Şimdi Ara

2021 OPEL İNSİGNİA GRAND SPORT (ANA KONU) [Güncel Bilgiler Burada] (121. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.270
Cevap
56
Favori
341.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bugün farkettim tavanda tahminime göre boya çatlagı mevcut. Ya yeni oldu ya da vardı dikkatimi cekmedi. Işığıda yakalamak gerek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Goqaan -- 24 Ağustos 2019; 15:11:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Henüz 1000 km lik uzun yoldan döndüm. Yoldaki oturaklığı, yerine göre canlılığı on numara beş yıldız. Yolda hiç yormadı beni. Kimi keskin virajlara biraz hızlı girsemde hiç istifini bozmadı. 130-140 km 5,6 yakıt ortalaması ile ulaştım eve.

    Bir kez daha iyiki almışım dedirtti..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Goqaan G kullanıcısına yanıt
    Rötuş yapılmış olabilir. O bölgenin ve tavanın diğer bölgelerinin film kalınlıklarını ölçerseniz anlaşılır. Farklılığın fazla olmaması gerekir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Goqaan G kullanıcısına yanıt
    Boya değilde, vernik çatlağı gibi duruyor. Dışarıdan o noktaya bulaşan kimi kimyasallarda buna sebep olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Goqaan G kullanıcısına yanıt
    Aynen vernik çatlağı gibi. Pasta cila yaparsanız geçebilir. Bir ustaya danışın bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gareysar kullanıcısına yanıt
    Hız ortalaması kaçtı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 97 km idi..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aslında hız ortalamasından daha önemli olan hız genelde sabitmi yoksa yükselip düşüyormu. Çünkü yolda hız yükselip düştükçe sarfiyatta artıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sarfiyatı etkileyen en büyük unsur ayağın her daim gaz pedalının üzerinde olması. Ayak ne kadar gaz pedalının üzerinde olursa yakıt o kadar artar. 145 km hıza ulaşmışken gazdan ayağı çekip, örneğin 125 km de tekrar gaza basmak bence en ideali.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar merhaba. Araç 6000 km oldu. motor soğukken dpf gizli temizliğe giriyor. önceden araç ısınmadan yapmazdı. yavaş yavaş ben burdayım mı diyor veya normal bir durum mu? gerçek ve odak bayiye aracı geçerken gösterdim normal dediler devirli kullanım ve katkıdan bahsettiler pek kafama yatmadı anlamadım çünkü çoğu zaman devirli kullanıyorum. sizin araçlar motor soğuk olsada dpf e giriyor mu?
    ikinci soracağım turbonun üstünde siyah kurum tanecikleri var parmağını sürüyorsun simsiyah oluyor bildiğin eksoz kurumu. servisler bunada normal diyorlar turbo yeni olduğundan contaları genleşecekmiş. İlkine inanmadım servisin ama ötekide aynısını söyleyince acaba doğrumu dedim. Siz hiç dikkat ettiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lüksor L kullanıcısına yanıt
    Servisler her şeye normal der
    Devir dalgalanmasına da normal demişlerdi gaz pedalından yolda kaldım
    Normal yani

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim insigniadaki son 2 ayda değişenler;
    1. Triger seti ( ses yapıyordu)
    2. İntercooler borusu (servis söyleyip değiştirdi.)
    3. Sağ ön fren kaliper ( Balata değişiminden sonra ses yaptı)

    Servistekilerle kanka oldum. Satsam diye düşünüyorum, kıyamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakkinenk H kullanıcısına yanıt
    Bendeki zaten sorun yumağı
    10 gün falan oldu serviste şanzıman hortummu borumu artık neyse onu bekliyor yurt dışından
    Onlar geldikten sonra eğer şanzıman gittiyse bir de onu bekler 1-2 ay
    Ama özlüyorum
    Stockholm sendromu işte literatürde adı var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lüksor L kullanıcısına yanıt
    Bende hem insignia hem astra k var ikisinde de aynı yerde kurum var. Servis bana da aynı şeyi söyledi. DPF sıcak soğuk dinlemiyor dolu ise devreye giriyor.
  • lüksor L kullanıcısına yanıt
    Yakıtı nereden alıyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pasif dpf temizliği ile şunu farkettim. Dizel yakıt katkısı kullandıktan sonra pasif dpf aralığı uzuyor. En son uzun yolda gelirken 600 km de temizlik yaptı. 3-5 bin km de bir bu ürünlerden kullanmak lazım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • piyalepaşa petrol ofisinden alıyorum. Orsay petrolden. Levent bp den ve balmumcu shelden aldığımda çok sık dpf yapıyor. Son üç dört depoyu petrol ofisinden alıyorum son depoya kadar iyiydi de, son zaman sık dpf girer oldu. Çekişte gidişte bi sorun yok panelde uyarıda yok belkide ben çok üstüne düşüyorum anlayamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    araç çok güzel bir araç ama servisler biraz sıkıntılı malesef. Sizin kilometre yüksek olduğundan birazda şans işi olduğundan sizi daha çok etkiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • stormlee S kullanıcısına yanıt
    anlamadığım kısım partikülleri yakması için sıcaklık lazım. Hatta o yüzden yakıt artıyor enjektörler mazot basıyor motora, fan açıyor rezistans açıyor falan. O kadar kısa sürede ısınabiliyorsa bu makine, servislerin kısa mesafe tezi çürümüş oluyor. Yok eğer ısınmadan partikül yakmaya çalışıyorsa bu da saçma oluyor soğuk motor fazla mazot daha çok kurum demek. Dediğim gibi herhangi bir uyarı veya kullanımı engelleyen bir durum yok ama huy değişmesini yadırgıyor insan:))
    Bu ara şirketteki ticari aracın da dpf ile uğraşıyorlar. işin kısası bi tek opel de değil bu mesele

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Triger setini 1 ay beklemiştim ama ben aracı kullanmaya devam etmiştim.
    Hiç bu kadar sorunu üst üste başka bir arabada yaşamamıştım. Araç her nekadarda serviste tamir görse de eski rijitliği yok gibi geliyor. Vites D konumunda bekleme yaparken motor fazla tırıltılı gibi çalışıyor. Sanki vites değiştirme hassasiyetleri değişti gibi. Eskiden gaz tepkilerine vitesin uyumu daha seri idi gibi geliyor. Bazen düz yolda 100e sabitliyorum 5. Viteste 2100 devirde devam ediyor. Azıcık daha gaza basarsam 6 ya atıyor. Gaza ayağımı sürmezsem 6 ya atması için Manuel'e alıp atıyorum 1600 devirde 6.viteste ilerlemeye devam ediyor. Bende mi bi sorun var anlamadım.
    Satsam yerine benzer hazzı verecek araba benzer fiyatlarda bulamıyorum. Baktığım zaman gözüm A5, 418 grandcoupe, arteon gibi araçlara gidiyor. Onların fiyatları da malum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.