Şimdi Ara

2020 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.217
Cevap
97
Favori
516.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 596
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 102
  • Ortalama Mesaj Aralığı 10 saat 36 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 67
  • Favoriye Eklediklerim 97
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Kubi.lay (504 mesaj) dragut76 (119 mesaj) yildiz (102 mesaj) Exclusive.Gamer (102 mesaj) nejdeath (95 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1679 mesaj) Mobil (2143 mesaj) Tablet (53 mesaj) Mini (94 mesaj) Uygulama (142 mesaj)
  • @
6 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Megane >> 2020 RENAULT MEGANE SEDAN (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5769 Mesaj
    Konu Sahibine Özel






















    OYAK Renault, kompakt sedan sınıfında yer alan 'Fluence' modeli yerine Bursa'da yeniden 'Megane Sedan' üretmeye hazırlanıyor.



    2009'da Türkiye'de üretimi sona eren ve yerini Fluence'ye bırakan Megane Sedan böylece 7 yıl aradan sonra Türkiye'ye geri dönmüş oluyor. Fluence ise 7 yıllık ömrünü tamamlıyor.



    Fransız Renault'un Türkiye'de en çok ürettiği ve sattığı sedan model olan Megane'nin geri dönüşü için Oyak Renault toplam 250 milyon Euro (800 milyon TL) yatırım yaparken, yeni model yılın üçüncü çeyreğinden itibaren Bursa fabrikasının bantlarından inmeye başlıyor.





    AVUSTRALYA'YA DA GİDECEK



    Fransız Renault, geçtiğimiz hafta yeni Megane Sedan'ın ilk fotoğraflarını tüm dünyaya servis ederken, bu modelle yeni Megane Ailesi tamamlanmış oldu.

    Renault, Mart 2015'te yeni Megane Hatchback'i, Mart 2016'da da yeni Megane Sport Tourer'i piyasaya sunmuştu. Oyak Renault, Megane Sedan'ı 20'den fazla ülkeye satacak. İtalya, İrlanda,Romanya, Çek Cumhuriyeti, İsrail, Polonya, Sırbistan, Tunus, Suudi Arabistan ve Ukrayna gibi ülkelere ihraç edilecek. Avustralya, şirketin en yeni ihracat pazarı unvanını alacak. Oyak Renault, Megane Sedan'dan 519 bin adet üretmişti.





    YERLİLİK ORANI DÜŞMÜŞ



    Yeni dönemde kısa süre önce makyajlanan Clio, Clio Sport Tourer ve yeni Megane Sedan üretimi ile yoluna devam edecek Oyak Renault'un bugüne kadar ürettiği Megane Hatchback'in üretimi ise İspanya fabrikasına kaydırıldı.

    Oyak Renault'un yeni Megane Sedan ile birlikte 2017'den itibaren yıllık 360 bin adetlik üretim kapasitesinin neredeyse tamamını kullanması bekleniyor.

    Oyak Renault, yeni Megane Sedan için 250 milyon Euro'luk yatırım yaparken, bu yatırımın içinde mühendislik ve test maliyetlerinin de bulunduğu belirtiliyor. Araçla ilgili yapılan yorumlarda dış tasarım ve donanımların yenilendiği belirtilirken motor teknolojisi ve kullanılan malzemelerin aynı kaldığı belirtiliyor.

    Yeni Megane Sedan'ın toplam yerlileşme oranının ise Fluence göre daha düşük olduğu, oranın yüzde 80'lerden yüzde 70'lere indiği kaydediliyor.





    EKİM'DE TÜRKİYE'DE SATIŞA SUNULACAK



    Yeni Megane Sedan, ekim ayından itibaren Türkiye'de satışa sunulacak. Markanın yenilenen tasarım kimliğinin öne çıktığı otomobilde, dinamik hatlar, C şeklindeki LED farlar, geniş panoramik elektrikli cam tavan, ön panjurda büyük Renault amblemi dikkati çekiyor.

