Şimdi Ara

2020 OPEL İNSİGNİA GRAND SPORT (ANA KONU) [Güncel Bilgiler Burada]

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ladinkayin Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil1 iOS
3.229
Cevap
57
Favori
234.395
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Opel >> 2020 OPEL İNSİGNİA GRAND SPORT (ANA KONU) [Güncel Bilgiler Burada]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    Beyler merhaba.

    Aracım 2014 model 508 allure donanım. 79 bin km.ye kadar kazasız belasız geldik şükür.

    Şimdi aracı değiştirme vakti.

    3008 in en dolusu bile malzeme kalitesi bakımından 508 den sonra adamı kesmiyor. Granland x ise daha beter. Her tarafı takır tukur sert plastik.

    Insignia desen, 136 hp lik mevcut motorla bu arabayı asla almam.

    Bi kere çok gürültülü bir motor.

    Ayrıca performansı, verilerin çok altında. 120 hp lik hdı motor, bu motorun çok daha önünde, emin olabilirsiniz.

    Insignianın mevcut 508 e göre üstün oldugu taraf ise Alman tokluğu. Bir de bozuk yollardaki sürüş kalitesi. 508 in bu durumlarda arka tarafından abuk subuk sesler gelebiliyor. Asvalt yolda sıkıntı yok.


    Benim merak ettigim şu:

    Acaba insignia yakin bir zamanda hdı motora geçiş yapacak mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okutmann -- 16 Şubat 2018; 21:45:25 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    268 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    Beyler merhaba.

    Aracım 2014 model 508 allure donanım. 79 bin km.ye kadar kazasız belasız geldik şükür.

    Şimdi aracı değiştirme vakti.

    3008 in en dolusu bile malzeme kalitesi bakımından 508 den sonra adamı kesmiyor. Granland x ise daha beter. Her tarafı takır tukur sert plastik.

    Insignia desen, 136 hp lik mevcut motorla bu arabayı asla almam.

    Bi kere çok gürültülü bir motor.

    Ayrıca performansı, verilerin çok altında. 120 hp lik hdı motor, bu motorun çok daha önünde, emin olabilirsiniz.

    Insignianın mevcut 508 e göre üstün oldugu taraf ise Alman tokluğu. Bir de bozuk yollardaki sürüş kalitesi. 508 in bu durumlarda arka tarafından abuk subuk sesler gelebiliyor. Asvalt yolda sıkıntı yok.


    Benim merak ettigim şu:

    Acaba insignia yakin bir zamanda hdı motora geçiş yapacak mı?

    Yeni insigniayi kullanmadiniz sanirim?motor sesli olabilir ama kaputun altinda kaliyor o ses. Motoru bilmemde sanzimani pejodan alsalar piyasadaki en guzel motor sanzimanli araclardan olabilir yeni insgnia...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    Beyler merhaba.

    Aracım 2014 model 508 allure donanım. 79 bin km.ye kadar kazasız belasız geldik şükür.

    Şimdi aracı değiştirme vakti.

    3008 in en dolusu bile malzeme kalitesi bakımından 508 den sonra adamı kesmiyor. Granland x ise daha beter. Her tarafı takır tukur sert plastik.

    Insignia desen, 136 hp lik mevcut motorla bu arabayı asla almam.

    Bi kere çok gürültülü bir motor.

    Ayrıca performansı, verilerin çok altında. 120 hp lik hdı motor, bu motorun çok daha önünde, emin olabilirsiniz.

    Insignianın mevcut 508 e göre üstün oldugu taraf ise Alman tokluğu. Bir de bozuk yollardaki sürüş kalitesi. 508 in bu durumlarda arka tarafından abuk subuk sesler gelebiliyor. Asvalt yolda sıkıntı yok.


    Benim merak ettigim şu:

    Acaba insignia yakin bir zamanda hdı motora geçiş yapacak mı?

    Yeni insigniayi kullanmadiniz sanirim?motor sesli olabilir ama kaputun altinda kaliyor o ses. Motoru bilmemde sanzimani pejodan alsalar piyasadaki en guzel motor sanzimanli araclardan olabilir yeni insgnia...

