< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
2019 TOYOTA COROLLA SEDAN (297. sayfa)
-
-
Servisin takacağı led 100 liralık Çin malından başka bir şey olmaz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynen onuda 400 liraya takıyor.quote:
Orijinalden alıntı: Dejavu_54
Servisin takacağı led 100 liralık Çin malından başka bir şey olmaz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet yüksek chr ile yanyanaydı nerdeyse yükseklik aynıydı diyebilirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bunu kullananlar çok kötü oldugunu belirtiyor
-
Bu dediğiniz servisin taktığı led mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de serviste taktırdım. 500 TL aldılar. Görüntü hem kısa hem uzunda berbat. Önceki aracım 2014 Jetta idi. Onda da fabrika çıkışı bixenon mercek far vardı. Bundan çok daha net görüntüsü vardı. Uzunları da fabrika çıkışı şimşek etkiliydi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Led taktıran arkadaşlara genel olarak yazayım halojen fardan öyle dünyalar kdar fark beklemeyin ışığın rengi beyaz olunca daha iyi aydınlatma hissi vermesi dışında ışık değerleri açısından hiç fark yok, var diyenlerde youtubeye yazıp sayısal değerler bakıp anlayabilirler fakat fabrikasyon led olan araçlarda durum çok farklı 2 3 kata kadar aydınlatma değeri sunarlar aracınızda mercek olmasıda parlaklığı arttırmaz yani sarıyı beyaza çevirmek hoşunuza giderse kalbur üstü bir led ampul alıp kullanın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marsk35 -- 29 Haziran 2021; 21:17:49 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynen öyle araç passion x pack olmadığı sürece yani orijinal led olmadığı sürece güçlü bir aydınlatma sunmuyor sonradan takılan LED’ler. istediğiniz marka led ampul takın öyle aman aman bir fark olmuyormuş kullananların hepsi aynı şeyi söylüyor.quote:
Orijinalden alıntı: marsk35
Led taktıran arkadaşlara genel olarak yazayım halojen fardan öyle dünyalar kdar fark beklemeyin ışığın rengi beyaz olunca daha iyi aydınlatma hissi vermesi dışında ışık değerleri açısından hiç fark yok, var diyenlerde youtubeye yazıp sayısal değerler bakıp anlayabilirler fakat fabrikasyon led olan araçlarda durum çok farklı 2 3 kata kadar aydınlatma değeri sunarlar aracınızda mercek olmasıda parlaklığı arttırmaz yani sarıyı beyaza çevirmek hoşunuza giderse kalbur üstü bir led ampul alıp kullanın
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İnsan servisten orjinal led bekliyor dılardaki ilemin aynısını yapması komedi. Ama her türlü sarı halojenden iyidir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Direkt tavsiye bekliyoruz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bak sen multimedya "güneşe göre" kararmazmış, o zaman köprü altından geçerken neden kararıyor, Demek farları otomatikte tutmazsak hiç kararmayacak. sen araç sahibi olduğuna eminmisin, bunları araç sahibi biri yazamaz.
-
6 tane arabası olduğunu, bayii ve serviste tanıdığı olduğunu iddia edene bakın, başka konuda bayii arkadaşım hemen arayıp soruyorum diyen, bu kadar basit bir konuda 10 tl lik bir pil için yazı yazıp ücreti ve garantiden değişip değişmediğini soruyor. 10tl lik parçayı garantiden değiştirseler gidip değiştirecek yani.