    Yeni Megane Sedan'da; 7 inç büyüklügünde TFT renkli dijital ekranı, 8.7 inçlik multimedya tablet ekranı, R-LINK 2, MULTI-SENSE, Head-up Display, Eller Serbest Park sistemi, Aktif Acil Fren Destek Sistemi, Şerit Takip Sistemi ve Eller Serbest Bagaj Kapağı gibi özellikler yer alıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 26 Ocak 2020; 15:35:5 >



    |
    |
    _____________________________




  • Ona verilmez buna verilmez neye ne verilir o zaman arkadaş. Megana 90 verilmez, atmosferik civice 90 verilmez, dizel oto egeaya 80 verilmez. Bu ne la iyi herkes 1,2 dsg leon alsın öylemi. Evet fiyatlar uçuk tamam da isteyen istediğini alır. Bu fiyatları düzenle ilişkilendiren varsa bizzat onlara söylemen gerekir bu düşünceni.
    Günden güne daha kötüye gidiyoruz ve en kötüsü de birbirimize saygıyı kaybediyoruz.
    110 binlik fiyat icon a neredeyse tüm opsiyonlar alındığında geçerli oluyor.

    Pahalı mı? Çok pahalı. Lanet olsun gerçekten böyle sisteme.

    2nci el araba fiyatları yükselmiş. Yükselse ne olacak. 0 almak için üstüne koyacağın meblağ da devamlı yükseliyor.

    Orta sınıf bir araç için 100 bin liralar telaffuz edilebildiğine inanamıyorum.

    Orta sınıf kimdir?

    Öğretmendir memurdur, kalifiye işçidir, küçük esnaftır..

    Bu insanlar nasıl oluyor da 100 bin liralar verebiliyorlar.
    .

    bunun sırrı nedir gerçekten çok merak ediyorum.

    Aklıma sadece karı koca çalışan insanlar geliyor.

    Eski araba satılıp üstüne kredi falan çekip alınabilir.

    Yoksa tek maaşla bi memur, işçi, esnaf.

    Bilmiyorum bunlar 100 bin lira gibi paraları verebilecek düzeydelerse ben türkiyeyle ilgili çoğu şeyi yanlış biliyormuşum demek ki.

    Kimsenin de ağlamasına kanmamak lazım demek ki.

    Ama ne olursa olsun 100 bin lira gibi bir rakam türkiye gelir ortalamasının çook üstünde bir rakamdır.


    Bu arabanın muadili arabalar avrupada amerikada 20 bin euro dolar seviyesinde ve bu miktar oranın orta sınıf gelir ortlamasına göre bizdeki kadar fazla değil.

    Bizde 100 bin lira sahibi birine zengin gözüyle bakacak çok insan var ve artık bi arabaya 100 bin lira istemek ve vermek doğal karşılanmaya başlandı.

    Buna inanamıyorum.

    Geçen sene mercedes hondadan çok satmış. Bmw de.müthiş bi kayıt dışılık var bu ülkede.

    Türkiye burası ya. Bütün bildiklerimiz yanlış mı yani.

    Gelişmekte olan ülke. Fakir ülke. Gelir ortalaması yalan da olsa 10 bin dolar.

    Nasıl 10 bin lan bu. 100 bin dolarlık arabayı alabiliyor.

    Neyse. Konudan çok koptum.

    Bence renault megane sedan icon da cam tavan 18 inc lastik ve 8.7 inc ekran yeterli.

    Herkesin önceliği farklıdır gerçi ama. Bu arada cam tavan dışardan komple cam gözüküyor. İçerden bildiğin sunroof. Orda bi dümen dönmüş. Neyse artık.
    Bak bugün bit pazarı açılıyo izmirde. Gel sana kanepe tv çaydanlık bi şeyler bakalım. Tasarruf yap. Emperyalist sistemle savaş..
    quote:

    Orijinalden alıntı: tkodaman



    Yapmayin allah askina





    Bende 2017 touch edc var suan 12.500 km


    edc motor dsg ye gore vasat ve tepkimeleri cok gec


    Sessizlik olarak motor sesi ve yol sesi oldukca sessiz 110 km kadar


    Gelelim camin icine ve ic konfora


    Geri park sensoru cok kotu hatta vurdukdan sonra uyari veren hicbir ise yaramayan park sensoru uygun gormusler