    Araba olup da kullanmadiğım araba yok denecek kadar azdır. Insignianin her türlüsünu kullandım. Maalesef bu motor Almanlarin ikinci cihan harbinden kalma motoru gibi. Emin olunuz, piyasanin en gürültulü ve verimsiz motoru. Hdi tdi cdti tdci multijet vs hepsi dahil.

    Hdi motor üstüne bir de aisin şanzıman ne güzel olurdu ama...

    Not: bir de yok 120 ymiş 136 ymış 160 mış rakamlara bakmayın. Sanziman motor uyumu nasildir. Binin test edin 0-100 hızlanmasına, rampadaki performansına, camı açın dinleyin sesi.

    Rakamlar sizi yanıltmasın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Çavuş
    72 Mesaj

    Şu an hdi motor ile ilgili bir haber yok. İnsignia sizin icin iyi bir tercih degil anladığım kadarıyla bence baska alternatiflere yönelmeniz sizin icin iyi olacaktır.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    okutmann kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    942 Mesaj
    İnsignia bencede çok güzel bir tasarım iç kokpitte tam istediğim gibi kol dayamayla synı seviyede devam ediyor araca tam anlamıyla gömülüyosun fakat full paket altı aracı çok sıradanlaştrıyor gerek jantlar gerek multimedia ekran gerek koltuklar.. en üst paket uçuk bir rakam altıda kötü..ayrıca arkadaşın yoruma katılıyorum hernekadar piyasada hala pejoya karşı olumsuz bir algı olsada pejo motorlarını kullansa daha iyi olur çünkü hem performanslı hem ekonomik opel motorları çok yalıyor ve konforsuz..mesela 1.5 benzinli yerine1.2 puretecholsa aracın fiyatıda daha uygun olabilirdi..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1723 Mesaj

    Bence eski ınsignia motor sesi biraz fazla ama yeni ınsignia hem sessiz hem vites geçişleri dsg yı aratmıyor ben test sürüşünde öyle gördüm ama tekrar kullanırsam daha fazla dikkat edicem



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    okutmann kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj

    Motor aynı. Bu açıdan fark olmaz ama sizin test ettiginiz aracın km.si, motorun o sırada soğuk mu sıcak mı olduğu gibi faktörler küçük farklar oluşturabilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yunusemre8760 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj

    Evet, insignia su an için uygun bir tercih değil benim için.

    Ama içime sineni de yok. Passat alsam dsg si korkutuyor. Daha çrş günü bir tanıdığımın octaviası elinde patladı. Geçen sene şimdilerde doktor olan eski bir öğrencimin 2013 model passatı... Gerçi yeni kasalarda kuru sanzımanı biraktılar deniyor ama insan güvenemiyor işte.

    Superb desem, passatı varken niye onu alayım. Kabin octavianın aynısı. Gögüs, gösterge, paneller vs.

    Talismanı, sırf clio direksiyonu yüzünden yine almam.

    Insignia güzel, tasarımı, sıkılığı, marka imajı da fena değil ama işte motoru çekindiriyor.

    3 çocuk olmasaydı, az binilmiş 2014 model 2.0 dizel bir A4 alır geçerdim, 140-160 arası temizleri bulunuyor ama şimdi sığamayız ona da. Bakalım, nasip...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    pitoradyan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    Bu arada mevcut arabam. 2014 508 allure.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okutmann -- 18 Şubat 2018; 2:27:49 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1673 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    Evet, insignia su an için uygun bir tercih değil benim için.

    Ama içime sineni de yok. Passat alsam dsg si korkutuyor. Daha çrş günü bir tanıdığımın octaviası elinde patladı. Geçen sene şimdilerde doktor olan eski bir öğrencimin 2013 model passatı... Gerçi yeni kasalarda kuru sanzımanı biraktılar deniyor ama insan güvenemiyor işte.

    Superb desem, passatı varken niye onu alayım. Kabin octavianın aynısı. Gögüs, gösterge, paneller vs.

    Talismanı, sırf clio direksiyonu yüzünden yine almam.

    Insignia güzel, tasarımı, sıkılığı, marka imajı da fena değil ama işte motoru çekindiriyor.