-
Bayii arkadaşındanmı aldın bu bilgiyi ben daha yeni 860 tl ye yaptırdım, bilmiyorsun bari biliyormuş gibi yaparak insanlara yanlış bilgi verme. bayi arkadaşı varmış birde yav he he
-
quote:
Orijinalden alıntı: sokcuuuuu
Arkadaşlar hepinize yeniden merhaba. Bu foruma yorum yapma sebebim BSuv mi yoksa Csedan mı şeklinde bir ikilemde kalmadı. Son olarak 2. Elde benzer fiyatlara sahip olduklarından ötürü corolla ve vitara arasında kalmıştım. Daha önce hiç b sınıfı bir araç kullanmasığım için kaygılarım vardı. Bu durumu gidermek için az önce ardarda vitara ve corolla testi yaptım. C sınıfına çıkan bir insan için, BSuv olsun yüksek olsun modaya uyayım diyorsa tercih meselesi ama c sınıfı herhangi bir araç kullanmış biri B sınıfına geçince kendini iyi hissetmiyor. Vitara, mokkadan geniş crossland,c3 Aircross gibi araçlarla kafa kafaya ama onlardan da tek artısı biraz daha yüksek okadar çünkü o araçlar daha ferah. Vitaranın her taraf sert plastik ve kötü hissettiren bir plastik malesef. Bayona da bakma şansım oldu. Bayon, egea cross tan hallice ve yüksek değil zaten buna pumayıda katabilirim. Velhasıl vitaradan sonra içide bej döşeme corollayı kullanınca bariz sınıf atladığınızı hissediyosunuz hem konfor hem kalite hem genişlik açısından corolla bayaaa önde. Onun için benim tercihim corolla olacak. Yeniden Suv düşünürsem rabbim de imkan verirse c suv altı benim için tercih değil bunu netleştirmiş oldum. Bu arada Kimse yorumunu yanlış anlamasın lütfen herkesin aracı kendine güzel ben kendi tecrübe ve tercihlerimi paylaşmak istedim. Bu arada yeni jazz a da şöyle bir baktım. Vallahi vitara ve diğer suvlardan geniş hissettirdi (: tek handikapı bagajı epey küçük. Civic kasa değişeceğinden ve artık hibrit düşündüğüm için c sedanlar arasında tek tercihim corolla zaten. Octavia da fena değil ama superb de kullanmış biri olarak segmentlerinden daha uzun oldukları için trafikte kullanışlı değiller. Corollaya kararımda kesinleştim tecrübelerimi paylaşmak şstedim teşekkürler (:Öncelikle hayırlı olsun, bende 2020 hibrit dream sahibiyim, yazdıklarınıza ve sorularınıza gereksiz birisiyle girdiğim gereksiz bir polemikten ceza almamdan ötürü cevap veremedim.
Yazdıklarınızdan anladığım kadarı ile araçlar konusunda bilgilisiniz ve bu topikte hibrit ve olmayan araçlar aynı yerde yazdığımız için bazı kavram kargaşaları olabiliyor, aracınızı aldığınız zaman sadece hibritler için yeni bir topik açarsanız hem hibrit ile ilgili merak edilenler hem de sadece o araçlarla ilgili paylaşımlar yaparak biraz daha tanınmasına yardımcı olabiliriz. Özelliklede hayattaki tek ortak yanımızın maalesef aynı marka araç sahibi olmak olduğu bazı gereksizlerle muhatap olmak zorunda kalmayız. Ben açmak istiyordum ama baştada belirttiğim gibi gereksiz kişileri kaale alıp polemiğe girdiğim için çok aktif olabileceğimi sanmıyorum, ama siz yada başka bir arkadaş açarsa deneyimlerime göre yardımcı olmak isterim.
Tekrar hayırlı olsun.
-
Teşekkürler. Malesef fanatik çok bi arkadaşta benimle polemiğe girdi blokladımyazdıklarını görmüyorum bile (: Honda , vw, skoda kullandım şuan citroen kullanıyorum bu markalar arasında en prestiji ve algısı düşük citroen ama inanır mısınız şuan kullandığım en konforlu araç citroen oldu. Aracımı satıp model küçüktmeyi düşündüm tekrar superb düşünmüyorum çünkü ülkemizde d segment kadar gereksiz bir araç skalası yok çok kullanışsızlar ve ayrıca skodada çok trim sesi var.. şuan bir suv kullandığım için suv dan devam edeyim dedim tüm b suv ları test ettim ama yok c sınıfına çıkmış biri için b segmentinde auv sedan hb herhangi biri tahta gibi geliyormuş onu anladım. Ha yine illa Suv olacaksa c3 Aircross aralarında yine en konforlusu ve genişiydi. 4 çekerden dolayı vitara düşündüm ama araç 90 lı yıllarda kalmış ne tasarım ne yalıtım ne malzeme kalitesi hepsi koca bir sıfır. Bende en az 5-10 yıl arası kullanıcağım için hem toyota olsun başım ağrımasın hem de az yaksın dedim çünkü kışın ev iş arası 10 km. 1.6 lpg düşünsem( ki düşünmem bu devirde ne lpg si artık) ben işime gidene kadar lpg ye geçmiyor bile dizel desen gleceği yok ve kışın donuyor tamam dedim hibritim olsun ev iş arası benzine geçmeden gider dönerim dedim ve kararımı verdim. Bu arada klima çalışma usulü nasıl hibritlerde bilgi verirmisiniz. Örneğin aracı çalıştırdım benzin mptoru devre dışı ve soğuk klimayı açınca hemen soğuk yada sıcak çalışıyor mu yoksa benzinli motorun ısınmasını mı bekliyoruz…
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı kafadayız diyebilirim ben mecburi şirket aracı olarak kullanmak zorunda kaldığım hariç hiç lpg li araç almadım ve taktırmadım. bakın şurada bir soru üzerine nazikçe cevap yazmışım
sanki ben bunları yazmamışım gibi, adam kalkmış bana hala vergi yüksek lpg az yakıyor o vergiyle şöyle böyle diye cevap yazmış, adamın dediklerinin ve sorduklarının hepsini zaten ben sebei ile yazmışım onu blokladım geçtim.