    Teyp ve multimedya cok kotu bluetooth la baglandiginizda intihar ettirir ve hoparlorler ve konsol kalitesi kangoo dan farksiz haliyle ic konfor ozensiz ve cok kotu cam ac kapa tuslari orta konsol ve tuslar hissiyat oldukca vasat


    Arkadaslar 4 aydir ustundeyim aracin bundan once 2016 octavia optimal 1.6 dsg vardi haliyle ask yasadim sonra megan a gectigimde


    esek misali geldi bana geri bildirimleri kotu ve cok saygisiz bir araba


    Fransiz somurgesinden baska hic birsey degil


    Hersey gorecelidir ama bariz gorulsun artik :)


    Dis gorunus icin alacaksaniz o zaman gidin kia yada hyundai alin


    Ic ve konfor para ediyor ne yazik ki o konuda vasat bir araba


    Bende ki Boy 190 bu arabayi kullanip rahat eden insanlar heralde japon style .sag ayagima dokunan sert dik konsol dizimi morartiyor.


    Yillarca inandik renault fakat yine filo arabasi 1 sene sonra goruselim ne hale dusecek


    Saygilar



    Hocam, ben megane4 sedan sahibi değilim, sedan konusunda yorum da yapamamam. Herkesin düşüncesine de saygılıyım.

    Fakat sizin yorumlarınızda merak ettiğim bir konu var, Skoda octavia ile aşk yaşadım demişsiniz, niye gidip megane sedan aldınız, aynı araçtan alsaydınız, başka kullanıcılara kia yada hyundai önermişsiniz, şimdi kendinize almaya değer görmediğiniz bir markayı başkalarına nasıl gönül rahatlığıyla öneriyorsunuz, bunu anlamadım.



    Yok Renault'tan ve kullandığınız megane4 sedan'dan çok sıkıntı yaşadıysanız onu anlarım, ama onun çözümü de Firma ile ve servislerle yapacağınız görüşme çalışmalarla olacaktır. O da olmadı arabayı satıp değiştireceksiniz.
    2,5 yıllık birliktelikten sonra ay başında yeni focusa geçmiş bulunuyorum.
    Megane'dan önceki aracım da focustu. Tam o dönem çocuğum dünyaya geldi. Ancak almış olduğum çocuk arabası focusun bagajına ancak sığıyordu. Başka birşey koymak pek mümkün değildi. İşte tam da böyle bir zamanda geniş bagajı ile megane kurtarıcım oldu.

    Araba dışarıdan çok yakışıklı. Tasarımı daha eski olsa da bence halen sınıfındaki en karizma araç. Bir üst segment aracı gibi duruyor.

    Bendeki araç 1.5 dizel otomatikti. Çekişi çok iyi olmasa da yakıt cimrisiydi. Aracı teslim ettiğimde ortalama 5,8 litre tüketimim vardı. Ancak benden çok daha az kullanan hatta 5 litrenin altında ortalaması olan insanlar vardı. Bu ortalama 50bin kilometre üstü ortalama bu arada. Çoğu da şehiriçi kullanım.

    Çok severek kullandım, beni rahatsız eden sadece ekranın arada silinip geri gelmesi ve aracın çok alçak olmasıydı. Hatta sürekli sağa sola sürtüyor diye ön tampon altındaki ilave siyah plastiği söküp attım. Ancak son dönemde araçtaki trim sesi arttı. Hatta son dönemde sürücü koltuğumdan gıcır gıcır ses gelmeye başladı. 40 bin bakımından sonra da fren yaparken motor bölümünden gelen sesler arttı. Sanırım biraz daha sürsem üzecekti.

    Yeni focusa geçince meganedan aradığım tek özellik, tipini saymazsak keyless go. Yakıt tüketimini de düşürmüşler, bagajını da genişletmişler. Güzel araç olmuş.

    Kazasız günler dilerim
    Amortisör sorunu kronik. Benim aracımda olmamsına rağmen değişim yapıldı ve sorun yok.

    O eksikleri sıraladığım liste kağıt üzerinde.