    3 çocuk olmasaydı, az binilmiş 2014 model 2.0 dizel bir A4 alır geçerdim, 140-160 arası temizleri bulunuyor ama şimdi sığamayız ona da. Bakalım, nasip...

    Bence ya test etmediniz yada İnsignia'nın motoruyla ilgili gerçeğe yakın bir rüya gördünüz. Ben yaklaşık 6 aydır kullanıyorum. İçeriye ne bir motor sesi geliyor ne de içeride titreme oluyor. Gayet konforlu. Performansından da gayet memnunum. Bayağı atik ve güçlü bir motor. Şu anda 23 km hız ortalamam ile 7.8 yakıyor. Şehir içi sürekli yoğun ,dur kalk çok olan bir trafikte kullanıyorum. Birilerinden duyduysanız söylediklerinizi sizinle dalga geçmeye çalışmış, sizin kendi fikriniz ise ;o zaman şimdiye kadar Ferrari'den aşağısını kullanmadınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loutrec_ -- 18 Şubat 2018; 3:5:51 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    942 Mesaj

    Aracınuz dizelmi benzinlimi ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    loutrec_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    72 Mesaj

    Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Guzel araç, insignia bu araca gore bir tik fazla yakacaktır, genişlik anlamında da size fazla bir artı sunmayacaktır. Baska alternatifler değerlendirilmeli.
    İyi forumlar.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    okutmann kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    456 Mesaj

    yeni insignia eksileri; alt bölgedeki malzeme kalitesi, kapı gözleri ve torpido içlerinin halı kaplı olmaması, arka havalandırma menfezlerinin dijital olmayışı, cam tavan (sunroof değil) olmayışı, elektrikli açılır bagaj kapağı olmayışı, tam otomatiğinin sadece 6 ileri oluşu, yakıt tüketiminin düşük olmayışı, jantları, fiyatının full donanımdaki yüksekliği, bagaj hacmi, koltuklarının tam elektrikli ve hafızalı olmayışı, dizelinin 136 beygirden daha yüksek bir beygirde olmayışı örneğin 160 gibi beklenirdi.

    artıları: yeni kasa oluşu, bir çok yeni teknololojiyi ve güvenlik donanımını barındırması, yol tutuşu, matrix led farları, koltuk ergonomisi, kokpitin derli toplu yapısı, ekran boyutu ve hassasiyeti, yeterli ön ve arka hacmi sunması, bagajin liftback açilması sayesinde iyi bir yükleme ağzı sunması, head up displayinin güzel çalışması, çeşitli sürüş modları sunması, yalıtımı, süspansiyonu.

    Bu noktalari hesaba katarak karar vermenizi tavsiye ederim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    okutmann kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Binbaşı
    1673 Mesaj

    Dizel otomatik



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    sokcuuuuu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2020 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    Beyler merhaba.

    Aracım 2014 model 508 allure donanım. 79 bin km.ye kadar kazasız belasız geldik şükür.

    Şimdi aracı değiştirme vakti.

    3008 in en dolusu bile malzeme kalitesi bakımından 508 den sonra adamı kesmiyor. Granland x ise daha beter. Her tarafı takır tukur sert plastik.

    Insignia desen, 136 hp lik mevcut motorla bu arabayı asla almam.

    Bi kere çok gürültülü bir motor.

    Ayrıca performansı, verilerin çok altında. 120 hp lik hdı motor, bu motorun çok daha önünde, emin olabilirsiniz.

    Insignianın mevcut 508 e göre üstün oldugu taraf ise Alman tokluğu. Bir de bozuk yollardaki sürüş kalitesi. 508 in bu durumlarda arka tarafından abuk subuk sesler gelebiliyor. Asvalt yolda sıkıntı yok.


    Benim merak ettigim şu:

    Acaba insignia yakin bir zamanda hdı motora geçiş yapacak mı?

