarxtanbuL

    Çek 85 bin sat peynir ekmek gibi
    Bu arada Opel de geliyor 160 lık Astra gelmeden gelmesi gerek
    ZF9'u nasıl sığdıracaklar acaba Civic'e hacim olarak büyük bir şanzıman
  • Yarbay
    2473 Mesaj
    Tasarım konusunda bence sınıfta kalmış. fluencenın elden geçmiş hali gibi.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    ZF9'u nasıl sığdıracaklar acaba Civic'e hacim olarak büyük bir şanzıman

    Zf 9hp honda gibi enlemesine motor kullanan araçlar için geliştirildi zaten zaten. Bkz doblo ve 500x e bile sığdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 23 Haziran 2015; 15:24:02 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1491 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    ZF9'u nasıl sığdıracaklar acaba Civic'e hacim olarak büyük bir şanzıman

    Zf 9hp honda gibi enlemesine motor kullanan araçlar için geliştirildi zaten zaten. Bkz doblo ve 500x e bile sığdı

    Alıntıları Göster
    ön taraf iyi ama arkası gene felaket
    |
    |




  • Yarbay
    2400 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DMustaine

    ön taraf iyi ama arkası gene felaket

    Alıntıları Göster
    Tasarımını napayım. 160 lık dizel ve 9zf ile gelsin fiyatı da makul olsun yeter.

    Dışı Tata gibi de olabilir. Sıkıntı yok.
    |
    |
  • Yarbay
    4284 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DMustaine

    ön taraf iyi ama arkası gene felaket

    Alıntıları Göster
    Honda'nın fiyatları zaten çılgın yüksek bir de dizel gelirse ne olur bilmiyorum artık :) Honda dizel motoru rakiplerinden ucuza getirirse satışlarını güzel artırır yok VW ve Ford gibi 90 küsür lira isterse millet gider 1.6 benzinli alıp tüp taktırır.

    LPG müşterisi 10 küsür bin fazladan verip kolay kolay dizele geçmez bence. Dizel, LPG sevmeyenlere gelecek yani diğer rakiplerinin müşterilerini çalmaya gelecek bu durumda da çok rakiplerinden çok üstün ya da uygun fiyatlı olması lazımki millet marka değiştirip Honda'ya geçsin.



    Bir de Honda bu aracı getirene kadar ölme eşeğim ölme. Bu kasa ne zaman satışa çıkacak?
    |
    |




  • Binbaşı
    1218 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    ZF9'u nasıl sığdıracaklar acaba Civic'e hacim olarak büyük bir şanzıman

    Zf 9hp honda gibi enlemesine motor kullanan araçlar için geliştirildi zaten zaten. Bkz doblo ve 500x e bile sığdı

    Alıntıları Göster
    Niye bu kadar strese giriyorsunuz ki yapılmışı var:Mazda 3







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan3156 -- 23 Haziran 2015; 15:57:06 >




  • Yarbay
    2782 Mesaj
    2016 sonudur o cok net soyliyim.

    Ben accord u bekliyorum 9 ileri zf 160 lik ile.
    |
    |
  • Yarbay
    3148 Mesaj
    Yeni civic 100 bin olursa eski civic sahiplerine gun dogar.

    Apaci kasa 2000-2001ler bile 30 binden asagi satilmaz
  • Yarbay
    16931 Mesaj
    120 olanı gelmesin.

    Sadece 160ps olan manuel ve otomatik gelsin.

    Premium donanimla 65000TL manuel, 67000TL de otomatik olanı satilsin.

    Elegance olanı da 3000TL pahalı olsun.
  • Yarbay
    5087 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    120 olanı gelmesin.

    Sadece 160ps olan manuel ve otomatik gelsin.

    Premium donanimla 65000TL manuel, 67000TL de otomatik olanı satilsin.

    Elegance olanı da 3000TL pahalı olsun.
    Bu araç Türkiye'ye 2016 sonunda gelecek. Accord'a koyulması gerekiyor aslında bu motor ve şanzımanın. Özellikle 160'lık satışları çok artırır ama Accord Avrupa pazarından çekildi malesef.
    |
    |
  • Yarbay
    6618 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Bu araç Türkiye'ye 2016 sonunda gelecek. Accord'a koyulması gerekiyor aslında bu motor ve şanzımanın. Özellikle 160'lık satışları çok artırır ama Accord Avrupa pazarından çekildi malesef.

    Alıntıları Göster
    güzel görünüyor. ama bu tasarım sadece bir fikir, gerçeği nasıl olacak belli değil, daha çok var...
  • Yarbay
    2443 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    güzel görünüyor. ama bu tasarım sadece bir fikir, gerçeği nasıl olacak belli değil, daha çok var...

    Alıntıları Göster
    1.7 motorlu gelse daha ıyı
    1.6 egolu bayılerın bıryerlerı kalkar şimdi...
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
En ucuz kedi maması fiyatları
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.