    Şuan sat 2017 jetta al dese biri megane 4 'ten vazgeçmem artık. 13 aydır çok alıştım.

    Dizel ama sessiz dci motorun alt devirlerde bile canlı tepkileri, buna rağmen yakıtı koklaması, yol tutuşu, verdiği güven..

    Yok ben daha da almana dönmem o kadar para vermem :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: 13tce

    Arkadaşlar sıfır alğım MEgane 1.3 TCE'den yarım debriyaj esnasında metal sürtme sesi geliyor. Usta tabiki normal diyor. Onlara göre araba patlasa bile normal. Şuan serviste bakalım bekliyoruz. Almayı düşünenler izlesin.

    https://www.youtube.com/watch?v=u9zPWMk6vTE&feature=youtu.be
    Aynı ses bende de var. Ek olarak gazla beraber turbo türbin sesi de içeride aynen .

    Sanırım çok dandik bir izolasyon var bu araçta .
  • Yarbay
    8401 Mesaj
    Farları böyle olur inşallah. Şu far ve stopların ledlerini uzatma işini sevemedim ben.
    |
    |
    _____________________________
    ...BMW...
  • Yarbay
    3154 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Farları böyle olur inşallah. Şu far ve stopların ledlerini uzatma işini sevemedim ben.
    öndeki renault amblemini küçültseler iyi olurmuş. onun dışında gerçekten hoş bir model yapmışlar.
    _____________________________
  • Yarbay
    16381 Mesaj
    Onceki konuda dedim yine diyorum. Talismandan sonra demek ki beklentiyi yuksek tuttuk. Bildigin cettanin yandan yemisi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    - Söylesene, hepsini öldürmen şart mıydı? Ben sana sadece korkut demiştim.

    + Insanlar ölürken çok korkuyorlar.
  • Yarbay
    5769 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Oyak Renault'nun hem iç pazar hem de ihracattaki büyük silahı Megane Sedan, 7 yıl aradan sonra Bursa fabrikasına geri dönüyor. Böylece 2009'da Megane Sedan'ın yerini alan Fluence üretimi de sona eriyor. Yeni dönemde 4'üncü jenerasyon Clio hatchback, Clio Sport Tourer ile birlikte yeni Megan Sedan da Bursa'da üretilecek. Oyak Renault, 2016'dan itibaren yıllık 360 bin adetlik kapasitesinin neredeyse tamamını kullanacak. Düne kadar Oyak Renault'da da üretilen Megan hatchback modelinin yeni jenerasyonunun tek üretim merkezi ise İspanya'daki Palencia tesisi olacak. Renault Megane Program Direktörü Nils Saclier, yeni Megane Hatchback'in Bursa fabrikasında kapasite boşluğu olmaması nedeniyle Palencia tesisinde üretileceğini açıkladı. Yeni Megane HB'in Portekiz'in Lisbon şehrindeki tanıtım toplantısında sorularımızı yanıtlayan Saclier, "Palancia yeni dönemde C sınıfı hatchback modellerimizin üretim merkezi olacak. Maalesef Bursa fabrikamız tamamen dolu, ürün yetiştiremiyor. Kendi başarımızın kurbanı olduk" dedi.



    519 BİN ADET ÜRETİLDİ

    Oyak Renault, Megane 2 Sedan'ı 2003 ile 2009 arasında üretti. Otomobilden 6 yılda 519 bin adet üretilirken, iç pazarda 145 bin adet satıldı. Dünyada sadece Bursa'da üretilen Megane Sedan'ın yerine halihazırda Renault'nun ülkemizde en çok sattığı model Fluence geçti.



    ÜRETİMDE ŞAMPİYON

    Oyak Renault, yılın 11 ayında 310 bin 481 araç üreterek, geçen yılki 257 bin 992 adetlik toplamının üzerine çıktı. Böylece 2015 sonunda yaklaşık 340 bin adetlik üretimle kendi rekorunu kıracak. Oyak Renault, Türkiye'nin de üretim şampiyonu olacak. Şirketin ihracatı ise Clio rüzgârıyla 11 ayda yüzde 3 artarak, 224 bin 445 adede yükseldi.