    Siz büyük ihtimal makyajlı kasayı kullanıp da motor sesli dediniz ki doğrudur makyajlı kasa da motor sesi çok fazla 2015-16 modellerde. Ama emin olun yeni grandsport da 5.20d Audi A6 gibi motor sesi yalıtımı var. Cidden az Ali'ye motor sesini. Boğuk motor sesi yok titreşim yok. Çok ince bi çalışması var aracın gaztepkileri de öyle keza. Kesinlikle Grand sport test etmediniz bence. 136 lik ünite aynı olabilir ama çok fazla yalıtım üzerine çalışmış Opel o yüzden oldukça sessiz motor olmuş.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    942 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    Dizel otomatik

    Rakiplerinin benzin otomatikte 7.5-8 lt yaktığı ortamda çok aşırı yüksek bir yakıt tükemi bu..örneğin 3008deki 120 bg lik dizel otomatik şehirçi 25 km ortalamada 6-6.5 yakıyor..aslında hiçbir 1.6 dizel 7 lt yi geçmez..çok kötüymüş yakıt performansı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1723 Mesaj
    Yani ınsignia ile passat süperb vb arabaları karşılaştırırken Nasıl oluyor da ınsignia nın konfor yada yalıtım konusunda geri olduğunu söylüyorlar anlamıyorum gerçekten Mesele 2. Eldeki satış ise kimse passatin önünde bi araba olmadığını nasıl inkar edemiyorsa mesele donanım ve konfor oluncada aynı segmentte ınsigniadan önde bi araba olmadığını kimse inkar etmemeli yeni ınsignia gerçekten rakiplerinden açık ara önde sadece genişlik süperb 2. El passat gerisi hikaye.

    Not audi bmw mercedes vb. Arabaları baz almadım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    72 Mesaj

    Yukarda da yazmıştım bu aracın İstanbul sehir ici yakit tüketimi 7.5 Lt. Evet Peugeot gayet başarılı bir tüketim sunuyormuş,bu aracı muadilleri ile değerlendirmek lazım ki passata gore 0.7 lt yada 1lt fazla yaktığını söyleyebilirim ki aradaki Fiyat farkını düşününce kabul edilebilir ama bu yakit tüketimi ile de dizel bir arabanın vermesi gereken psikolojik rahatlığı vermediği de bir gerçek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pitoradyan -- 18 Şubat 2018; 14:26:32 >
    |
    |
    sokcuuuuu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    942 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: pitoradyan

    Yukarda da yazmıştım bu aracın İstanbul sehir ici yakit tüketimi 7.5 Lt. Evet Peugeot gayet başarılı bir tüketim sunuyormuş,bu aracı muadilleri ile değerlendirmek lazım ki passata gore 0.7 lt yada 1lt fazla yaktığını söyleyebilirim ki aradaki Fiyat farkını düşününce kabul edilebilir ama bu yakit tüketimi ile de dizel bir arabanın vermesi gereken psikolojik rahatlığı vermediği de bir gerçek

    Bence iç dış tasarım olarak kesinlikle insignia rakiplerinden önde..ancak ülkemiz yakıt fiyatları baz alındığında dizelde 7.8 sanıyorum 1.5 benzinlide 8.5-9 yakıyor ve bu haliyle superb ve passattan 1 lt değil 2 lt civarında kötü..bu ciddi bir rakam bence..ayrıca insignia da gördüğüm olumsuz bitley var bunu daha evvelde paylaşmıştım içerde a sütunu birleşim yrleri çok oynuyor ve orta konsol arkadan tutulduğunda sallanıyor bu ilerdeciddi trim sesi demek burdan çıkardığım şasi yol tutuş tasarım tamam ama işçilikte sorunları var birde bu a yakıt tüketimi ve 2.el kaygısı beni insigniadan uzaklaştırıyor..makyajla beraber pejo motorları uygulanırsa en azından yakıt olayını çözmüş olurlar..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Çavuş
    72 Mesaj

    Bahsetmiş olduğunuz konsol oynamaları bende mevcut degil. Malzeme algısı olarak tabi ki bir passat degil ama yine de fena sayılmaz. Bu aracın sadece yakit tüketimi konusunda diger rakiplerinden geri olduğunu düşünüyorum. Ama pasatt ile aradaki fiyat farkını da düşününce kabul edilebilir.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    sokcuuuuu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
Media Sözlük
bankalar.org
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.