12 gün önce sizinde blokladığını tahmin ettiğim, bilgizliğini ve yalanlarını artık ifşa etmeye başaldığım diğeri, araç ışıklarda duruken N de beklediğini yazmış ben onuda değil başka bir arkadaşın yazdığına cevap olarak toyota hibrit kitapçığında N yerine P de beklenemesi gerektiğinin SS inide paylaştıp o arkadaşın neden N de beklediğinin D de iken aracta nelerin aşındığını yazarak savunmasına bende N de de şunlar aşınıyor diyerek cevapladım ama öteki okuduğunu anlamadan direk konuya daldı ve burdan sonra gülmek serbest :)
N de beklemesini , "eğer arkadan duramayacak bir araç yaklaşırsa ani bir durumda manevra yapabilmek ile açıklayıp P de beklemeyi saçmalama olarak niteledi. Düşünün D de durmaktan bahsetmiyor, ona göre N de iken ani bir durunda hemen manevra yapılabilirmiş ama P de beklemek saçmalamakmış
Neyse bunun gibi gereksiz polemiklere girmemek için Hibrit için ayrı bir topik açmanızı önermiştim..
Sorunuza gelirsek, Araç çalıştırmada ve ilk kalkışta mümkün olduğunda pilleri kullanıyor bu da ençok yakıt tüketimi olana ilk kalkışta ve boşta çalıştırmada yakıt tasarrufu sağlıyor, bu durumdayken eğer klimayı açarsanız pillerin gücü yettiği kadar pilleri kullanacaktır, yetmediği yerde benzin motorunu devreye alacak, Kalorifer de ise durum tam tersi, motor ısınmadan istenilen sıcak hava verilemediği için isterse piller tam dolu olsun motoru biran önce ısıtıp istenilen sıcaklığı verebilmek adına motoru sürekli çalıştıracak, istenilen sıcaklığa ulaşınca yine pile dönecektir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harbidenmi -- 30 Haziran 2021; 18:11:38 > -
Teşekkürler yanıt için. P modunda kırmızı ışıkta beklemek pek mantıklı değil hafif dalgınlıkta kornalara maruz kalıyorsunuz (: neyseki aıto hold var zaten bunlara gerek yok ayrıca adaptif hız sabitleyici dur kalk özellikli ise önde araç varsa yine bunlara gerek yok. Lpg işi benim için önceki çağda kaldı. 1.6 atmosferik lpg yerine 1.0 turbo aracı tercih ederim ki hb de zaten 1.2 turbo var. Bu arada lpg 6 yıl kullanmış biriyim ön yargılı değilim ama avm girişiydi vs insanı kötü hissettiriyor kısa zamanda hibrit ve elektirikliler patlayacakken yaşı genç bir arabaya lpg gereksiz bütçe yoksa zaten yetersizse 5 yaş üstü lpg li araç almak mantıklı. 200 bin üstü sıfır alınacaksa tonla alternatif var toyota şart değil gider bitane bulursun turbolu az yakan araç bakarsın keyfine. 2018 Super dsg aracım vardı 150 bg olan araç sakin kullanımda ş. İçi 6.5 yakıyodu. Yani sözün özü ne lpg si arkadaşlar ya 1.2 hb corolla alın yada hibrit sedan illa sedan bineceksen küçük hacimli turbolu alternatif çok ayağına hakim olursan hepside az yakıyor vag grubu özellikle çok az yakıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X