    YENİLENEN MEGANE NİSANDA GELİYOR

    Yeni Megane, Megane GT ve Megane GT-Line Avrupa'da Ocak 2016'da, Türkiye'de Nisan 2016'dan itibaren satılacak. Türkiye'de Megane; Joy, Touch, Icon ve GT-Line olmak üzere 4 ekipman seviyesi ve 2 benzinli, 4 dizel olmak üzere 6 farklı motor ile pazara sunuluyor. GT versiyonu ise özel sipariş ile gelecek. Yeni Megane, otomobilin kontrol merkezi görevini gören R-Link2 sayesinde, internet bağlantı teknolojisi ile yaşattığı sürüş deneyimini 8.7 inçlik ekranı ile sunuyor. Ayrıca renkli Head Up Display de dahil olmak üzere bir dizi sürüş yardımcısı sayesinde güvenli bir seyahat sağlıyor.



    ÜST SEGMENT TEKNOLOJİYE SAHİP

    Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, C hatchback segmentinin Türkiye'de büyük bir paya sahip olmadığını söyledi. Buna rağmen markaların prestijli ve önemli modellerin bu segmentte yer aldığını ifade eden Aybar, "C segmenti Türkiye'de binek otomobil pazarından yüzde 52.5, hatchback segmentinden ise yüzde 23 pay alıyor. C Hatchback tek başına ise binek otomobil pazarında yüzde 12 paya sahip. Yeni Megane dinamik, zarif tasarımı ve üst segmentten aldığı teknolojileri ile rakipleri arasında öne çıkmaya hazırlanıyor" dedi.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1840 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Exclusive.Gamer

    Oyak Renault'nun hem iç pazar hem de ihracattaki büyük silahı Megane Sedan, 7 yıl aradan sonra Bursa fabrikasına geri dönüyor. Böylece 2009'da Megane Sedan'ın yerini alan Fluence üretimi de sona eriyor. Yeni dönemde 4'üncü jenerasyon Clio hatchback, Clio Sport Tourer ile birlikte yeni Megan Sedan da Bursa'da üretilecek. Oyak Renault, 2016'dan itibaren yıllık 360 bin adetlik kapasitesinin neredeyse tamamını kullanacak. Düne kadar Oyak Renault'da da üretilen Megan hatchback modelinin yeni jenerasyonunun tek üretim merkezi ise İspanya'daki Palencia tesisi olacak. Renault Megane Program Direktörü Nils Saclier, yeni Megane Hatchback'in Bursa fabrikasında kapasite boşluğu olmaması nedeniyle Palencia tesisinde üretileceğini açıkladı. Yeni Megane HB'in Portekiz'in Lisbon şehrindeki tanıtım toplantısında sorularımızı yanıtlayan Saclier, "Palancia yeni dönemde C sınıfı hatchback modellerimizin üretim merkezi olacak. Maalesef Bursa fabrikamız tamamen dolu, ürün yetiştiremiyor. Kendi başarımızın kurbanı olduk" dedi.



    519 BİN ADET ÜRETİLDİ

    Oyak Renault, Megane 2 Sedan'ı 2003 ile 2009 arasında üretti. Otomobilden 6 yılda 519 bin adet üretilirken, iç pazarda 145 bin adet satıldı. Dünyada sadece Bursa'da üretilen Megane Sedan'ın yerine halihazırda Renault'nun ülkemizde en çok sattığı model Fluence geçti.



    ÜRETİMDE ŞAMPİYON

    Oyak Renault, yılın 11 ayında 310 bin 481 araç üreterek, geçen yılki 257 bin 992 adetlik toplamının üzerine çıktı. Böylece 2015 sonunda yaklaşık 340 bin adetlik üretimle kendi rekorunu kıracak. Oyak Renault, Türkiye'nin de üretim şampiyonu olacak. Şirketin ihracatı ise Clio rüzgârıyla 11 ayda yüzde 3 artarak, 224 bin 445 adede yükseldi.



    YENİLENEN MEGANE NİSANDA GELİYOR

    Yeni Megane, Megane GT ve Megane GT-Line Avrupa'da Ocak 2016'da, Türkiye'de Nisan 2016'dan itibaren satılacak. Türkiye'de Megane; Joy, Touch, Icon ve GT-Line olmak üzere 4 ekipman seviyesi ve 2 benzinli, 4 dizel olmak üzere 6 farklı motor ile pazara sunuluyor. GT versiyonu ise özel sipariş ile gelecek. Yeni Megane, otomobilin kontrol merkezi görevini gören R-Link2 sayesinde, internet bağlantı teknolojisi ile yaşattığı sürüş deneyimini 8.7 inçlik ekranı ile sunuyor. Ayrıca renkli Head Up Display de dahil olmak üzere bir dizi sürüş yardımcısı sayesinde güvenli bir seyahat sağlıyor.



    ÜST SEGMENT TEKNOLOJİYE SAHİP

    Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, C hatchback segmentinin Türkiye'de büyük bir paya sahip olmadığını söyledi. Buna rağmen markaların prestijli ve önemli modellerin bu segmentte yer aldığını ifade eden Aybar, "C segmenti Türkiye'de binek otomobil pazarından yüzde 52.5, hatchback segmentinden ise yüzde 23 pay alıyor. C Hatchback tek başına ise binek otomobil pazarında yüzde 12 paya sahip. Yeni Megane dinamik, zarif tasarımı ve üst segmentten aldığı teknolojileri ile rakipleri arasında öne çıkmaya hazırlanıyor" dedi.
    Farın altındaki lanet biçimli uzantılar olmayınca çok daha güzel görünüyor araç , sırf bu yüzden tercih sebebi
    _____________________________
    Sσмєтιмєѕ уσυ ¢αη ƒιη∂ ∂αуℓιgнт ιη тнє ∂αякηєѕѕ...




  • Binbaşı
    1911 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jr09



    Farın altındaki lanet biçimli uzantılar olmayınca çok daha güzel görünüyor araç , sırf bu yüzden tercih sebebi



    Zaten o uzantıları anlamak mümkün değil. En ufak tampon hasarında farı da deiştirmek gerekir o uzantılar yüzünden. Tamamen kullanıcı düşmanı bir tasarım.



    İç mekana koydukları ekran ve altındaki yuvarlak tuşlarda saçma. Madem tablet gibi dikine ekran koydun tasarımı tamamlayan göze batmayan bir yöntem bulda birşeye benzesin bari.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1840 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen



    quote:

    Orijinalden alıntı: Jr09



    Farın altındaki lanet biçimli uzantılar olmayınca çok daha güzel görünüyor araç , sırf bu yüzden tercih sebebi



    Zaten o uzantıları anlamak mümkün değil. En ufak tampon hasarında farı da deiştirmek gerekir o uzantılar yüzünden. Tamamen kullanıcı düşmanı bir tasarım.



    İç mekana koydukları ekran ve altındaki yuvarlak tuşlarda saçma. Madem tablet gibi dikine ekran koydun tasarımı tamamlayan göze batmayan bir yöntem bulda birşeye benzesin bari.



    Full version'un bir alt donanıma sahip olanında o ekran yataymış öğrendiğim kadarıyla. Resmen alt donanım satmaya yönelik hareketler bunlar
    |
    |
    _____________________________
    Sσмєтιмєѕ уσυ ¢αη ƒιη∂ ∂αуℓιgнт ιη тнє ∂αякηєѕѕ...




  • Uzaklaştırılmış 3 gün cezanın, 2 gün 10 saat 22 dakika kadarı kaldı.
    İşte bu satar.. Sonunda gidiyo lanet fluence
    _____________________________
    Bir denizi, bir de çölü çok severim. Çünkü ikisinin de içinde olduğun kadarsındır.
  • Yarbay
    3154 Mesaj

    aynen. bitsin artık bu fluence faciası. tamam f/p aracı olabilir ama göz zevkimizin içine etti.
    |
    |
    Duratec kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5769 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    şu megane sedan biran önce türkiyeye gelsinde fluence den kurtulalım
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6504 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Exclusive.Gamer

    şu megane sedan biran önce türkiyeye gelsinde fluence den kurtulalım
    Renault bana göre hem çalışanına verdiği değeri arttırsın hem malzeme kalitesini. Geri kalan eskisi kadar umurumda değil.
    |
    |
    _____________________________
    Toyota Corolla



    1.33 Life | 2015 | İnci Beyaz
  • Yarbay
    5769 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Renault Fluence modelini 2009 yılının ikinci yarısında Megane III hatchback’in sedan karoser seçeneği olarak çıkartmıştı. Şimdi ise Fluence, yerini yeni Megane Sedan'a bırakmaay hazırlanıyor. Yeni nesil Megane Sedan şık LED “Pure Vision” farlar ve iç kabinde ön cama yansıtılan göz seviyesi ekran ile görüntülendi. Her iki özellik de yeni Megane IV ile opsiyonel olarak sunuluyor, Fluence’ın yerini alacak yeni modelin de bu özelliklere sahip olacağı anlaşılıyor. Fotoğraflar Renault’nun yeni modeli daha lüks bir piyasaya yönelik hazırladığını ve fiyatının yükselebileceğini düşündürüyor. İç kabinden henüz net bir görüntü yok ancak bir kısmı görünen konsolun dördüncü nesil Megane’ı hatırlatması dikkat çekiyor. Bu da yeni Fluence’ın kompakt hatchback otomobilden bir çok parçayı ödünç alacağının bir başka işareti. Yeni modelin daha lüks imajıyla paralel olarak farklı bir isim olan Megane Sedan'ı alması bekleniyor. Aynı durum Laguna orta boy sedan modelde de olmuş, model Talisman adını almıştı.



    Prototipin üretime hazır göründüğüne bakılırsa, modelin tanıtımı yakında olabilir. Renault yeni modeli Ekim’de Paris Motor Show’da tanıtabilir ve yıl sona ermeden satışa sunabilir. Megane hatchback ve stationda olduğu gibi, daha yüksek performanslı bir GT versiyon da karşımıza çıkabilir.

















    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1095 Mesaj
    Renault Türkiye resmi facebook hesabından ilk reklamları paylaşmaya başladı. Araç tam belli olmuyor ama birkaç güne netleşir. Kesin olan şu ki Fluence'ten kurtuluyoruz :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1758 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xxl567

    Renault Türkiye resmi facebook hesabından ilk reklamları paylaşmaya başladı. Araç tam belli olmuyor ama birkaç güne netleşir. Kesin olan şu ki Fluence'ten kurtuluyoruz :)
    http://www.ahaber.com.tr/galeri/otomobil/2017-renault-megane-sedan/21



    |
    |
    _____________________________
    Ne kadar okursan oku ;bilgine yakışır şekilde davranmıyorsan cahilsin demektir.




  • Binbaşı
    1674 Mesaj
    Acaba ic genisligi megane hb ile ayni mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Karşıma çıktığı için hiç kızmadım elma kurduna çünkü bendim bıçağı saplayan onun yurduna...
  • Yarbay
    11753 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61

    Acaba ic genisligi megane hb ile ayni mi?
    bagaj tampon arası boşluğu beğenmedim, astra k süpürür bunları
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5769 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Motorlar



    1.6 atmosferik 115 hp, 5 ileri manuel, CVT opsiyon.

    1.2 TCe 130 hp, 6 ileri manuel, 7 ileri EDC opsiyon.

    1.5 dCi 90 hp, 6 ileri manuel.

    1.5 dCi 110 hp, 6 ileri manuel, 6 ileri EDC opsiyon.

    1.6 dCi 130 hp, 6 ileri manuel.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3805 Mesaj

    Çok takıldınız büyük logo işine. Mercedes ile Audi nin logolarıda büyük ama kimse itiraz etmiyoe. Lüks araba üreticileri ne yaparsa doğrudur algısı var çünkü.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kayzer75 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5798 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DD82B0187

    Çok takıldınız büyük logo işine. Mercedes ile Audi nin logolarıda büyük ama kimse itiraz etmiyoe. Lüks araba üreticileri ne yaparsa doğrudur algısı var çünkü.




    Şu profilden çok şık araba
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
En ucuz kedi maması fiyatları
Radyo Dinle
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,281
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.